Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 3


Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie bronię Francuzów tylko, jak ktoś dba tak ma i to się sprawdza  niestety w 100% , ja nikogo nie miałem zamiaru urazić ( niestety niektórym prawda w oczy kole ale to nie mój problem) w domu mamy i Niemieckie  ( Audi ) oraz Japończyk ( MAZDA) wszystko jeździ bez żadnego problemu olej i filtry  Max co 10 tysięcy w skrzyni automatycznej  co 60 tysięcy ( niestety niektórzy twierdzą że skrzynie są bezobsługowe i nie trzeba wymieniać ) tarcze klocki płyny ekspozycyjne i rozrząd zawsze troszkę szybciej niż zaleca producent  . Z drugiej strony jak bym wiedział że coś jest złe brzydkie i w ogóle fuj do bym sprzedał i miał problem z głowy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kuba95 napisał:

rwd i ręczny jest niepotrzebny

Kozak bo lexem jeździ 😄 haha nie no oczywiście taki żarcik 😛 

Miałem Bawarkę ehhh 😊 jakie to było fajne autko...

Z tym RWD to jak z Kobietą! Kto nie ma ten piłuje na ręcznym 😄😄😄 

 

  • Okay 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, zwirek03 napisał:

Ja nie bronię Francuzów tylko, jak ktoś dba tak ma i to się sprawdza  niestety w 100% , ja nikogo nie miałem zamiaru urazić ( niestety niektórym prawda w oczy kole ale to nie mój problem)

Przykro mi, ale pier... gadasz głupoty. Jak coś jest wadliwe albo kiepskie jakościowo, to możesz se dbać, a i tak będzie się pieprzyć.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz to pojechałeś,  😂 po prostu w większości przypadków to ludzie sami do tego się przyczyniają, naprawiajac i serwisując u ludzi którzy nie posiadają dostatecznej wiedzy. Sorki musiałem to napisać,  bo taka jest prawda Citroen i Peugeot tego wymaga nie wiem jak inne.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Karbo napisał:

Ja się jaram jak głupi 😄 Pewno niedługo dodam post, że wkurza mnie rozwalony ręczny 😄 Ale idzie mi coraz lepiej 😄 

A ja od siebie życzę gumowych krawężników 😄 Bo spotkanie koła z betonowym krawężnikiem jest gorsze od rozwalonego ręcznego 😄 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, zwirek03 napisał:

No teraz to pojechałeś,  😂 po prostu w większości przypadków to ludzie sami do tego się przyczyniają, naprawiajac i serwisując u ludzi którzy nie posiadają dostatecznej wiedzy. Sorki musiałem to napisać,  bo taka jest prawda Citroen i Peugeot tego wymaga nie wiem jak inne.

Nie znajdziesz na otomoto drugiego tak doinwestowanego Citroena C3. Specjalistyczne naprawy wszystkie robione w ASO, serwisy w znajomym serwisie o bardzo dobrej renomie. Motor chodzi na Amsoilu Signature Series 5W30, a do większości tych francuzów ludzie leją gówniane 10W40. Części kupuję najdroższe, np. filtry z Manna, części elektryczne z NGK, hamulce Zimmermann/TRW (TRW to oryginał w tym aucie).

Ale Ty musisz klepać w ekranik smartfona swoje mundrości, bez względu na to, że jesteśmy na forum motoryzacyjnych freaków, którzy robią przy autach znacznie więcej, niż obiektywnie trzeba.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi w lagunie jedynce "posniedziały" kable pod izolacja bo były marnej jakości. 3 dni z miernikiem jako młody łepek sprawdzałem wszystkie kable od złączki do złączki. Alarm uniemożliwiał odpalenie auta przez to. Samochód z polskiego salonu z 99 roku był więc małe prawdopodobieństwo, że popowodziowy. Moja koleżanka miała od nowości swego czasu podobne przeboje z Clio z 2007 roku - samochód miał może z 5-6 lat a miał poważne problemy z elektryka. Radio raz działało raz nie - pal to licho ale zdarzały się sytuacje gdy samochód był unieruchomiony. Tak samo - połowa wiązek do wymiany a majster policzył sobie kilka tysięcy za robotę przez 4 dni. Wolę rdzewiejąca klapę i wlew paliwa w golfie już xD ona akurat przerzuciła na Hyundaia i30 a że sprzedażą tego Clio bujała się z rok mimo przystępnej ceny. Samochód nie był najtańszy ale też nie najdroższy, był trochę doposażony więc chciała za niego rozsądne pieniądze.

O moich przygodach z peżotem partnerem rodziców to już nie będę pisał bo szkoda nerw. Samochód odpalał, przejechał 300-1000 metrów i gasł na środku drogi. Jakieś przeboje autoalarm x immobiliser - po roku jeżdżenia po elektrykach, wertowania informacji w internecie moi rodzice sprzedali to gówno z usterką (kupujący dzwonił ze 3 razy czy ojciec nie wie o ch chodzi - został poinformowany już w ogłoszeniu o problemie), kupili caddy i poza tym, że wzorem golfa wokół zamka w tylnych drzwiach zaczęła wychodzić ruda samochód jeździł praktycznie bezawaryjnie przez 6 czy 7 lat. Tylko rygle w zamkach trzeba było wymienić raz na 2 lata bo się samochodu nie dało zamknąć xD koszt 4 zł i 20 minut roboty

Ze swoją cordoba też nie mam problemu jeżdżę nią szósty rok i mimo przebiegu 400k tak na prawdę wymieniłem w niej tylko hamulce (tarcze + klocki + okładziny), zawieszenie (sprężyny + amortyzatory), rozrząd 2 razy, akumulator bo już padł. Dodatkowo w tym samochodzie do co drugiego przeglądu olejowego dochodzi wymiana gum na stabilizatorach (40 zł). Z innych usterek to wymiana 2 elektrozamków w drzwiach (po 110 zł) i ostatnio wentylator od nawiewu (120 zł) i to w sumie wszystko przez te 6 lat. Dodając spalenie 5,5 l na 100, OC w okolicach 500 zł na rok powiem, że nigdy nie miałem tańszego samochodu w utrzymaniu.

  • Lubię to 2
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, vlodek2532 napisał:

Ze swoją cordoba też nie mam problemu jeżdżę nią szósty rok i mimo przebiegu 400k tak na prawdę wymieniłem w niej tylko hamulce (tarcze + klocki + okładziny), zawieszenie (sprężyny + amortyzatory), rozrząd 2 razy, akumulator bo już padł. Dodatkowo w tym samochodzie do co drugiego przeglądu olejowego dochodzi wymiana gum na stabilizatorach (40 zł). Z innych usterek to wymiana 2 elektrozamków w drzwiach (po 110 zł) i ostatnio wentylator od nawiewu (120 zł) i to w sumie wszystko przez te 6 lat. Dodając spalenie 5,5 l na 100, OC w okolicach 500 zł na rok powiem, że nigdy nie miałem tańszego samochodu w utrzymaniu.

Ja ze swoją miałem problem. Kupiona nówka i do tej pory (znam kolejnych właścicieli) bodajże 5 skrzynia w niej jeździ.  Ani ASO na gwarancji, ani nikt później nie zdiagnozował o co kaman. Także można trafić na słaby egzemplarz "dobrego" auta i choćby skały chciały nie będę wspominał Seata dobrze 😄

Dwóch znajomych ma 508, Jeden śmiga po drodze, drugi po serwisach z problemem ze skrzynią. Generalnie nie wypowiadam się o samochodach nie kupując ich nowych. Używane auto to zawsze loteria i niestety nie wszystko wyłapiesz na podnośniku, z miernikiem w ręku czy kopiąc w koło.

Dlatego uważam, że każde auto może być niezawodne jak i każde ma szansę być antyreklamą modelu niezależnie czy to auto na F, japońskie, niemieckie czy koreańskie.

  • Lubię to 2
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ari tylko jest różnica gdy usterka nawiedza egzemplarz jeden na 10000 a nie jak w lagunach II w co 5 padał panel sterowania od klimatyzacji. Nie wiem jak to wygląda w nowszych Francuzach po 2010 bo odpuściłem sobie myśli o tym czymś ale te od 95 do 2010 miały nagminne problemy z elektryka i no sorry - tego nie da się zaprzeczyć. Stereotypy nie biorą się z nikąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, xadamx napisał:

Sądzę, że po prostu trafiłeś na jakiś wadliwy egzemplarz i tyle. Każdej marce zdarzają się wpadki, że nowe auto sypie się na potęgę.

W ASO usłyszałem: - wszystkie wady tego modelu ujawniły się w twoim egzemplarzu. 😂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, vlodek2532 napisał:

@Ari tylko jest różnica gdy usterka nawiedza egzemplarz jeden na 10000 a nie jak w lagunach II w co 5 padał panel sterowania od klimatyzacji. Nie wiem jak to wygląda w nowszych Francuzach po 2010 bo odpuściłem sobie myśli o tym czymś ale te od 95 do 2010 miały nagminne problemy z elektryka i no sorry - tego nie da się zaprzeczyć. Stereotypy nie biorą się z nikąd. 

Stereotypy biorą się z głowy a awarie dotyczą każdej marki. Wysoka niezawodność Toyoty bierze się z podejścia do napraw nawet gwarancyjnych i do klienta. W Toyocie jedziesz i szukają winy w aucie, w ASO VW szukają winy w Tobie 🤣 
Żeby nie było obserwacje z 2 nowych Toyot vs 2 nowych VW.

Nie piszę, również o znajomych, którzy kupili Avensis i k$@wią na auto, podczas gdy u mnie wszystko lata. I nie mam znam marki, gdzie jeden egzemplarz na 10000 się psuje, chciałbym wręcz poznać.

I każda marka ma wpadki czyt. silniki TSI (mimo, że obecnie takie mam we flocie). 
Ja nie mam uprzedzeń do żadnej marki. Pomijając fakt, że np. takie HDI jest montowane w wielu markach. 
Toyota diesla ma od BMW i weź tu traf czy masz narzekać na japońskie auto francuskie czy na niemieckie ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 na 10000 to przypadek konkretnej usterki, która trafia się w danym modelu czyt. twoja skrzynia. 

Laguna II i jej panel klimatyzacji to przypadłość popularna wynikająca z jakości zastosowanych materiałów i jest bardzo popularna usterką. Dowód? Wejdź w trybie incognito na allegro i wpisz w wyszukiwarkę panel klimatyzacji i zobacz podpowiedzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, vlodek2532 napisał:

1 na 10000 to przypadek konkretnej usterki, która trafia się w danym modelu czyt. twoja skrzynia. 

Laguna II i jej panel klimatyzacji to przypadłość popularna wynikająca z jakości zastosowanych materiałów i jest bardzo popularna usterką. Dowód? Wejdź w trybie incognito na allegro i wpisz w wyszukiwarkę panel klimatyzacji i zobacz podpowiedzi 

Laguna II ma problem z panelem klimatyzacji następujący:

1. Zimne luty powodujące problem z powśietlaniem

2. Uszkodzenie dot sterowania mocą sprężąrki. Bardzo często ludzie mają zaśniedziałe kable we wtyczce + nadpaloną wtyczkę w presostacie sprężąrki (jest słabo osołnięta i leci na nią woda). Ignorując te uszkodzoenie - zwarcie powoduje uszkodzenie tranzystora sterującego w panelu + caly komplet uszkodzonych paneli na allegro, lub ubicie nowego - sprawnego.

 

1 - latwwa naprwa, przelut

2 - prosta naprawa, ale trzeba JEDNOCZEŚNIE - naprawic wiazke/wtyczke przy sprezarce i sprawdzic/naprawic panel - wymiana tranzystora.

 

Gdyby w kazdym aucie byly takie tylko usterki. Nie mniej jednak jest to WADA modelu.

Uszkodzenie 2 powoduje rozlaczanie sprezarki powyzej 2800 obr w benzynie a w przypadku diesla przy 2000rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ari napisał:

Stereotypy biorą się z głowy a awarie dotyczą każdej marki. Wysoka niezawodność Toyoty bierze się z podejścia do napraw nawet gwarancyjnych i do klienta. W Toyocie jedziesz i szukają winy w aucie, w ASO VW szukają winy w Tobie 🤣

Szczytem szukania winy w tobie są zachowania pracowników różnych podmiotów świadczących usługi najmu długoterminowego z kontraktami serwisowymi. Jak miałem Octavię z Alphabetu, to chociaż przerywała jak głupia na zimnym silniku, to jak Alphabet nie chciał problemu widzieć, to Skoda też nie. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukasz_byd tylko powiedz mi czy takie usterki powinny się zdarzać? To nie dzieje się teraz tylko jak te samochody miały 5 lat. O tym, że przewody i wtyczki śniedzieją w takim tempie to już w ogóle się nie wypowiem. I fakt koszt nie wielki teraz, porównując to do usterek pierwszych 2.0tdi to pikuś ale ta laguna jest zasypana takimi usterkami w każdym miejscu. Czemu nie ma w lagunie światła stop? Bo zgubiło masę. Jak ci stop w lagunie nie działa to nie sprawdza się bezpiecznika czy żarówki jak logika podpowiada tylko masę w lampie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.