Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

jeśli jeździsz jak człowiek to 2.3 w mercedesie napędza się podobnie jak 2.5 w bmw a samochód jest o niebo prostszy konstrukcyjnie i nie traci tak na cenie jak E39.

 

Jakie bzdury jeszcze tutaj powypisujesz ? 523/525 ma lepsze czasy o ponad 2s do setki w porównaniu do powozu o którym mówisz więc jakim cudem "podobnie" ? zwykłe dwa zero w bmw jeździ lepiej niż połowa diesli i benzyn w mercedesie i to jest bezapelacyjnie nie do podważenia.

Według mnie kupowanie starszego auta od obecnego które ma służyć jako dupowóz to krok w tył.

 

Zabawne to co piszesz :D .. nie napisałem że ma takie samo tylko podobne.. 2s w normalnym ruchu cudu nie czyni. Diesle w mercedesie są pancerne ale nie szybkie nie licząc 300TD po modach bo takie potrafi wciągnąć 3 litrową benzynę w bmw bez zająknięcia i będzie jeździło 20 lat dłużej niż owo BMW a przy okazji nie trzeba do niego wymyślnych części i wtyczki żeby coś przy nim zrobić. Według Ciebie to krok w tył a inni wolą jeździć wygodnie i bezawaryjnie czego o E39 nie da się powiedzieć. Miałem obydwa samochody ... nie mów do mnie kartkami z charakterystyki tylko doświadczeniem na podstawie tego czym jeździłeś. Później takie osoby właśnie piszą jakie to wspaniałe i niepowtarzalne są te samochody... otóż nie są a do E60 czy nowszej E-classe osiągami mają się nijak. Obydwa mają swoje wady i zalety ale gdybym miał brać dupowóz to wziąłbym W124 i to moje odczucie. Nikt nie musi się z nim zgadzać ale nie mów mi o bzdurach chyba że jeździłeś tymi samochodami. Obydwa nie nadają się na ćwiartki ale do płynnej jazdy na trasie wszystko co jest poniżej 2.5 w BMW się nie nadaje i wszystko co jest mercedesie poniżej 2.3 też się nie nadaje w moim odczuciu.A biorąc pod uwagę polski rynek tych aut to moje stare 2.3 po pełnej kapie i hamowni 3 lata temu spokojnie wciągnie 80% 2.5 litrowych bmw E39 w tym kraju. Dlatego napisałem podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie głównie kieruję do właścicieli Opel Astra H w wersji OPC, ale również do osób, które są w temacie.

 

Jak wygląda aktualnie rynek tych samochodów? kilka sztuk jest na sprzedaż w PL, od 25 tysięcy do 35 tysięcy.

Jak sprawa wygląda z tymi silnikami? podobno jest to dość stara jednostka i bardzo dobra, ale w tej wersji jest dość ostro podciągnięta...

Czy ~ 15l PB na 100KM po mieście ( jazda w miarę normalna ) to normalny wynik? pytam, czy będę mieścił się w spalaniu do 15l..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe pytanko o autko, które chce siostrzenica http://www.autoauto.pl/pl/23627/Nissan_ ... wany_VISIA

Warto się zainteresować tym autkiem?

Wiem, że ta cała sieć nie cieszy się najlepszą renomą ale jak ktoś coś to śmiało proszę pisać.

 

Abstrahując od tematu niektóry sprzedawca cieszący się dużym zaufaniem na forum potrafi zaprosić na oględziny autka, które odstrasza na sam widok. A pytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam auta dla żony. Budżet to 30 000 złotych, niskolitrażowa benzyna do miasta i na trasę, minimum 2012/2013 rok. Pomóżcie?

Punto Evo 1.4 turbo 120 KM - duże w środku, fajnie się odpycha i w takich pieniądzach można przebierać. Względnie Polo/Ibiza/Fabia 1.2 TSI 105 KM, ale tylko w wersji z paskiem rozrządu (czyli właśnie od bodajże 2012).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam auta dla żony. Budżet to 30 000 złotych, niskolitrażowa benzyna do miasta i na trasę, minimum 2012/2013 rok. Pomóżcie?

