Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najmniej ile widziałem to 32 mikrony(drzwi kierowcy), mesiek e 2003 rok. ponoć oryginał :) na innych elementach było 70-100

Opublikowano

Witam :)

 

właśnie pracuję (czyszczenie wnętrza) nad audi Q5 2010r i na masce znajduje się coś takiego: http://autogt.esy.es/DSCF5672.JPG, (jak link nie zadziała to lepiej skopiować i wkleić bez http://) mam do Was pytanie jak ogarnąć coś takiego, niestety przygodę z polerowaniem dopiero zaczynam, posiadam polerkę pady flexi i pasty menzerna 500, 2500, 4000, papiery też posiadam :) bo bez nich się raczej nie obejdzie :D

DSCF5672-1.jpg.8c83e6e818f6b54ea413b3f474299da4.jpg

Opublikowano

Przeleć papierem 2000-2500-3000 na krzyż, potem poleruj. Powinno zejść wszystko. Jak nie masz miernika to z papierem ostrożnie.

Opublikowano

jaki miernik ? to płyciutkie rysy i nawet byś to wyiągnał dobrym cuttingiem z wełną (tak mi się wydaje :P)

jednak szybciej będzie jak to pociągniesz papierkiem :)

Opublikowano

Nie sądze, by tam rzeczywiście było tylko 40 mikronów ;)

 

Delikatnie przeleciałbym papierem 3000, a potem to już wiadomo :)

Opublikowano

Witam, jestem podczas pierwszej polerki ;) Pacjent to golf 4 1998 siwy, lakier w oryginale oprócz 2 elementów. Z tego co wyczytałem na forum, lakier może być z tych twardych? Pracuję polerką K2, mam futro flexi i gąbki 3m - zielona, zółta, niebieska i pasty menzerna 400 i 2500 i koch antihologram oraz IPA do inspekcji. Mam kilka pytań:

1. Ile nakładać pasty na czystego pada? Wyczytałem, że powinno się wysmarować całą powierzchnię, ja jednak nakładałem punktowo po 4 kropeczki, czy to jest błąd? Wydaje mi się, że jak wysmarujemy całego to będzie za duzo.

2. Robiąc ok 2 x 6 przejazdów futrem, później 1 x 6 przejazdów na zielonej gąbce, następnie 1 x 10 przejazdów żółta gąbka + 2500 i na koniec 10 przejazdów kochem na niebieskiej gąbce nie zeszły głębsze rysy. Czy należy sięgnąć po coś mocniejszego, czy dalej próbować tym zestawieniem?

 

pzdr

Opublikowano

lubek, głębsze rysy zejdą tylko od FG400, 2500 i Koch tutaj nie pomogą. Ewentualnie możesz spróbować podejść punktowo, do tych rys, z papierkami ściernymi

Opublikowano

Rozumiem, że jeżeli pod 400 nie zejdą to później tym bardziej, chciałem tylko przedstawić jak wygląda proces polerowania u mnie i czy jest w miarę ok? ;) Jeżeli po tnącej paście nie zeszły wszystkie rysy to nie powinienem przechodzić dalej, jednak nie mam innych past ani padów więc nie mam jak kombinować. Jedną rysę potraktowałem papierem i zeszła, jednak chciałbym żeby był inny sposób.

Opublikowano
. Jedną rysę potraktowałem papierem i zeszła, jednak chciałbym żeby był inny sposób.

 

Czasami moim zdaniem lepiej potraktować rysę papierkami bo scinasz lakier miejscowo, a futrem czy padem zajezdzasz caly lakier wokół, zeby tylko ja zlikwidować

Opublikowano
Czasami moim zdaniem lepiej potraktować rysę papierkami bo scinasz lakier miejscowo, a futrem czy padem zajezdzasz caly lakier wokół, zeby tylko ja zlikwidować
może i tak ale wtedy przynajmniej tniesz równo a nie jak w przypadku papieru miejscowo wycinasz strukturę lakieru
Opublikowano
Czasami moim zdaniem lepiej potraktować rysę papierkami bo scinasz lakier miejscowo, a futrem czy padem zajezdzasz caly lakier wokół, zeby tylko ja zlikwidować
może i tak ale wtedy przynajmniej tniesz równo a nie jak w przypadku papieru miejscowo wycinasz strukturę lakieru

 

Dlatego papier na grubasy jedynie, albo polerujemy na rowno i liczymy sie ze trochę rys zostanie.

Opublikowano

lubek, ktoś niedawno pisał, że jak robisz futrem, to lepiej pastę rosmarować najpierw na elemencie który polerujemy, ponieważ jak nakładać na futro, to więcej pasty wchodzi w jego strukturę niż na element. Ja jak robiłem pierwszy raz, to robiłem jeden fragment do momentu aż uważałem, że jest tak jak trzeba, tak, że jestem zadowolony i dopiero później używałem 2500, aby posprzątać po cięciu. Jak masz miernik, to możesz sobie pozwolić, inaczej musisz znaleźć kompromis

Opublikowano

Rafal spróbuje tak jak piszesz z rozłożeniem pasty. Ta korekta nie jest taka łatwa. Przy zrobieniu elementu na gotowo, nie dość że nie zeszły grubasy to i ciężko mi było pogubić hologramy :D

Opublikowano
slawek11251, a kalibrowałeś miernik?

 

nie kalibrowałem ale mierzyłem drzwi, błotnik 120, maska niestety od 40 do 90, przy samych zarysowaniach 40, wygląda to tak jak by ktoś zalewał dosyć duży odprysk i potem nieumiejętnie usuwał nadmiar, ale mogę się mylić, nie mam jeszcze doświadczenia :(

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Hej, mam problem. Wlasnie kończyłem projekcik Fiat'a 500 (korekta + położenie Ceramic pro 9h) został ostatni element - tylny zderzak i ostatnia rysa, z którą walczyłem i... stało się to:

 

AuCKVw3.jpg

 

xNZmOCo.jpg

 

Pierwszy raz mi się takie coś przytrafiło, jak domyślam się przyjarałem lakier na plastikowym zderzaku i stąd takie fałdki. Pytanie jest następujące - czy można coś z tym zrobić? Czy ingerencja papierkiem spowodouje natychmiastowe przebicie się do podkładu? Ogólnie ruszać to czy lepiej zostawić?

Opublikowano

Przygrzałeś lakier po prostu, jak byś chwilę dłużej jechał tam maszyną to byś zerwał i miał ubytek. Tak jak kolega wyżej napisał, tylko lakierowanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.