Abdul Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 buka, może nie siedzę dokładnie w W124 ale troszkę w mercach Co do blachy zgadzam się w 100% z kolegą Franek, jeżeli chodzi o silniki również - z jednym ale, nie przekreślałbym 2,2 M111, bardzo żywotne silniki (problemy z wiązką, ale jednorazowa regeneracja za pare-set zł lub własnoręcznie rozwiązuje problem). Nie skreślałbym również 3,2 L, ta sama historia z wiązką Dla mnie osobiście wadą 300 CE jest mechaniczny wtrysk (mowa o M103.980). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Ten pierwszy troszkę kundel bo wizualnie to Eklasa, a rocznik wskazuje na 124. Chodzi dokłądnie o maskę i klapę - są z nowszego modelu. Ja nie lubię takich wynalazków. Ten drugi petarda. Mega fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autolaweta na dwa dni - 400-500zł Paliwo 1000-1500zł Winieta 40 franoli. Pi razy oko 2000zł. Reszta to standardowe opłaty za sprowadzany pojazd. Picujesz, wystawiasz na giełdzie klasyków za 30k i gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 A co możecie powiedzieć o hondzie civic VIII 1.8 140KM benzyna, 2007 rok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Bardzo przyjemne i raczej bezawaryjne, kumpel ma, jeździłem i przyjemny dupowoz ale bez szału z osiągami... Wyprzedzić się da bez problemu, pojechać dynamicznie też, ale na codzień spokojne autko z tego co z nim rozmawiam to od 2 lat sama eksploatacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenega Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 A co możecie powiedzieć o hondzie civic VIII 1.8 140KM benzyna, 2007 rok?? mechanicznie, jeżeli egzemplarz z pewnego źródła, nic nie powinno Cię zaskoczyć.. niestety słabość to oczywiście blacha, w przedliftach raczej standardem jest rdza w okolicach uszczelki przedniej szyby.. no i jest drogo i ciężko znaleźć cos godnego zakupu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Kolega surce ma taki egzemplarz i dlatego się zastanawiam nad tym autem. Dodane po 2 minutach 44 sekundach: Dawid_Bojarski, jeśli chodzi o osiągi to mi jakoś mocno nie zależy, 99% to miasto. A jak jest ze spalaniem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM3 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Gajek, u mnie średnio wychodzi około 8 litrów, przy 50/50 miasto/trasa. Osiągi tez nie można powiedzieć że słabe bo okolice 9s do 100 wiec da się sprawnie poruszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Civic fajne auto, motor na łańcuchu, trzeba go trochę potrzymać na obrotach żeby szybko jeździć ( w końcu to honda ). Bardzo fajne spalanie dzięki 6-cio biegowej skrzyni, wracałem ostatnio 1200km to średnio spalił 6,9l, cała trasa 140km/h zapięte na tempomacie ( w Polsce trochę szybciej ). Precyzyjny układ kierowniczy i fajnie zestrojone zawieszenie, choć na polskie wertepy trochę za sztywne. Wnętrze niby kosmiczne ale wszystko bardzo ergonomicznie i sensownie rozmieszczone. Gajek nie Ty dziś do mnie dzwoniłeś o Civica?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Sucre, nie dzwoniłem. Ja się dopiero zastanawiam. Dodane po 6 minutach 3 sekundach: Teraz poszło PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy_88 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Długo broniłem się by nie zacząć tematu. Ale nie wytrzymię Buka, zaczynając od silnika - nie kupuje się tego czego się szuka, tylko to co jest. Przewaliłem przed chwilą allegro i są tylko dwa które jakoś wygladają i może pojechał bym zobaczyć. Silnik. Przede wszystkim sprawa jest o tyle prosta że tam oryginalnie tylko benzyna siadała, a diesle to była radosna inwencja właścicieli. Więc silnik, byle trzymał kompresję, najbardziej koszerna jest drei liter, sechszylinder. Ja tam miałem 2,3 litra i też buł spoko, ale trochę mało mocy no i przede wszystkim na prędkości to było czuć. Wszyscy chwalą 2.2 litra po ostatnim lifcie, ale to jakieś takie nie dla mnie. Jak na długo to trzy litry. Blacha. Jeśli podejmujesz temat "do poprawek lakierniczych" to odpuść. Szkoda Twoich oszczędności. Jak widać rdzę na zewnątrz w MB to pod spodem jest już tragedia. Zamienniki i wszystko inne to sobie do opla można szukać. Do MB bez sensu. Przyrdzewiałą to można pagodę kupić, bo 124 to nie warto. Skrzynia. No to logiczne, że tylko automat. Jest wieczny. Prosty. Komfortowy. Jak szarpie to ma pewnie z pół bańki plus pod warunkiem, że ktoś nie dbał. Bla bla bla już zapomniałem co dalej. Aaaaa, Na wąskiej listwie 124 to brzydactwo. W oznaczeniu E klasa to już rdza na potęgę, dużo słabsze. Ja bym szukał na szerokiej listwie 1989 - 1993. Sumując. 124 to temat rzeka. Przy 12 yo szkockiej do rana mógł bym opowiadać. Najbardziej koszerny - 3 litry 24v, automat, klima, 1989-93 Reszta nie ma najmniejszego znaczenia. Myślę że ładny da się kupić a około 27 - 30 k Na GK pokazało się ogłoszenie że będzie ciekawy egzemplarz za około 35k https://www.facebook.com/klasykagatunku ... 7659777348 Siema! Czy to samo dotyczy modelu cabrio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek233 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Siostra szuka polo 9n, benzyna czyli silniki 1,2 i 1,4. Co możecie powiedzieć o nich? Na co uważać, które unikać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin986 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 GAJEK Civica VIII gen (ufo) mogę polecić w ciemno od roku jestem właścicielem, bardzo przyjemny samochód. Fakt drogi w zakupie, ale później odwdzięcza się bezawaryjnością i frajdą z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 19 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Siostra szuka polo 9n, benzyna czyli silniki 1,2 i 1,4. Co możecie powiedzieć o nich? Na co uważać, które unikać. 1.2 niech sobie odpuści, sporo pali, chodzi jak kosiarka i mierne osiągi miałem kiedyś 9n3 z 1.4 16v i ogólnie ok, raczej bezproblemowa jednostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matraxo Opublikowano 19 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 1.2 niech sobie odpuści, sporo pali, chodzi jak kosiarka i mierne osiągi Kolego, jeżdże takim półtora roku, jeśli silnik nie jest zajechany, tłumiki ok to kosiarką tego nazwać nie można, zużycie paliwa bardzo umiarkowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek233 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Jakie macie opinie na temat Clio III 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Panowie mamy tu kogo kto siedzi w miarę dobrze w VAG'ach? Znajomy potrzebuje informacji odnosnie: http://olx.pl/oferta/vw-bora-variant-2- ... dc90B.html Potrzebuja kilka informacji odnonie tego auta, głownie chodzi mi o stan z zdjęć i jak ten silnik się sprawuje. Wiem że jest to pancerny silnik ale podobno pije troche oleju, ale nie wiem ile w tym prawdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sekundka Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 mam do was pytanie. Jakie są realia kupienia Audi a8 d2 (tylko 4.2) bądź bmw e39 tez w benzynie na dzień dzisiejszy za ok 10tys ? mowa o egzemplarzu w stanie przyzwoitym do spokojnego odratowania. Czy istnieje jakakolwiek realna szansa kupić w tym budżecie coś co jest warte zainteresowania czy już same trupy zostały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Sekundka, przeglądałem ostatnio rynek A8 i same trupy do 10k do których drugie tyle trzeba włożyć, kuzyn ma z początków produkcji d2 i dał ponad 20k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 23 Grudnia 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Sekundka, patrze pobieżnie na otomoto... Najtańsze A8 D2 startuje od 8tys zł, najdroższe to ponad 25tys zł. Myślę, że tu nie trzeba być Sherlockiem by dojść do wniosku, że te 15k trzeba mieć... edit: buka mnie uprzedził, konkluzja ta sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sekundka Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 dlatego bardziej kierowałem się w stronę e39 niestety moja wiedza na temat silników i pozostałych rzeczy w tych autach nie jest na najwyższym poziomie... jedynie zauważyłem że ceny bardo zmalały, ceny części też poszły mocno w dół więc nie jest to w sumie zła opcja, ale też rozbieżność cenowa jest ogromna przykład co by mnie interesowało : http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-528-19 ... 927098d77c sedan, benzyna przyzwoity stan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Nigdy bym nie kupił samochodu z najniższej półki cenowej danego modelu. E39 z silnikiem 4,4 V8 bo wnioskuje, że taki cię interesuje też za 10 nie kupisz w dobrym stanie. A w razie jakby trzeba było coś w silniku robić to koszty idą w tysiące nie w setki Nasze e39 z 96 roku 520i 2 lata temu poszło za 11 tyś Ale cena była adekwatna do stanu. Oczywiście na rynku ceny zaczynały się od 5-6 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sekundka Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 auta nie szukam ideału, znam realia jestem normalny auta szukam jako drugie.. jedno "idealne" w domu mam, bmw ma być w stanie adekwatnym do tego co chce za nie zapłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 No to jak jesteś mało wymagający to pewnie za 10 coś kupisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sekundka Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 i o to się rozchodzi...czy te auta faktycznie staniały do tego stopnia że za 10tysięcy złoty idzie znaleźć e39 w stanie takim że nie ma obaw o to czy ma się skarbonkę z pieniędzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi