GracjanS4 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 wega67, dla mnie bomba Robi wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Dzięki jeszcze jutro jadę po zderzak nowy na przód, ceny oryginalnych zderzaków od pakietu cupra to jakieś nieporozumienie, dlatego wpadnie od pakietu AERO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Z tym wciąganiem to bym się tak nie zapędzał, co najwyżej na kawałku prostej drogi. Projekt bardzo ciekawy, można gdzieś obejrzeć szczegóły i zdjęcia wnętrza/silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jak widzę auto, które tak kopci, to od razu dla mnie oznacza, że to szrot Najgorzej jak puści taki jeden takiego bąka tuż przede mną, a ja muszę to później wdychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita33 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 wega67, masz szczęście z tą ręką a to wszystko przez ten badziewny podnośnik co widzę na zdjęciach. Lepiej zainwestować w porządną żabę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 U mnie w mieście jeździ mocniejsza Cupra i tak nie kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jak widzę auto, które tak kopci, to od razu dla mnie oznacza, że to szrot Najgorzej jak puści taki jeden takiego bąka tuż przede mną, a ja muszę to później wdychać. Wdychasz gorsze rzeczy, niż taki bąk start z procedury startu dlatego taki dymek poszedł, specjalnie do zdjęcia. To chyba macie inne powietrze, albo inną ropę znajomi mają ibizy w okolicach 280 300 KM i wszystkie równo dają ognia z rury. Co do zaglądania pod maskę, wszytko teraz estetycznie jest doprowadzanie do perfekcji, tu jest temat: http://www.klubseatibiza.pl/forum/ibiza ... 55545.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita33 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 wega67, tylko nie każdy ma dostęp do tej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 wega67, tylko nie każdy ma dostęp do tej strony Będę musiał oficjalnego FP założyć z historią tego samochodu od dnia kupna, do dnia dzisiejszego, ogólnie tamten rok była tylko moc, ten rok tylko wygląd. Z ciekawostek za rok zaczynam swojej dziewczyny przerabiać lupo GTI w okolice 330 KM bo już marudzi, że słabo idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes12 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 @ wega67 ja cenię za pasję fajny projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 5,1 paka w ośce? Szacun U mnie było w Sciro 270/410 i 5,8-5,9 na RL. Trakcyjnie była kupa, to tutaj musi być dobre bajlando przy starcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Obecnie kolega robi ibizę 400 KM z nitro, coraz więcej się tego buduje niedużym kosztem buduje się samochód który wciąga golfy R bmw m3 i resztę samochodów 10x droższych. Golf R na wypasie kosztuje w okolicach 2oo.ooo zł, M3 z jakimiś dodatkami wyjdzie pewnie z 4oo.ooo zł. 10x mniej to 20-40 k zł, czy za taką kasę można kupić i zbudować takie auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Obecnie kolega robi ibizę 400 KM z nitro, coraz więcej się tego buduje niedużym kosztem buduje się samochód który wciąga golfy R bmw m3 i resztę samochodów 10x droższych. Golf R na wypasie kosztuje w okolicach 2oo.ooo zł, M3 z jakimiś dodatkami wyjdzie pewnie z 4oo.ooo zł. 10x mniej to 20-40 k zł, czy za taką kasę można kupić i zbudować takie auto? Ibizę kupujesz za te 15 tys, wkładasz 15-20 tys i masz ponad 300 KM i prawie 600 Nm a jak robisz sam wszystko, to za 15 tyś masz gotowy pocisk, oczywiście wyglądu nie liczymy, tylko sama moc, liczyłem to na gotowo w 50 tys się zmieszczę z lakierowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Za 50 tys i tak wolałbym słabsze ale kultowe e36 m3 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Pajko, +1, ale wiesz, to wynika z tego, że jako 'pan starszy' doceniasz prawdziwe GT, które nie musi wciskać w fotel tak, że wątroba wychodzi uszami, ale daje satysfakcję z szybkiej jazdy z komfortem i swego rodzaju klasą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jaką żywotność ma taki "dłubnięty 1,9 tdi"? Dziesięć tysięcy kilosów przejedzie , czy raczej tysiak? Jak tam zawias, heble? Seria ze takiego 101kucy? Pytam serio, bo to w sumie tylko sprinter miejski może być i to jeszcze po prostej, a taka M3 to i szybkie i zwinne i na wakacje tyłek zawiezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Wiadomo, każdy bierze to co lubi, ja nie jestem fanem bmw, zależało mi na dieslu i na wieku auta, 2007 rok więc jeszcze nie zabytek. I fakt, że na koniec powinno się udać wbić na raceism w przyszłym roku jak dojdą wszystkie mody do końca. Kupując m3 od 50 zaczyna się przygodę a kończy na ponad 100 tys, a tu już są fury jeszcze lepsze i tak dochodzimy do pół miliona za samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 wega67, e36 w eMce możesz i kupić za 20k,ja pisze o zdrowej sztuce za realne 50k.Do którego lejesz paliwo i cieszysz się z jazdy mocnym RWD . Okolice 100k to pewnie i jakieś e92 wyrwiesz. Ja nie mam nic do diesli sam mam kolejnego , ale dla Mnie sportowym autem jest właśnie takie M3 czy inny klasyczny GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 10 Maja 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 wega67, jakie hamulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Jakbym miał liczyć tylko na pocisk, to osobiście bym szedł w honde bo wyjdą porównywalne osiągi i w zakrętach jakoś to będzie sie jeszcze spisywać, a sporo taniej kosztować Ale muszę przyznać że ten model ibizy mi się zawsze podobał i tutaj jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Przód 312 mm zimmermany+klocki ate na tył też robią wjazd 312 mm taki sam set, miałem poprzednio Japońca zraziła mnie do niego rdza, normalnie nie dało się uratować w pewnym momencie myślałem, że zaczną szyby rdzewieć. Niedługo kolega wyjeżdza swoją hondą jajko z kompresorem 280 KM tylko że weź teraz utrzymaj wagę 900kg z taką mocą, na próbnym lotach na mokrym nie dało się ruszyć i jeździć. Na suchym trakcja dopiero na 4 biegu była. W zakrętach honda dostaje od ibizy, jeszcze niedługo będę robił szperę żeby poprawić trakcję Ja już się tak urodziłem, że dla mnie seryjna fura jest nudna, taka szara masa na ulicy, niczym się nie wyróżniać spośród takiej masy samochodu to nie dla mnie. Miałbym takie bmw to zaraz na tył felgi 10 cali turbo musiało by być bez turbo samochód nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 swojej dziewczyny przerabiać lupo GTI w okolice 330 KM bo już marudzi, że słabo idzie Na jakim silniku? I trakcja w okolicach prędkości autostradowych.. bez turbo samochód nie jedzie. No nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 bez turbo samochód nie jedzie. No nie wiem. Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Jeśli do tyłu ładujesz 312 to do przodu wypadało bać coś mocniejszego (min 325 z 4-tłokiem). Bo inaczej to będzie bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wega67 Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Na przod szukam juz setu hamulców od porsche 6 tłokowe i tarcza 345 lub 350 mm Silnik fo takich mocy jedynie 1.9 tdi z nitro może da rade wpakować 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się