Swoop Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Czy jest tu jakiś Administrator/Moderator? Coś chyba przestaliśmy trzymać się tematu wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 10 000 km już za chwilę, ale jestem gotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Dziś na super szybko: Krauss S15, DJ LP, czerwony NAT, Soft99 Kiwami. Felgi, nadkola nieruszone... Mini test Kiwami vs. ADBL Quick Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Galancik zwykłe 2.0 czy v-ka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 mario704, zobacz pod avatarem. V-ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Ja jeżdżę do ASO na wymiany oleju co roku z innego powodu - gwarancji na perforację (rdzę) na 10 czy 12 lat. Dzięki temu wiem, że jakby się coś działo to nie będą się mogli wyprzeć... Nic Ci to nie da, perforacja nadwozia jest tylko wtedy, gdy rdza przeżre blachę na wylot - a to w perspektywie 10/12 jest właściwie niemożliwe (zwłaszcza w Twoim przypadku ). Gwarancja na blachy/lakier (wykwity) wynosi w VAGu 3 lata. Wiem z doświadczenia I u mnie dzięki przeglądom w ASO udało się zastosować "dobrą wolę producenta" w 4-letnim aucie. Nie wiem jak to w inny markach, ale w Oplu czy Skodzie wystarczy korozja podpowłokowa, żeby gwarancja na dany element została uznana, nie musi wylecieć dziura. Dziura to wylatuje przeważnie jak się zacznie to czyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 642904 Galancik zwykłe 2.0 czy v-ka? Dwa Galanty 2x 2,5V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Hehe fajna motorownia.Polowałem kiedyś na takiego ale podwozia tam nie było a szkoda Kolor był fiolet w metallicu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 642937 Kolor był fiolet w metallicu To tak jak u mnie. Fatalny. Nic nie można z niego wyciągnąć 642937 ale podwozia tam nie było Jak w znakomitej większości niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Ja jeżdżę do ASO na wymiany oleju co roku z innego powodu - gwarancji na perforację (rdzę) na 10 czy 12 lat. Dzięki temu wiem, że jakby się coś działo to nie będą się mogli wyprzeć... Nic Ci to nie da, perforacja nadwozia jest tylko wtedy, gdy rdza przeżre blachę na wylot - a to w perspektywie 10/12 jest właściwie niemożliwe (zwłaszcza w Twoim przypadku ). Gwarancja na blachy/lakier (wykwity) wynosi w VAGu 3 lata. Wiem z doświadczenia I u mnie dzięki przeglądom w ASO udało się zastosować "dobrą wolę producenta" w 4-letnim aucie. Nie wiem jak to w inny markach, ale w Oplu czy Skodzie wystarczy korozja podpowłokowa, żeby gwarancja na dany element została uznana, nie musi wylecieć dziura. Dziura to wylatuje przeważnie jak się zacznie to czyścić spotkałeś się z taką korozją ? w jakich modelach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 21 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Dzisiaj wypucowałem paździocha pierwszy raz od dawna. Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cendra Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Wyczyściłem elektrozawór w instalacji LPG. Po 55 tys km taki brudny, że nie przełączał się na gaz. Dziwnym trafem problem pojawił się po trzech tankowaniach na Auchan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepacz Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 spotkałeś się z taką korozją ? w jakich modelach ? To pytanie do mnie? Wspomniane 4-letnie auto to Golf VI. Wcześniej jeszcze sprawa z rdzą wyszła w Fabii (I generacja z 2005 roku) - wyszło w 2010 przy odsprzedaży, kupujący sam był przekonany, że będzie gwarancja na perforację, a jak się skończyło to już nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 pytanie do kempusa bo wiem, że pracuje w ASO.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 piotrek305, jeśli chodzi o Opla to standardem jest Astra II (tutaj loteria, albo trafisz taką, która gnije na potęgę, lub taką bez kropki rdzy, Astra III, Vectra C (choć zdarzają się wyjątki), raz nawet zdarzyła się korozja podpowłokowa na błotniku tylnym w Insignii sprawdzany na tysiąc sposobów, nigdy nie naprawiany, nie lakierowany. Cały czas oczywiście mówię o korozji tzw. podpowłokowej, a nie będącej następstwem niefachowych napraw lub uszkodzeń mechanicznych. Jak napiszesz jaki model konkretnie Cię interesuje to możemy porozmawiać, nawet na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 piotrek305, jeśli chodzi o Opla to standardem jest Astra II (tutaj loteria, albo trafisz taką, która gnije na potęgę, lub taką bez kropki rdzy, Astra III, Vectra C (choć zdarzają się wyjątki), raz nawet zdarzyła się korozja podpowłokowa na błotniku tylnym w Insignii sprawdzany na tysiąc sposobów, nigdy nie naprawiany, nie lakierowany. Cały czas oczywiście mówię o korozji tzw. podpowłokowej, a nie będącej następstwem niefachowych napraw lub uszkodzeń mechanicznych. Jak napiszesz jaki model konkretnie Cię interesuje to możemy porozmawiać, nawet na PW bardziej z ciekawości.. miałem astrę I i tak rdza oczywiście była, II z Niemiec chyba w pełnym ocynku i zero rdzy.. tzn na prawym tylnym błotniku purchel ale tam było wcześniej zarysowanie i delikatnie szpachli.. teraz mam mondeo mk4 i nic, zero.. bardziej właśnie chciałem się dowiedzieć o opla bo zawsze darzyłem sympatią tą markę, chciałem też insignię ale zrezygnowałem i mam mondeo dziękuję za wyjaśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 642901 Krauss S15, DJ LP, czerwony NAT, Soft99 Kiwami. Jak tam się pracowało Kraussem? Ja wczoraj też swoja Lare 15 przetestowałem z Megsowym Cleanerwaxem i czarnym natem. Na dużych powierzchniach typu maska czy dach dało się ja prowadzić jedna reką, za to na pionowych dawał się we znaki niewygodny czołowy uchwyt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 643176 Jak tam się pracowało Kraussem? Mega! Myślałem właśnie, że na pionowych może być różnie ale prowadzi się super. Jest bardzo dobrze wyważona. 643176 czarnym natem Dobrze pracuje Ci się takimi padami na DA? Ja w ogóle finishingowych/finesingowych na DA nie używam. Większość ruchu oscylacyjnego gubi się na gąbce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Faktycznie prawie nie było widać oscylacji, ale to chyba przez to ze gąbka jest zbyt miękka. Jak się w ubiegłym roku bawiłem Lare 21 z żółtym Royalem to tam wyraźnie było widać oscylację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Boohal ładny Galant, od jakiegoś roku pałam miłością do tego modelu. Dodane po 24 sekundach: Boohal ładny Galant, od jakiegoś roku pałam miłością do tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 22 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 643189 ale to chyba przez to ze gąbka jest zbyt miękka. Dokładnie. 643189 Lare 21 21 od 15 różnią się sporo. 21 są mocno narowiste czy to Krauss czy Rupes. Dodane po 30 sekundach: 643192 Boohal ładny Galant, od jakiegoś roku pałam miłością do tego modelu. Dzięki Wyleczysz się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 23 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Ponieważ nie mogę już pracować z "mojego" garażu, byłem w sobotę na rundzie wyjazdowej u znajomej, pomóc jej przygotować auto do sprzedaży Kolor czarny UNI.... Ale siedem godzin później, po jednym przejeździe Essencem i na wierzch PNSem. Całe szczęście, że na oględziny zapowiadają pogodę bez słońca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 23 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Wypas, powiem ci, że czarny jest bardziej czarny przy essence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chabsu Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 robiłem przez ostatnie trzy dni auto znajomego, wybrałem trzy najciekawsze fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 24 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Wczoraj wyczyściłem przepustnicę w moim TFSI, po wyjęciu wyglądała tak: A po czyszczeniu już tak: Zdjęcia od strony kolektora dolotowego. Spadło odrobinę chwilowe zużyciu paliwa na postoju, już przy temp oleju ok 65 st C chwilowe jest na poziomie 0,9 l/h, oraz samochód bardziej "aksamitnie" przyspiesza, tzn wcześniej źle nie było ale jest lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi