impex Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Od 2 godzin papierkuje lampe od Opla Vectry. Póki co udało mi się usunąć malutki kawałek powłoki zabezpieczającej o wymiarach 5x5 cm, a robie papierem 1000p. Czemu mam takiego pecha ostatnio, to jest nieludzkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 zacznij od 800, pójdzie szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ja niekiedy zaczynam od 500-600 bo tak jest najszybciej i najłatwiej usnąć całą powłokę i to trzeba zrobić! I używam do tego maszynki oscylacyjnej, ręcznie by mi się nie chciało z tym tak długo bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 800 mam tylko indasy, a nie chce juz tego g**na używać. Dziwna sprawa sprawa z tą lampą- w innych lampach powłoka schodzi samym papierkiem 1200 w ok 20-30min max.W tej chwili męcze się 1,5 godziny i nie mam nawet połowy. Robie w tej chwili szlifierka mimośrodową+1500 kovax.Chociaz reka mniej boli.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ja robiłem Indasa red coś tam i całkiem fajnie szło na lampach z vectry. Co prawda są lepsze papierki ale te nie są najgorsze. i w 3 godziny zrobiłem lampy na gotowo z powłoką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Wszystko fajnie, tylko w moich okolicach jakieś same dziadowskie papierki.Cos lepszego typu Mirka, 3M trzeba zamawiać i czekac, a ja nie mam czasu na to.Jakoś ją wymęcze tym co mam. bienek, mógłbyś się wypowiedzieć w temacie o polerowaniu kloszy lamp? Konkretnie miałbyś jakiś pomysł na mój problem, który opisałem w tamtym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 impex, coś robisz źle, ja w dwie godziny robię lampy na gotowo, jadąc 800-1000-1200-1500-2000-2500-3000. Ręcznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 manio49, Uwierz mi, ze w 2 godziny nie zrobiłbyś jednej lampy.Mówie o tej co w tej chwili robie. Tez myslalem, ze to zabawa będzie na godzinke max 2-przeliczyłem sie troszke.Tak jak w innych reflektorach usunięcie powłoki to kilkanaście minut tak tutaj porażka.Papier 1000 SIA ślizga się po tym plastiku, praktycznie nic nie zbiera.Nie ma typowej szlifowiny, woda w wiadrze jest praktycznie ciągle czysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Może ktoś to pociągnął jakimś lakierem bezbarwnym? Czasami są lampy co mają dużo twardszą powłokę zabezpieczającą. Ja generalnie zaczynam od 800, raz mi się zdarzyło od 600 wystartować, nie ma się co męczyć 1000. To jest dość delikatny papier wbrew pozorom jak na dziewicze lampy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Cięzko powiedzieć, ale lampy wyglądaja jakby nic przy nich nie było robione. Strasznie cięzko jest matować, coś sie dzieje tylko w momencie mocnego docisku. Nie chce zbytnio schodzić z gradacją w dół.Niżej mam tylko 800 indasa no i dużo niższe, ale to nie do reflektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 impex, ok, wiem o czym mówisz, miałem kiedyś robić lampy z transita, i po 20 minutach ciorania 800 odpuściłem. W sensie wyprowadziłem to co naszlifowałem, ale fakt. Zdarzają się takie oporne lampy. Chociaż aż dziwne że vectra ma takie twarde klosze jak astra po jednym pociągnięciu 1000 krwawi mlekiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Nie umiem tego wytłumaczyć, może akurat te które mam "zaszczyt" robić są inne od pozostałych? Nie mam powodu by kłamać, zawsze mogę nagrać jakis filmik podczas matowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Jak nie zmniejszysz gradacji to będziesz się tym długo pierdzielił. Ja te lampy z vectry robiłem od 500 i to chwile musiałem je pomęczyć tą gradacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Lampy z Audi A5 nie chciały nawet się poddać po papierze 500. Dopiero po 6 godzinach pracy coś poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_K Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ból prawego kolana i utrudnione z tego powodu siadanie, wsiadanie do auta a nawet zwykłe chodzenie, nawet jak leżę to potrafi napierdzielać. Najgorsze, że powoli odzywa się lewe. Trzeba się chyba wybrać do jakiegoś ortopedy a czasu brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sysiu20 Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Wczoraj chciałem się spotkać z moim promotorem, ale nie miał czasu, więc umówiliśmy się na 9 dzisiaj. Przyjeżdżam- nie ma go. Czekam i czekam, aż w końcu zadzwoniłem- odzywa się poczta głosowa Pozałatwiałem inne sprawy na mieście, wróciłem na uczelnie- nadal go nie było, a próba kontaktu telefonicznego po raz kolejny się nie powiodła Nienawidzę takich sytuacji i marnowania czyjegoś czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ten civic to jakieś przekleństwo, 1500 wyświetleń, multum odsłon telefonów, zadzwoniło parę osób z tekstami typu 17 kładę i biorę, albo zamiany na jakieś pordzewiałe mercedesy, albo oglądają dla siostry, brata, cioci i potem zero odzewu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ten civic to jakieś przekleństwo, 1500 wyświetleń, multum odsłon telefonów, zadzwoniło parę osób z tekstami typu 17 kładę i biorę, albo zamiany na jakieś pordzewiałe mercedesy, albo oglądają dla siostry, brata, cioci i potem zero odzewu. Bo to diesel. Nikt nie chce Civica po żeby jeździć dieslem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Tylko, że to szybki diesel o fajnym brzmieniu jeździ o wiele lepiej niż 1.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ale ludzie się kierują stereotypami. Sam się przymierzam do Civica UFO ale na diesle nawet nie patrzyłem, choć nigdy nie miałem okazji takim jeździć. Dla mnie, podobnie jak dla wielu kupujących, sprowadzony diesel = zajechany trup, z licznikiem przekręconym o 100 - 300 tys., drogim serwisowaniem i czyhającymi wadami ukrytymi. A jak coś było malowane, to Paaaanie, spawany z ćwiartek musiał być. Ale dziwisz się? Skoro w wielu przypadkach to prawda? A wielu handlarzy w tym wątku się dziwi takiemu podejściu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Też prawda więcej tego błedu nie popełnię i odpuszczam diesle z dużym przebiegiem choć ten nie ma żadnego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Skądś to znam, kupa wyświetleń, ale Ogólnie teraz jeszcze nie czas na sprzedaż fury, poczekaj do wiosny, będzie bom przed zajączkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ja nie lubię czekać chciałem sobie coś innego już przytulić znudziła mi się Dałem już taką cenę, że i tak nie zarobię czekam tylko żeby ktoś mi to wziął dziwne w sumie bo auto bez żadnych rysek czy wad, motor ładnie chodzi nowy olej i akumulator wsiadać i śmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Altay, kwestia szczęścia i przypadku. Ja Leona 1M (1.9TDI 90KM) rodziców wystawiłem i po 10 dniach mogłem już usunąć ogłoszenie bo się sprzedał. Szczerze mówiąc, sądziłem, że trochę to potrwa bo obecny zimowy to słaby do sprzedaży auta. Tak więc reguły nie ma. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 1.9 TDI i to jeszcze 90KM to inna historia... to taki pomnik, monument wśród diesli, ideał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi