Jump to content

Tesla Model S 85D 2015


Recommended Posts

Urwał, znowuż zbyt dużo znaków!!!!

 

DSCN6432_zpssy1qcvbk.jpg

 

Dzisiejszy epizod napędzaja Redbull z żołądkową gorzką Deluxe oraz wytrawne Martini z soczkiem pomarańczowym, na Shellu nie mieli toniku na mój ulubiony drinn.

 

Jak to zwykle u mnie bywa, mimo że mieszkam w kraju w którym słońce zawsze świeci, jak w telewizji ;) to niestety u mnie w garażu czasami zbierają się burzowe chmury

 

Dostałem wiadomość od pewnego właściciela Tesli Model S 85D – czyli tej z dwoma silnikami.

Uwaga numer jeden, nikt na terenie mojego okręgu nie chciał się tym autem zająć... Pytanie czemu?? Jak sie później okazało, odpowiedź kopnęła mnie w dingdongi sama.

 

Także dogadaliśmy szczegóły, plan zajęć to korekta na ile możliwe – bo nawet najstarsi szamani nie wiedzą ile farby będzie na tych autach, oraz C1, którego akurat miałem napoczętą flaszkę, pełne sprzątanie wnętrza, wnęki oraz zabezpieczenie szyb i dachu powłoką.

 

Auto zostało dostarczone do mnie pod pracę w czwartkowy ranek. Miałem okazję 25km wracać nim do domu, no i co tu dużo mówić, ma MOC :D :D :D

Tylko dwa razy pocisnąłem, i co tu dużo mówić, M5 od startu bym oglądał w lusterku, jakby ktoś tu jakimś jeździł :)

 

Ale zacznijmy od początku. Zanim wziąłem się za mycie, zacząłem wstępnie ogarniać wnętrze.

A było co robić. Kolejny projekt, gdzie balans się nieco przesuwa. Lakier nie wygląda najgorzej, za to środek to nie syf, to poprostu używane auto, nie dmuchane, nie chuchane. Auto do użytku.

Żadnych papierków po cukierkach, ale dwoje dzieci robi swoje.

 

Chemia

 

Mycie:

 

Tenzi Truck

Prickbort

BH Korrosol

BH autowheel

BH autofoam

ADBL shampoo PRO

SG S&B szampon do felg

Glinka BH regular

BH Surfex 1:5

ADBL APC pro 1:10

SG Tire and rubber cleaner

 

Korekta:

Menz FG400 + gąbka pomarańczowa twarda 3M, żonglowałem 4 gąbkami zmiejszając pylenie do minimum, jako że nie miałem zamiaru myć auta między etapami, po pierwsze dlatego że maska i górna część samochodu nie wymagała ostrego rżnięcia, po drugie bo to auto jest tak zbudowane, że baaaardzo długi czas zajmuje suszenie.

Menz PF 2500 + Gąbka na przemian pomarańczowa/czerwona Detailing Mafia/NAT

Koch Chemie Antihologramm + niebieski wafel 3M

Do testów stanęły również:

Scholl S3G na pomarańczowej DM/NAT

Sonax Perfect Finish na czerwonej DM/NAT

Menzerna SF 4500 jednak scierała się dużo oporniej niż Koch i gorzej niż z lakieru BMW.

 

CarPro Essence jako podkład pod

 

Gtechniq C1 Crystal Lacquer, również na plastik, a na to warstwa wierzchnia Sonax Polymer NetShield, nie robiłem tego jeszcze ale co mi zaszkodzi spróbować? Sonaxa w butli jest 400 ml a na auto idzie 20... Kiedyś to trzeba zużyć.

 

Szyby myłem wewnątrz najpierw Autoglymem CGP, następnie 4nano Glass Shine oraz przecierałem później IPA. Zewnątrz prawie tak samo, ale na maszynie ze starym, styranem padem oraz dodatkowo Ceriglassem.

Później wszystie zewnątrzne powierzchnie szklane zaprawione Gtechnicqiem G1, przednia 3x warstwa reszta 1x.

 

Skórkę przetarłem AG Leather Cleanerem, i natarłem dwiema warstwami Leather Boosta. Zajebisty środek. Wchłanianie, zapach, wygląd skóry, jak sie czuje w dotyku, wszystko na plus.

 

Na koła Slickrims Feeder jako baza oraz dressing w sprayu po jednym dniu marynowania opony. Na felgi 4nano Energizer.

 

Wewnątrz przemyłem APC ADBL pro 1:10 oraz nałożyłem Autoglym Vinyl & Rubber Care.

Do środka odour eliminator Cali Scents, zapach cytrusowy. DO bagażników Spray Stripper Scent od CG. Jak tylko się skończy, mam inny plan na zapach do auta :D

 

Wnęki oraz wnętrza drzwi dostały Reload również na uszczelki, tak samo ramiona wycieraczek.

Plastiki zewnątrzne Koch Chemie PSS

 

No więc zacznijmy odkurzanie

 

DSCN6433_zpsnme2yzrw.jpg

DSCN6434_zpsvb13tolk.jpg

DSCN6435_zpsojjgxkev.jpg

DSCN6436_zpskprh9bvi.jpg

DSCN6437_zpsgehn3f4q.jpg

DSCN6438_zpsi80x8wjn.jpg

DSCN6439_zpsokzeekwz.jpg

DSCN6440_zpssm5naaq1.jpg

DSCN6441_zpsxu1itb83.jpg

DSCN6442_zpst3ssicfl.jpg DSCN6443_zpso3zftse0.jpg DSCN6444_zpsyukttcce.jpg DSCN6446_zps6uapyaro.jpg

 

Ach te dzieci, ślinią po wszystkim :D

 

DSCN6447_zpsbwxzzwyn.jpg

 

DSCN6450_zpsnj2navx3.jpg

DSCN6451_zpsey5qvotr.jpg

DSCN6452_zpsn8kw356s.jpg

DSCN6453_zpsdvuwnxr3.jpg

DSCN6454_zpsnzhw8nem.jpg

DSCN6455_zpsrawe5l0d.jpg

 

Próbowałem już nawet odkurzacza Boscha przemysłowego i nic nie ciągnie tak dobrze jak Dyson. Czy to te nakładki czy nie wiem poprostu dobry odkurzacz.

 

DSCN6456_zpsdzjp2u5b.jpg

 

DSCN6457_zpsg1y8rtbd.jpg

 

Ta szczotka to jest mistrzostwo świata. Generalnie używana między innymi w hotelach i restauracjach do czyszczenia fug i innych ciasnych miejsc. Oraz samochodów.

 

DSCN6460_zpsfrhwrd0i.jpg

 

Better?

 

DSCN6461_zpsrzo0jwhx.jpg

 

Żeby zacytować jakiegoś takiego małego typka z jednego wideo z USA: „jak sprzątałeś jakiegoś parcha bez rękawiczek ja w u ciebie w domu nie zjem obiadu” hehehe

 

DSCN6462_zpsz38vfwe0.jpg

 

Prawa/lewa

DSCN6465_zpsqbavzj7e.jpg

 

Oraz po pierwszym odkurzaniu. W przypadku takiego auta i takiej umowy, odkurzanie powtarzam 3 krotnie.

 

DSCN6466_zpsrcubizzv.jpg

 

DSCN6467_zpsn1jygtww.jpg

 

Ale zaraz zaraz, składam kanapę, a tam...

 

DSCN6468_zpstcj7rknf.jpg

 

DSCN6469_zps1hhy7ulm.jpg

 

Nie leży na posadzce

 

DSCN6473_zpswkpism7e.jpg

 

DSCN6475_zpsgamx4xpj.jpg

 

DSCN6480_zpss6omjubk.jpg

 

DSCN6485_zpsbmxnc3sx.jpg

 

DSCN6487_zpslwd3cqib.jpg

 

Nie mam ekstraktora, ro psik psik, szczota, a później zbieranie mikrofibrą.

 

DSCN6487_zpslwd3cqib.jpg

 

DSCN6488_zpsdbfxkm9x.jpg

 

Staram sie zajrzeć wszędzie

 

DSCN6489_zpsa1q5e2bg.jpg

 

Niekiedy nie trzeba się wysilać :D

 

DSCN6490_zpscgkoojjl.jpg

 

DSCN6491_zpsmtae3wbz.jpg

 

DSCN6492_zpswhkjazaw.jpg

 

DSCN6493_zpsvrqkpjrw.jpg DSCN6494_zpsgdwhsjbr.jpg

DSCN6495_zpsf081z4ve.jpg DSCN6496_zpsvhwjmhvw.jpg DSCN6499_zps16p6deum.jpg DSCN6501_zps6q6ehc94.jpg DSCN6502_zpsysylic5d.jpg DSCN6503_zpsmgecn6qv.jpg

DSCN6504_zps3wftaqjw.jpg

DSCN6505_zpsf5ye832r.jpg

DSCN6510_zps5tusikyh.jpg

DSCN6511_zpssihrmuch.jpg

DSCN6512_zpsklxxv5uq.jpg

DSCN6513_zpsy665rr5h.jpg

 

 

„Eat more Fruit! For Health and Vitality” – to zjadłem :D

 

DSCN6516_zpshp4qgwkx.jpg

DSCN6517_zpsc6gn3pr4.jpg

DSCN6518_zpsezjbxbc6.jpg

DSCN6519_zpsf7hra0j5.jpg

 

Komora silnika

 

DSCN6521_zpsg5mt5xh3.jpg

 

DSCN6522_zpsls2qx1ux.jpg

 

Zaglądam tez tam

 

DSCN6523_zpsbwqmnnau.jpg

 

DSCN6524_zps9j8zotmj.jpg

 

Oto ile się wytrząsnęło z samego środka...

 

DSCN6527_zpsuar8gk71.jpg

 

Pora na wnęki

 

DSCN6525_zpsblrqvbpy.jpg

 

DSCN6526_zps9nbfzrdn.jpg

DSCN6528_zps9dnemhdo.jpg DSCN6529_zpsuqtgw6pg.jpg

 

(W tym momencie nalewam kolejną partię do szklanki i tym razem jakoś proporcjonowanie soku do martini szwankuje, może być nieco chaotycznie)

 

Właśnie po to zasłaniam wykładzinki

 

DSCN6530_zpscclskcvq.jpg

 

DSCN6531_zpsn25bt3mi.jpg

 

DSCN6533_zpsmwfnx7uc.jpg DSCN6534_zps3scepe9x.jpg

 

Dnia kolejnego nakładałem dressingi z grubsza wszędzie, lubię to robić w paru rundach, tzn nakładam pierwszy raz, potem wracam np następnego dnia i sprawdzam, potem kolejnego dnia sprawdzam sprawdzenie aż jestem pewien że w każdej dziurze leży dressing, np na tej dolnej krawędzi przy zawiasach, gdy otwiera się schowek... itp

 

Niestety Tesla zagrywa pierwszy cios poniżej pasa, fotel pasażera poprostu się zablokował, jedzie 3 cm do tyłu i staje. Słychać że silnik działa, ale cos tam go blokuje. Zużywam godzinę aby znaleźć co mogło zablokować szyny, ale nie ma tam nic. Kontakt z właścicielem i decyzja, że zajmie się tym T na pierwszym serwisie, juz zamówionym. OK, jadę dalej. Nakładanie dressingów za fotelem i na konsoli środkowej utrudnione.

Pod fotelem znalazłem okulary i myślałem, że to poprostu one zablokowały fotel, ale nie

 

DSCN6535_zpsir6qjdfk.jpg

 

Nie zapominaj o szyberdachu

 

DSCN6536_zpspz6pwvj5.jpg

 

DSCN6537_zpsxriyznol.jpg DSCN6539_zps7kwm4ylw.jpg

 

Myślisz że jest czysto, weź do ręki latarkę :D

 

DSCN6540_zps7sucs4xe.jpg DSCN6542_zpsszbgvlpj.jpg DSCN6545_zps9b4bcl3e.jpg

 

I dla pewności szmata CarPro i IPA

 

DSCN6545_zps9b4bcl3e.jpg

 

DSCN6546_zpsqghkxl75.jpg

 

Szyby boczne, co to jest?

 

DSCN6547_zpsmil4yrwk.jpg

 

Zamykam się w środku, bo bezramkowe okno domyka się gdy zamkniemy drzwi, podchodzi do góry co daje 1,5cm nie umytej szyby

 

DSCN6555_zpsahsxdvhg.jpg DSCN6556_zpsyzsfocwu.jpg DSCN6557_zpslajiixtx.jpg

 

DSCN6548_zpstxolotpo.jpg

 

DSCN6549_zpswcgjrx4e.jpg DSCN6550_zpsnxzdwosa.jpg DSCN6551_zpsu4wyls72.jpg

 

I gdy skończyłem dressowanie tyłu od razu na kanapę nakładam pierwszy rzut LB. Te skóry potrzebowały tego.

 

DSCN6558_zpsrkzmilrg.jpg

 

A tu woda z pierwszego tłoczenia, tzn boczki tył, konsola środkowa i boczki przód, bez deski czy skóry.

 

DSCN6559_zpsogqm3tvs.jpg

 

Akcja fotele przednie

 

DSCN6561_zpsexoiccwu.jpg

 

Wiem, że na widoku flacha z APC, jednak do mycia używałem namoczonej w wodzie szczoty lederzentrum i środka od AG

 

DSCN6563_zpss26qxupq.jpg DSCN6567_zpsygqo6i2o.jpg DSCN6569_zpszj9ikxx0.jpg

 

Żelik :D

 

DSCN6571_zpsk2mgjtge.jpg

 

DSCN6572_zpsw2wgeclb.jpg

 

I tyle porobiłem w piątek.

 

W sobotę kawka od 6 rano, o siódmej zamykam się w garażu i zaczynam od:

 

DSCN6573_zpswpidgscp.jpg

 

DSCN6574_zpsffei6ean.jpg DSCN6575_zpsqm0hcape.jpg DSCN6576_zpsdu9azxyi.jpg DSCN6579_zpssfuiruwn.jpg DSCN6580_zpsszaheors.jpg DSCN6581_zpsqk7ugnxc.jpg

 

Bermudzki trójkąt usunąłem :P

 

DSCN6582_zpstkncmdpq.jpg DSCN6585_zpsjb9dsiqb.jpg

 

Z ceriglassem uważam na kanty, które opacynkowuję ręcznie

 

DSCN6586_zpsseoqiumf.jpg

 

DSCN6588_zpsyt2ymg8i.jpg DSCN6589_zpsg8zxmgj2.jpg DSCN6590_zps5yburuow.jpg

 

A tutaj odpowiedź na pytanie dlaczego przed myciem...

 

DSCN6591_zpsamptomma.jpg DSCN6592_zps8guvkolp.jpg DSCN6593_zpsgadnxkhn.jpg DSCN6594_zpsb3phaviu.jpg DSCN6595_zps7ttri7f6.jpg DSCN6596_zpsrwyftuj7.jpg

 

Ogólnie znowuż trafiło mi sie poprostu nudne auto, nie że zaniedbane, poprostu nudne

 

DSCN6598_zpsa0uyfbe8.jpg DSCN6599_zpskwpw5a81.jpg

 

Może coś się dua z tym zrobić? :-]

 

DSCN6600_zpsdusoecai.jpg DSCN6601_zps3dar4cj6.jpg DSCN6602_zpst5yxsid8.jpg DSCN6603_zpsdfefyfuf.jpg DSCN6605_zpsdytdbowp.jpg DSCN6607_zpsh6r1yexh.jpg DSCN6608_zpsqvexxwcg.jpg

 

Ktoś to auto traktował moecniejszą chamikalią... Postaram sie ogarnąć opalarą.

 

DSCN6610_zpswhculcvh.jpg DSCN6611_zpshc4h4wdb.jpg

 

Piana numer jeden zakrywa PB

 

DSCN6614_zpsjykhew9f.jpg

 

Coś tam było na oponach, nie wiem czy widać, rano to i aura nie dopisuje

 

DSCN6615_zpsnmmm0vlb.jpg DSCN6616_zpskxmhjwxl.jpg DSCN6617_zpscugphanc.jpg DSCN6618_zpsq20jbg2z.jpg DSCN6619_zpsr7pfy8qd.jpg

 

Korrosol sie nudzi

 

DSCN6620_zpsal82pgxc.jpg

 

DSCN6621_zpsb1jssgeb.jpg DSCN6624_zpstoh89vb9.jpg DSCN6625_zps4yyqtflf.jpg DSCN6626_zpswz03db6f.jpg

 

Druga piana tylko czeka

 

DSCN6627_zps6balzieg.jpg

 

A po niej atakuję fele

 

DSCN6628_zpsvr67czg7.jpg

 

DSCN6629_zpsiyrppmlg.jpg

 

Pudding!!

 

DSCN6631_zpswtdgo0tl.jpg

 

Spłukuję, i zanim zacznę z ręcznym, pędzel w łapę i detaluję

 

DSCN6634_zps92sgxmse.jpg

 

DSCN6635_zpsdd8yiwcm.jpg

 

Zmieniam przyrząd do mycia dolniejszych partii

 

DSCN6636_zps8bmoc3zi.jpg

 

Glinkuję

 

DSCN6637_zps9vdl497j.jpg

 

Nie było nic na glince widać, ale na każdym panelu wiecie w jakiejś części coś tam było, jak glinka nie daje żadnego dźwięku przy pracy to w niektórych miejsca chrzęst itp. Dobrze było sobie poglinkować :D

W jednym miejscu mi sie glinka zatrzymała, pod lusterkiem kierowcy, tam był jakis osad.

 

 

Suszę, oraz opanowuje kalibrację na alu

 

DSCN6641_zpsqlqk1yx8.jpg

 

I zaczynam sie przyglądać. Nauczka dla mnie, dokonywać inspekcji na całym aucie, a tak to tył był wstawiony głęboko do garażu to nie przyglądałem się tylnego zderzakowi, co okazało się dużym błędem.

 

 

Ogólnie tylko jeden taaaaki grubas na aucie.

 

DSCN6643_zpslprjzyxa.jpg

 

Ale na nim jedna z najwyższych wartości lakieru

 

 

DSCN6644_zpsnf9t9maz.jpg

 

Aż mierze drugi raz ze zdziwienia

 

DSCN6646_zpsm6cryloz.jpg

 

Im później tym niestety cieniej

 

DSCN6648_zpsxudrzizc.jpg

 

DSCN6650_zpspn1fq7ko.jpg DSCN6651_zpsf3gseszv.jpg

 

I nierówno

 

DSCN6652_zpso0oqlq5h.jpg

 

DSCN6653_zpsi1hkqi0d.jpg DSCN6654_zps1oeqdll6.jpg DSCN6656_zpscqzk1tki.jpg DSCN6657_zpsg3xkpyu6.jpg DSCN6659_zpssr3ebgfh.jpg DSCN6661_zpsqfwrgjn5.jpg DSCN6663_zpskdiulzuj.jpg

 

Tu nie będzie żadnego cięcia

 

DSCN6664_zpsbxmftikd.jpg

 

I niedaleko dwa kanty ... hmm

 

DSCN6668_zpsk17q9tgd.jpg

 

Za to maska

 

DSCN6671_zpszy4pzkxa.jpg

 

DSCN6673_zps4i1zdapv.jpg DSCN6675_zpssm89qlll.jpg DSCN6676_zpsu3l510m4.jpg DSCN6677_zpskwdxtli8.jpg DSCN6681_zpsrmix3fp2.jpg DSCN6682_zpswmimwz1s.jpg DSCN6683_zpsrphfvecd.jpg DSCN6686_zpssd8ogvda.jpg DSCN6687_zpscn5y530n.jpg DSCN6690_zpsnpiu7nnm.jpg DSCN6692_zpshd4jhwrw.jpg

 

I zaczynam testing testing

 

DSCN6702_zpsxtlwfayx.jpg

 

DSCN6703_zpsfdth8axt.jpg DSCN6701_zpspdcpaew5.jpg DSCN6700_zpsbttujeyq.jpg DSCN6704_zpsczhzryvd.jpg DSCN6705_zpsbbvwuz07.jpg

 

Z lewej strony dwustep, z prawej samo Menzerna

 

DSCN6707_zpslotramvp.jpg

 

Porównanie:

 

DSCN6708_zpsuv29hsrn.jpg

 

DSCN6710_zpskcqqddyb.jpg DSCN6711_zps8ilzpcj1.jpg DSCN6715_zpssypmtye9.jpg DSCN6716_zpsfpk4lsb9.jpg DSCN6719_zps8wd9guea.jpg DSCN6720_zpsvh3dkzya.jpg

 

Od razu widać, że conajmniej polish też jest potrzebny

 

Zatem zaczynam od frontu

 

DSCN6722_zps7lsvw4j3.jpg

 

DSCN6723_zpsphab7kip.jpg DSCN6724_zpsojmozojx.jpg DSCN6726_zpshwny9bjv.jpg DSCN6728_zpsuzknixvd.jpg DSCN6730_zpsmjl1qrcg.jpg DSCN6732_zps86peokpx.jpg DSCN6733_zpsvrergowr.jpg DSCN6734_zpsnu4scjbz.jpg DSCN6736_zps7b0hflls.jpg DSCN6738_zpsqautk7d5.jpg DSCN6741_zpstusred0g.jpg DSCN6744_zpshhoggvqn.jpg DSCN6746_zpsnnhficqs.jpg

 

I wysprzątane

 

DSCN6747_zpsssxo4klc.jpg

 

Jednak prosze nie myśleć że przy dobrym przycinaniu nie da sie dostrzec tej rysy. Otóż samym papierem skosiłem 10 mikron i nie miałem zamiaru dalej skrobać.

Trzeba pamiętać tez o perspektywie, to auto ma dopiero rok!

 

Wysprzątane na drzwiach. Wszyscy moje foty z fleszem ogarniam po wymywaniu. Tez nie można powiedzieć, że nie zostało tam jakichs grubasów, ale jest o niebo lepiej niż przed, no i lakier odzyskał wigor

 

DSCN6748_zpsmaq6buwz.jpg

 

Trzy flesze

 

DSCN6749_zpsqxpek9hi.jpg

 

Itd, pracowałem do północy, ogarnąłem całe auto dookoła poza klapą bagażnika i tylnym zderzakiem, które zostawiłem sobie na niedzielę rano.

 

W niedzielę kawka o 7 rano, oraz garaż od 8. Wystawiam auto na tyle aby móc spokojnie pracować.

Patrzę z grubsza na klapę

 

DSCN6759_zpswou7pkiq.jpg

 

i zderzak, na zderzaku nieco więcej, ale to jak zwykle przy wkładaniu wózka i zakupów itp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A dureń jestem, że nie sprawdziłem porządniej. Bo o ile klapa nie dawała mi problemów, dwa szybkie przejazdy FG 400 i potem dwa PF2500 i byłem happy. Zaczynam od strony kierowcy zderzak. Tnę powoli, spokojnie, 4 razy dokładam pasty, aby mieć jakiś tam poślizg. Nie przegrzewam elementu.

 

Dochdzę do lampy, poleruję, poleruję, a tam [to chciałbym przeklinać ale podaruję sobie] rysy od środka kloszy !! Widział ktoś kiedyś coś takiego??!!

 

DSCN6750_zpsfvsckdla.jpg DSCN6751_zpssylls7fi.jpg DSCN6752_zps5kbyza87.jpg DSCN6753_zpsxgnz350b.jpg DSCN6755_zpszyjv6ouw.jpg DSCN6756_zpsid7av0tk.jpg

 

Wiem, że kiepskie foto, ale to jest po korekcie!!

 

DSCN6760_zpse6sols78.jpg

 

I to, cos jakby swirle od wewnątrz!

 

DSCN6761_zpsvjkwfaxg.jpg

 

DSCN6762_zps9nqzn7yh.jpg DSCN6768_zpsxvflnc69.jpg

 

Wtedy powinna mi się zapalić juz duża żarówka ostrzegawcza, a ja zignorowałem to no i naciąłem się na minę

 

Z tym, że ja, jestem inny od innych :P, od razu foty telefonem i mmsy pocisnąłem do właściciela, że uszkodziłem zderzak, i wynagrodzenie pomniejszamy o naprawdę całego elementu.

W tej dziedzinie, jak i w mojej, niekiedy ludzi zdobywa sie samym podejściem do obsługi klienta. W odpowiedzi dostaję telefon aby sie nie martwić, dokładnie obadać zderzak, i że najpierw Tesla dostanie zgłoszenie o problemie z lakierem.

 

Poza tym nie może to mieć wpływu na resztę detalu, więc kontynuuję.

 

DSCN6772_zps1toaxzfk.jpg DSCN6773_zps6bxvpibv.jpg DSCN6774_zpsjmvnoanf.jpg DSCN6775_zpswvoz3qru.jpg DSCN6776_zps79onulb7.jpg

 

A tu stan wnęk między piano i słupkami przed polerowaniem, ktoś tam napchał dużo kitu

 

DSCN6777_zpsmj3rfcwo.jpg

DSCN6778_zpsplqfkhsu.jpg DSCN6779_zpsjnnkwtuo.jpg

 

A pod klamką kierowcy brakowało nieco lakieru, zanim zacząłem moje polerowanie!

 

DSCN6784_zpsd9zgkoyo.jpg

 

DSCN6786_zpsnkkbscir.jpg DSCN6787_zpsg9cfgzms.jpg DSCN6790_zpsffhrocaw.jpg

 

A w domu, pewien mały projekcik

 

DSCN6792_zpsbom8gtfa.jpg

 

DSCN6793_zpsfrpdmpc4.jpg DSCN6794_zpspkai7qu1.jpg DSCN6796_zpsm5mjufb9.jpg DSCN6797_zps4jtq14yy.jpg DSCN6798_zpsgl9gfzj0.jpg DSCN6799_zpsxjqn4awd.jpg DSCN6800_zpschha1c5i.jpg DSCN6801_zpsafpeectb.jpg DSCN6802_zpslhuitamo.jpg DSCN6803_zpsv1eyliw5.jpg

 

Poniedziałek, wynoszę uprane zapasy

 

DSCN6808_zpsst6u4ywa.jpg

 

Brygada ochronna

 

DSCN6809_zpsbqwifg0g.jpg

 

To zdjęcie może nie ma dla wielu sensu, ale dla posiadaczy Tesli napewno. To jest szmata między słupkiem a szybą w przednich drzwiach, tam zazwyczaj wpada woda i zostawia wżery, usuwam

 

DSCN6811_zpsb09xtufa.jpg

 

 

Generalnie do szyb, jak i do wszystkich powierzchni w środku robię ze 3 podejścia, sprawdzając poprzednie podejście z latarką albo w dobrym świetle, aby mieć pewność że nikt nie znalazłby jakiegoś syfka pod wargą uszczelki – a takie są wokół okien albo przy plastikach dolnych przy drzwiach w T.

 

Tak samo, po nałożeniu dressingu na plastiki wszędzie, to zostało mi na wyświetlaczach.

Moja metoda na nie to nie żadne magiczne środki, tylko najpierw zmywam Glass shinem, potem IPA na szmacie od CarPro, i powtórka aż nie zostawiam nawet śladów po fibrze. (takich jakby jak mazy po powłoce jakby mokrą od powłoki szmatką dotknąć lakieru). Poprostu metodycznie i powoli powtarzam proces aż jestem szczęśliwy z rezultatu

 

DSCN6812_zps3nu9xnm4.jpg

 

DSCN6813_zpsfghengsj.jpg DSCN6814_zpshgdmlcnp.jpg DSCN6815_zpsojlka6qz.jpg DSCN6816_zpsxgmufz10.jpg DSCN6817_zps0eut1bgu.jpg

 

Mimo, że pochłąnąłem już 50 godzin, mam jeszcze parę zanim właściciel odbierze auto, to nałożę resztkę tego tam:

 

DSCN6818_zpsduhhji2g.jpg

 

DSCN6819_zpsnp3o3rn2.jpg

 

Oczywiście, przyjemnie byłoby mieć aerograf i pryskać powłoką pod ciśnieniem, jednak ja mam tylko te dwie lewe ręce, to i ogarniam każdą kratkę po kolei

 

DSCN6820_zpsvybyfl1q.jpg DSCN6821_zpsp8nvafmd.jpg DSCN6822_zpsfmafuwh7.jpg

 

No i generalnie chodzę wokół auta szukając sobie rzeczy do zrobienia

 

DSCN6823_zpsrqskyzq8.jpg

DSCN6825_zpseylex17k.jpg DSCN6826_zpsxuwm3wro.jpg DSCN6827_zpsewsobppf.jpg DSCN6828_zpsqbz7a8gh.jpg

 

Gotowe!

 

DSCN6831_zpsa3cdeseh.jpg

 

DSCN6832_zpsyjhpzwei.jpg

 

Mój aparat nie daje sobie rady ze słońcem, chcę mieć taką ładną kulkę jak widzę na innych fotach a tu dupaaaaaaaa!!

 

Pamiętam jak na zjeździe Rupesa siedzimy z Maćkiem z MAS Detailing i ja próbuje ogarnąć jakieś foty tym moim nikonem, a on na to, a Ty też kupiłeś ten aparat za około 800, i obydwoje w tym samym momencie: I jest totalnie do dupala, haha

 

 

DSCN6833_zpszr5mphkf.jpg

 

DSCN6834_zpsamfzf7ea.jpg DSCN6836_zpspledpu3k.jpg

 

Lecz zanim zdjęcie ogółu, oto szkody, które ja poczyniłem, nieważne, czy to ktoś w procesie przygotowania auta do wydania klientowi nadwątlił lakier, czy zderzak był malowany, to ja zrobiłem kuku, sam nie wiem jak, ale muszę wziąć to na klatę. Tej dużej dziury to szczerze mówiąc w pierwszym momencie nie zauważyłem nawet, dopiero przy ścieraniu resztek pasty zszedł mi na szmatce kawał lakieru

 

DSCN6840_zpsrxt4batq.jpg DSCN6849_zpsdc7riogs.jpg

 

A po oględzinach dokładnych pod klarem leży jeszcze to:

 

DSCN6842_zps7i83qrbp.jpg

 

DSCN6846_zpsr5nsvhnt.jpg DSCN6848_zpsoex8m8fy.jpg

 

I w tym miejscu to nie jest możliwe abym to był ja, była tam taśma zasłaniająca krawędź

 

DSCN6852_zps0dzxgkl8.jpg DSCN6855_zpspvuq17mf.jpg

 

Oprócz tego, obydwie lampy wstecznego

DSCN6857_zpstqzumbb3.jpg

 

DSCN6858_zps2zhgecth.jpg

 

I wewnątrzna klosza strona prawa

 

DSCN6859_zpsrzbvgein.jpg

 

 

Jasne, że jest lipa. Niezależnie kto zawinił, uczucia pozostaną mieszane. Jednak zamiasty wymyślać wytłumaczenia dlaczego wolę poprostu wziąć odpowidzialność i wyciągnąć z tego naukę na przyszłość, a nauka jest następująca, teslom wstęp raczej wzbroniony

 

DSCN6860_zpsfl9ffung.jpg

 

DSCN6861_zpsjkdel78u.jpg DSCN6862_zpsedarusqr.jpg DSCN6863_zpsrodsal5x.jpg DSCN6864_zpsbxf033h6.jpg DSCN6865_zpsfjswhhux.jpg DSCN6866_zpsvmqahri2.jpg DSCN6867_zpsrckzkqbw.jpg DSCN6868_zpsvmidonaf.jpg DSCN6868_zpsvmidonaf.jpg DSCN6871_zpsaucjjhhv.jpg DSCN6872_zpscnrhnmvp.jpg DSCN6873_zpsnp4rmxho.jpg DSCN6874_zpsbw6qxasg.jpg

 

Przepraszam za niedomyty obiektyw. Dopiero na komputerze, jak wydałem auto, się zorientowałem

 

DSCN6875_zpspofgkm6q.jpg

 

DSCN6876_zps0vd5yueu.jpg DSCN6878_zpslk2v3zrq.jpg DSCN6879_zpsjepat5f3.jpg DSCN6880_zpsnnrbvuli.jpg DSCN6881_zpsmmybqrcs.jpg DSCN6882_zpsi3m7iltz.jpg

 

Pozdrawiam, jak zwykle dziękuję za Twój czas, i do następnego.

W kalendarzu jest X6 za tydzień.

Link to comment
Share on other sites

Mimo szkód bardzo mi się podobało. Gdyby to było w Polsce to bym powiedział, że z tym tyłem było coś kombinowane, zderzak i lampy. Uważam, że nie ma czym się przejmować. Super relacja gratuluje wyniku i dziękuje za ciekawy samochód.Pozdrawiam - detalingowy świerzak.

Link to comment
Share on other sites

Kolejna świetna relacja. Super przyjemnie się to ogląda.

Powiem tak, ratujesz to forum pod względem merytorycznym. Coraz mniej tu relacji i rozmów o ogólnopojętym detailingu. Brawa dla Ciebie :good:

 

Wiesz może jak zakończyła się sprawa z tym zderzakiem i lampami ? Co serwis na to ?

Link to comment
Share on other sites

Fajny samochód i świetna relacja. Aż dziwne takie niedoróbki ze strony Tesli, jak np. nieszczelna lampa.

 

Przy okazji, jak spojrzałem na to zdjęcie:

http://i1290.photobucket.com/albums/b52 ... kttcce.jpg

...szukam małej podpowiedzi. Czym wyciągacie taki brud ze szwów, którego odkurzacz już nie wyciągnął?

Link to comment
Share on other sites

Byle by te zdjęcia nigdy nie zniknęły bo będzie na prawdę ich szkoda.

 

 

Wytłumaczcie mi jak malują te Tesle że takie różnice w grubości lakieru ?

 

 

Szacuneczek za kolejna świetną robotę :good:

Link to comment
Share on other sites

fajnie się scrollowało i fajnie że wstawiasz takie relację... mam nadzieję, że jeszcze nie jedną tu obejrzę ;)

Link to comment
Share on other sites

642063 Jedziesz ostro z tematem widzę, nic dziwnego, że musiałeś się zrestartować

 

:D

 

642073 Mimo szkód bardzo mi się podobało. Gdyby to było w Polsce to bym powiedział, że z tym tyłem było coś kombinowane, zderzak i lampy. Uważam, że nie ma czym się przejmować. Super relacja gratuluje wyniku i dziękuje za ciekawy samochód.Pozdrawiam - detalingowy świerzak.

 

Dzięki za wizytę :)

 

642074 Kolejna świetna relacja. Super przyjemnie się to ogląda.

Powiem tak, ratujesz to forum pod względem merytorycznym. Coraz mniej tu relacji i rozmów o ogólnopojętym detailingu. Brawa dla Ciebie

 

Wiesz może jak zakończyła się sprawa z tym zderzakiem i lampami ? Co serwis na to ?

 

Dzięki. Jakos tak się złożyło, że w 2016 jest susza w kraju, tylko u mnie urodzaj :P

Kolego auto oddałem właścicielowi w poniedziałek wieczorem, a wczoraj było święto narodowe. nie mam pojęcia jeszcze, ale do końca tygodnia auto powinno zostać obejrzane.

Pod lakierem na przednim zderzaku są takie jakby wgniotki x3 sztuki w jednym miejscu, myślałem że to żona właściciela o coś oparła auto, ale on mnie powiadomił, że to tak było od nowości... :kox:

 

642079 Fajny samochód i świetna relacja. Aż dziwne takie niedoróbki ze strony Tesli, jak np. nieszczelna lampa.
642107 Szacuneczek za kolejna świetną robotę

 

Dzięki. Niech Cię nie dziwią, albo wejdź na forum Tesla :D

 

642113 Standardowo: KOZAK!

Podnoszenie samemu sobie poprzeczki dobrze rokuje

 

:good:

 

642114 Mimo, iż uczucia masz mieszane (nie dziwię Ci się) to włożyłeś w to masę pracy. Brawa dla Ciebie!

 

Thanks :)

 

 

:good:

 

642128 fajnie się scrollowało i fajnie że wstawiasz takie relację... mam nadzieję, że jeszcze nie jedną tu obejrzę

 

:) JA TEŻ, niekoniecznie własną... :D

Link to comment
Share on other sites

Fajna fura i to z Łodzi :D

 

Skoro w Polsce w przypadku o wiele mniej prestiżowych marek występuje co najmniej dwuletnia gwarancja na lakier, to tym bardziej taka powinna mieć zastosowanie w Norwegii i w odniesieniu do Tesli. :) Daj znać jak to się potoczy, bom ciekaw i nie tylko ja. Wyraziłeś skłonność wzięcia na siebie usterek wynikających z wady powłoki na zderzaku, ale skoro właściciel uznał, że spróbuje obciążyć producenta, wyegzekwowanie Twojej "odpowiedzialności" nie doszło do skutku, right? ;)

Link to comment
Share on other sites

642160 Bardzo fajna relacja z lekką nutką dramaturgii Ale jest happy end Widać że robisz to z pasją, szacuneczek!!

 

Nie ma radości bez adrenalinki, dawno nie zmieniałem pampersa podczas pracy przy aucie... :D

 

642168 Fajna fura i to z Łodzi

 

Skoro w Polsce w przypadku o wiele mniej prestiżowych marek występuje co najmniej dwuletnia gwarancja na lakier, to tym bardziej taka powinna mieć zastosowanie w Norwegii i w odniesieniu do Tesli. Daj znać jak to się potoczy, bom ciekaw i nie tylko ja. Wyraziłeś skłonność wzięcia na siebie usterek wynikających z wady powłoki na zderzaku, ale skoro właściciel uznał, że spróbuje obciążyć producenta, wyegzekwowanie Twojej "odpowiedzialności" nie doszło do skutku, right?

 

Jak to z Łodzi?? :P

 

Hehe to jakiś prestiż? Spójrz na spasowanie elementów, każde drzwi w swoją stronę, błotniki wystają ponad maskę. Niby detale, ale to auto w cenie premium.

Dzwoniąc do nich z usterkami, odpowiedź brzmi prosimy napisać maila i zarezerwować termin przy pierwszym rocznym serwisie. Wydaja tyle samochodów, że nie mają dość ładowarek i auta wyjeżdżają z salonu naładowane w 40 procentach. :D

 

Dam znać, ale jeszcze sam nie wiem.

Nie wyraziłem skłonności, tylko przyjąłem mniejsze wynagrodzenie, odmawiając przyjecia reszty. Dżentelmeńska umowa, jeśli po oględzinach Tesla uzna błąd, i odmaluje obydwa zderzaki gratis, akceptuję resztę pieniędzy. Jeśli nie, właściciel od razu zleca lakierowanie i sprawa rozwiązana.

 

A czemu malować przedni: powiększyłem jedno z obecnych tu zdjęć, gdzie może nie super wyraźnie, ale widać te wgniotki jakby na przodzie

 

tesla%20front_zpsuaurpht8.jpg

 

 

 

642178 Detailerskie Porno z mistrzowskim podejściem !

 

Dziękuję ;)

 

642212 Co to dużo pisać. Relacja pro !

 

Możesz napisać coś więcej o Leather Boost? Jakiej to firmy środek i czy jest gdzieś dostępny ?

 

 

:good:

 

Leather Boost to produkt Dynamix - małej firmy z Irlandii, chyba Północnej o ile dobrze kojarzę, sprzedającej wszystko do skóry. 250 ml kosztuje u nich 50PLN około, czyli dramatu nie ma.

Nie mogę Ci powiedzieć nic o wytrzymałości, ale tak: zapach jak już wspominałem jest świetny, bardzo świeży, nie nachalny, praktycznie nieobecny, a na skórze odczuwalny. Coś jak mikstura jogurtu naturalnego z wanilią i skórą :kox:

Ja ogólnie skupiam sie na zapachu jak coś kupuję, bo juz dawno przestałem wierzyć w zapewnienia producentów :P

Do tego od razu widać jak środek sie wchłania, normalnie w niektórych miejscach zaraz po przejechaniu aplikatorem trzeba było dolewać. Dopiero jak skóra jest nawilżona, nie powstają różnice koloru tak jakby [nie wiem jak wytłumaczyć].

Na drugi dzień skóra stała sie dużo bardziej sprężysta, mięsista, miła w dotyku, na krzesło łatwo się wsiada ale poślizg nie jest taki żeby z niego wypadać :D:D . Poprostu wszystko się zgadza.

Do tego kolor jest ani zbyt połyskliwy ani zbyt matowy, taka piękna satyna zdrowej skóry. Nie ma mowy o żadnym wyglądzie tłustości ani przylepianiu sie do rąk.

Wszystkie te miejsca charakterystyczne dla skóry jak przy szwach gdzie jest tak jakby fałdka zostały uwypuklone dzięki temu teraz stołki wyglądają na seksowne :-]:-]

 

 

642216 Dziękuję Ci za takie relacje. W tym smutnym jak p...da miejscu (moja praca) zawsze podtrzymują mnie na duchu

 

HEJ! Nie wiem jak smutne to miejsce bo dla mnie p...da zawsze była wesołym miejscem :kox:

 

:good::lol::)

Link to comment
Share on other sites

Udało sie w końcu obejrzeć cała relacje :) zacząłem rano ale trzeba było wychodzić do pracy a teraz dokończyłem. Super ogłada sie Twoja prace. Podziwiam ze chce Ci sie robić tyle zdjeć :song:

Dzieki ! Pozdrawiam :good:

Link to comment
Share on other sites

642168 Fajna fura i to z Łodzi

 

Skoro w Polsce w przypadku o wiele mniej prestiżowych marek występuje co najmniej dwuletnia gwarancja na lakier, to tym bardziej taka powinna mieć zastosowanie w Norwegii i w odniesieniu do Tesli. Daj znać jak to się potoczy, bom ciekaw i nie tylko ja. Wyraziłeś skłonność wzięcia na siebie usterek wynikających z wady powłoki na zderzaku, ale skoro właściciel uznał, że spróbuje obciążyć producenta, wyegzekwowanie Twojej "odpowiedzialności" nie doszło do skutku, right?

 

Jak to z Łodzi?? :P

 

Hehe to jakiś prestiż? Spójrz na spasowanie elementów, każde drzwi w swoją stronę, błotniki wystają ponad maskę. Niby detale, ale to auto w cenie premium.

Dzwoniąc do nich z usterkami, odpowiedź brzmi prosimy napisać maila i zarezerwować termin przy pierwszym rocznym serwisie. Wydaja tyle samochodów, że nie mają dość ładowarek i auta wyjeżdżają z salonu naładowane w 40 procentach. :D

 

Dam znać, ale jeszcze sam nie wiem.

Nie wyraziłem skłonności, tylko przyjąłem mniejsze wynagrodzenie, odmawiając przyjecia reszty. Dżentelmeńska umowa, jeśli po oględzinach Tesla uzna błąd, i odmaluje obydwa zderzaki gratis, akceptuję resztę pieniędzy. Jeśli nie, właściciel od razu zleca lakierowanie i sprawa rozwiązana.

 

Tablice EL wydawane są w Łodzi :D

 

No, teraz rozumiem o co chodziło z tą odpowiedzialnością. ;) No cóż, życzę Ci wobec tego otrzymania reszty, ze względu na to, że to przecież zaniedbanie producenta. Należy Ci się. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.