wilk30 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Piękna Magda CX-3 kolorek jest boski zajebiście w nim wygląda poka więcej fotek ze środka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 dareme89, powiem tylko WOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 dareme89, CX 3 kozak! Wrzuć foto środka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Dzieki wielkie. Jutro zrobie fote to wrzuce w temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Fajna Mazdziocha w jeszcze lepszym kolorze. Przynajmniej tu na forum można pochwalić się furą z salonu i nikt nie gani. Szkoda że nie znałem Was 15 lat temu, bo jak ja kupiłem furę w salonie to wszyscy z wyjątkiem jednej koleżanki mówili, że nie kupuje się nowych samochodów, bo to dla frajerów co lubią przepłacać. A ja nie żałuję i nie żałowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 nowy to nowy.. jedyna przewaga używanego to taka, że jest tańszy i mniej traci na wartości.. poza tym we wszystkim przeważa nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Rodziców znajoma jeździ identyczną Mazdą w tym samym kolorze. Świetnie autko wygląda na żywo A jak z przestrzenią wewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 E tam co do glupich tekstow to dalej sa. W stylu " fajny ale ja kupie 2latka bo bardziej sie oplaca" albo "jakis spadek dostales"... Ah polaki cebulaki Przesiadlem sie z alfy 166 czyli segmentu e. Pierwsze wrazenia: z przodu duzo miejsca, bardzo duzo jak na ten segment. Z tylu miejsca malo, ja jezdze przewaznie sam lub z Zona wiec dla mnie to nie problem, jak dziecko sie pojaei to miejsca tez wystarczy. Bagaznik w miare ok, sa dwa pietra i to jest dla mnie super. Jedyny minus mazdy to polityka polskiego importera: zero schodzenia z cen, zadnych promocji na auto, jedyne co to Ci akcesoria dorzuca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 kupie 2latka bo bardziej sie oplaca w czysto finansowym aspekcie, to akurat racja. jaki jest przewidywany spadek ceny cx3 po tych 2 latach? a i tak nie powinno być tragicznie bo to, co akurat krytykujesz 623638 Jedyny minus mazdy to polityka polskiego importera: zero schodzenia z cen, zadnych promocji na auto będzie trzymało cenę używek na rozsądnym poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 kupie 2latka bo bardziej sie oplaca w czysto finansowym aspekcie, to akurat racja. jaki jest przewidywany spadek ceny cx3 po tych 2 latach? a i tak nie powinno być tragicznie bo to, co akurat krytykujesz 623638 Jedyny minus mazdy to polityka polskiego importera: zero schodzenia z cen, zadnych promocji na auto będzie trzymało cenę używek na rozsądnym poziomie. Niby tak, tylko ze ja rocznie robie 35tys, a wszystkie poleasingowe 2 latki maja nalatane ze 150tys, wiec przy moich przebiegach to zakup bez sensu. Poza tym chcialem chociaz raz w zyciu skonfigurowac auto tak jak chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgoda, poleasingówki to trochę inna bajka. Osobiście cx3 wizualnie bije na głowę cx5, ale ogólnie to co Mazda wyprawia od paru lat, to Jedyne co mnie intryguje, to Zlomnik kiedyś wspomniał, że wysoki stopień sprężania w silnikach mazdy będzie/ może być przyczyną problemów za parę lat, ale nie wyjaśnił o co chodzi. Wie ktoś o co c'mon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Myślę że za parę lat to kolega będzie miał lagę wyłożoną na to czy się będzie psuć czy nie. Ja gratuluję. Jak ktoś POTRZEBUJE samochodu do codziennej jazdy to nowy samochód zamyka temat. Z mojej strony nie moge sobię pozwolić na przestoje z samochodem, nie wyobrażam sobie by fura miała iśc na 2 tygodnie do mechanika, a niestety w Warszawie jak lepszy fachowiec to tydzień to i tak poezja. Dlatego cirochaj go kolego srogo, dokup maksymalnie dużo okresu gwarancyjnego a na koniec po 4 czy 5 latach spredaj bez żalu, bo mimo spadku wartości to będzie ten moment gdzie fura czanie domagac sie większych inwestycji. Ja już przerabiałem doprowadzane do super stanu starych gratów i z mojej perspektywy inwestycja w gruz wychodzi zawsze więcej niż realny spadek wartości nowego samochodu. Jeszcze raz grauluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lex Luthor Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgoda, poleasingówki to trochę inna bajka. Osobiście cx3 wizualnie bije na głowę cx5, ale ogólnie to co Mazda wyprawia od paru lat, to Jedyne co mnie intryguje, to Zlomnik kiedyś wspomniał, że wysoki stopień sprężania w silnikach mazdy będzie/ może być przyczyną problemów za parę lat, ale nie wyjaśnił o co chodzi. Wie ktoś o co c'mon? Już pojawiają się pierwsze problemy z głowicami i układem korbowo-tłokowym w silnikach Sky Active. A pomyśleć, że w seryjnym silniku z Cossie/Essie - YB -układ ten miał (po wymianie tłoków na kute) potencjał 600KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Mazdy 3 z moim silnikiem jezdza juz po kanadzie z przebiegami kolo 200tys i zadnych problemow. Franek ma racje, gwarancja bedzie przedluzona do 5 lat i po tym czasie mam zamiar zmienic auto. Auto ma na siebie zarabiac, bo ja nie moge sobie pozwolic na niepojechanie do pracy, bo jak nie ma mnie w robocie to nie zarabiam. Obiecane fotki wnetrza: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Tak, nowe auto > gwarancja bezawaryjnej jazdy. Jasne. W VW Zasada obsługa klienta po głosie mnie poznawała. Na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek6 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 623670 W VW Zasada obsługa klienta po głosie mnie poznawała. Na gwarancji. You made my day Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Skoro nowy tak się sypie na gwarancji to lepiej kupić sypiący się po gwarancji? I zamisat aso naprawiac masz naprawiać z własnej kieszeni? Wtedy roznica z utraty wartości nowego idzie w serwis starego I lol, bo wtedy wydajesz tyle samo a jeździsz starym paździerzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Skoro nowy tak się sypie na gwarancji to lepiej kupić sypiący się po gwarancji?I zamisat aso naprawiac masz naprawiać z własnej kieszeni? Wtedy roznica z utraty wartości nowego idzie w serwis starego I lol, bo wtedy wydajesz tyle samo a jeździsz starym paździerzem. Po gwarancji tuż sypnął się rozrząd, potem przez 100 tysięcy km nic. Paździerz jak nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maverick86 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 mistrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 kamilgt, trzeba było szukać takiej wersji, jaką dziś przyłapałem na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 o jaki, też ma klamki lakierowane. Przód w kolorze czy czarny zderzak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Chyba w kolorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KR54321 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 A pomyśleć, że w seryjnym silniku z Cossie/Essie - YB -układ ten miał (po wymianie tłoków na kute) potencjał 600KM W tych motorach seryjnie tłoki były kute. Na fabrycznych tłokach, korbach i wale da się uzyskać 600KM bez problemu. Można więcej, ale powoli zaczyna grać rolę skok i pojawiają się inne małe przeszkody. Pomijam oczywiście inne komponenty, osprzęt, a zwłaszcza napęd, które szły z nim w parze. Silnik służył do holomogacji w wyścigowych i rajdowych samochodach Forda, co tłumaczy dlaczego jest aż tak przewymiarowany. Nie ma sensu go porównywać ze zwykłymi motorkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi