igor1906 Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 czy Tuga waszym zdaniem też śmierdzi?
kita33 Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Czy płyn borygo Winter różowy będzie dobry do benzyny 1.6 16V astra g bo mają w promocji w tesco 5L za 20zł
wooke Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Jako, że pogoda powoli nie będzie dopisywać zastanawiam się nad przygotowaniem auta do zimy tj. nawoskowanie. W późniejszym czasie nie będę miał możliwości, bo auto stoi pod chmurką, a dostępu do garażu niestety nie mam. A jak będą zbliżać się niskie temperatury to woskowanie już nie będzie takie łatwe, bo i wilgotność większa. Jak myślicie?
Arkadio_Gdansk Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 czy Tuga waszym zdaniem też śmierdzi? Tak, ale nie tak jak inne deironizatory. Bardziej subtelnie śmierdzi
Michael MSTP Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Dokładnie porownujac do innych to sporo mniej smierdzi.
tegies Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Czy płyn borygo Winter różowy będzie dobry do benzyny 1.6 16V astra g bo mają w promocji w tesco 5L za 20zł Borygo Winter różowy jest na bazie glikolu monoetylowego? Gdzieś czytałem że bezpieczniej jest brać płyn chłodzący na bazie glikolu propylenowego (chyba któryś Borygo zielony na nim jest). Ten pierwszy jest popularniejszy i tańszy w produkcji. Ma jedynie wadę w takiej postaci że jeśli część tego płynu przedostanie się w jakiś sposób do układu smarowania natychmiast zrywa film olejowy ze smarowanych elementów. Ten na bazie glikolu propylenowego (niestety droższy) tego nie robi. Ale UWAGA piszę z pamięci, nie wiem czy do końca dobrze to zapamiętałem i nie pokręciłem. Niech ktoś jeszcze to potwierdzi.
drufi Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Czy Wam też BSD się tak rozwarstwia po kilku dniach stania? Wcześniej tak się nie zachowywał. Mój po pół roku stania się nie rozwarstwił
viechooo Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 U mnie również BSD się nie rozwarstwia.
double-bart Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Czy płyn borygo Winter różowy będzie dobry do benzyny 1.6 16V astra g bo mają w promocji w tesco 5L za 20zł Borygo Winter różowy jest na bazie glikolu monoetylowego? Gdzieś czytałem że bezpieczniej jest brać płyn chłodzący na bazie glikolu propylenowego (chyba któryś Borygo zielony na nim jest). Ten pierwszy jest popularniejszy i tańszy w produkcji. Ma jedynie wadę w takiej postaci że jeśli część tego płynu przedostanie się w jakiś sposób do układu smarowania natychmiast zrywa film olejowy ze smarowanych elementów. Ten na bazie glikolu propylenowego (niestety droższy) tego nie robi. Ale UWAGA piszę z pamięci, nie wiem czy do końca dobrze to zapamiętałem i nie pokręciłem. Niech ktoś jeszcze to potwierdzi. Płyny masz w dwóch technologiach OAT, IAT i jeszcze hybryde z którą się nie spotkałem. Dowiedz się jaki zaleca producent i taki zalej.
Arrie Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Witam. Proszę o poradę. Znalazłem dzisiaj trochę rdzy na podwoziu swojej fury i pomyślałem, że dobrze byłoby te miejsca zakonserwować. W sklepie sprzedawca podał mi silvermont jako tańszy i lepszy zamiennik stalochronu. Pomalowałem skorodowane miejsca kupioną farbą i dopiero po jakimś czasie coś mnie podkusiło, żeby sprawdzić dokładniej co to za farba. Okazuje się, że z chlorokauczukiem ma niewiele wspólnego i tutaj rodzi się moje pytanie. Czy mogę spokojnie pokryć podwozie drugą warstwą tej farby, czy jednak jest ona za twarda i nie ma sensu się w o bawić? Dodam, że mam zamiar w tym roku jeszcze jechać na konserwację podwozia do zakładu specjalizującego się w tego typu rzeczach. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
luq92 Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 U mnie również BSD się nie rozwarstwia. U mnie zaczęło się przy niewiele większym poziomie niż na zdjęciu się rozwarstwiać. Wcześniej było OK, ale mam tą butelczynę jakieś dwa lata już
double-bart Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2015 Witam.Proszę o poradę. Znalazłem dzisiaj trochę rdzy na podwoziu swojej fury i pomyślałem, że dobrze byłoby te miejsca zakonserwować. W sklepie sprzedawca podał mi silvermont jako tańszy i lepszy zamiennik stalochronu. Pomalowałem skorodowane miejsca kupioną farbą i dopiero po jakimś czasie coś mnie podkusiło, żeby sprawdzić dokładniej co to za farba. Okazuje się, że z chlorokauczukiem ma niewiele wspólnego i tutaj rodzi się moje pytanie. Czy mogę spokojnie pokryć podwozie drugą warstwą tej farby, czy jednak jest ona za twarda i nie ma sensu się w o bawić? Dodam, że mam zamiar w tym roku jeszcze jechać na konserwację podwozia do zakładu specjalizującego się w tego typu rzeczach. Z góry dziękuję i pozdrawiam. po pierwszy należy dokladnie oczyścić te miejsca, po drugie gdzie masz tą korozje? jeżeli ruda wyszła na zgrzewach to troche lipa bo koroduje od środka i konserwacja w pewnym sensie coś da, ale nie oczekuj spektakularnych efektów.
Arrie Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 po pierwszy należy dokladnie oczyścić te miejsca, po drugie gdzie masz tą korozje? jeżeli ruda wyszła na zgrzewach to troche lipa bo koroduje od środka i konserwacja w pewnym sensie coś da, ale nie oczekuj spektakularnych efektów. Tamte miejsca oczyściłem z luźnych kawałków rdzy i starego baranka, starej farby ale nie do gołej blachy zgodnie z tym co napisane było na instrukcji farby. Raczej nie są to spawy a powierzchnie pod bagażnikiem, haku etc.
booohal Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 ale mam tą butelczynę jakieś dwa lata już To tak jak ja Całkiem niedawno zaczął się rozwarstwiać ale kompletnie w niczym to nie przeszkadza. Działa tak samo
krzygaj Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Koledzy mam takie pytanie odnośnie cleanera - pracuję z nim na rotacji na gąbce finishowej i potem chce na to położyć wosk i tu moje pytania: 1 - jak długo/do jakiego momentu należy wypracowywać cleanera? kiedy będę wiedział, że już jest wypracowany? 2 - czy po wypracowaniu poleruję/przecieram go mf? 3 - czy po wypracowaniu wymywam IPA czy kładę bezpośrednio wosk? Jakoś do tej pory używałem cleanera bardziej jako ostatni etap polerki i potem jechałem IPA i dopiero wosk, ale podobno wosk na cleanerze lepiej się może trzymać. Dzięki za podpowiedzi
colobot Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Hej, Szukam kogoś kto spoleruje szybę przednią w Peugeocie Partnerze. Jeżeli znacie osobę/firmę z Warszawy która może pomóc to proszę o info. Pozdrawiam Colobot
hoffmann Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Dodam, że mam zamiar w tym roku jeszcze jechać na konserwację podwozia do zakładu specjalizującego się w tego typu rzeczach.Z góry dziękuję i pozdrawiam. podjedź do zakładu naświetl sprawę i niech zrobią porządnie;) sam już nie ruszaj bo nie ma to sensu. jak zakład porządny to i tak to potem ruszy i odczyści po swojemu
Arkadio_Gdansk Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Czy ktoś ma jakieś info na temat jakości kosmetyków carchem? Ktoś używa czy szajs?
Dawid_Bojarski Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Używa i jak narazie bardzo fajne większość rzeczy mam od nich - poza iron remover(używam prixa) woskiem (mam kilka innych)... Mam szampon, płyn do szyb, wycieraczke na szyby, środek na robale, na smole, apc, dressing, powłokę na lakier, cleaner i kilka innych rzeczy i wszystkie mają bardzo fajne działanie
Arkadio_Gdansk Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Używa i jak narazie bardzo fajne większość rzeczy mam od nich - poza iron remover(używam prixa) woskiem (mam kilka innych)... Mam szampon, płyn do szyb, wycieraczke na szyby, środek na robale, na smole, apc, dressing, powłokę na lakier, cleaner i kilka innych rzeczy i wszystkie mają bardzo fajne działanie Jak tar&glue działa? Masz porownanie do innego? I jaka powloka na lakier?
Dawid_Bojarski Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Tar&glue jak dla mnie działa może minimalnie gorzej od pricka, kiedyś porównywałem sobie jak od kumpla wyciągnąłem próbke pricka... Druga rzecz to jak dla mnie trochę zbyt szybko zasycha ale działać to działa dobrze, zmywa dość sprawnie, przy większych niespodziankach niezbędny pędzel i tyle A powłokę to dla testu mam hydrocoat którą wygrałem kiedyś na zlocie, siedzi u mnie na bagażniku od końca lipca i zrzuca wodę jak głupia s niczym jej nie podbijam ani nie dbam jakoś szczególnie. Jak zacznie znikać to wtedy wrzucę pełny test
daxdj Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2015 Witam, potrzebuje szybkiej porady jak wyczyścić skórę wentylowaną, tzn kilka dziurek jest zalanych pewnie kawą, nie są zapchane ale jak się patrzy z boku widać czarny zaciek. Macie jakieś Patenty? Wykałaczka nie daje rady
mario704 Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2015 Panowie jest coś mocniejszego od UC do ręcznej polerki? AG paint renovator? Potrzebuje poznęcać się nad czerwonym akrylem bo wypłowiał a uc tylko zwrócił mu odbicie a kolor jest ceglasty nie czerwony-pacjent - czerwone seicento schumacher(w środku piękna czerwień )
powalla Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2015 Zamiast kombinowac z chemia, wydaj 200 na basspolska DA i objedziesz wszystkie auta w rodzinie Na poczatek zabawy, to nawet te ori gabki starcza i wydobeda wiecej z lakieru niz reczne dziabanie nawet najlepsza chwmia
Dante05 Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2015 Czym takie brzydkie zacieki można spolerować ręcznie? Próbowałem cleanerem Dodo LM lekko ściernym i bez efektu. Są to plastikowe chromowane listwy.
Rekomendowane odpowiedzi