grzybu Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 Efekt super chociaż relacja z Tolkiem to dla mnie mistrzostwo świata, tym razem też liczyłem na większą "rozbiórkę" auta na czynniki pierwsze
Justyna Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 grzybu, Fabii nie było po co więcej rozbierać, bo to jeszcze w miarę świeże auto Większa rozbiórka będzie za to przy Felicii, bo tam jest co robić
kubaPb Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 Justyna robota konkretna! Az szczenka opada jak się czyta Możesz zdradzić jaką farbą malowałaś zaciski bo planuje na dniach swoje pomalować własnie w taki kolor. zamontowanie wiekszych tarcz jak najbardziej na plus, zwiekszy to bezpieczenstwo i skrócki hamowanie ale ja bym poszedł mocniej i z tego 1.2 TSI próbował wycisnąc okolo 130 km
Moderator krd Opublikowano 21 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 kubaPb, co do farby - Foliatec do zacisków hamulcowych. Skąd wiesz, może auto już ma te 130km...
kubaPb Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 FoliaTec nr. 2166 ?? Jezeli tak to dobrą farbe dzis rano zamówiłem No to wiadomo skąd zmiana hamulców
Moderator krd Opublikowano 21 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 kubaPb, Folicatec ma w ofercie chyba tylko jeden zielony. Z tego co patrzę to ten sam co u mnie Zmiana hamulców z przypadku. Po prostu wymiana 288 na 312 to inne jarzmo i większa tarcza, reszta taka sama...
kubaPb Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 No wlasnie FoliaTec ma dwa zieolne w ofercie temu napisalem 2166 zielony i jasno zielony 2177 i ciekawi mnie jaki to jest
KapitanSnuja Opublikowano 21 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2015 Justyna, jesteś wielka Rok temu wpadłem jakoś w sieci na Twoją relację z czerwonego golfa - jak już się pozbierałem z szoku, to zarejestrowałem się tutaj i zacząłem kompletować mazidła Czekanie aż się wczyta Twoja relacja to emocje jak przed nowym odcinkiem specjalnym Top Gear;)
maniek21 Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2015 Oj żeby mój samochód ktoś tak zakonserwował ) Miazga jak zwykle
Justyna Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2015 Czekanie aż się wczyta Twoja relacja to emocje jak przed nowym odcinkiem specjalnym Top Gear;) wow nieźle Swoją drogą Top Gear jest świetny dziękuję wszystkim za miłe słowa ;)motywujecie do dalszych prac
jhosef Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2015 "fabiszon" chyba dostał dożywocie obok "tolka" btw te "fabiszony" aż tak gniją, że trzeba je smarować baranem i sprayem pomimo młodego wieku? miejmy nadzieję, że ten spray nie odejdzie od baranka, bo będzie więcej szkody niż pożytku.. -- 20 maja 2015, o 21:41 -- Michał 330xd, nie wolałbyś tego robić sam ? Ogólnie to nie gniją. Ale... po latach zaczynają się dziać pewne "rzeczy". Lepiej nie czekać i zrobić to samemu niż później blacharza poszukiwać. ogólnie tendencja w grupie VAG jest taka, że coraz bardziej oszczędzają na poszczególnych zabezpieczeniach antykorozyjnych. Różnice w zabezpieczeniach roczników 2007 i 2012 są zdecydowanie zauważalne.
kaskra1 Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2015 Ostatnio spotkałem się z koleżką który pracował w różnych salonach od paru lat w tym mercedes, ford i innych i powiedział mi że od około 5 lat w samochodach nie ma zabezpieczenia antykorozyjnego, oczywiście prowizoryczne jest ale jako takiego nie ma. Auto ma pojeździć 3 lata i tyle. Aha gwarancji nie ma oczywiście na podwozie....jest na nadwozie ale na podwozia nie ma. Ja nowe zawiozlem na konserwację i każdemu kto kupił nowe polecam zrobić to samo. Justyna jak oceniasz szampon Autobrite? Bo sam go rozważam
Justyna Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2015 kaskra1, bardzo fajny i przyjemny w użytkowaniu, ale nie można go używać w słońcu ze względu na dodatki nabłyszczające. Jest w dziale testy
kuflik Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2015 kaskra1, no nie do końca prawda. Taki np. Caddy jest cały w ocynku i katoferezie, więc tragedii nie ma. A zanurzana jest cała blacha i robi kilka fikołków więc nawet wnętrza profili ładnie się wypełniają.
MatthewG Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2015 kaskra1, Fieste? Masz może zdjęcie jak to wygląda? Wiesz jakich produktów używali? Jeśli to prawda to lipa coraz większa z tymi samochodami Kiedyś to hobby przestanie już cieszyć..
kaskra1 Opublikowano 22 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2015 Nie mam fotek niestety porobionych, zresztą tak jest zrobione aby nie było widać. najgorsze jest to że niektórzy płacą 300-400 tysięcy za auto i nawet nie zdają sobie sprawy że jest prowizorka odwalona. We fiacie np. przy zakupie proponoja zabezpieczenie antykorozyjne za dodatkową opłatą. Co i tak jest o tyle dobre że informują o tym że jest coś nie za dobrze zrobione A nie trzymają to dla siebie i udają że wszystko jest gitara. Przepraszam A off-topic
kkobus1 Opublikowano 23 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2015 Relacja i zakres prac miażdżące! Sam jeżdżę Fabią i normalnie zazdroszczę krd - jak się nazywa producent tych dywaników? Masz porównanie do oryginalnych tekstylnych od Skody?
Tomeq631 Opublikowano 23 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2015 kaskra1 a nie wiesz przypadkiem ile taka usługa konserwacji w Fiacie kosztuje? Zastanawiam sie nad tym czy zakupując np nowego Opla Astre można we własnym zakresie zakonserwowac samochód nie tracąc gwarancji na "perforację"? Odnośnie tematu Justyny i Krd to samochód zadbany w każdym calu Taki samochód kupic w takim stanie to naprawdę okazja
januszek1994 Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2015 Piękna robota! Daj znać ile kosztują takie podnośniki?
Justyna Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2015 Daj znać ile kosztują takie podnośniki? jeśli chodzi o podnośnik "żaba" to dałam kiedyś za niego około 80 zł w norauto chyba. Kobyłki dwie tylne są z lidla za 50 zł (i są idealne do podtrzymywania belki/podłużnicy) Kobyłki te co stoją z przodu są firmy Proline i nie pamiętam ile kosztowały (był to zakup grupowy z forum)
januszek1994 Opublikowano 27 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2015 Dzięki za info. Naprawdę fajna sprawa z tymi żabami
jhosef Opublikowano 28 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2015 kaskra1, no nie do końca prawda. Taki np. Caddy jest cały w ocynku i katoferezie, więc tragedii nie ma. A zanurzana jest cała blacha i robi kilka fikołków więc nawet wnętrza profili ładnie się wypełniają. Zanurzeniowo to grupa VAg robi od przełomu lat 70/80. Ocynk jest na każdym VW praktycznie od około 2000 roku. Ale... warstwa jest coraz cieńsza. Do tego ocynk to nie jest recepta na całą rdzę bo to po pierwsze jest blacha ocynkowana a nie nadwozie ocynkowane zanurzeniowo. A po drugie ocynk ma swoją wytrzymałość, zwłaszcza na wodne roztwory soli. Jeśli jest narażony na mechaniczne uszkodzenia to nie uratuje nam auta. A dodając oszczędność na lakierze, zabezpieczeniu antykorozyjnym to ogólnie nie ma co liczyć na kilkanaście lat budy w zdrowiu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się