mkbewe Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 woof a co byś polecił zamiast PF2500 ? bo albo to jest taki tłuste albo nie wiem, 4 krople i nie mogłem tego wypracować na całym boku.... 3m zółty korek ?? a może coś zupełnie inneggo ? i kończy mi się FF4000,koch antichologram podobno jest konkret, warto spróbować ?? A FG400 to mi sie dobrze wypracowywała do zera praktycznie
impex Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Polecam scholl s17 i koch antihologram.Bezproblemowe pasty jak dla mnie.
mkbewe Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Polecam scholl s17 i koch antihologram.Bezproblemowe pasty jak dla mnie. jeśli chodzi o cięcie z manzerny to jestem zadowolony ale straszne mazanie się pozostałych past mnie trochę denerwuje bo nie mogę ich wypracować nigdy łądnie i muszę zmywać ipą i zcierać mikrofibrą
impex Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Jesli chodzi o s17 i kocha to nie ma zadnych problemów z docieraniem.Posiadam tez menzerne 3000 i nie ma porownania.
Novus Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Najgorzej usuwa się menzerne 2500 jeżeli za krótko wypracowujemy. Reszta to pryszcz. Zarówno 400/500 jak i wyższe 3000/4000
mateuszk Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Novus czyli do DA mogę bez problemu wziąć FG400 i na finish SF4500 nie będzie się to mazało przy usuwaniu ?
Novus Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie będzie jeżeli dobrze wypracujesz. Pytanie zasadnicze: DA do aut w podpisie? Jeżeli tak to bierz dłuuuuuuugi urlop
woof Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 ja nie zgodzę się że 4000 dobrze się wymywa(wypracowuje się nieźle ale tak jak mówiłem trzeba powalczyć z "tym" padem). 4000 potrafi zakryć tyle że hohohohoh... poszukam zdjęć przed i po podwójnym czy nawet potrójnym wymyciu + mycie z ludwikiem. Choć oczywiście podkreślam - nie mam dużego doświadczenia ale ćwiczę ostro;) co do past... ja przesiadam się na shoola choć dozowanie tragiczne
Novus Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Scholle wypełniole mówisz? Czyli na łatwiznę Część usunie, część zamaskuje, ale efekt na najbliższy miesiąc będzie
impex Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 O ktorym konkretnie schollu mowisz? Nie zauwazyłem zeby nadzwyczajnie jakoś wypełniala,a wymywam benzyna ekstrakcyjną i zmywaczem.
Novus Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Myślisz, że skąd wziął się przydomek scholle wypełniole? Sam chciałem przejść na nie. Nawet były próbki małe i w porównaniu do menzerny bo kilkukrotnym wymyciu wymyciu IPA-> Koch Chemie Silicon & Wachsentferner okazywało się, że scholl nie jest tak piękny na jakiego wygląda. Zostałem przy Menzernie wspomaganym przez koch PC i AH oraz Megs 101.
impex Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 To troche mnie zmartwiles tym co napisales.Zuzyłem mala tubke s17, a wczoraj doszedl 1l.Tylko czemu na forum nie było takich informacji skoro mówisz, ze to przydomek scholla?
manio49 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 impex, były były takie informacje
bienek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ale chłopaki jaki macie problem z pastami? Jak macie zrobić igłę lakier to wtedy leje się litrami IPA/zmywacz/ czy co tam jeszcze macie i robi się aż będzie ideał. Jak robicie one stepy to wypełnienie jest wręcz plusem. Tych 1 przypadków gdy lakier musi być idealny nie ma aż tak wiele, bo zwykle ludziom wystarcza "żeby się błyszczało". No chyba że w gre wchodzą powłoki lub konkretne wymagania co do pracy, ale za tym idą też dużo większe pieniążki
impex Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ok, skoro byly i są to musze dokladniej czytać forum. Jednak wolałbym żeby pasty mniej wypełnialy jak więcej, nieważne czy mowa o odswiezeniu czy o full korekcie.
manio49 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 impex, ale to jest właśnie to o czym pisze bienek. Masz wypełniacze w każdej paście, a od sprawdzania efektów korekty są przecież różnej maści płyny inspekcyjne. Od IPY 1:10 dla optymistów ( ), przez czystą IPE, zmywacze, po master of dizaster typu Panel Wipe.
impex Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Wiem, ze sa wypelniacze w kazdej pascie.Uzywam plynow inspekcyjnych.Tylko zrozumialem z wypowiedzi Novusa, ze pasty scholla wypelniaja nadmiernie co mnie zdziwilo.Szczerze to nawet teraz szukalem opinii na temat past scholla i ciezko mi znalezc wypowiedz aby ktos pisal o nadmiernym wypełnianiu.Nie potrafie tego inaczej wytłumaczyć.Ze wszystkiego co napisałeś zdaje sobie sprawe bo czytam to forum nie od dziś poza tym jakieś doswiadczenie praktyczne tez posiadam.
kay Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Po wymyciu futra dalej zero efektów, kilka przejazdów po których wcześniej były efekty teraz zerowe . Może futro już jest do kosza ? Jak to ocenic ?
mateuszk Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie będzie jeżeli dobrze wypracujesz.Pytanie zasadnicze: DA do aut w podpisie? Jeżeli tak to bierz dłuuuuuuugi urlop Trochę się dzisiaj wkurzyłem, jechałem UC na białym flexi DA i pojawiły mi się jakieś dziwne mikro rysy od góry do dołu w niektórym miejscu od lewej do prawej mieniące się na różne kolory widoczne pod specyficznym kątem jak się świeci na lakier. Przy okazji zauważyłem, że i moja MF rysuje lakier (może to ona zrobiła) . Hologramy to nie są bo wiem jak wyglądają. Dziwne tylko, że w paru miejscach się tak zrobiło. Dochodzę do wniosku, że pracując na DA UC nic nie zdziałam na tym lakierze (oprócz odżywienia lakieru i usunięcia delikatnych swirli). Z daleka wygląda ok, ale z bliska lipa. Potrzebuję również małej podpowiedzi bo nie potrafię sobie poradzić jak polerować te miejsca. Pad mi się nie kręci, widzę to na tym pasku, który namalowałem na BP. http://s6.ifotos.pl/img/306676681_eaxqnqa.jpg http://s6.ifotos.pl/img/polplGOLF_eaxqepp.jpg To nie moje fotki Spotkał się też ktoś z takim czymś, że pad się uwypuklił na środku (biały flexi) ? Po wypłukaniu jest ok, czyżbym źle dociskał pad i jedynie środkiem polerował ? Chyba będzie trzeba na przyszły sezon zakupić jakąś tanią rotację
Lybex Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 hej jestem właśnie przed pierwszą w życiu polerka. Sprzęt jaki posiadam to Rotacja Krauss p7. Po przeczytaniu poradnika napotkałem się na taka informację " W ten sposób pasta przejdzie przez szereg etapów ścieralności opisanych wcześniej: * 2 przejścia z 600rpm aby rozprowadzić pastę * 2 przejścia z 1200rpm aby rozpocząć pracę ścierniwa *4 przejścia z 1500rpm aby ścierniwo pracowało usuwając defekt *4 przejścia z 1800rpm aby kontynuować pracę ścierniwa usuwając defekt *4 przejścia z 1500rpm aby usunąć lekkie zarysowania pozostawione wcześniej przez ścierniwo, którego cząsteczki są teraz mniejsze * 2 przejścia z 900rpm aby nadać wysoki połysk I teraz moje pytanie czy te 18 przejść to nie jest za dużo ?
mkbewe Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 I teraz moje pytanie czy te 18 przejść to nie jest za dużo ? może być nawet za mało, to zależy jaki lakier polerujesz i jak bardzo zryty wszystko będziesz widział w trakcie polerowania
Lybex Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Pacjentem bedzie Opel Vectra B 99 rok - tragedi z lakierem nie ma jest za to duzo holsów. A tak szczerze mówiac gdzie znajde wiecej informacji na temat predkości, ilośći przejazdów oraz samej techniki polerowania ?
Qub@ Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Lybex, nie ma gotowych wzorców, sam musisz sie tego nauczyć, kwestia doświadczenia, przejść nigdy sie nie liczy i nie trzyma sie tego sztywno, by konkretną ilosc zaliczyc, jeśli widzisz, ze pasta została wypracowana to nie machasz bez potrzeby przy finiszu dłużej pracujesz, przy cięciu przejazdy krótsze, na mniejszym obszarze, robiąc te "18 przejść" musisz uwazac by nie przegrzać lakieru, liczą się nie tylko obroty, ilosc przejazdów, ale tez docisk. Kazdy lakier, kazdy element jest inny (plaski dach, wypukły, obły błotnik)w innym stanie, kazdy ma inne umiejętności, etc. etc. Zamiast teoretyzować, bierz polerkę i lecisz
Lybex Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Trochę strach żeby nie narobić bałaganu ;p
woof Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Podsumowując - obserwować i wymywać Jak zrobisz bałagan to sobie go wyprowadzisz, gorzej jak po paru przejazdach nie ma różnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się