Moderator krd Opublikowano 20 Października 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Male akcenty, koneserzy wiedza, ze wazne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 W życiu bym nie pomyślał, że zielona Fabia może tak dobrze wyglądać Daj jej jeszcze czarny dach w błysku, do tego przetłoczenia nad szybami (na wysokości lotki) i z przednimi słupkami, a dzieło będzie dopełnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 20 Października 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Vespa, lakierowac nie bede z wiadomych wzgledow, a folii sie boje, a w zasadzie jej zdejmowania. Jakby to mialo byc auto na 2 lata to kto wie, ale ze pobedziemy ze soba dluzej to zostanie jak jest. W zasadzie to juz wszystkie mody na zewnatrz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Jest dobrze, bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 szpojlerek seryjny czy jakiś większy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Krd, dobra folia (3M serii 1080, Oracal serii 970, Arlon Sott serii Ultimate Premium Plus) nie zostawi grama kleju. Byłbyś w stanie zdjąć ją samodzielnie. Jedyny minus folii jaki widzę - to brak możliwości woskowania (choć są specjalne preparaty przeznaczone do ochrony folii), a więc i gorsze kropelkowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekn12 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 zamontowałem kamerkę g1wh w c3. jutro kobieta przetestuje w drodze do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 20 Października 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 szpojlerek seryjny czy jakiś większy? Seria z RS/Monte Carlo. Vespa, nadal nie ufam folii. Nie chodzi o zostawienie kleju, a o zerwanie folii razem z lakierem... co sie zdarza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 krd, a po co chcesz zrywać folię i czy te przypadki zerwania lakieru z folią dotyczą oryginalnego laieru i porządnej folii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Nagrzewając folię nie generują się praktycznie żadne siły - jedną ręką trzymasz opalarkę na najmniejszym grzaniu, drugą ciągniesz (lekko, aby nie rozerwać) za folię. Musisz uważać żeby nie przepalić folii, bo się rozerwie. Cała operacja potrwa maksymalnie 30 min. Nie ma niebezpieczeństwa. Jeśli komuś odpadł lakier - to znaczy, że zrywał bez grzania, a lakier był źle położony. Kamilgt - folię po kilku latach będzie trzeba zdjąć, bo nie jest wieczna. Nie będę Cię na siłę przekonywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Ostatno jakiś niemiecki program oglądałem i chłopaki oklejali grube fury a nawet bolidy F1 i mówił, żeby unikac tańszych folii bo może zejść lakier. Przy dobrych foliach nie ma obaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunga Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 krd, kumpel okleja auta i mówił mi, że przy ori lakierze nie zdarzyło się nigdy. Nigdy też mu się nie zdarzyło oderwać z nie ori. A tylko takie internetowe opowieści krążą. Żeby było takie straszne to by nie było takie popularne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 20 Października 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 krd, a po co chcesz zrywać folię i czy te przypadki zerwania lakieru z folią dotyczą oryginalnego laieru i porządnej folii? Przy zakladaniu nikt tego nie mowi, ale po max 2 latach nalezy folie zdjac i nalozyc od nowa, bez tego moze byc bubu. dunga, informacje posiadam z pierwszej reki z kilku studiow detailingu w Polsce, czyli ludzi obeznanych w temacie. Nie sa to pojedyczne przypadki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Przy zakladaniu nikt tego nie mowi, ale po max 2 latach nalezy folie zdjac i nalozyc od nowa, bez tego moze byc bubu. Nie będzie żadnego bubu, tylko folia przestanie ładnie wyglądać. Producent daje gwarancję powyżej 5 lat, a w praktyce przy dobrej aplikacji mają znacznie dłuższą żywotność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunga Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Vespa, nie bywamy na salonach detailingu w Polsce to i informacje mamy z drugiej ręki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blau Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Nie dzisiaj Wymieniona wiązka PDC i jeden czujnik(oryginalne z ASO), wymieniony moduł PDC, Nowa klema IBS(ASO), nowy olej Motul x-clean(8,5l), filtry bosch, płyn hamulcowy bosch, nowe żarniki xenonów, wycieraczki bosch, wycieraczki gumowe na podłoge, założone zimówki, świece żarowe a do tego kupiłem jeszcze zestaw natural care do BMW na zime o czymś jeszcze pewnie zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Ja wczoraj wrzuciłem niewidzialną wycieraczkę Tac'a flyby 30, a w opakowaniu naklejka hologramowa, "car pro quartz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 W weekend posiedziałem trochę przy UPie. Na początek wymiana żarówek świateł dziennych na takie z niebieska bańką (świecą idealnie na biało) oraz kierunków z przodu na srebrne. 50/50: I komplecik: Potem mycie szamponem i rękawicą Megsa. Sonax BSD wrzucony na szybko w maju coś tam jeszcze się ostał: Więc poprawiłem dwoma warstwami BSD, na szyby NW z Autolandu, oponki tradycyjnie Endurance od Megsa. Foty jeszcze przed myciem szyb od środka. Na C5tke nie ma czasu i sił, dlatego w weekend trafi prawdopodobnie do zaprzyjaźnionego studio na mycie i zabezpieczenie Shieldem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 23 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Dzisiaj: Mycie, potem Sonax BSD. Na szyby - RainX. Opony - Brillance Kokpit - Natural Look Skóra - mleczko Sonax Kilka godzin póżniej zatrzymuję się koło córci kumpla a ona: "Co ten samochód się tak błyszczy ??" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 w końcu ogarnąłem bok, poprzedni właściciel chyba jeździł po jakichś krzakach najgrubsza rysa na błotniku została no i widać na zdjęciach, że na błotniku przy drzwiach też coś tam zostało, ale chyba nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Wyszło ekstra! I zazdroszczę przestronnego miejsca pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Vespa, dzięki. z miejsca mogę korzystać tylko czasami od 18 do 6 rano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Wow Aż nie chce mi się wierzyć, ze od samych past i gąbek wszystko zeszło.. Zwłaszcza to specyficzne przytarcie na załamaniu nadkola. Po co się męczysz jak sprzedajesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 MatthewG, twardy pad, mocny docisk i coś tam poschodziło na zdjęciach 4,5,6 i 9 jak się dobrze przyjrzysz to coś tam zobaczysz, ale krawędzie są już tak zaokrąglone, że normalny człowiek nie dojrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 od samych past i gąbek wszystko zeszło.. Spoko spoko, wymyje się za tydzień czy dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi