Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 3


Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, MMCzysci napisał:

Zginęła mi nasadka 13mm. Nikt nie wjeżdża, ani nie wyjeżdża z kraju, dopóki się nie znajdzie.

Wyryte w skale z S20 FE 5G
 

Mam zakladnika, oddaj bursztynowa komnate i nie bedzie poszkodowanych

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miesiąc temu oddałem telewizor na naprawę gwarancyjną, dzisiaj usterka powróciła. Pani na infolinii stwierdziła że naprawa została wykonana poprawnie , a oni nie mają wpływu na jak długo. Jako że skończyła się gwarancja zaproponowali mi serwis pogwarancyjny z rabatem 50 zł 🤣🤣

Miał ktoś podobną sytuację ? Można się z tym udać do np rzecznika praw konsumenta czy kogokolwiek innego ? 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
4 godziny temu, AudiBlask napisał:

Miał ktoś podobną sytuację ? Można się z tym udać do np rzecznika praw konsumenta czy kogokolwiek innego ? 

Jeżeli jest ta sama usterka to naprawa była wadliwa mozesz sprobowac u rzecznika coś zawalczyć ale raczej skonczy sie sprawa w sądzie konsumenckim bo ciezko bedzie to udowodnić. Nic Ci nie szkodzi pogadac z rzecznikiem ja kiedys wywalczyłem zwrot pieniedzy za telefon ale to tez była ciezka batalia z tym

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zonk napisał:

a nie jest przypadkiem tak ze skoro wymienili jakąś część na nową to ta część powinna mieć gwarancje ? bo jak zepsuła się ta sama po 30 dniach to na tą część powinna być....

 

Ostatnio gdzieś słyszałem, że jeśli cześć jest wymieniona na gwarancji to okres jej gwarancji jest taki sam jak całości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@buka rzecznik praw konsumenta stwierdził aby złożyć rękojmię do sklepu w którym zakupiłem towar. We wniosku podać datę wystąpienia usterki , opisać w dodatkowym dokumencie przebieg napraw itd. Dodał że, najlepiej takie sprawy załatwiać drogą listowną.

Naprawa została ewidentnie źle wykonana lub telewizor posiada wadę fabryczną. Według rzecznika, naprawa powinna zostać wykonana ponownie lub ewentualnie wymiana sprzętu na nowy. Jeżeli będą robić problemy , wtedy mam się zgłosić ponownie i podejmie się bardziej stanowcze kroki. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedałem dziś garaż i teraz Skoda pod chmurką musi stać - aż mi żal, jak stoi na deszczu... 

Odkurzyć też nie ma gdzie... dramat 😟

Z utęsknieniem czekam na nowy garaż, ale to jeszcze pewnie z miesiąc 😐

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, PawelRDM napisał:

Ostatnio gdzieś słyszałem, że jeśli cześć jest wymieniona na gwarancji to okres jej gwarancji jest taki sam jak całości. 

Być może to zależne od firmy ALE:

parę miesięcy temu na oledzie z rocznika 2019 pojawił mi się pionowy pas na kilka pikseli przez cały ekran. 10 dni po upływie gwarancji. Lg umyło ręce i podało namiar na autoryzowany serwis. Werdykt -  wymiana matrycy. Cena? PONAD 120% CENY NOWEGO MODELU (2021) w tym samym rozmiarze. Za samą matrycę. A mówimy o 2 letnim sprzęcie. Po względnie niedługiej (ale wielokrotnej) batalii telefonicznej - wymiana gwarancyjna ORAZ kolejne 2 lata gwarancji na nową matrycę. „Bebechy” już są po, ale wymieniona część ma nowy okres gwarancyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, piotrek305 napisał:

@analyzator na jakim mrozie 😮 ?

Skrót myślowy 10*c i niezły wiatr

21 minut temu, Tomas-sg napisał:

@analyzator ładnie sobie poparkowaliscie widzę 😁

Jak zawsze staje jak najdalej. Do mnie podjechał kolega. Po mojej lewej nic nie ma.

 

20221003_201737.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@analyzator zwracam honor, na pierwszym zdjęciu wyglądało to zupełnie inaczej 😁

4 minuty temu, analyzator napisał:

Skrót myślowy 10*c i niezły wiatr

Lepiej jak jest -10 bez wiatru niż  +10 z wiatrem. Czemu ? Bo jest cieplej 😁

Słynny kabaret 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Streat szczęsliwie w garażu wygląda to na pdr plus zadarty clar ale nie do podkładu. Mam dobrego gościa od pdr, który 2 lata temu robił mi .. ten sam błotnik 😄  No i mam lakier do zaprawek. Do tego mam też oświadczenie kierownika. Coś się ulepi. Z samym pinacle souveran wyglądało to atrakcyjniej. Co zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasmuciło, przybiło, zszokowało 🫣

Z nudów przeglądany internet, włączyłem Instagrama izazwyczajdla poprawy chumoru włączam sobie pewnego "Detailingowego" influencera. Pierwszy filmik standardowo poprawił mi chumor, natomiast drugi mnie odrobinę dobił. Osobnik który słowa w zdania dobiera gorzej niż mój 3 letni syn, trzyma w dłoni woski jednej z moich ulubionych marek, w tle detailing obsessed. 

W niedalekich planach chcialbym z pewnością kupić wosk Swissvaxa, @MOTOGO proszę nie zepsujcie mi tego 😅

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomas-sg Tak jak lubię motogo i oczywiście rozumiem promowanie swojego sklepu na jakiś tam różnych platformach, tak serio za chiny nie zrozumiem jak można robić to za pomocą takiej osoby jaką reprezentuje ten cały gość.

Jest to według mnie wręcz kompromitacja ;/ Ostatnio puściłem jak przedstawiał nowego WM+ od soft99.  Wchodzę i słucham - "nowy zastępuje starego na rzecz nowego "łasz mista plusta" 🙄 W tej chwili musiałem wyłączyć...

Czasami oglądam kanał Cube detailing (również chyba wspierany przez MG) i tam poziom jest naprawdę imponujący. Aż miło słuchać. Gość może dopiero zaczyna na yt, ale ma wiedzę i najważniejsze - umie poprawnie ją przekazać.

A tutaj Pana T. naprawdę baardzo cięzko się słucha poprzez kaleczenie co drugiego słowa, a co najgorsze - jest tak wiarygodny w swoich testach jak nasi politycy przed wyborami.

Sklep w którym nie raz robiłem zakupy, miałem naprawdę zawsze fajny kontakt z obsługą klienta, fajne promki, konkursy. Ogólnie prawie wszystko na mega plus.. .prawie, bo dobór i analiza osoby promującej  oceniam na 1/10

  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kubos doskonale Cię rozumiem. 

Ja takie rzeczy oglądam głównie gdy zdarzy mi się trochę pobudzić w domu.  Zazwyczaj oglądałem to żeby trochę się pośmiać ale jak zobaczyłem Zymola, usłyszałem że "nie jest łatwy" w aplikacji, nie jest odporny chemicznie ( mimo że był potraktowany APC dosłownie chwilę po dotarciu), to już bolały nie tylko uszy ale i serce. Coś co Motogo stowrzylo naprawdę fajnego, nazwę Detailing obsessed okrywa się w tym momencie ogromną hańba.

Już przez chwilę myślałem że jestem osamotniony w tym całym nieporozumieniu.

Marki takie jak Adams, Unilite ( z wielkim bólem) unikam z Polskiej dystrybucji.  Motogo niestety mają fajne marki wosków dostępne jak Fireball, Swissvax ale to póki co również omijam, nawet już omijam te konkursy. Uważam że jestem Detailing Obsessed ( woskowo) ale nie pod nazewnictwem MotoGo 🙂

Pozdrawiam 🙂

 

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.