Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, ostatnio jak robiłem twingo mojej narzeczonej to obiecywałem sobie że to będzie moja ostatnia relacja bo strasznie dużo zabiera to czasu aby zrobić to dobrze.

Niestety sam bardzo lubię je oglądać a ostatnio na forum.................cóż

Samo pierdo..nie o polityce i bicie konia nad naszymi samochodami itp. Dlatego postanowiłem że zacznę zmiany od siebie i zrobię coś dla tych paru osób które tak jak ja wchodzą tu jeszcze ze względów merytorycznych a nie pogadania o dupie marynie.

Jednocześnie mam nadzieje ze moje ruszenie przysłowiowych czterech liter, może zmobilizuje kogoś ze starej gwardii do wrzucenia czegoś ciekawego.

 

To by było na tyle co do wprowadzenia,

Teraz trochę o historii

Generalnie pamiętam jak parę lat temu nie miałem jeszcze na podstawowe życiowe potrzeby a w domu czasem nie było ogrzewania zimą i moim marzeniem jak zamykałem oczy było raczej sama chęć odłożenia kiedyś ma prawo jazdy, potem musiałem pójść do roboty w wieku 18 lat i moje życie zmieniło się diametralnie.

Po paru latach cholernie ciężkiej pracy jestem tu gdzie jestem i spełniłem swoje marzenie którym od około roku był Ford Focus RS (za którego pomoc w ogarnięciu serdecznie dziękuję Frankowi)

Pacjent raczej w bardzo dobrym stanie jak zobaczycie. Chyba poniekąd dzięki temu że kompletnie brudne auto po transporcie do salonu postanowiłem umyć samemu w fordzie (ku wyśmianiu mnie przez niektórych pracowników), co oszczedziło mi wątpliwą przyjemność oglądania mycia mojego skarbu brudną gąbka i uderzania o lakier plastikową ściągaczka na deser po całym zabiegu "SPA"

 

Więc po około tygodniu użytkownika dostałem pierwszy wolny weekend w tym roku aby "odpocząć" i razem z bratem ogarneliśmy samochód

 

Na przyjazd nowego dziecka miałem pół roku wiec postanowiłem przygotować dla niego pokój, ciasny ale własny.

Trzeba trochę po rotować autem ale mimo wszystko da się zrobić porządna korektę.

Tak było przed remontem

PicsArt_05-14-12.44.57_zpsxvt3jijd.jpg

 

A tak jest

DSC01671_zpswo0blsgj.jpg

DSC01673_zpse0mwcs49.jpg

 

A teraz przejdźmy do stanu pacjenta

DSC01674_zpsiloipnnh.jpg

DSC01678_zps7ipfzifg.jpg

DSC01676_zpsjtnty2qd.jpg

DSC01680_zpsbuarf1yp.jpg

DSC01679_zpstpahhxmy.jpg

DSC01681_zpsdvvoqhwv.jpg

DSC01682_zpsoukptrpw.jpg

Perła ładnie się mieni

DSC01684_zpsty0nh7wv.jpg

DSC01702_zpsuciwfjtf.jpg

 

Teraz wnętrze

DSC01683_zpsb3xzbq1f.jpg

DSC01690_zpshbb0eav9.jpg

DSC01691_zpsans8vptq.jpg

DSC01688_zpsot0y22hj.jpg

DSC01692_zpsnvbmtotw.jpg

DSC01693_zpspnvemcx6.jpg

DSC01694_zpswig6hhhs.jpg

 

Tutaj ciekawy bajer, czyli automatyczna osłona progów drzwi (niestety zauważyłem że jest szansa że będzie to rysowało jak będzie zapiaszczony lakier, wiec w garażu czeka folia 3m scotchgard i będę to zaraz zabezpieczał)

DSC01695_zpsvc0sf9ft.jpg

DSC01696_zpsl8kmizmg.jpg

 

I dalej wnętrze

DSC01720_zpsprlrv2kw.jpg

DSC01704_zpseaisbiak.jpg

DSC01705_zpswm1bbmwj.jpg

DSC01703_zpsxkxkgvvl.jpg

DSC01706_zpszm4dfmeg.jpg

DSC01710_zpskpukwr3c.jpg

DSC01710_zpskpukwr3c.jpg

Usuwanie folii

DSC01708_zpsodnh8qm3.jpg

 

Zabieram się do pracy

DSC01712_zpsdcp25nkp.jpg

DSC01719_zpslzhct3dc.jpg

 

Zaczynam od wypolerowania szyb od środka ponieważ miały bardzo dużo resztek kleju po dokumentach produkcyjnych

DSC01711_zpsk4ydpz5b.jpg

Nakładamy

DSC01713_zps21ige0db.jpg

DSC01714_zpsyws5x713.jpg

DSC01717_zps82gkbnz6.jpg

I zbieramy

DSC01715_zpsxawgfg7q.jpg

DSC01719_zpslzhct3dc.jpg

A przecież to nowe auto

DSC01723_zpsmwsqx0mg.jpg

Tu też ogarniam

DSC01722_zpsocu7qhn4.jpg

 

Czas na przedmuchanie większości kurzu

DSC01727_zpsdplqymtu.jpg

DSC01727_zpsdplqymtu.jpg

DSC01726_zpsumrfgrw5.jpg

Dywaniki out

DSC01730_zpsbgdj7hvb.jpg

DSC01731_zpsobd7zvjl.jpg

 

Następnie odkurzanie przy pomocy mojego zestawu do laptopów

DSC01729_zpstrwmhmnt.jpg

DSC01732_zps6gimsp2w.jpg

DSC01734_zpsnxgppmfj.jpg

DSC01733_zpsvsawuu8w.jpg

DSC01737_zpsenmkrxxa.jpg

DSC01738_zpslbe2bn8r.jpg

DSC01743_zpsmkyxyf25.jpg

Zdejmujemy końcówki

DSC01747_zpsa3ece66m.jpg

Mniej więcej gotowe

DSC01748_zpsqyx2uceh.jpg

DSC01750_zpstmpdbj4s.jpg

DSC01751_zpszcagjcdg.jpg

Dywaniki tez odkurzyłem

DSC01752_zpslubdmakh.jpg

ale zostało trochę sierści kota

DSC01753_zpspw38bhbj.jpg

Więc wziąłem rolkę

DSC01754_zpsgg5bfuhy.jpg

I wyszło tak

DSC01755_zpsbiuwybpy.jpg

Teraz trzeba zabezpieczyć

DSC01756_zpsonojmk7s.jpg

I zrobić popisówke

DSC01760_zpshyz3zusc.jpg

 

Dodane po 58 sekundach:

Bierzemy się za plastiki

DSC01763_zpsnbj02jlu.jpg

DSC01764_zpsevql2e8p.jpg

DSC01765_zpsxzdxdsmj.jpg

Co by nie nabrudzić

DSC01766_zpsxgv7djld.jpg

I zabezpieczamy

DSC01768_zpsinfxle8c.jpg

A raczej miałem zabezpieczać ale po drugiej próbie z tym produktem poddałem się,na śliskich plastikach zostawia mazy jak cholera

DSC01773_zpsdstd2gud.jpg

Więc wracam do pewniaka

DSC01776_zpsxcwxwud8.jpg

DSC01777_zpsgehyp6hh.jpg

DSC01778_zps6swa3zk0.jpg

DSC01780_zpsjmi07xw6.jpg

DSC01783_zpsy5vnbul4.jpg

DSC01782_zpsn1u686a4.jpg

DSC01781_zpswmocyjah.jpg

DSC01785_zpsjy2erlsv.jpg

I tak dalej.....

DSC01789_zpszu2ffjui.jpg

DSC01790_zpsq9v8m8pq.jpg

DSC01793_zpsbv2u6l2y.jpg

DSC01792_zpscsvq6boq.jpg

DSC01795_zpsmcytw6tx.jpg

 

Bierzemy się za skórę

DSC01796_zpscua5rf2p.jpg

DSC01797_zpsfcm0fkcv.jpg

DSC01803_zpszg4re3vz.jpg

DSC01802_zpsfrsplmtk.jpg

DSC01804_zpsemjutbew.jpg

DSC01799_zpsoexgf8d0.jpg

Wykładziny w środku też dostały

DSC01807_zpsgq6n6043.jpg

DSC01809_zpsyld6hovl.jpg

I środek gotowy

DSC01811_zpsguvrobez.jpg

DSC01811_zpsguvrobez.jpg

DSC01815_zpsyywluzb8.jpg

DSC01817_zpsf2zkkwhe.jpg

DSC01816_zpsc6xtiagq.jpg

DSC01818_zps8pchx8jb.jpg

DSC01820_zpstudsjzey.jpg

DSC01821_zpszghz57qr.jpg

DSC01822_zpstsk29gvi.jpg

DSC01822_zpstsk29gvi.jpg

DSC01970_zps7pjqqvow.jpg

 

