Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

powalla, czyli lepiej mieć te paski za parę złotych oczywiście poprzepalane w 50% i przymykać jeszcze oczy na to że posiadacze ich w wielu przypadkach jeżdżą po zmroku na nich bo albo zapominają włączyć właściwe światła albo po prostu oszczędzają. Dla mnie jest to o tyle prosta sprawa że takie oświetlenie jak najbardziej może być instalowane ale powinno mieć jakiś certyfikat dopuszczający do ruchu oraz jeżeli się przepali to powinno być wymieniane na sprawne. Jak się spali żarówka H7 to musisz ją wymienić to dla czego tych lampek nie trzeba bo z pięciu świeci jeszcze aż 2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez nie chodzi mi o niesprawne "paski" lecz o takie w ktorych swieci kazda dioda ...takie swiatla z odpowiednim znaczkiem na kloszu maja homologacje i musza byc honorowane przez kazdego diagnoste czy tez policjanta.

 

Co do policjanta z papierami legalizacji gasnic...i co mialby mi ba drodze robic pomiar cisnienia i sprawnosci gasnicy? W przepisach nie ma mowy o legakizacji lecz o sprawnej gasnicy . Ja pytalem w ww. instytucjach w tej sprawie i odpowiedz jest jedna ...masz miec sprawna gasnice , a czy ma naklejke, czy nie to juz sprawa nieistotna qedlug przepisow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powalla, jak trafi Ci się policjant lub diagnosta z uprawnieniami do kontroli gaśnic to przepis nie jest martwy :)

 

Z tego co kojarzę, to problem się może pojawić dopiero wtedy, gdy nasza gaśnica jest większa niż 1kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście kupuję gaśnicę co 2-3 lata nową. Koszt porównywalny do kupowania naklejek, a na pewno jest sprawniejsza niż 20-letnia z aktualną naklejką.

No ale tak jak booohal napisał. Ugasić można co najwyżej fajkę :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie lewy tył zszedł troszkę niżej niż zazwyczaj, ale to dlatego, że nie stoi tam na równym (i to "w obu osiach"). Auto opuszczone na sam dół na 2 i 3 zdjęciu, na pierwszym podniesione do oporu.

 

wwiecha, z francuza na francuza się znów przerzuciłeś .

jak się jest z czegoś zadowolonym to po co zmieniać :) gwarantuję, że żaden "Niemiec" nie da takiego komfortu w trasie co francuz na hydraulice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s3b, sorki że dopiero teraz. Silnik to 2.0d z programem na około 200KM. Seryjny by był za słąby po przesiadce z 328 :) Auto jest świetne, taki mały gokart :)

Chodzi mi taka po głowie jako następne auto, też 120d + program ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s3b, sorki że dopiero teraz. Silnik to 2.0d z programem na około 200KM. Seryjny by był za słąby po przesiadce z 328 :) Auto jest świetne, taki mały gokart :)

Chodzi mi taka po głowie jako następne auto, też 120d + program ;)

 

Na prawdę polecam, ale tylko jako auto dla dwóch osób. Wnętrze ma bardzo małe, focus przy nim to prawie jak van ;) Za to prowadzenie, komfort, wyciszenie lepsze niż e46.

 

Lakier już wstępnie przeorałem (relacji nie będzie bo myte na jedno wiadro i korekta tylko 2-etapowa więc bym został zrównany z błotem) i auto daje frajdę.

 

 

v169b90.jpg

 

MvVx0CE.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.