Slovak Opublikowano 15 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2022 To typowe pęknięcie dla ekoskóry 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Streat Opublikowano 16 Września 2022 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 19 godzin temu, adi1509 napisał: Skóra już pęka nic nowego w mercedesie niestety, ta pseudo skóra peka na potęgę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino93 Opublikowano 16 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 Ciśnienie zeszlo z pneumatyki z tylu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 17 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Zginęła mi nasadka 13mm. Nikt nie wjeżdża, ani nie wyjeżdża z kraju, dopóki się nie znajdzie.Wyryte w skale z S20 FE 5G 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bare Shine Opublikowano 17 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 11 godzin temu, MMCzysci napisał: Zginęła mi nasadka 13mm. Nikt nie wjeżdża, ani nie wyjeżdża z kraju, dopóki się nie znajdzie. Wyryte w skale z S20 FE 5G Mam zakladnika, oddaj bursztynowa komnate i nie bedzie poszkodowanych 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiBlask Opublikowano 27 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Miesiąc temu oddałem telewizor na naprawę gwarancyjną, dzisiaj usterka powróciła. Pani na infolinii stwierdziła że naprawa została wykonana poprawnie , a oni nie mają wpływu na jak długo. Jako że skończyła się gwarancja zaproponowali mi serwis pogwarancyjny z rabatem 50 zł Miał ktoś podobną sytuację ? Można się z tym udać do np rzecznika praw konsumenta czy kogokolwiek innego ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Streat Opublikowano 27 Września 2022 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 4 godziny temu, AudiBlask napisał: Miał ktoś podobną sytuację ? Można się z tym udać do np rzecznika praw konsumenta czy kogokolwiek innego ? Jeżeli jest ta sama usterka to naprawa była wadliwa mozesz sprobowac u rzecznika coś zawalczyć ale raczej skonczy sie sprawa w sądzie konsumenckim bo ciezko bedzie to udowodnić. Nic Ci nie szkodzi pogadac z rzecznikiem ja kiedys wywalczyłem zwrot pieniedzy za telefon ale to tez była ciezka batalia z tym 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonk Opublikowano 28 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 a nie jest przypadkiem tak ze skoro wymienili jakąś część na nową to ta część powinna mieć gwarancje ? bo jak zepsuła się ta sama po 30 dniach to na tą część powinna być.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelRDM Opublikowano 28 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 3 godziny temu, zonk napisał: a nie jest przypadkiem tak ze skoro wymienili jakąś część na nową to ta część powinna mieć gwarancje ? bo jak zepsuła się ta sama po 30 dniach to na tą część powinna być.... Ostatnio gdzieś słyszałem, że jeśli cześć jest wymieniona na gwarancji to okres jej gwarancji jest taki sam jak całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 28 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 @AudiBlask policz sobie ile dni tv był na serwisie i o tyle powinno należeć się przedłużenie gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiBlask Opublikowano 28 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 @buka rzecznik praw konsumenta stwierdził aby złożyć rękojmię do sklepu w którym zakupiłem towar. We wniosku podać datę wystąpienia usterki , opisać w dodatkowym dokumencie przebieg napraw itd. Dodał że, najlepiej takie sprawy załatwiać drogą listowną. Naprawa została ewidentnie źle wykonana lub telewizor posiada wadę fabryczną. Według rzecznika, naprawa powinna zostać wykonana ponownie lub ewentualnie wymiana sprzętu na nowy. Jeżeli będą robić problemy , wtedy mam się zgłosić ponownie i podejmie się bardziej stanowcze kroki. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 28 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Sprzedałem dziś garaż i teraz Skoda pod chmurką musi stać - aż mi żal, jak stoi na deszczu... Odkurzyć też nie ma gdzie... dramat Z utęsknieniem czekam na nowy garaż, ale to jeszcze pewnie z miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian89 Opublikowano 28 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 10 godzin temu, PawelRDM napisał: Ostatnio gdzieś słyszałem, że jeśli cześć jest wymieniona na gwarancji to okres jej gwarancji jest taki sam jak całości. Być może to zależne od firmy ALE: parę miesięcy temu na oledzie z rocznika 2019 pojawił mi się pionowy pas na kilka pikseli przez cały ekran. 10 dni po upływie gwarancji. Lg umyło ręce i podało namiar na autoryzowany serwis. Werdykt - wymiana matrycy. Cena? PONAD 120% CENY NOWEGO MODELU (2021) w tym samym rozmiarze. Za samą matrycę. A mówimy o 2 letnim sprzęcie. Po względnie niedługiej (ale wielokrotnej) batalii telefonicznej - wymiana gwarancyjna ORAZ kolejne 2 lata gwarancji na nową matrycę. „Bebechy” już są po, ale wymieniona część ma nowy okres gwarancyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 28 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 @AudiBlask jakiej marki TV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiBlask Opublikowano 28 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 @piotrek305 Toshiba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
analyzator Opublikowano 3 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 Wczoraj woskowanie a dzisiaj debil przywalił mi drzwiami i wgniótł błotnik. I czekam na mrozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 3 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 @analyzator na jakim mrozie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas-sg Opublikowano 3 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 @analyzator ładnie sobie poparkowaliscie widzę 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
analyzator Opublikowano 3 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 25 minut temu, piotrek305 napisał: @analyzator na jakim mrozie ? Skrót myślowy 10*c i niezły wiatr 21 minut temu, Tomas-sg napisał: @analyzator ładnie sobie poparkowaliscie widzę Jak zawsze staje jak najdalej. Do mnie podjechał kolega. Po mojej lewej nic nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas-sg Opublikowano 3 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 @analyzator zwracam honor, na pierwszym zdjęciu wyglądało to zupełnie inaczej 4 minuty temu, analyzator napisał: Skrót myślowy 10*c i niezły wiatr Lepiej jak jest -10 bez wiatru niż +10 z wiatrem. Czemu ? Bo jest cieplej Słynny kabaret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Streat Opublikowano 3 Października 2022 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 to trzeba byc mistrzem kierownicy, miał tyle miejsca i sie nie zmiescił jeszcze w liniach plus przywalił w drzwi... Prawo jazdy we frytkach znalazł chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
analyzator Opublikowano 3 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2022 @Streat szczęsliwie w garażu wygląda to na pdr plus zadarty clar ale nie do podkładu. Mam dobrego gościa od pdr, który 2 lata temu robił mi .. ten sam błotnik No i mam lakier do zaprawek. Do tego mam też oświadczenie kierownika. Coś się ulepi. Z samym pinacle souveran wyglądało to atrakcyjniej. Co zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas-sg Opublikowano 4 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 Zasmuciło, przybiło, zszokowało 🫣 Z nudów przeglądany internet, włączyłem Instagrama izazwyczajdla poprawy chumoru włączam sobie pewnego "Detailingowego" influencera. Pierwszy filmik standardowo poprawił mi chumor, natomiast drugi mnie odrobinę dobił. Osobnik który słowa w zdania dobiera gorzej niż mój 3 letni syn, trzyma w dłoni woski jednej z moich ulubionych marek, w tle detailing obsessed. W niedalekich planach chcialbym z pewnością kupić wosk Swissvaxa, @MOTOGO proszę nie zepsujcie mi tego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubos Opublikowano 5 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2022 @Tomas-sg Tak jak lubię motogo i oczywiście rozumiem promowanie swojego sklepu na jakiś tam różnych platformach, tak serio za chiny nie zrozumiem jak można robić to za pomocą takiej osoby jaką reprezentuje ten cały gość. Jest to według mnie wręcz kompromitacja ;/ Ostatnio puściłem jak przedstawiał nowego WM+ od soft99. Wchodzę i słucham - "nowy zastępuje starego na rzecz nowego "łasz mista plusta" W tej chwili musiałem wyłączyć... Czasami oglądam kanał Cube detailing (również chyba wspierany przez MG) i tam poziom jest naprawdę imponujący. Aż miło słuchać. Gość może dopiero zaczyna na yt, ale ma wiedzę i najważniejsze - umie poprawnie ją przekazać. A tutaj Pana T. naprawdę baardzo cięzko się słucha poprzez kaleczenie co drugiego słowa, a co najgorsze - jest tak wiarygodny w swoich testach jak nasi politycy przed wyborami. Sklep w którym nie raz robiłem zakupy, miałem naprawdę zawsze fajny kontakt z obsługą klienta, fajne promki, konkursy. Ogólnie prawie wszystko na mega plus.. .prawie, bo dobór i analiza osoby promującej oceniam na 1/10 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas-sg Opublikowano 5 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2022 @Kubos doskonale Cię rozumiem. Ja takie rzeczy oglądam głównie gdy zdarzy mi się trochę pobudzić w domu. Zazwyczaj oglądałem to żeby trochę się pośmiać ale jak zobaczyłem Zymola, usłyszałem że "nie jest łatwy" w aplikacji, nie jest odporny chemicznie ( mimo że był potraktowany APC dosłownie chwilę po dotarciu), to już bolały nie tylko uszy ale i serce. Coś co Motogo stowrzylo naprawdę fajnego, nazwę Detailing obsessed okrywa się w tym momencie ogromną hańba. Już przez chwilę myślałem że jestem osamotniony w tym całym nieporozumieniu. Marki takie jak Adams, Unilite ( z wielkim bólem) unikam z Polskiej dystrybucji. Motogo niestety mają fajne marki wosków dostępne jak Fireball, Swissvax ale to póki co również omijam, nawet już omijam te konkursy. Uważam że jestem Detailing Obsessed ( woskowo) ale nie pod nazewnictwem MotoGo Pozdrawiam 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się