Dodane po 1 minucie 17 sekundach:

Auto w cień i blachy out

DSC01827_zpsziwakxdp.jpg

DSC01828_zpsof15mg8k.jpg

Detale

DSC01835_zpsjcu0h5s1.jpg

DSC01838_zpszvdf2fvj.jpg

DSC01841_zpsqmodai9u.jpg

DSC01839_zpspm3hsvfp.jpg

Pluczemy na bieżąco żeby nic nie zaschło

DSC01840_zpstdptzreb.jpg

I dalej

DSC01843_zpsgw5yl6x8.jpg

DSC01847_zps7j4kbu05.jpg

DSC01846_zpsimtl9wxo.jpg

 

Szykuje sprzęt na kola

DSC01832_zpsekyjjyov.jpg

DSC01852_zps4k39zeda.jpg

A w międzyczasie szykuje deironizer

DSC01857_zpsiy2dzk9g.jpg

I leje wszędzie gdzie się da

DSC01855_zpsd9itkinq.jpg

DSC01854_zpskarjhpua.jpg

I płynie

DSC01859_zpscohjqxof.jpg

DSC01860_zpsioarmzg1.jpg

Teraz opony

DSC01862_zps6sncn8qj.jpg

DSC01863_zpsc5xvadyp.jpg

DSC01864_zpsbolvqhrc.jpg

DSC01868_zpsqqxmynzl.jpg

I pędzelek

DSC01869_zpso3aiosnw.jpg

DSC01865_zpsgvk9ovvd.jpg

DSC01875_zpshiwulcjy.jpg

DSC01873_zpsldoh8x6t.jpg

DSC01875_zpshiwulcjy.jpg

DSC01877_zpsbpfgldle.jpg

DSC01881_zpsyyzra4jq.jpg

DSC01879_zpsfpzlkhdg.jpg

DSC01876_zps6d68i29b.jpg

I płuczemy

DSC01886_zpsbmsfuicw.jpg

 

Następnie Vampire liquid który jest moim zdaniem debeściakiem strasznym

DSC01893_zpsfuvcjjcp.jpg

DSC01894_zpszidrugzx.jpg

DSC01895_zpseyqnotbv.jpg

Przypominam że auto miało 400 km przebiegu z czego już przy odbiorze dostało Vampire a nadal jest wżarty syf

DSC01897_zpsofw0a2j1.jpg

DSC01901_zpsvepj2dya.jpg

DSC01902_zpse9ck3p1a.jpg

DSC01903_zpsqalqzq04.jpg

DSC01905_zpsnmggvsfw.jpg

DSC01906_zpszihbvgcf.jpg

Następnie prickbort

DSC01907_zpsh3iku6kp.jpg

DSC01909_zpscapgbjsd.jpg

 

Rozstwiam myjke

DSC01830_zpsc6r903ji.jpg

Pre wash

DSC01831_zpskawvupwk.jpg

Zdecydowanie najlepiej pachnąca piana ever

DSC01911_zps9td45vbx.jpg

DSC01912_zpsucrtk1dk.jpg

DSC01913_zps1ya3y2fm.jpg

DSC01914_zpskarpmzfn.jpg

Moja ulubiona regulowana lanca

DSC01915_zpszhlazvgc.jpg

Czekamy parę minut na poluzowanie brudu

DSC01919_zpsd6d5yovr.jpg

DSC01920_zpstarsxshk.jpg

I płuczemy od progów

DSC01921_zpsem2xcchq.jpg

DSC01923_zpsngxixjfe.jpg

DSC01924_zps9fo8zvfu.jpg

I myjemy na dwa wiaderka

DSC01926_zpskcwwajsz.jpg

I dolewamy trochę mojego ulubionego lusso dla aromatu

DSC01928_zpsdf1ebnhs.jpg

I myjemy przy pomocy rękawicy flexipads

Moim zdaniem najlepsza bo jak coś zleci z drzewa i wpadnie we włosie to można to wyjąć a nie jak w car pro

DSC01929_zps8agbrwqr.jpg

DSC01932_zpsrcg9e23d.jpg

DSC01934_zpsvyke6cvt.jpg

I płuczemy

DSC01937_zps3nxjpjdr.jpg

DSC01939_zpsecvcxwyp.jpg

Następnie mycie muc offem którego bardzo lubię z glinką g3

DSC01940_zpsiwj8l8ad.jpg

Super działa musze przyznać

DSC01941_zpsdmgiscaz.jpg

DSC01943_zpscbyn0sx7.jpg

DSC01942_zpslm4ilxid.jpg

I jeszcze raz płuczemy

DSC01944_zps4qspgblb.jpg

Wstępne suszenie

DSC01947_zpsh7q9lzpw.jpg

DSC01948_zpsj9msfzqa.jpg

DSC01947_zpsh7q9lzpw.jpg

Życia sobie bez tego urządzenia nie wyobrażam

DSC01952_zpsxwepr8ng.jpg

DSC01953_zpstfamqtfj.jpg

I pomagamy gyeonem

DSC01954_zpsbr5gig7e.jpg

DSC01955_zpse2ygfuok.jpg

DSC01957_zpsxysqy3ml.jpg

I po samym myciu jest glajś

DSC01959_zpse9bwtlka.jpg

DSC01960_zpsdjqu1mfk.jpg

Jakaś tam Perła jest

DSC01965_zpsf1ezcw4g.jpg

DSC01968_zpsosj5unmd.jpg

Opublikowano

szykujemy amunicję

DSC01973_zpsa8n84hx7.jpg

I mierzymy ile tu tego

DSC01977_zpsvjkq9w2a.jpg

Czyli historia ta sama co z zielonym mk2

Wszędzie powyżej 200

DSC01978_zps3cf5n0xo.jpg

DSC01979_zps3bwialvs.jpg

Niestety nie ominą mnie defekt lakieru

Ale nie będę się bawił w dobieranie koloru

DSC01981_zps6wkblcbm.jpg

No i zobaczymy w jakim jest to stanie,

Przy pomocy najlepszej inspekcji jaką miałem kiedykolwiek w rękach

DSC01982_zpsmr6s8oka.jpg

DSC01984_zpsbn3txdfo.jpg[/url]

DSC01987_zpsvmolklug.jpg

DSC01988_zpstljfhdub.jpg

I parę defektów

DSC01990_zpset2ncfu5.jpg

DSC01992_zpsdohdyxga.jpg

DSC01993_zpsqh1oinsv.jpg

DSC01995_zpsnmr94tds.jpg

Mimo prawie perfekcyjnego stanu zrobimy one stepa żeby poprawić blask i pozbyć się wetcoat

DSC01996_zpsc5yu6pvi.jpg

Na początku używałem reflect ale za bardzo mi pyliła i wróciłem do mojego ulubieńca czyli sonax 04/06

DSC01998_zpsps0xh0vl.jpg

DSC02001_zpsh4gurreo.jpg

Sprawdzamy efekty ereaserem od kochemie

DSC02002_zpsfvfuh0jx.jpg

DSC02003_zpsfpsitvge.jpg

DSC02004_zpsleoh9s2b.jpg

I od razu widać poprawę

DSC02000_zpsx7tcztlx.jpg

Więc lecimy dalej

DSC02006_zpsdl1rggvs.jpg

Tam gdzie były pojedyncze rysy wystarczyło combo booski polish i sonax 4/6

DSC02007_zpst2ywnphf.jpg

DSC02008_zps4yknsdwr.jpg

A później finish

DSC02014_zpsihrj926u.jpg

I tak dalej i tak dalej

DSC02013_zpst4xju5j2.jpg

Z całkiem niezłym skutkiem

DSC02017_zpsx6xggqqv.jpg

I generalnie w tym miejscu zaczęło mi się spieszyć wiec po usunięciu wszystkich defektów przeszedłem do odtłuszczenia przy użyciu nowości od adbl

DSC02019_zps3y8gxgin.jpg

DSC02021_zpsllxtjdz8.jpg

muszę przyznać że super się nim pracuje, nie zostawia smug czuć pod palcem ze wszystko zbiera, lecz dla świętego spokoju przeleciałem jeszcze auto pewnikiem od gtechniq, choć jestem prawie pewien że nic nie zmienił

DSC02023_zpsyhvipuet.jpg

DSC02025_zpsbbvepijn.jpg

Nie żałujemy

DSC02026_zpshui05sba.jpg

DSC02027_zps8yxxajnt.jpg

Nawet narzeczona pomagała bo sam bym się nie wyrobił do 3 w nocy

DSC02031_zpsos8kkwml.jpg

I czas na zabezpieczenie

DSC02028_zpsvkfjocit.jpg

DSC02039_zpsvx91h4b4.jpg

Niewiele mam w sumie zdjęć z aplikacji ale już było dość późno

DSC02038_zpshxmindbh.jpg

Zabezpieczamy tez każda wnęke i detal

DSC02044_zpszp52hzqm.jpg

DSC02047_zpseq0fw0zq.jpg

DSC02045_zpskazkufv3.jpg

Mega przyjemna ta powłoka w pracy, spokojnie robiłem cały dach lub dwa panele naraz, prawie jak swissvax

A przy tym dostał mega szkiełko lakier

DSC02034_zps3jyk7com.jpg

DSC02044_zpszp52hzqm.jpg

DSC02052_zpsp56rsfxj.jpg

DSC02053_zpsjaplegk5.jpg

DSC02054_zpscrzgtno1.jpg

DSC02055_zpseblemcd2.jpg

DSC02056_zpsanrsdz5b.jpg

Następnie wydech i niezastąpiony mag

DSC02058_zpsplvbtzzh.jpg

DSC02059_zpsa3uxuzp8.jpg

I puche tez polerujemy

DSC02060_zps6ygsx3bk.jpg

Miło popatrzeć na nowe auto od spodu

DSC02062_zpsfikheje6.jpg

I na gotowo

DSC02063_zps1gpudxbd.jpg

Odtłuszczamy wszystkie plastiki jeszcze raz

DSC02064_zpsiciccgku.jpg

DSC02068_zpsue40t8c9.jpg

DSC02065_zps6otfs5pb.jpg

DSC02069_zpso4zslptl.jpg

Wydech też

DSC02067_zpsfkgi9nif.jpg

Komorę silnika też

DSC02070_zpsukdiboix.jpg

DSC02071_zpsgoovr3uq.jpg

Pod maską też

DSC02074_zpsrvbrhngf.jpg

I podszybie

DSC02073_zpsk3ealjej.jpg

I zabezpieczamy

DSC02075_zpsdsok0mpy.jpg

DSC02076_zpsilzcik33.jpg

DSC02077_zpsexuyvbpt.jpg

DSC02081_zpswunxwbb1.jpg

DSC02079_zpsawhgrk4n.jpg

DSC02080_zpsnbyzgake.jpg

Następnie zabezpieczamy lakier pod maską a wybór jest tylko jeden

DSC02082_zpspykcsjcv.jpg

DSC02085_zpsmsvgbetw.jpg

I komora na gotowo

DSC02087_zpsbvasfrau.jpg

DSC02088_zpsnwlugirf.jpg

DSC02092_zpspvaoammt.jpg

DSC02091_zps1z4hv1io.jpg

Ramiona wycieraczek zabezpieczamy uncr

DSC02094_zpsdcfjvsz2.jpg

I wracamy do trima

DSC02100_zpsa4vxbtaq.jpg

DSC02099_zpsn3dxwosz.jpg

DSC02109_zps2r5xrmjx.jpg

Itd.

DSC02111_zpshejtgjbq.jpg

DSC02116_zpsexj6q51x.jpg

DSC02112_zpsm0cvfeur.jpg

DSC02117_zpskysweuq9.jpg

DSC02114_zpsqyco0kq8.jpg

DSC02121_zps4ogllr83.jpg

DSC02124_zpsjwuwikqn.jpg

DSC02122_zpsy1xm7vxv.jpg

DSC02125_zpsbd2i08iw.jpg

DSC02128_zpsqw3uedll.jpg

Plastiki gotowe teraz czas na szyby które były wypolerowane w trakcie mycia glasspolishem

DSC02126_zps2zpw0ywq.jpg

Więc standardowo

DSC02133_zpstfty1z4n.jpg

DSC02134_zpskpx3mglh.jpg

Chyba nikt nie będzie zaskoczony na co padło

DSC02139_zpsfcnyvgho.jpg

3x warstwy przód

2x warstwy boki i tył w odstępach 10 min

DSC02143_zpsxt5za4rf.jpg

DSC02146_zpsxl7ddful.jpg

DSC02147_zpsauzeomjm.jpg

I teraz czas na drugą warstwę zabezpieczenia, lakier po crystal serum był strasznie tępy, a fibra stawała w miejscu wiec padło na max protect uncr bo wiem że nie ma nic lepszego pod względem hydrofobości

