Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

Jak widzę auto, które tak kopci, to od razu dla mnie oznacza, że to szrot :D

Najgorzej jak puści taki jeden takiego bąka tuż przede mną, a ja muszę to później wdychać.

 

Wdychasz gorsze rzeczy, niż taki bąk :) start z procedury startu dlatego taki dymek poszedł, specjalnie do zdjęcia.

To chyba macie inne powietrze, albo inną ropę znajomi mają ibizy w okolicach 280 300 KM i wszystkie równo dają :D ognia z rury.

 

Co do zaglądania pod maskę, wszytko teraz estetycznie jest doprowadzanie do perfekcji,

tu jest temat:

http://www.klubseatibiza.pl/forum/ibiza ... 55545.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wega67, tylko nie każdy ma dostęp do tej strony

Będę musiał oficjalnego FP założyć z historią tego samochodu od dnia kupna, do dnia dzisiejszego, ogólnie tamten rok była tylko moc, ten rok tylko wygląd. Z ciekawostek za rok zaczynam swojej dziewczyny przerabiać lupo GTI w okolice 330 KM bo już marudzi, że słabo idzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie kolega robi ibizę 400 KM z nitro, coraz więcej się tego buduje niedużym kosztem buduje się samochód który wciąga golfy R bmw m3 i resztę samochodów 10x droższych.

Golf R na wypasie kosztuje w okolicach 2oo.ooo zł, M3 z jakimiś dodatkami wyjdzie pewnie z 4oo.ooo zł. 10x mniej to 20-40 k zł, czy za taką kasę można kupić i zbudować takie auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie kolega robi ibizę 400 KM z nitro, coraz więcej się tego buduje niedużym kosztem buduje się samochód który wciąga golfy R bmw m3 i resztę samochodów 10x droższych.

Golf R na wypasie kosztuje w okolicach 2oo.ooo zł, M3 z jakimiś dodatkami wyjdzie pewnie z 4oo.ooo zł. 10x mniej to 20-40 k zł, czy za taką kasę można kupić i zbudować takie auto?

 

Ibizę kupujesz za te 15 tys, wkładasz 15-20 tys i masz ponad 300 KM i prawie 600 Nm a jak robisz sam wszystko, to za 15 tyś masz gotowy pocisk, oczywiście wyglądu nie liczymy, tylko sama moc, liczyłem to na gotowo w 50 tys się zmieszczę :) z lakierowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pajko, +1, ale wiesz, to wynika z tego, że jako 'pan starszy' doceniasz prawdziwe GT, które nie musi wciskać w fotel tak, że wątroba wychodzi uszami, ale daje satysfakcję z szybkiej jazdy z komfortem i swego rodzaju klasą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką żywotność ma taki "dłubnięty 1,9 tdi"? Dziesięć tysięcy kilosów przejedzie , czy raczej tysiak? Jak tam zawias, heble? Seria ze takiego 101kucy? Pytam serio, bo to w sumie tylko sprinter miejski może być i to jeszcze po prostej, a taka M3 to i szybkie i zwinne i na wakacje tyłek zawiezie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, każdy bierze to co lubi, ja nie jestem fanem bmw, zależało mi na dieslu i na wieku auta, 2007 rok więc jeszcze nie zabytek. I fakt, że na koniec powinno się udać wbić na raceism w przyszłym roku :) jak dojdą wszystkie mody do końca. Kupując m3 od 50 zaczyna się przygodę a kończy na ponad 100 tys, a tu już są fury jeszcze lepsze :D i tak dochodzimy do pół miliona za samochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wega67, e36 w eMce możesz i kupić za 20k,ja pisze o zdrowej sztuce za realne 50k.Do którego lejesz paliwo i cieszysz się z jazdy mocnym RWD . Okolice 100k to pewnie i jakieś e92 wyrwiesz.

 

Ja nie mam nic do diesli sam mam kolejnego , ale dla Mnie sportowym autem jest właśnie takie M3 czy inny klasyczny GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał liczyć tylko na pocisk, to osobiście bym szedł w honde bo wyjdą porównywalne osiągi i w zakrętach jakoś to będzie sie jeszcze spisywać, a sporo taniej kosztować :kox:

 

Ale muszę przyznać że ten model ibizy mi się zawsze podobał i tutaj jest tak samo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód 312 mm zimmermany+klocki ate na tył też robią wjazd 312 mm taki sam set, miałem poprzednio Japońca zraziła mnie do niego rdza, normalnie nie dało się uratować w pewnym momencie myślałem, że zaczną szyby rdzewieć. Niedługo kolega wyjeżdza swoją hondą jajko z kompresorem 280 KM tylko że weź teraz utrzymaj wagę 900kg z taką mocą, na próbnym lotach na mokrym nie dało się ruszyć i jeździć. Na suchym trakcja dopiero na 4 biegu była. W zakrętach honda dostaje od ibizy, jeszcze niedługo będę robił szperę żeby poprawić trakcję :)

 

Ja już się tak urodziłem, że dla mnie seryjna fura jest nudna, taka szara masa na ulicy, niczym się nie wyróżniać spośród takiej masy samochodu to nie dla mnie. Miałbym takie bmw to zaraz na tył felgi 10 cali turbo musiało by być :D bez turbo samochód nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.