Fredi88 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 694295 a zakup samochodu z silniczkiem 1.4-1.6, do kombi którym chce sie jechac na wczasy to yyyyy, nieporozumienie? A jeździłeś takim autem? Czy tylko naczytałeś się auto świata, albo kolega szwagra wuja cioci miał? Takie 1,4 w kombi, wykręca czas do setki lepszy niż wszystkie 2,0 hdi wkładane choćby do 407 którą jeździsz, więc lamentu nie rozumiem. NM też nie brakuje bo silniki są z turbinami, więc jedzie od dołu. 694295 Jeździłem rok z hałasującą dwumasa i nic się nie stało Gratuluję podejścia do auta 694295 dla mnie benzyna to wyłącznie od 6 garów w górę, albo turbo powyżej 2 litrów.. Jesteś w ogóle w temacie nowych aut? Która marka obecnie sprzedaje w jakimś kompaktowym aucie V6? Z Volvo xc90, s90 wycofali wszystkie v6, dostępne są tylko R4 a ty mówisz o zakupie V6 w dzisiejszych czasach? 2 litrowe turbo? A co, żonie miałem kupić 300 konną cuprę na dojazdy do pracy 25km gdzie jest non stop ograniczenie do 100km/h? W dzisiejszych czasach 1,4-1,6 l pełni rolę tego, co 15 lat temu prezentowało 2,0 - 2,2l. Tyle, że spalanie zmniejszyło się o minimum 30%. Paletę otwierają 1,0 silniki. Kto by pomyślał, że do kompaktowej krowy jak octavia ktoś ośmieli się 1,0 włożyć, a jednak. Chcesz klekota? Proszę bardzo. Mi się nie uśmiechało dopłacać prawie 10 tyś zł tylko za to, żeby mi auto dziesiąte litra mniej spalało. To totalny bezsens. 694302 A kiedy takie byly? ;p Skrót myślowy, w każdym razie różnica była spora a dopiero jakieś 8-10 lat temu jak dobrze kojarzę ceny się w miarę zrównały. 694300 My mamy garbusa z DSG. Jeździłem różnymi samochodami i zdania nie zmienię. Czyli pełen polift na wypasie Mój był z 2001 roku i niestety do komfortowego auta mu było daleko. Tak czy siak, wspominamy ten samochód wspaniale. 7 Lat go mieliśmy i kawał europy zjechaliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamilton Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 694295 a zakup samochodu z silniczkiem 1.4-1.6, do kombi którym chce sie jechac na wczasy to yyyyy, nieporozumienie? A jeździłeś takim autem? Czy tylko naczytałeś się auto świata, albo kolega szwagra wuja cioci miał? Takie 1,4 w kombi, wykręca czas do setki lepszy niż wszystkie 2,0 hdi wkładane choćby do 407 którą jeździsz, więc lamentu nie rozumiem. NM też nie brakuje bo silniki są z turbinami, więc jedzie od dołu. Jeździłem, ani mnie to nie porwało, ani nie zachwyciło. Sprint do 100km/h - mógłem z Tobą dyskutować w tym temacie jak miałem 18 lat i zrobiłem prawko, w aucie liczy się coś więcej niż "butowanie do stówy". 694295 Jeździłem rok z hałasującą dwumasa i nic się nie stało Gratuluję podejścia do auta Jak 90% użytkowników aut na naszym rynku, no chyba że każdy leci wymieniać jak tylko usłyszy stukanie. Większość jeździ i ma się dobrze. 694295 dla mnie benzyna to wyłącznie od 6 garów w górę, albo turbo powyżej 2 litrów.. Jeden woli blondynki, drugi tłuste golonki a trzeci sałatki owocowe, ja lubię takie silniki jak napisałem. Jesteś w ogóle w temacie nowych aut? Która marka obecnie sprzedaje w jakimś kompaktowym aucie V6? Z Volvo xc90, s90 wycofali wszystkie v6, dostępne są tylko R4 a ty mówisz o zakupie V6 w dzisiejszych czasach? 2 litrowe turbo? A co, żonie miałem kupić 300 konną cuprę na dojazdy do pracy 25km gdzie jest non stop ograniczenie do 100km/h? W dzisiejszych czasach 1,4-1,6 l pełni rolę tego, co 15 lat temu prezentowało 2,0 - 2,2l. Tyle, że spalanie zmniejszyło się o minimum 30%. Paletę otwierają 1,0 silniki. Kto by pomyślał, że do kompaktowej krowy jak octavia ktoś ośmieli się 1,0 włożyć, a jednak. Chcesz klekota? Proszę bardzo. Mi się nie uśmiechało dopłacać prawie 10 tyś zł tylko za to, żeby mi auto dziesiąte litra mniej spalało. To totalny bezsens. Nie interesują mnie samochody nowe fabrycznie, auto traktuję jako narzędzie, używam 3-5 lat i puszczam, jak 90% społeczeństwa. A więc jak widzisz jestem zainteresowany motoryzacją z epoki kamienia łupanego, gdzie występowały rzędowe szóstki i widlaste ósemki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 To dlaczego nie kupiłeś takiego auta jakie Cie interesuje? Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi autami Skrót myślowy, w każdym razie różnica była spora a dopiero jakieś 8-10 lat temu jak dobrze kojarzę ceny się w miarę zrównały. Foto z lat 90 tych Ogólnie nie pamiętam aby różnica mocno przekraczała 10% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kryman Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Co do cen paliw, jak widać różnica była spora. Nie ma co łapać za słówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 694325 Nie interesują mnie samochody nowe fabrycznie, auto traktuję jako narzędzie, używam 3-5 lat i puszczam, jak 90% społeczeństwa. A więc jak widzisz jestem zainteresowany motoryzacją z epoki kamienia łupanego, gdzie występowały rzędowe szóstki i widlaste ósemki Wiec nie wypisuj bzdur na temat silnikow obecnie sprzedawanych bo osiagami dorownuja starszym o wiekszej pojemnosci a spalaja przy tym paliwa tyle co diesle. Trwalosc na pewno bedzie gorsza ale to juz problem kolejnych wlascicieli. Ja zawsze dbam jak tylko moge. Obecnie przy zakupie nowego auta diesel jest bez sensu. Przy kilkuletnim egzemplarzu roznica w cenie sie zaciera wiec moze i warto. Mowie sam mialem tdika ale to bylo juz 15 letnie auto gdzie wieksza role w cenie odgrywa stan niz motor pod maska. Tam porownywalne 1,6 100 konne wciagalo po 10-12 litrow benzyny, wiec ma to sens. Ale teraz? Ja tez ubolewam nad wymieraniem 6cyl silnikow. Sam mialem vr6 i tego brzmienia nic nie zastapi. Zostaje za kilka lat kupic ostatnie prawdziwe R... czyli golfa 5 r32. Potem juz same pierdziawki 694327 Foto z lat 90 tych Ogólnie nie pamiętam aby różnica mocno przekraczała 10% No co ty chcesz... przecież dziś jest podobnie A ogólnie rzecz biorąc to miałem na myśli lata przed 2000 rokiem. Tak jak pisałem 10 lat temu te ceny się zrównały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Co do cen paliw, jak widać różnica była spora. Nie ma co łapać za słówka Pokazałeś stosunek cen ropy naftowej do cen litra benzyny 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 [ref]Michał126[/ref], w legendzie niebieski kolor to ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Bo kolega Kryman edytował post i zmienił wykres. Początkowo wkleił stosunek ceny litra benzyny do ceny baryłki ropy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 [ref=#ff3366]mjregul[/ref], [ref]Alfa47[/ref], polecam przesiadke na benzyne Tez mialem wczesniej diesla stare poczciwe 90 konne tdi i srednie spalanie z 75tys km mialem 5,5. Wiec roznica znikoma a tutaj 35 koni wiecej, co tez nie jest bez znaczenia. [mod=Piotrek]Nie cytujemy zdjęć [/mod] Do wyniku z komputera trzeba dodać 0,3 L/100. Niestety Leon oszukuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Sprawdzam regularnie... 0,1-0,2 to max. Ale fakt, zawsze jest ciut wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl3py Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Mycie , glinkowanie , cleaner , BH glaze i na koniec wosk od infinity na lakier , finish kare 1000p na felgi i zabezpieczenie plastików zewnętrzych trim glitz. W sumie 5h pielęgnacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xroma Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Oto co potrafi dokonać "zły dotyk". Osoba zmieniająca mi koła, chciała dobrze... umyła mi koła przed zimowaniem.... cifem... płakałem co noc przez całą zimę. Aż w końcu przyszedł czas wziąć polerkę do jednej ręki i buteleczkę kwarcu do drugiej... ( w między czasie oczywiście inne specyfiki) Chyba wyszło... [mod=]rozmiar zdjęć niezgodny z regulaminem forum[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 [ref]xroma[/ref], Cif, ale dobra robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl3py Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Mycie , glinkowanie , cleaner , BH glaze i na koniec wosk od infinity na lakier , finish kare 1000p na felgi i zabezpieczenie plastików zewnętrzych trim glitz. W sumie 5h pielęgnacji A oto efekt : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 [ref]sl3py[/ref], jak oceniasz wosk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Oto co potrafi dokonać "zły dotyk". Osoba zmieniająca mi koła, chciała dobrze... umyła mi koła przed zimowaniem.... cifem... Niech zgadnę - serwis autoryzowany? Ale ja bym się takimi rzeczami tu nie chwalił. Kiedyś napisałem w wątku "co mnie dziś wkurzyło" o tym, jak przyuważyłem sposób mycia samochodu mojej teściowej w serwisie autoryzowanym Hondy w Gliwicach - od zderzaka po ultradziadowski spojler z pleksy (Civic VIII). To przeczytałem, że to nie myjnia detailingowa i się mam nie czepiać. A kiedy indziej jak w tym samym wątku napisałem, że po skądinąd super wykonanej naprawie lakierniczej Sharana mojego ojca, także w serwisie autoryzowanym, tak wypolerowano tył, że zostały hologramy jak po paście tempo, to odpowiedzi były podobne - że miałem nie kazać polerować i teraz nie mam prawa się czepiać. Relatywizm poziom expert. Oczywiście każdy by się wk..., jakby takie coś zobaczył. Dlatego trzeba mieć oczy także tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę i pilnować auta nawet u fachowców. Ja się już nauczyłem, chociaż wolałbym nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl3py Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Dla mnie kozak . Auto jeszcze przed korekta lakieru , tylko mycie , Glinka , cleaner , i wosk i efekt mega jak dla mnie . Wosk bardzo przyjemny podczas pracy. Leżał na aucie jakieś 20-25 min i docierał sie bez problemu , żadnego mocnego polerowania , wystarczy zwykle przetarcie , ale wskazane jest polerowanie na wysoki polysk. Wcześniej używałem różnych innych oczywiście z niższej Polki i żaden nie dał takiego efektu jak i przyjemności z docierania . Mogę śmiało polecić choć tak jak mówię nie mam porównania do innych wosków z tej klasy. Zarówno natty's red jak i finish kare których ostatnio uzywalem ani w połowie nie równają sie z Infinity . Nie wiem jak będzie z wytrzymałością , ale jak na yt widziałem efekt po 5tyg to dość obiecująco sie zapowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 21 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 [ref]sl3py[/ref], mniej na uwadze ile siedzi na lakierze, sam się zastanawiałem nad tym woskiem jak pojawił się w sklepach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sl3py Opublikowano 21 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 [ref]sl3py[/ref], mniej na uwadze ile siedzi na lakierze, sam się zastanawiałem nad tym woskiem jak pojawił się w sklepach. nie wiem czy doczekam , bo planuje korektę lakieru w niedługim czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 21 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 U mnie też korekta będzie, ale dopiero na wiosnę bo ranty drzwi, maska i klapa bagażnika jest do zrobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb Opublikowano 21 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Powoli przygotowuje się do sezonu , ostatnio zabrałem się za koła i nadkola. Czyszczenie w garażu bez użycia myjki ciśnieniowej tylko spłukiwane z opryskiwacza i mokrą szmatką, ale wyszło całkiem nieźle. Na nadkola poszedł Trim. Koła wyglinkowane i przejechane FG400 gdzie się dało to rotacją a resztę wiertarką ze stożkową gąbką. Koła i zaciski zabezpieczone Rimem, na opony poszedł Tire. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio Opublikowano 22 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Te felgi to mistrzostwo świata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 22 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Założyłem nowe Boscha Aerotwiny na przód i tył. Niby nic, a jak cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Jutro montaż, drążki kierownicze, poduszki skrzyni, gumy wydechu, łapa sprzęgła + sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bakus Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Przygotowania do wiosennego serwisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi