woof Opublikowano 20 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2014 najmniej ile widziałem to 32 mikrony(drzwi kierowcy), mesiek e 2003 rok. ponoć oryginał na innych elementach było 70-100
slawek11251 Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam właśnie pracuję (czyszczenie wnętrza) nad audi Q5 2010r i na masce znajduje się coś takiego: http://autogt.esy.es/DSCF5672.JPG, (jak link nie zadziała to lepiej skopiować i wkleić bez http://) mam do Was pytanie jak ogarnąć coś takiego, niestety przygodę z polerowaniem dopiero zaczynam, posiadam polerkę pady flexi i pasty menzerna 500, 2500, 4000, papiery też posiadam bo bez nich się raczej nie obejdzie
kicker1 Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2014 Przeleć papierem 2000-2500-3000 na krzyż, potem poleruj. Powinno zejść wszystko. Jak nie masz miernika to z papierem ostrożnie.
slawek11251 Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2014 Dziekować Spróbuję pożyczyć miernik, bo niestety jeszcze nie posiadam
mkbewe Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2014 jaki miernik ? to płyciutkie rysy i nawet byś to wyiągnał dobrym cuttingiem z wełną (tak mi się wydaje ) jednak szybciej będzie jak to pociągniesz papierkiem
miHoo79 Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2014 Fajny przykład szorowania bird dropa zmywakiem kuchennym
slawek11251 Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2014 jak na razie zmierzyłem miernikiem okolice tego miejsca 40 mikronów (troszkę słabo, ktoś tam już był)
Vaxh Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2014 slawek11251, a kalibrowałeś miernik?
Qub@ Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2014 Nie sądze, by tam rzeczywiście było tylko 40 mikronów Delikatnie przeleciałbym papierem 3000, a potem to już wiadomo
lubek Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam, jestem podczas pierwszej polerki Pacjent to golf 4 1998 siwy, lakier w oryginale oprócz 2 elementów. Z tego co wyczytałem na forum, lakier może być z tych twardych? Pracuję polerką K2, mam futro flexi i gąbki 3m - zielona, zółta, niebieska i pasty menzerna 400 i 2500 i koch antihologram oraz IPA do inspekcji. Mam kilka pytań: 1. Ile nakładać pasty na czystego pada? Wyczytałem, że powinno się wysmarować całą powierzchnię, ja jednak nakładałem punktowo po 4 kropeczki, czy to jest błąd? Wydaje mi się, że jak wysmarujemy całego to będzie za duzo. 2. Robiąc ok 2 x 6 przejazdów futrem, później 1 x 6 przejazdów na zielonej gąbce, następnie 1 x 10 przejazdów żółta gąbka + 2500 i na koniec 10 przejazdów kochem na niebieskiej gąbce nie zeszły głębsze rysy. Czy należy sięgnąć po coś mocniejszego, czy dalej próbować tym zestawieniem? pzdr
kandy Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2014 lubek, głębsze rysy zejdą tylko od FG400, 2500 i Koch tutaj nie pomogą. Ewentualnie możesz spróbować podejść punktowo, do tych rys, z papierkami ściernymi
lubek Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2014 Rozumiem, że jeżeli pod 400 nie zejdą to później tym bardziej, chciałem tylko przedstawić jak wygląda proces polerowania u mnie i czy jest w miarę ok? Jeżeli po tnącej paście nie zeszły wszystkie rysy to nie powinienem przechodzić dalej, jednak nie mam innych past ani padów więc nie mam jak kombinować. Jedną rysę potraktowałem papierem i zeszła, jednak chciałbym żeby był inny sposób.
marrecki Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2014 . Jedną rysę potraktowałem papierem i zeszła, jednak chciałbym żeby był inny sposób. Czasami moim zdaniem lepiej potraktować rysę papierkami bo scinasz lakier miejscowo, a futrem czy padem zajezdzasz caly lakier wokół, zeby tylko ja zlikwidować
mkbewe Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2014 Czasami moim zdaniem lepiej potraktować rysę papierkami bo scinasz lakier miejscowo, a futrem czy padem zajezdzasz caly lakier wokół, zeby tylko ja zlikwidować może i tak ale wtedy przynajmniej tniesz równo a nie jak w przypadku papieru miejscowo wycinasz strukturę lakieru
marrecki Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2014 Czasami moim zdaniem lepiej potraktować rysę papierkami bo scinasz lakier miejscowo, a futrem czy padem zajezdzasz caly lakier wokół, zeby tylko ja zlikwidować może i tak ale wtedy przynajmniej tniesz równo a nie jak w przypadku papieru miejscowo wycinasz strukturę lakieru Dlatego papier na grubasy jedynie, albo polerujemy na rowno i liczymy sie ze trochę rys zostanie.
Rafal Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2014 lubek, ktoś niedawno pisał, że jak robisz futrem, to lepiej pastę rosmarować najpierw na elemencie który polerujemy, ponieważ jak nakładać na futro, to więcej pasty wchodzi w jego strukturę niż na element. Ja jak robiłem pierwszy raz, to robiłem jeden fragment do momentu aż uważałem, że jest tak jak trzeba, tak, że jestem zadowolony i dopiero później używałem 2500, aby posprzątać po cięciu. Jak masz miernik, to możesz sobie pozwolić, inaczej musisz znaleźć kompromis
lubek Opublikowano 28 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2014 Rafal spróbuje tak jak piszesz z rozłożeniem pasty. Ta korekta nie jest taka łatwa. Przy zrobieniu elementu na gotowo, nie dość że nie zeszły grubasy to i ciężko mi było pogubić hologramy
slawek11251 Opublikowano 28 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2014 slawek11251, a kalibrowałeś miernik? nie kalibrowałem ale mierzyłem drzwi, błotnik 120, maska niestety od 40 do 90, przy samych zarysowaniach 40, wygląda to tak jak by ktoś zalewał dosyć duży odprysk i potem nieumiejętnie usuwał nadmiar, ale mogę się mylić, nie mam jeszcze doświadczenia
friss Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2015 Hej, mam problem. Wlasnie kończyłem projekcik Fiat'a 500 (korekta + położenie Ceramic pro 9h) został ostatni element - tylny zderzak i ostatnia rysa, z którą walczyłem i... stało się to: Pierwszy raz mi się takie coś przytrafiło, jak domyślam się przyjarałem lakier na plastikowym zderzaku i stąd takie fałdki. Pytanie jest następujące - czy można coś z tym zrobić? Czy ingerencja papierkiem spowodouje natychmiastowe przebicie się do podkładu? Ogólnie ruszać to czy lepiej zostawić?
impex Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2015 Ponowne lakierowanie-nic z tym nie zrobisz juz.
fireman Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2015 Przygrzałeś lakier po prostu, jak byś chwilę dłużej jechał tam maszyną to byś zerwał i miał ubytek. Tak jak kolega wyżej napisał, tylko lakierowanie.
Grexik Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2015 Czym było spowodowane takie przygrzanie? Trzymanie polerki w jednym miejscu bez pasty?
impex Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2015 Zbyt wysoka temperatura, polerowanie "kantem" pada.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się