Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 2


Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda tylko, że temperatura i delikatny opad nie pozwolił na sprawdzenie 100% możliwości samochodu. Teraz w pełni rozumiem Geno, co do zależności mocy, warunków i napędu. Do miasta na sucho przekozacki, na mokro czy na tor trochę brakuje

 

Niestety w podobnych warunkach testowałem nową Cupre w ubiegłym roku, mimo wszystko pomimo deszczu, +2 i letnich kapciów pozytywnie mnie zaskoczyła. Na torze 5F dają sobie radę o czym można się przekonać na 4nano Time Attack Challenge organizowanym przez Seat-Racing.

 

Co do zależności moc-warunki-napęd niestety muszę się zgodzić, obecnie właśnie latam ponad 300 konną "ośką" i w warunkach jak dzisiaj, czyli deszcz/deszcz ze śniegiem i okolice 0'C jest źle :/

Także latałem nową Cuprą, według dealera dodatkowo z boxem na ok. 340 koni. Łep urywa, bardzo fajnie klei się drogi, do tego cena jest dość przystępna w porównaniu do innych aut z tego segmentu. Ja miałem sucho i ok. 15 stopni. :) Żałuję że nie wziąłem DSG na jazdę próbną, wypróbowałbym LC. :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

140-150tys to już będzie spoko

Podziwiam. Szanuje. Nie dał bym.

 

:)

Za 185 K można mieć AMGa 45 któy jest czterołapem no i jakość materiałów robi przeciąg z seata.

Za 147 K można zamówić nowego RSa który też robi przecią, też ma 4 łapy itd itp.

Za 115 można mieść ST który robi wizualny wiatrak z seata.

http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-for ... y8v8L.html

 

150 za leona.

:lol::lol::lol:

Każdemu wg potrzeb

http://memy.pl/q/4QGYq_qAD

mujcwe98rko2_t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

No i Superb 280km 4x4 DSG to też podobny budżet.

Wszystko co mówisz się zgadza. Z tą różnicą, że ani AMG, ani Focus RS nie mogą być w kombi :P

I tak najbliżej byłoby mi do Octy w RSie za 140k. Jakoś w środku wizualnie najbardziej mi leży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to na Forda :kox::kox::kox:

 

Franias, trzeba też wziąć pod uwagę, że AMG za 185k to w sumie taki kastrat. Żeby to jakoś wyglądało i miało coś w środku to 230-250 trzeba położyć. RS to wiadomo, Golf za 170-180, a Cupra ? Hmmmm, 140-150 pomijając napęd to w sumie jako taki prajs. Za tyle to tylko tajperua nam zostanie i ewentualnie jakaś Favoritka na koksie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Golf za 170-180

R Variant to w moim spasie w zasadzie równo 200...

Cupra 30 mniej, a nie ma tylko napędu 4x4. No i chyba większe hamulce :D

 

A znów MB CLA w Shooting Brake startuje od 227... i skończy się na 260 zapewne :)

 

Tak czy siak, ten segment samochodów to temat rzeka. Ile osób tyle opinii i gustów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 185 K można mieć AMGa 45 któy jest czterołapem no i jakość materiałów robi przeciąg z seata.

Za 147 K można zamówić nowego RSa który też robi przecią, też ma 4 łapy itd itp.

To są ceny podstawowe. Leon Cupra 280KM w podstawie kosztuje w nadwoziu kombi ze skrzynią manualną 120 000zł, z DSG 128 100zł. Hatchback to odpowiednio 116 900zł i 125 000zł.

Do ceny AMG brakuje jeszcze wartości jakiegoś kompakta :D

 

Leon niby ma te ledy z przodu, jakieś tam podświetlenia plastików w środku, ale wg mnie przesadzili z ceną o jakieś 10-15tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.