Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem tylko tylna wycieraczke bo stara zrezygnowała że zbierania. Na szczęście w porę się zorientowałem i uprzedzilem małżonek o używaniu tylnej do momentu wymiany. 

Jeszcze nie sprawdziłem jak zbiera bo za dużo piachu na szybie xD

IMG_20180926_174934.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Fredi88 napisał:

Nie mam jeszcze zimówek założonych... zawsze tak bardzo boli ten jeden cal mniej :-D

W poniedziałek nawaliło śniegu... a ja tam byłem w niedzielę tydzień temu i było dosłownie lato, od razu trzeba było kurtkę ściągać po zatrzymaniu... 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Geno napisał:

@Pavlik mierzyłem na 98 😉

Taki dół momentu jest charakterystyczny dla S4/5/Q5, wszystkie tak mają i tyle, kwestia programu 🙂

a jak tuner zrobi lekki dołek w momencie to odrazu idzie hejt, że wyszły tatry i skrzynia będzie do wymiany po 10k km 😄 - ciekawe ile te nowe gen3b wyplują po stage 1, czekam z niecierpliwością na złamane ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myl lekkiego dołka w momencie z górą momentu walniętą od niskich obrotów lub górami dolinami przez caly wykres. To pierwsze niczemu nie szkodzi po prostu w dobrze wystrojonym aucie takie coś nie powinno mieć miejsca i na bank tunerzy po odblokowaniu ECU wystroją tak, ze bedzie płasko. Mozliwe, ze soft jest wysrubowany pod jakies eko normy dlatego oddaje moc tak, a nie inaczej. Natomiast to drugie czyli góra monentu od samego dołu, która zaraz leci na pysk szkodzi dosłownie na wszystko. Układ korbowy, przeniesienie napędu itd. i dlatego idą hejty jak ktoś tak wystroi auto bo to domena tunerów grzebkow co robia tylko edc15 no max 16 i to bez hamowni bo tej na aliexpress nie kupią. To samo jak po strojeniu masz góry doliny przez caly wykres to znaczy, ze albo ktoś nie potrafi wystroic auta albo coś nie domaga np. turbo nie utrzymuje cisnienia czy wtryski nie dają rady. Tutaj czegoś takiego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary drogowe wyszły zdecydowanie korzystnie, bo oficjalnie auto robi setkę w 4,9 i 0-200 w 18-18,2 sekundy. To mi styka i fale w momencie nie są za mocno wyczuwalne podczas normalnej jazdy 😉

254_C6719-_C657-4_DFC-_A7_D6-0079_F23_EB

60_C921_AE-6_A1_C-431_C-990_D-2_D55806_A

9_A8_FBCC7-0567-48_DA-8_CA8-_AF6_C82_D48

Potencjał w silniku jest duży, bo z głupim boxem, dolotem i TCU te auta klepią okolice 420 koni / 630 niuta i czasy na poziomie 3,8 oraz 13,9 do 200 😉 Po rozpracowaniu ECU może być tylko lepiej, ale to jeszcze czas 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.