Fitte Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 faraon3021, niech znajdą tych skur***li i niech spłacają Cie do końca swojego zasranego życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 ucinałbym łapy Mozesz mi wierzyc, ze to by byla najmniejsza kara, jaka by ich spotkoala, gdybym to ja mial byc sadzia i katem. faraon3021, niech znajdą tych skur***li i niech spłacają Cie do końca swojego zasranego życia Za mala wartosc na cale zycie. Chyba ze dolicze wartosc sentymentalna. Zandarm oczywiscie, wspomnial zebym sie nie martwil, ze znalezienie wraku nie zamyka sprawy i takie tam... Jednak wiadomo jak to jest. Nikt tego nie szuka, a szansa ze sie ktos "potknie" o moje czesci jest bardzo mala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Wkurzyło mnie, że jest dobra oferta na OLX sprzedaży zafoliowanego Iphone'a z Orange. Ale faktura na firmę I tutaj pytanie do kolegów prowadzących firmy - czy to prawda, że zmieniły się przepisy i rękojmia w przypadku firmy nie wynosi już 12 miesięcy a 24 miesiące? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 A to iPhony nie mają tylko gwarancji 12 miesięcznej? Jak mi się zepsuł po 1,5 miesiąca użytkowania to poszedłem do Cortlandu, sprawdzili mnie w systemie i powiedzieli, że mam ważną gwarancję do xx października 2016 z opcją płatnego przedłużenia. Edit: Pardon, źle przeczytałem posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Mickul, gwarancja a rękojmia to co innego. Gwarancja to dobrowolne świadczenie producenta. Rękojmia jest obowiązkowa z mocy ustawy i dla konsumenta wynosi minimum 24 miesiące. W przypadku firm było to 12 miesięcy. Teraz są PODOBNO 24 miesiące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 619916 Iphone'a z Orange Spytaj o simlocka, bo ta firma często je zakłada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 powalla, wiem, że Orange jeszcze zakłada. Chociaż jak ostatnio brałem przedłużając umowę Huawei P8 Lite to nie miał simlocka. Podobno Iphony nie mają simlocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 I tutaj pytanie do kolegów prowadzących firmy - czy to prawda, że zmieniły się przepisy i rękojmia w przypadku firmy nie wynosi już 12 miesięcy a 24 miesiące? Na stronie isap.sejm.gov.pl wyszukaj kodeks cywilny, a w jego treści art 568, tam znajdziesz odpowiedzi na część pytań i - prócz odpowiedzi - jeszcze więcej pytań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 funkoval, w 568 jest tylko o konsumencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Nie, mowa jest o wszystkich kupujących, a wyjątek dotyczy tego, że w przypadku sprzedawania rzeczy używanej konsumentowi okres roszczeń z rękojmi nie może być krótszy, niż rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 5 Lutego 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 funkoval, ale jemu chodzi chyba o rękojmię względem pierwotnego sprzedawcy, chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 krd, owszem. Dokładnie względem Orange Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Pany, rękojmia tylko przeciw każdorazowemu sprzedawcy Rękojmia potrzebna, bo gwarancji już nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 5 Lutego 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 funkoval, rękojmia w zdecydowanej większości przypadków jest znacznie lepsza dla klienta Ale Ty przecież to wiesz Poza tym gwarancja nie jest świadczeniem obowiązkowym, a dobrowolnym. weglus, nie jestem prawnikiem, ale jeśli odkupujesz sprzęt od kogoś kto prowadzi działalność gosp. i dostajesz tylko kopię jego faktury zakupu to świadczenie rękojmi nie przechodzi na Ciebie. Inaczej byłoby gdybyś Ty dostał od niego fakturę To wtedy masz u niego pole do reklamacji (w teorii). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 To jeszcze raz: sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, każdorazowy sprzedawca rzeczy, a nie tylko pierwotny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Ogólnie to cała dobra historia Jakieś 3 tygodnie temu w BMW wyświetliło się 4000 km do przeglądu, okej. Jako że dzis ruszamy w trasę, to Tata zadzwonił do serwisu, uprzedził że chce zrobic 3000 km w niedługim czasie i czy można zrobic przegląd szybciej? Oczywiście, nie Jeśli chcemy zrobic w ramach pakietu przeglądowego to musi być mniej niż 2000 km na komputerze albo płacimy sami 1200-1400 za przegląd i robią od ręki. To wiadomo, siadłem kilka razy, wwa-lodz, jakieś trasy i cacy do środy wyjeżdżone do 1900 na kompie. Środa na 10 serwis, panowie wzięli na podnośnik i ogólnie plama oleju miedzy silnikiem, a skrzynia. Wstępna diagnoza koło 7/10 dni roboczych w serwisie. Ogólnie dym, bo dwa dni i dłuższa trasa. Po kilku spinach, nerwach i kilku kawach w gabinetach udało się ustalić że BMW zamawia cześć bez zgody centrali ( skrzynka rozdzielcza napędu za 15k z groszami plus wymiana ), dzięki temu zyskami dwa dni, okej. Wczoraj cześć dojechała do nich, ale stwierdzili że nie ma komu jej zaprogramować, potem o 19 zadzwonili że mechanicznie gotowe, założone, ale podczas programowania coś się wysralo i w tym momencie Navi Professional jest do wymiany, a auto nie pokazuje żadnych danych. Z rana zrobili nowe programowanie i na szczęście o 11 odebraliśmy auto. Ogólnie podejście serwisu okej, chociaż początkowe rozmowy z serwisantami to kupa nerwów, kompletnie nie przystająca do serwisów premium. Poza tym ogólnie juz jest hasło "nigdy więcej BMW i Mini". Po Mini dwa razy była juz laweta pod domem, teraz tu naprawa za 20 klocka, a mowili ze te AleMamGruza takie usterkowe :D W Mercu serwis to kompletnie inna liga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Teraz strach co w trasie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 No co jak co ale sofy w MB najlepsze. Pół godziny za dugo czekałem ostatnio (mimo umówienia na konkretną godzinę), to fura zastępcza za free (mimo że po gwarancji), mycie tylko bezdotykiem bez dotykania do fury itd itp. Ja tam uważam cały czas że MB na propsie w serwisie. BeeMWe skończyło się na E39 i E46 Chociaż prywatnie X3 bardzo mi się podoba, i to w każdej generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 krd, funkoval, to lipa trochę. Odpuszczam w takim razie. Aczkolwiek jak ja sprzedawałem telefon z fakturą na osobę prywatną to w T-mobile powiedzieli, że jak ktoś przyjdzie z moją fakturą to bez problemu uznają reklamację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 jak ja sprzedawałem telefon z fakturą na osobę prywatną to w T-mobile powiedzieli, że jak ktoś przyjdzie z moją fakturą to bez problemu uznają reklamację. Nie jest wykluczone, że tak będzie i w tym przypadku, ale ja na miejscu Orange żądałbym pełnomocnictwa udzielonego przez "pierwszego nabywcę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Tyle że możesz iść do salonu Orange z FV i załatwiać sprawę ewentualnej naprawy jako np. pracownik/syn/znajomy/kolega tego co brał od nich fona (pewnie nikt nie zapyta o dowód osobisty) i naprawę możesz zlecić własnie z tego salonu Orange , a naprawiony sprzęt odebrać tak samo z tej samej placówki Tyle że jak masz oszczędzić 100-200zł i potem ww. sposobami kombinować z wyegzekwowaniem naprawy , to bym odpuścił taką "okazję" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hshadow14 Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Wkurzyło mnie dziś nie notorycznie nieświecące światło stopu w mojej astrze, odnalezienie rdzy na nadkolach i awaria 2 sondy lambda, nie ma miesiąca żebym nie musiał czegoś naprawiać, do tego stukający amortyzator z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Appla lepiej oddawać od razu do resellerow. U mnie wymiana baterii na gwarancji trwała 3 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 powalla, nad 200zł to bym sie nie zastanawiał. Tutaj różnica wynosi minimum 500zł. Dodane po 1 godzinie 38 minutach 7 sekundach: Rozmawiałem z Orange (od konsultanta do konsultanta) i 2 lata rękojmi. Nie ważne kto jest na fakturze, ważne żeby sie IMEI zgadzał. Ciekawe jak jest z T-mobile bo jest też jedna oferta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 6 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Appla lepiej oddawać od razu do resellerow. U mnie wymiana baterii na gwarancji trwała 3 dni Taaa, dorzuć jeszcze error 53 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi