Skocz do zawartości

Tesla Model S 85D 2015


mbieniek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administrator

Zobaczyłem, przeczytałem i nadal nie rozumiem dlaczego nikt nie chciał się tego podjąć. Pieprzenie i tyle. Robimy Tesle jak każde inne auto. To, że jest trudny lakier nie dyskwalifikuje zawodnika do startu w zawodach.

Robiłem dwa dni temu to auto, zarżnięte w hol..... Dałem radę bez tej całej otoczki w dwa dni co nie zmienia faktu, że odwaliłeś kawał dobrej roboty :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczyłem, przeczytałem i nadal nie rozumiem dlaczego nikt nie chciał się tego podjąć. Pieprzenie i tyle. Robimy Tesle jak każde inne auto. To, że jest trudny lakier nie dyskwalifikuje zawodnika do startu w zawodach.

 

Co do zawodników to sam nie wiem

Na zjeździe podczas promowania IBrida jednym z aut pokazowych w hotelu był DB7 z lakierem przetartym do blachy na rancie maski.

OK, można powiedzieć, że ja też zniszczyłem zderzak, ale ja nie wysyłałbym tego auta na widok 500 detailerom z wielu krajów :lol: Nawet pijanym :lol:

 

Trochę powoduje to efekt skali, tutaj tych aut jest bardzo dużo i wiele mitów narosło z początków produkcji, ile w nich prawdy nie umiem stwierdzić.

Fakt jest jednak taki, że przez miesiąc od wystawienia ogłoszenia, żaden chętny "zawodnik" się nie znalazł a rozmawiamy o stolicy.

Co do trudności lakieru to ..., bo jestem amator ;) Mam tylko z 350 czy 400 godzin lotu na rotacji :)

Nie było mi osobiście trudniej niż przy innych i nie musiałem posiłkować się wibratorem, co dla mnie jest wielkim plusem!

 

Robiłem dwa dni temu to auto, zarżnięte w hol..... Dałem radę bez tej całej otoczki w dwa dni co nie zmienia faktu, że odwaliłeś kawał dobrej roboty :good:

 

:good:

No ale bez przesady, z panoramą na dachu to znowuż nie ma aż tak wiele powierzchni lakierowanej chyba co? ;)

 

Ale mówisz, że w dwa dni aby wypolerować lakier plus wszystkie te czarne "piano", obwódki, doły lusterek, klamki, lampy, z całym przygotowaniem - mistrz :good::song: Mam jednak kawał do nadrobienia z dziedziny efektywności :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Administrator

W ostatnich dniach mieliśmy dwie czarne tesle. Stary i nowy model. Stary przypadł mi i o ile korektę zrobiłem w ok 10godzin i wyszła mega to aplikacja powłoki i dotarcie jej to jakiś horror.Każde przetarcia owocowało mikroryskami. Całkowity czas jaki poświęciłem na auto to. 9:00-00:00. Plus stan depresyjny w gratisie

Następna tesla to fabrycznie nowa. Lakier inny. Twardszy i nie porysowal się przy docieraniu.Nadal trudny.

Podsumowując.

Nie lubię robić Tesli :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci za szczery komentarz, zwłaszcza, że jestem parę dni przed atakowaniem srebrnej dwulatki "bez żadnej rysy" ;)

 

I współczuję, tutaj miałem taki przypadek

 

viewtopic.php?t=25977

 

Poważnie, zastanawiałem się, czy nie płakać, spędziłem nad autem też za dużo czasu. Nie zrobiłem drugiej warstwy EXO. :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.