Swoop Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 staszekR100, znaczy masz tego, co "wali rybą" ...
FSO-Team Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 Shmatan, ile razy w roku pada deszcz na skórzane siedzisko w aucie? A ile razy pada na człowieka chodzącego w skórzanym płaszczu. Rozumiesz co mam na myśli wiec szukaj dedykowanych do odzieży
nakladka Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 Witam jeszcze raz, troszkę już czytałem w internecie i tutaj na forum. Krótko mam Octavie II z 2008 roku, kolor czarny. Poprzedni właściciel zaniedbał lakier (myjnie automatyczne i kilka obcierek) ogólnie całe auto w milionach rysek. Potrzebna więc gruntowna renowacja/korekta lakieru i teraz zdecyduję się zadać pytanie: Czy jest sens próbować samemu reanimować lakier, czy może lepiej zlecić to jakiejś firmie? Ps. Sam serwisuję auto wolę przy nim wszystko robić samemu po prostu z braku zaufania do "mechaników" i z powodu... $. Ale sprawa dotyczy renowacji lakieru, ważne żeby był efekt. Dlaczego więc pytam, ano dlatego, że materiały i sprzęt do przeprowadzenia takiej operacji wyniosły by nie dużo mniej (o ile w ogóle mniej) niż zlecenie tego "fachowcom" a ponad to efekt końcowy były wysoce niepewny... Pytałem u mnie w mieście - koszt około 600 zł, dość konkretny gość, logo Megasa mówił, że zniknie około 98% rys. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
kaskra1 Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 nakladka, Nie liczył bym na oszczędności jeżeli zamierzasz robić tylko swoje auto i to raz na dwa trzy lata. .. Moim zdaniem taniej wychodzi dopiero po trzecim-czwartym samochodzie.
LZ Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 nakladka, z ekonomicznego punktu widzenia to przeprowadzenie polerki samodzielnie sensu nie ma jak masz tylko jedno auto. Nie zawsze jednak trzeba się kierować głosem rozsądku. Jak przeprowadzisz pełną korektę samodzielnie nie oszczędzisz ale radość z uzyskanego efektu z pewnością będzie większa niż po zleceniu pracy komuś doświadczonemu. Zastanów się co jest dla Ciebie ważniejsze. Gdybyś postanowił robić to sam to najpierw dokładnie się wczytaj w Forum. Nie rzucaj się od razu na głęboką wodę. Niezależnie od tego co wybierzesz pamiętaj, że korekta to nie wszystko - później należy odpowiednio zadbać o auto by długo utrzymać efekt tej pracy.
Kama Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Podbijam Czy są na forum jacyś pasjonaci pneumatyki? Najprawdopodobniej do mojego dupowozu trafi klakson od lokomotywy Plan jest taki: 1. Butla (stara gaśnica albo butla dedykowana, myślę że około 10 litrów). 2. Kompresor 3. Całość zabudowana w bagażniku I tak sobie kombinuję - potrzebny będzie elektrozawór, który będzie puszczał powietrze po wciśnięciu klaksonu. No i to mam mniej więcej zaplanowane jak zrobić, ale ciekawią mnie dwie rzeczy: 1. Jaki kompresor kupić aby "nabił" dość sensownie butlę (nie będę ukrywać, że w grę wchodzi raczej wersja budżetowa ) 2. Jak zmontować to estetycznie z butlą, aby po zatrąbieniu kompresor od razu dobił butlę do pełna i się wyłączył. I pozostawał w trybie, nazwijmy to "Stand By" Jakieś pomysły?
boss Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Kompresor od air ride ale to chyba ok 1000pln ale za to spelnia wszystkie wymagania i jest na 12v
Kama Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 A może coś z jednym 0 mniej na końcu W zasadzie to nie wiem, ale 8atm chyba wystarczy żeby porządnie raz dmuchnąć w taki klakson. W US można dostać fajne zestawy, ale cena zabija. A ja myślałem, żeby posadzić kompresor z butlą w ten sposób:
Michal200 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Co sadzicie o wosku KLEEN-flo ? Uzywal ktos? http://www.autokosmetyki.pl/kleenflo-bl ... ers_id=114
kubik Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 LAKE COUNTRY CCS DA YELLOW FOAM CUTTING PAD będzie ostrzejszy od Białego Flexi używanego na DA?
escimo Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 kubik, żółty Monello (czyli ten LC) na rotacji jest słabszy wg mnie.
Akira Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Kama ostatnio i na forum avensis była rozmowa na temat trąby od ciuchajki. Zależy jaką będziesz miał "trąbę" - prawdziwe z lokomotyw ( nie z tych najnowszych ) muszą dostać dobrego kopa powietrza żeby zatrąbiły - czyli średnica przewodu też musi być odpowiednia. Bawiłem się kiedyś taką i znam to z autopsji. Zwykłe 8atmosfer z przewodu jakim się pompuje koła było za mało - tzn średnica za mała przewodu - jak by puścić powietrze grubszym przewodem to by zadziałało a tak doopa. Polecam najpierw zobaczyć trąbkę i sprawdzić jakie powietrze jest potrzebne - jakie ciśnienie i jaka ilość tego powietrza. Panowie pytanko - Zostawiłem IPA na działce a muszę odtłuścić zegary - można próbować płynem do szyb ? Da radę ? Odtłuszczenie po PlastX.
Kama Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Akira, dzięki Trąbka dojedzie do mnie najprawdopodobniej w maju dopiero i nie mam jeszcze pojęcia jak wygląda Jak przyjedzie to zdam relacje i będziemy dalej kombinować
Akira Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Akira, dzięki Trąbka dojedzie do mnie najprawdopodobniej w maju dopiero i nie mam jeszcze pojęcia jak wygląda Jak przyjedzie to zdam relacje i będziemy dalej kombinować Jak dojedzie to zrób test nawet zwykłym pisdolotem do pompowania kół - na końcu jest zwężka i jeśli tak da radę tzn że będzie luzik. Różnica pomiędzy ciuchajkowymi a od ciężarówek jest zwykle w membranach - w ciuchajkowych są mega grube stalowe a dla ciężarówek inaczej się robi. Ciuchajka lata po torach - w pytę lotnej rdzy i to ma działać latami.
Art Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 w jakim stężeniu czyścić dach z Sonnenland'u APC Nielsena? cheers, Art
Sparco Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Który kupić Shiny Garage Strawberry Car Shampoo czy Shiny Garage Pink Gloss ?
FSO-Team Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Praca ręczna z fg500? Da się? Nie zostawi bałaganu (holo)? UC nie mam a trzeba wypolerować klamkę (escort po lifcie). Testową maskę na której uczyłem się pracy maszyną już wywiozłem na złom. Nie próbowałem pracy ręcznej z tą pastą. Warto? Wyprowadze to potem 2500 i 4000?
lesniczy3 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2013 Panowie, odebrałem auto od lakiernika i ujrzałem coś takiego. Przejechałem dwa razy na pomarańczowym flexi ale nic. Czy to nie aby przypalony lakier? Można coś zaradzić?
raf vtr Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2013 witam . ostatnio gdzieś na forum czytałem ,że IPA powinna być rozcieńczona z wodą 1:1 . jaki to był rodzaj wody bo nie mogę tego znaleźć ?
Swoop Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2013 IPA powinna być rozcieńczona IPA może być rozcieńczona, ale nie musi
gruby_RS Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2013 Ja zdecydowanie polecam rozcieńczyć 1:1, a nawet 1:2, ekonomiczniej, bardziej komfortowo i co ważne bezpieczniej
Administrator Evo Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2013 No i nie niepokoi tak mocno polermistrza efektami pracy, jak zmywacz silikonowy....
gruby_RS Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2013 Gdzie te czasy, kiedy Forum klęczało przed 50/50 po zielonym korku, a o ipe co najwyżej Ktoś, gdzieś słyszał...?
tukolarz Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2013 No i nie niepokoi tak mocno polermistrza efektami pracy, jak zmywacz silikonowy.... Oj tam, oj tam . IPA jest dobra do usuwania pasty polerskiej (na bieżąco) a zmywacz do całkowitego usunięcia wypełniaczy. Należy tu dodać, że praca ze zmywaczem jest trudniejsza, bo baaardzo szybko odparowuje i często strasznie śmierdzi (mikrofibry wrzucone do pralki z szmatką po zmywaczu przejmują ten zapach) - polecam go jako ostatni etap w odtłuszczaniu powierzchni po każdym kroku polerowania (nasączyć mikrofibrę zmywaczem i przelecieć panel). Ostatnio próbowałem rozcieńczyć zmywacz Koch-a 1:1 z wodą demineralizowaną (który zawiera IPĘ i teoretycznie można go zmieszać z wodą), jednak on lepiej się sprawdza nierozcieńczony .
Rekomendowane odpowiedzi