Qub@ Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2014 To takie wróżenie, ale zakładając, że się przyłożysz to tak.
BarooN Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2014 Pewnie że się przyłożę bo tak sobie myślę czy jak wyprowadzę lakier finishem i dam cleaner to będzie różnica skoro lusso ma delikatnie ścierne właściwości
Qub@ Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2014 Tak, ma rc właściwości ścierne, natomiast różnica będzie, zapewniam, czasem minimalne holsy mogą zostać nawet po finiszu (zalezy od lakieru, np. po przetarciu mf mogą takowe powstać) i wtedy ścierny cleaner idealnie je usuwa zostawiając perfekcyjnie przygotowaną powierzchnie pod wosk.
BarooN Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2014 Dzięki bardzo takiej odpowiedzi oczekiwałem
Zybi67 Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2014 Witam!Poleruję samochód systemem 3M. Elementy wychodzą na lustro tylko am problem dotyczący przetartych drzwi na rancie widać jasny podkład a auto ma kolor granatowy matalic.Jak się tego pozbyć? robicie jakieś zaprawki? malujecie? delikatnie patyczkami czy jak?Może widzieliście gdzieś na forum podobny temat jak sobie z tym ktoś radzi.
mkbewe Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2014 Jak ty zrobiłeś to masz problem dobrze jest przyległe elementy okleić i pracować na 1 panelu a potem lecieć tak resztę jeśli chodzi o cutting tym bardziej jak robisz starsze auta gdzie spasowanie lemenetów pozostawia trochę do życzenia pozostaje cI skoczyć do mieszalni żeby Ci nalali troszkę i ptyczkiem lub ostro zakończonym pędzelkiem delikatnie pobaźgrać [ Dodano: 4 Wrzesień 2014, 21:58 ] miał ktoś porównanie koch power cut a Fg400 ?? czytając opis po sklepach to koch specjalnie do twardych lakierrów przydało by się kupić coś mocnościernego i właśnie się zastanawiam fg400 się kończy, zielony 3m też a fajnie by było mieć coś mocniejszego bo ja niestety nie robię nowych autek ( i futro i cięcie to jest nieuniknione niestety
Novus Opublikowano 4 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2014 miał ktoś porównanie koch power cut a Fg400 ?? czytając opis po sklepach to koch specjalnie do twardych lakierrów przydało by się kupić coś mocnościernego i właśnie się zastanawiam fg400 się kończy, zielony 3m też a fajnie by było mieć coś mocniejszego bo ja niestety nie robię nowych autek ( i futro i cięcie to jest nieuniknione niestety Jest mocniej, ale czasem i tak brakuje. Do naprawdę ostrego cięcia z futrem weź megsa 101.
Rafal Opublikowano 6 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2014 Mam Rovera 75 który czeka na polerke i nie wiem czy musze oklejać listwy chromowe czy nie musze w końcu im też przyda się polerka i to szczególnie im. Jak to jest z listwami w chromie
niedźwiedź1497602043 Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 Potwierdzam. Koch mocniejszy i można dłużej pracować, ale i tak czasem brakuje.
mkbewe Opublikowano 7 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2014 Do naprawdę ostrego cięcia z futrem weź megsa 101. no bo właśnie ostatnio same twardziele do roboty mi się chcą zwalić zamówię sobie tego megsa i kocha dzięki Panowie
marszo Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Szybkie pytanie: Mam menzerne sf 4000 i ostatnio kupiłem Kocha Antihologram. Czy wam też z Koch Anti na rotacji pracuje się bardzo szybko i bardzo łatwo(1200obr/min) już po ok 3 przejściach jest już gotowe? Na jakich prędkościach pracujecie(producent zaleca ok 700obr/min)? SF 4000 bardzo ciężko jest wypracować(6 przejazdów 1500obr/min) i stąd też moje zdziwienie odnośnie Kocha
Drake1 Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Osobiście za SF4000 nie przepadam. Wolę zdecydowanie FF3000. Szybciej się wypracowuje i jest prościej wytrzeć resztki pasty. Ostatnio przetestowałem Koch Antihologram i jest rewelka. Zdecydowanie przyspiesza pracę. Cena tylko spora ale dorwałem za 120zł za litr więc ujdzie.
mateuszk Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Tego kocha dajecie jako finisz na miękkim padzie ?
Qub@ Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Tego kocha dajecie jako finisz na miękkim padzie ? no dzizas ... przeciez nie na twardym...
marszo Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Dobra to już wiem, że Koch Anti jest bardzo przyjacielski Pytanie 2- na jakich obrotach pracujecie?
marszo Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Novus Dziękuje Ktoś działa na rotacji ?
Drake1 Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Ja różnie ale mniej więcej 900-1400.
czajusek Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Witam, zajmuję się aktualnie Oplem Corsa, srebrny lakier, nawet dobry stan ale widoczne są pod światłem rysy z myjni. Zrobilem dwa przejazdy polerką rotacyjną, pomarańczowy pad i menzerna fg400 i dalej widać rysy. Jakieś sugestie?
piotto0 Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Zrób kolejne dwa przejazdy i wtedy zobacz. Jak rysy znikną to Jak nie to następny przejazd ... I zmień pad na taki "tnący" np. biały flexi. No chyba że ten pomarańczowy taki jest.
fipa Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Pomaranczowy flexi to chyba polish
mateuszk Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 1-2 bieg DA Na żółtym flexi, czy czarny Urban ? Nie za niski ten bieg Zastanawiam się czy po UC jest sens tym przejechać ? Po FG400 raczej jest. Cena nie jest wysoka a nie mam żadnej pasty na finish. Po samym UC lakier wydaje mi się niezbyt błyszczący, testowałem z Menzerną PP Ultra i po niej lakier się ładnie błyszczy ale ciężko ją spolerować.
Novus Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Niebieski 3M. Antiholo używam do naprawdę miękkich lakierów i takie prędkości są ok. Ale nie sugeruj się Potestuj jak Ci wychodzi itd. Pamiętaj, że nie ma jednego, sztywnego przepisu jak zrobić idealną korektę. Jest jakaś baza i na każdym lakierze pracujesz inaczej i musisz wyrobić swój system. Na średnich, czy twardych Menzerna 3000 czy 4000 dają radę bez problemu
Rafal Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Jestem w tracie pierwszej polerki Rovera 75, i prosiłbym o pomoc. Chodzi o to, że nie mogę sobie poradzić z takimi defektami na lakierze. Według mnie są to normalne rysy na lakierze bezbarwnym, najgorzej jest na masce, naprawdę sporo zostało, a mimo braku miernika, nie byłem dla niej łaskawy Pracuje na maszynie DA Vander Stosuje praktycznie cały czas Biały Flexi i Menzerne 500, ale też próbowałem futrem i nic. Próbowałem z dużą prędkością, z dużym naciskiem, cały czas wolne przejazdy, naprawdę bardzo dużo przejazdów. Nawet na padzie 80mm z dużym naciskiem nie dało się ich usunąć oto kila zdjęci danych zbrodniarzy 50/50 i widać ze zostało z góry dzięki za jakieś sugestię
rustin Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2014 Miałem podobnie , też używając vandera. Obejrzyj filmik junkama2000 bodajże, mistrzo w DA Używałem tylko piatego biegu , niezbyt duży nacisk i poszło. Co głębsze rysy , poszedł papier wodny 2500. Używałem fg400 ale to prawie to samo co fg500. Próbowałem futremi padem z MF , nie wiem , ale ja nie widziałem różnicy pomiędzy białą flexi a łatwiej się nią pracuje. Potem poszedł na średnim UC a na to na miękkim VP achilles. Z drugiej strony nie spodziewaj się cudów po DA. Zrób więcej przejazdów i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się