DSC02156_zpsubzxkccg.jpg

DSC02155_zpsdtgcu9uo.jpg

DSC02159_zpszfwhcfpy.jpg

DSC02164_zpsbgduzbe7.jpg

DSC02160_zpsp4salxhp.jpg

DSC02161_zpsrxde3qdi.jpg

Powłoka położona i tym akcentem kończymy dzień drugi, lakier już bardzo nie zmienił się po uncr jeżeli chodzi o look ale śliskość meeeega

DSC02178_zpsjdzxy6m5.jpg

DSC02174_zpsz4cqaa0d.jpg

Opublikowano

następny dzień zaczynamy od zajrzenia do instrukcji

DSC02154_zpsh5pm5tg4.jpg

I rozpakowania sprzętu

DSC02183_zpsehky9f9q.jpg

DSC02182_zpsk0wz6oqy.jpg

Odkręcamy

DSC02184_zpsg5m5xrlp.jpg

I jeszcze raz myjemy

DSC02185_zpsd6innbfx.jpg

DSC02186_zpsbaglagae.jpg

DSC02188_zpsgwmh3z8i.jpg

Opony od środka chyba brudne

DSC02190_zpsfmm29ebv.jpg

Coś tam płynie jeszcze

DSC02191_zpsgxazwank.jpg

Wheelwoolies w dłoń

DSC02212_zpst4qxkui3.jpg

DSC02194_zpstsslaow5.jpg

I bierzemy się za oponę

DSC02197_zpssn1y80nz.jpg

Szok

DSC02200_zpsjdkrnzxk.jpg

DSC02201_zpse5j69qof.jpg

DSC02202_zpsvmalpnz4.jpg

DSC02207_zpsoabk7hqg.jpg

Pluczemy

DSC02208_zpsrlmkjxg3.jpg

DSC02214_zpsoy1bjbdf.jpg

I suszymy

DSC02224_zpsg0uovagy.jpg

DSC02220_zpsjv83gv70.jpg

I w koło Macieja

DSC02225_zpsmnowjeyg.jpg

DSC02226_zpsw2vlscd4.jpg

DSC02227_zpsfvqceoyh.jpg

DSC02229_zps69g11ven.jpg

Nadkola też

DSC02230_zpsxbh1uonl.jpg

DSC02231_zpspix97a6z.jpg

DSC02232_zpsy8rpr6st.jpg

I zaciski też Odtłuszczamy

DSC02233_zpspowms6sz.jpg

Gotowe do zabezpieczenia

DSC02234_zpsa2kvsdua.jpg

I siuwaks

DSC02235_zpsvccyslhr.jpg

Resztki trima na plastiki

DSC02237_zpsj3h5dojv.jpg

I dlux na zaciski i części metalowe

DSC02240_zpsrkbz0so7.jpg

DSC02242_zps3f5h5rc6.jpg

 

http://i464.photobucket.com/albums/rr3/evameva/Foczka/DSC02243_zpsv1ozeyea.jpg[/img]

Tu też

DSC02244_zpsxbjh2cq6.jpg

I nadkole gotowe

DSC02246_zpsts1zigat.jpg

Teraz koła i tu też dlux

DSC02249_zpsqhvmtaro.jpg

DSC02255_zpsx2tyvsqr.jpg

I zakładamy dotarte koła

DSC02257_zpsalzfsczq.jpg

I wstępnie przykręcamy

DSC02259_zps7td9yhrb.jpg

I tak ze wszystkimi

DSC02260_zps0z4ectgs.jpg

DSC02261_zpspxithfme.jpg

DSC02263_zpshdb1bjjt.jpg

DSC02264_zpsdpyjpuib.jpg

DSC02265_zpsdvtxtqwf.jpg

DSC02267_zpsm5ruvduk.jpg

DSC02269_zps3ay4yo8f.jpg

I na gotowo

DSC02271_zpsgklyvohy.jpg

Na wydech też dlux

DSC02276_zpsadd4ekl1.jpg

DSC02278_zps25rxxfmp.jpg

DSC02277_zpsnsyg35ya.jpg

DSC02280_zpskua3gecm.jpg

DSC02283_zpscnvejxgy.jpg

Chyba zużyje całą bańke

DSC02286_zpskvxfcwtx.jpg

Odtłuszczam opony przed dressingiem

DSC02288_zpsnrssqjco.jpg

DSC02289_zpsomdu6ohc.jpg

Jałowo

DSC02291_zpsiv2jqazz.jpg

Dociągamy zgodnie ze specyfikacją

DSC02292_zpssfl9ahzl.jpg

DSC02293_zpsfvxhiosr.jpg

I to samo na drugiej stronie

DSC02297_zpsdyf4ygus.jpg

Powoli można szykować "ekskluzywnego" szampana na opicie samochodu

DSC02304_zpsvcwi5lpc.jpg

Jeszcze tylko dressing

DSC02310_zpsrgbqqfwt.jpg

DSC02311_zpszrglpzhh.jpg

DSC02313_zpsvvuqt5hh.jpg

Opublikowano

Efekty końcowe

DSC02318_zpshcu8qzmj.jpg

Fajnie ten kolor zmienia się w zależności od światła

DSC02319_zpsenemikot.jpg

DSC02321_zpslhbkdrxh.jpg

DSC02322_zpsrvenl1ir.jpg

DSC02329_zpsxschpi5s.jpg

DSC02333_zpsustjxjyh.jpg

DSC02335_zpsk0z3knnx.jpg

DSC02336_zpsoz0qq7z5.jpg

DSC02339_zpsg3v89hp7.jpg

DSC02341_zpst45pwety.jpg

DSC02343_zpsbqdtlyux.jpg

DSC02344_zpsxym227bt.jpg

DSC02345_zps6z0q0lg2.jpg

DSC02347_zpsi8bhoidj.jpg

DSC02352_zpsisedycfg.jpg

DSC02354_zpsvhp7oxxx.jpg

Dwa dni później wyszło trochę słońca

DSC02357_zpsa7irhuga.jpg

DSC02355_zps7sdmoqox.jpg

DSC02359_zps2ykp9nk4.jpg

DSC02361_zpsirlnn7dz.jpg

DSC02362_zpsuwstf6ku.jpg

To by było na tyle.

Tym co wytrwali serdecznie dziękuję

I może wrzucę jakiegoś aktuala jak się sprawuje kanapka cs + uncr

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

PS. Żadne zdjęcie nie było obrabiane;)

Opublikowano

Też czekam na więcej info co to za latarka ;) a relacja mega, pro :good::good::):) czy alusy mają opisaną gdzieś w dokumentacji auta jakąś nazwe koloru, kod koloru ?

 

A sam lakier na foce..cóż, lazurowe wybrzeże :)

Opublikowano

Latarka scangrip sunmatch....z shiningcar, parę złotych kosztuje ale naprawdę warto. Czuć premium jakość.

 

kita33,

Lanca regulowana z bodajże techkar, regulowana trzy stopniowa do karcher k7..... możesz zrobić punktowy strumień mega mocny do kół.

 

Dzięki panowie, tak jak mówicie, szkoda było wyjeżdżać

Opublikowano

Szacun za ogrom włożonej pracy przy praktycznie nowym wozie ale jak to mówią , jak dbasz tak masz.

Ja nie mam pytań bo mnie zatkało :good:

Opublikowano

Czekałem i się wreszcie doczekałem tej relacji. Wielki szacun za taką dokładność.

 

Foka i Meganka stały chyba wczoraj przy Jana Pawła? Szedłem na mecz ale niestety przeciwną stroną ulicy i nie mogłem obejrzeć z bliska :(

Opublikowano
Czekałem i się wreszcie doczekałem tej relacji. Wielki szacun za taką dokładność.

 

Foka i Meganka stały chyba wczoraj przy Jana Pawła? Szedłem na mecz ale niestety przeciwną stroną ulicy i nie mogłem obejrzeć z bliska :(

 

Dzięki, dokładnie pojechaliśmy na szame.

Następnym razem zapraszam na bajerke.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dobra Panowie można wyj***ać odkurzacze bo jest pozamiatane :song:

Auto bajka + książkowa relacja i z morałem ;) Warto ciężko pracować żeby spełniać marzenia :good:

  • Moderator
Opublikowano
650001 lubię z glinką g3

mozna prosic linka gdzie kupowales ?

 

Dodane po 2 minutach 9 sekundach:

650003 i wróciłem do mojego ulubieńca czyli sonax 04/06

witaj w klubie :D

Opublikowano

Domel,

Jak 90% rzeczy w shiningcarze ;)

 

Ta oleistosc tych past jest mega, chociaż mój ulubiony to cut and finish ze starej partii

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.