kita33 Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Bieżnik też wysmarowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Bieżnik też wysmarowałeś? Nie ? może poprostu tak na zdjęciu z telefonu wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Umyłem plus wosk na mokro takie czyste Uuu ładny civic vii sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Pajko, ładnie kółka wyglądają. A co tak mało ciężarków na sztandze w tle? Z tym gryfem to chyba na tricki szło ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Raczej na jedna reka na biceps sie nadaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Sztanga to raczej wcześniej zaprzyjaźni się z "ruda" niż będę miał czas na pakiernie (5 miesięczny syn w domu itp itd ) a mimo tego że mam w domu to i tak zawsze chodziłem na siłki poza domem . A to co jest założone na gryf to chyba mojego brata syn coś pakował ehheeh bo ja przy swojej masie dużo cięższy kaliber zawsze przyjmowałem A co do kół to 4Nano nadał fajnej szklistości , przynajmniej tak mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacanski Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Umyłem plus wosk na mokro takie czyste Polskie blachy w anglii czy angielskie w Polsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geniusz Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Co to za wosk na mokro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Trochę dokładniej umyłem, bo już było tragicznie. Czysta, biała felga na śniegu to jest to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/miodu/ Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Umyłem plus wosk na mokro takie czyste Polskie blachy w anglii czy angielskie w Polsce? Zabudowa wygląda na angielską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 piotr13, podziwiam zapał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
One Love Opublikowano 1 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Polskie blachy w anglii czy angielskie w Polsce? Zabudowa wygląda na angielską. Dokładnie, Polskie blachy w uk. ZółtyDziobek - wosk na mokro AG Aqua wax. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Trochę dokładniej umyłem, bo już było tragicznie.Czysta, biała felga na śniegu to jest to Sejek seria? Czy jakieś 1,2 1,4 ze świstakiem?sądząc po kolegach z lewej to jakiś spocik był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 1.4 turbo, seryjne oponki tak dla niepoznaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 piotr13, podziwiam zapał Dzięki Sejek seria? Czy jakieś 1,2 1,4 ze świstakiem?sądząc po kolegach z lewej to jakiś spocik był Silnikowo absoultna seria. Spocik Cento Mazowsze. Ten Szumi obok to 1,2 8v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ten 1.2 to chyba z Punto?75 koni? Sam kiedyś takiego moda chciałem zrobić w sejko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrcinKsi Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 piotr13 te ramki to można gdzieś kupić czy samoróbka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Ten 1.2 to chyba z Punto?75 koni? Sam kiedyś takiego moda chciałem zrobić w sejko Tak, 1,2 8v ma 75 koni, i był w wielu Fiatach. Modyfikacja bardzo popularna, bo w wyglądzie jednostki nie ma żadnej różnicy, sam SWAP w przypadku przejścia z 1,1 SPI też nie wymaga praktycznie żadnych przeróbek. Wyjmujesz stary, wkładasz nowy. Często po SWAPie, nawet nie zmieniają wpisu w dowodzie. Silniki są praktycznie identyczne do tego stopnia, że "czapka" od 1,2 pasuje do 1,1. Coraz częściej jednak wkładają 1,2 16v ( 86 koni seryjnie ), 1,4 ( 95 km seryjnie ) lub T-jety ( najmocniejszy w Polsce to okolice 500 koni ). piotr13 te ramki to można gdzieś kupić czy samoróbka ? Nie spotkałem się aby można gdzieś było kupić. Ja robiłem sam ( z pomocą poligrafii ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 piotr13 nie myślałeś o tym żeby wsadzić mocniejsze serducho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 piotr13 nie myślałeś o tym żeby wsadzić mocniejsze serducho Kiedyś myślałem, ale ja mam 900, więc stosunkowo dużo przeróbek trzeba by było zrobić. Wymienić silnik to nie sztuka, trzeba zrobić i zawieszenie, hamulce itp. Wszystko trzeba przystosować do innej mocy. Są ludzie którzy po SWAPie na 100 koni, mają seryjne zawieszenie, i hamulce 240 z przodu i bębny z tyłu. Wbrew pozorom aby to miało ręce i nogi, wymaga sporo nakładów i umiejętności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Żeby tylko.Półosie lecą inna wiązka ,komp , pompa mocniejsza w bak,łapy i kupe rzeźby niestety.Jak dłubać to tylko 1,1 spi chociaż w tym i tak to ładnie chodzi. Miałem 2 cc w tym 1 sportinga żółtego kolor bodajże giallo ginestra 258/a do dzisiaj pamiętam .Siedziało się swoich czasów na centomanii i AutoKąciku heh się rozmarzyłem XD.Zadbana ta twoja 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 500 koni w seicento?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Przecież to więcej niż masz teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 500? opony co tydzień nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 500 koni w seicento?? Też nie wierzyłem Wykres jest chyba z 2,2 bara, docelowo ma być 2,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi