Administrator AreK Opublikowano 2 Października 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 W projekcie maczał paluchy mistrz Joda a to kompletnie zmienia spojrzenie na tą relację co nie zmienia faktu, że jesteś chronicznym szplinem dbającym o swoje auto
maluch Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 Ci napiszę, że szczena opada. Też kiedyś miałem zajawkę na robienie starego auta. Nie doszedłem do tego etapu. Zgromadziłem masę części, które później sprzedałem. Sporo i tak naprawiłem i byłem już na ostatniej prostej, ale odpuściłem temat. Jak teraz patrzę na to z perspektywy czasu to ... drugi raz bym się w to nie pchał. Ciekawe jakie będą Twoje odczucia po 5-10 latach
Greg7 Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 Zawzięty gość z Ciebie auto robione dla pokoleń
Michał 330xd Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 Chyba zacznę przyjeżdżać. Mógłbym być za tydzień.W jakich to godzinach? Od 20.00 zaczynają pojawiać się auta. O 21 jak jest ładna pogoda to jest już co pooglądać.
Pan Miyagi Opublikowano 2 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 dbałość o najmniejszy nawet szczegół ta idea przyświeca mi od początku posiadania tego auta W projekcie maczał paluchy mistrz Joda Mistrz Joda i jego rola motywująco (gdy już nie miałem siły) ekspercka (co wiedza mistrza to wiedza mistrza - nieoceniona pomoc w sytuacjach podbramkowych) - bezcenne. Za resztę kartą MasterCard Jako anegdotkę powiem, że na pewnym etapie Joda stwierdził, że znając moje wymagania i level dbałości o szczegóły on sam nie podchodzi do V-ki nie chcąc się narażać Pewnie z przekory tak gderał... @maluch - też się zastanawiam co z tym gruchotem zrobić za kilka lat ;P ani sprzedać ani do muzeum postawić @Michał 330xd - postaram się być za tydzień jeśli tylko pogoda dopisze
Dystrybutor Wiolka mx_n Opublikowano 3 Października 2014 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 3 Października 2014 Bardzo fajny projekt i kawał dobrej roboty
DaRoN Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2014 widuję CIę co jakiś czas w Krakowie. rzuca się w oczy. mam tylko pytanko, czemu oklejanie plastików we wnętrzu (np, podróbkowego drewna z plastiku) folią 3M (czy jakąkolwiek inną), ale zakładając, ze kolory się mają zgadzać - to agrotuningowa robota? poza tym to robota mega profi, bardzo. sam mam dokładnie takie samo podejście do samochodu, choć akurat z działaniem jest problem, czasowy jak zwykle.
Pan Miyagi Opublikowano 3 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Października 2014 Wiolka mx_n - zaszyczt słyszeć to od Ciebie DaRoN - odnosząc się do pytania - sam przez to przeszedłem i uważam to za ucieranie d**y szkłem, albo masz unikatowy oryginał albo lakierujesz coś pod custom, folia brzmi jak tani, łatwy "tuning". "Wyjście 'tak tylko trochę' nie jest żadnym wyjściem" - jak to mówią.
Vespa Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2014 Nie chodzi o to by kupić coś drogo, tylko żeby nie wyglądało tandetnie. Dobrze położona folia strukturalna 3M wygląda o wiele mniej tandetnie niż plastiki imitujące drewno. Jest jeszcze hydrografika.
Piotrek_K Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2014 Jedno słowo - SZACUNEK. Mam takie V40 w rodzinie, które spisane było już raczej na straty (tzn. dopóki się nie popsuje) - ale widząc co można z nim zrobić, zasugeruje właścicielce by powaaaażnie się nad swoją decyzją zastanowiła. Jeszcze raz gratulacje, kawał wspaniałej roboty
sebcio Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2014 gdzie zaczyna się pasja... kończy się ekonomia
DaRoN Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2014 masz absolutną rację. ale foliowanie, zwłaszcza 3Mem, który sam z siebie tanią folią nie jest, z dobrym przygotowaniem podłoża, odpowiednim klejem na rantach (zeby folia w lecie nie zjeżdżała) to jest równie sporo pracy i równie dużo kosztów. hydro nie wychodzi wcale jakoś inaczej, a i tak jesteś skazany na parę wzorów. powiedziałbym nawet, że foliowanie skomplikowanych kształtów (ja u siebie np całą ramkę radia i lewarka biegów mam jako jeden kształt) to jest więcej roboty. bo nie tylko trzeba zamoczyć materiał w wannie, ale również odpowiednio dociąć, zgrzać, dopasować. jeśli ktoś to zrobi dobrze, równo, faktura będzie prosto i proporcjonalnie ułożona to wg. mnie wcale stajnią nie zalatuje.
Pan Miyagi Opublikowano 6 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Października 2014 Zgoda, pewnie. Żeby nikt nie czuł się urażony - chodziło mi o niegustowne samoróbki, które albo nie pasują do charakteru samochodu albo są niestarannie wykonane.
Pan Miyagi Opublikowano 8 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Mała aktualizacja na szybciocha. Tylna szyba wołała o pomstę do nieba, więc dostała wskrzeszenie w postaci odświeżenia kombinacją filcu i tlenku ceru. Zdjęcia przed - szyba pełna większych i mniejszych rys pogarszających widoczność - pozostałość po brudnym piórze wycieraczki oraz zimowym skrobaniu. Przygotowania: Efekt po - prawie 100% rys zostało usuniętych kombinacją filcu i tlenku ceru, pozostały tylko nieliczne najgłębsze rysy. Finalnie szyba zabezpieczona Gtechniq G5.
manio49 Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Super! Sam się muszę wziąć za moją tylną szybę, bo była skrobana z lodu chyba gwoździem. Ile Ci zajęła ta robota?
Moderator krd Opublikowano 9 Października 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Finalnie szyba zabezpieczona Gtechniq G5. Bylo brac G1. Mialbys spokoj na 2 lata
Pan Miyagi Opublikowano 9 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 @manio49 - Z przygotowaniem przed i zabezpieczaniem po - ok. 1,5h. @krd - Nie było akurat na podorędziu ale przy najbliższych zakupach nabędę. Jestem za spokojem na jak najdłużej
manio49 Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 No to szybko za 2 tygodnie się wezmę skąd brałeś tlenek?
Pan Miyagi Opublikowano 9 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 znany portal aukcyjny
MatthewG Opublikowano 9 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Pamiętaj mam View Dzisiaj Ci napiszę potem jak się umawiamy Efekt zacny.
Pan Miyagi Opublikowano 9 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Października 2014 Czekam, czekam się doczekać nie mogę, a mówią że KWI niedaleko ;P
AlCapone88 Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2014 Tym tlenkiem ceru i filcem można przednią polerować ? jak z grzaniem się nawierzchni ?
BarooN Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2014 Pewnie że można, a co cię interesuję grzanie ja tam się nie przejmowałem szyba ci się nie spali, a tak wgl proponuję przejrzeć forum, jest dużo na ten temat
Pan Miyagi Opublikowano 25 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Października 2014 AlCapone88 - można, nawet należy jeśli jest porysowana. Co do grzania się szyby to owszem, temp. należy kontrolować na bieżąco. Szyba się nie spali ale jeśli dobrze przygrzejesz to zdarzały się już takie przypadki, że szyba pękała pod wpływem zbyt wysokiej temp.
Dareek79 Opublikowano 26 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2014 Tym tlenkiem ceru i filcem można przednią polerować ? jak z grzaniem się nawierzchni ? że się wtrącę- nie można polerować szyb odblaskowych- tj powlekanych taką specjalną powłoką- takie szyby mają np Laguna II, Scenic, Zafira - taka szybę poznasz z daleka. przegrzanie - woda woda na bieżąco
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się