Skocz do zawartości

V40 - The Wagon Is Back


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 298
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ci napiszę, że szczena opada.

Też kiedyś miałem zajawkę na robienie starego auta. Nie doszedłem do tego etapu. Zgromadziłem masę części, które później sprzedałem. Sporo i tak naprawiłem i byłem już na ostatniej prostej, ale odpuściłem temat.

Jak teraz patrzę na to z perspektywy czasu to ... drugi raz bym się w to nie pchał. Ciekawe jakie będą Twoje odczucia po 5-10 latach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dbałość o najmniejszy nawet szczegół

ta idea przyświeca mi od początku posiadania tego auta :)

 

W projekcie maczał paluchy mistrz Joda

Mistrz Joda i jego rola motywująco (gdy już nie miałem siły) ekspercka (co wiedza mistrza to wiedza mistrza - nieoceniona pomoc w sytuacjach podbramkowych) - bezcenne.

Za resztę kartą MasterCard ;)

Jako anegdotkę powiem, że na pewnym etapie Joda stwierdził, że znając moje wymagania i level dbałości o szczegóły on sam nie podchodzi do V-ki nie chcąc się narażać ;) Pewnie z przekory tak gderał...

 

@maluch - też się zastanawiam co z tym gruchotem zrobić za kilka lat ;P

ani sprzedać ani do muzeum postawić

 

@Michał 330xd - postaram się być za tydzień jeśli tylko pogoda dopisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widuję CIę co jakiś czas w Krakowie. rzuca się w oczy.

 

mam tylko pytanko, czemu oklejanie plastików we wnętrzu (np, podróbkowego drewna z plastiku) folią 3M (czy jakąkolwiek inną), ale zakładając, ze kolory się mają zgadzać - to agrotuningowa robota?

 

poza tym to robota mega profi, bardzo. sam mam dokładnie takie samo podejście do samochodu, choć akurat z działaniem jest problem, czasowy jak zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiolka mx_n - zaszyczt słyszeć to od Ciebie ;)

 

DaRoN - odnosząc się do pytania - sam przez to przeszedłem i uważam to za ucieranie d**y szkłem, albo masz unikatowy oryginał albo lakierujesz coś pod custom, folia brzmi jak tani, łatwy "tuning". "Wyjście 'tak tylko trochę' nie jest żadnym wyjściem" - jak to mówią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno słowo - SZACUNEK.

 

Mam takie V40 w rodzinie, które spisane było już raczej na straty (tzn. dopóki się nie popsuje) - ale widząc co można z nim zrobić, zasugeruje właścicielce by powaaaażnie się nad swoją decyzją zastanowiła.

 

Jeszcze raz gratulacje, kawał wspaniałej roboty :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz absolutną rację. ale foliowanie, zwłaszcza 3Mem, który sam z siebie tanią folią nie jest, z dobrym przygotowaniem podłoża, odpowiednim klejem na rantach (zeby folia w lecie nie zjeżdżała) to jest równie sporo pracy i równie dużo kosztów.

hydro nie wychodzi wcale jakoś inaczej, a i tak jesteś skazany na parę wzorów.

 

powiedziałbym nawet, że foliowanie skomplikowanych kształtów (ja u siebie np całą ramkę radia i lewarka biegów mam jako jeden kształt) to jest więcej roboty. bo nie tylko trzeba zamoczyć materiał w wannie, ale również odpowiednio dociąć, zgrzać, dopasować.

jeśli ktoś to zrobi dobrze, równo, faktura będzie prosto i proporcjonalnie ułożona to wg. mnie wcale stajnią nie zalatuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja na szybciocha.

Tylna szyba wołała o pomstę do nieba, więc dostała wskrzeszenie w postaci odświeżenia kombinacją filcu i tlenku ceru.

 

Zdjęcia przed - szyba pełna większych i mniejszych rys pogarszających widoczność - pozostałość po brudnym piórze wycieraczki oraz zimowym skrobaniu.

 

IxonpO5.jpg

 

yNOXQPx.jpg

 

lUXelRL.jpg

 

UPcJpNc.jpg

 

Przygotowania:

 

WMeZtLG.jpg

 

YKMy2nh.jpg

 

SD4DcvW.jpg

 

agTHZN3.jpg

 

j0mokJq.jpg

 

CZiK4rf.jpg

 

Efekt po - prawie 100% rys zostało usuniętych kombinacją filcu i tlenku ceru, pozostały tylko nieliczne najgłębsze rysy.

 

r8t5P3z.jpg

 

7JZ5VNc.jpg

 

02cAS7Y.jpg

 

3RoUEFI.jpg

 

0zkYw0x.jpg

 

8nA8HhG.jpg

 

KCuANsR.jpg

 

Finalnie szyba zabezpieczona Gtechniq G5.

 

SYvlCxD.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

AlCapone88 - można, nawet należy jeśli jest porysowana. Co do grzania się szyby to owszem, temp. należy kontrolować na bieżąco. Szyba się nie spali ale jeśli dobrze przygrzejesz to zdarzały się już takie przypadki, że szyba pękała pod wpływem zbyt wysokiej temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym tlenkiem ceru i filcem można przednią polerować ? jak z grzaniem się nawierzchni ?

że się wtrącę- nie można polerować szyb odblaskowych- tj powlekanych taką specjalną powłoką- takie szyby mają np Laguna II, Scenic, Zafira - taka szybę poznasz z daleka.

przegrzanie - woda woda na bieżąco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.