 

zdecydowanie ford fiesta.. fajny design, udane jednostki benzynowe w tym ecoboost :) sporo tego i na forum tu jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

675512 Względnie Polo/Ibiza/Fabia 1.2 TSI 105 KM, ale tylko w wersji z paskiem rozrządu (czyli właśnie od bodajże 2012).

 

to różnie z tym bywało, bo np. widziałem rapida z 2014 i był łancuch i 8v, więc jeszcze starsza generacja

 

co nie zmienia faktu, ze znam wiele 1.2 tsi na łanuchu, które śmigają bez problemów

 

ps. też byłbym za polo/fabią/ibizą lub ewntualnie japończyk w postaci yarisa III, tylko koniecznie z 1.3 bo 1.0 w tej budzie za słaby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#00aa00]krd[/ref], [ref]tazman[/ref], tak samo mój ojciec miał 1.4 160 KM na łańcuchu, rzekomo najbardziej problematyczny silnik ze wszystkich TSIków, olej wymieniał co 30 tys., przejechał 200 tys. i ani razu się nie zepsuł, nawet drobnostka. Nie ma reguły, ale czasem warto dmuchać na zimne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę była mowa o BMW e39 i e46 itd. że bardziej awaryjne niż mercedesy, i że bmw poniżej 2.5 to lipne itd.

Otóż z bratem kupiliśmy e46 2.0 w dieslu raczej nie katowana bo w lutym sprowdzona z Niemiec i użytkowana przez kobietę, ale sęk w tym że bmw to dobre samochody a takie co są awaryjne to wiadomo co przeszły.. W niedziele byłem na zlocie BMW i tam od e30 po e60 kręcili bączki itd.

Głupota dla mnie e60 tak katować nie dość że silnik to całe zawieszenie i dziwią się że się psuje.. Nawet goście po 30 już widać i to stuknięte.

Ale połowa takim rodzice kupią BMW, to co będą szanować jak mogą szpanować, a później i tak "tatuś" wyłoży pieniądze na naprawe i nowe opony i zatankują do tego :)

 

No rozpisałem się ale chodzi mi o taki morał że większa połowa BMW była katowana na zlotach itd. to nie ma się co dziwić że są awaryjne :D

 

No i jeszcze śmieszy mnie np. na ogłoszeniach jak przy takiej mojej piszą że ekonomiczna bo spala 5l :/ Nawet na trasie tyle nie spali bo 5,5 a tak normalnie to pali 6,5-7l to po co pisać takie bzdety :/:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy bujał się z E46 3.0 pół roku bo ciężko było ten silnik komuś "wcisnąć", zawsze to samo ... "Panie piękny, zadbany, ale kto w to będzie lał".

Takie panuje przekonanie, że z pojemnością silnika idzie też spalanie, ale nie w tym przypadku :)

Tak się składa, że wcześniej miał też E46 tylko 2.0 i była bardziej paliwożerna niż 3.0. Ciężka buda na ten silnik to i łyknąć musiał.

W 3.0 wychodziło mu jakieś 7,5l z tego co pamiętam, a w 2.0 średnio 10l. Przy czym oba silniki nie były jeżdżone po "dziadkowemu".

 

A tak prywatnie choć sam żadnego BMW nie miałem to uważam, że akurat ten 3-litrowy silnik jest najlepszym z możliwych w BMW.

 

Swoją droga czy mógłby mi ktoś powiedzieć coś na temat Audi po 2010r (A4, A6) tzn. interesuje mnie dwie rzeczy, który silnik benzynowy jest najsensowniejszy w nich i czy automatyczne skrzynie są w nich awaryjne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją droga czy mógłby mi ktoś powiedzieć coś na temat Audi po 2010r (A4, A6) tzn. interesuje mnie dwie rzeczy, który silnik benzynowy jest najsensowniejszy w nich i czy automatyczne skrzynie są w nich awaryjne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakie macie zdanie na temat:

Silników benz. i automatycznej skrzyni biegów w Fordzie Mondeo (rok min. 2012) i te same podzespoły w audi, powiedzmy A4,A6 po roku 2010.

Które silniki benzynowe są warte uwagi, a które omijać ? Skrzynie awaryjne czy też nie ? pracują płynnie itp. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.