Swoop Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Wczoraj umysłem Auriska, a dziś po 130 km nie ma śladu. A niby sucho na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbiz Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Wymienilem kierownice Krzyśku łopaty działają? Jest opcja co? Teraz to pewnie będzie nowa przyjemność z odkrywania jazdy DSG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 jbiz, zarówno łopatki jak i sterowanie po obu stronach kierownicy multifunkcją działa nie trzeba nawet kodować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 qfa, to ja kombinuje H-shifter do kierownicy komputerowej żeby normalnie biegi zmieniać, a Wy zakładacie łopatki do zwykłych samochodów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Łopatki są na kozaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 I tak 99,8% kierowców po kilku pierwszych dniach "jarania się" łopatkami, sekwencyjną zmianą biegów jeździ potem w 100% w trybie automatu Ale kierownica ładna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 I tak 99,8% kierowców po kilku pierwszych dniach "jarania się" łopatkami, sekwencyjną zmianą biegów jeździ potem w 100% w trybie automatu Ale kierownica ładna Wiadomo,że jadąc w korku nie będzie się non stop klepało łopatkami,ale przy zabawowej jeździe po winklach jest to dobra opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Artih, jak tylko są w aucie i jako tako reagują, a nie jak 7Gtronic w meśku, to zawsze jeżdżę na nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 26 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 kubik, jeszcze dużo zależy od tego co jest pod maską. Na początku grudnia jeździłem nowym Golfem 1.4 DSG - całe 122KM . Ponieważ na forum jest wielu miłośników tej marki, napiszę tylko że łopatki przy kierownicy auta z tym silnikiem to przerost formy nad treścią. W wakacje za to miałem przyjemność przejechać ok 100km Paskiem CC 3.0 DSG (300kucy ). Skrzynia tylko 6 biegowa ale TAM łopatki na kierownicy dawały meeega frajdę z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Po miesiącu umyłem grata za całe 5 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 kubik, jeszcze dużo zależy od tego co jest pod maską. Na początku grudnia jeździłem nowym Golfem 1.4 DSG - całe 122KM . Ponieważ na forum jest wielu miłośników tej marki, napiszę tylko że łopatki przy kierownicy auta z tym silnikiem to przerost formy nad treścią. W wakacje za to miałem przyjemność przejechać ok 100km Paskiem CC 3.0 DSG (300kucy ). Skrzynia tylko 6 biegowa ale TAM łopatki na kierownicy dawały meeega frajdę z jazdy Ma się rozumieć Ja latałem w gt86 więc fun factor był i 730d,tylko tam po prostu nie mogłem się dogadać,ze skrzynią,więc pomagało mi to jako tako mieć moc wtedy i ile ja chce A passek nie 3,0 tylko 3,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Łopatki jarają na początku w normalnej jeździe korzysta się z "D" bądź "S". Czasami jednak są ciepłe wieczory, kiedy samochód jest umyty a latarnie ładnie rozświetlają ulice... W takim momencie łopatki są obowiązkowe! W wakacje za to miałem przyjemność przejechać ok 100km Paskiem CC 3.0 DSG (300kucy ). Skrzynia tylko 6 biegowa ale TAM łopatki na kierownicy dawały meeega frajdę z jazdy Jak już to 3.6 V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 26 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Kubik, Adamek, macie rację - sprawdziłem i 3,6 faktycznie jest tam pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Łopatki jak tylko są we furze to cały czas korzystam, niezależnie czy trasa ze średnią 30km/h czy 100km/h czy autostrada czy górskie kręte drogi, trasa Warszawa-góry głównie dwupasmówki i ani razu pokrętło nie trafiało na D są mega zawsze i wszędzie jedna z najlepszych rzeczy jakie wymyślono do samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.pajak Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Heroes of the day Wreszcie skończone - całe święta zeszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 g.pajak, rodzina pewnie szczęśliwa z powodu takiej świątecznej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.pajak Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 g.pajak, rodzina pewnie szczęśliwa z powodu takiej świątecznej opcji Nie jest tak źle, robiłem głównie wieczorami/nocami jak większość już spała Także w tym wypadku wilk syty i owca cała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 27 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 g.pajak, garaz boski widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.pajak Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 g.pajak, garaz boski widze Do pełni szczęścia brakuje jeszcze po metrze w każdą stronę - teaz jest 6x6 m Jeszcze dwie małe fotki z prac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 27 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Pieknie :D wpadne kiedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 No nareszcie udało mi się umyć wyglinkować i nawoskować auto Na maskę, dach i klape wcześniej użyłem cleanera Prima Amigo, reszta poszła na czysty lakier. Wosk BH Finis, zużycie 3 gramy co jak na taką temperaturę i zimne blachy wydaje mi się niezłym wynikiem. Finis chyba będzie moim ulubionym woskiem "budżetowym". Łatwo się nakłada, jest bardzo wydajny i bezproblemowo się poleruje. Jedyne czego mu brakuje to jakiś fajny zapach. Jest raczej bezwonny. A wygląd.... wystarczy popatrzeć Kilka fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Korzystając z pogody umyłem autko, które po świątecznych podróżach trochę się przykurzyło Aktywna piana ValetPro Neutral Snow Foam Felgi po aktywnej Zderzak po aktywnej i myciu na 2 wiadra szamponem Rise and Shine Big Apple. Conieco jeszcze FK1000 się trzyma Felga po myciu ValetPro Blue Gel + pędzelek Autoglym Całość na koniec po wysuszeniu + czerwony QD od Megsa Teraz jestem Happy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Pogoda zimowa łaskawa więc dziś wziąłem się za ogarnięcie auta. Poszło: - mycie ręczne na 2 wiadra (szampon Nigrina) - Auto Glym SRP - Finish Kare 1000 Hi Temp - na szyby Rain X - na opony Meguiars Endurance Gel - listwy zewnętrzne Shiny Garage Jet Black Felgi nie były jakoś pieszczone szczególnie gdyż z uwagi na niepewną pogodę (dopiero pod koniec się rozpogodziło) zależało mi na ogarnięciu lakieru. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Manolito77 dobra robota,ładnie się prezentuje Twoje 5er Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Dzięki. Efekt wyszedł przyjemny. Jestem jedynie ciekaw o ile niezbyt wysoka temperatura na zewnątrz (+8,5) skróci trwałość wosku bo na pewno coś tam wpłynie na ten parametr. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi