kubik Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Przód hamuje,skręca i rusza ,zużywa się szybciej więc je najlepiej zmieniać No jak ktoś się panicznie boi,że mu tył w FWD zarzuci to wg.uznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2805 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 No jak ktoś się panicznie boi,że mu tył w FWD zarzuci to wg.uznania Zdarza się, że zarzuci, także w kwestii bezpieczeństwa tył. Decyzja nalezy do kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zdarza się, że zarzuci, także w kwestii bezpieczeństwa tył. Decyzja nalezy do kierowcy Zdarza się... i od kiedy sam to przeżyłem to zakładam lepsze na tył... Chociaż teraz pozbyłem się tego problemu... chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogoz Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Przejedzcie się RWD co ma troszke mocy pod pedałem bez DTC, wtedy zobaczycie co to zarzucanie tyłu FWD to pestka, do tego gazem można wyciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 FWD to pestka, do tego gazem można wyciągnąć a w RWD wystarczyć odpuścić gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogoz Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 http://www.youtube.com/watch?v=gPCGnkApnDU Komentarz chyba zbędny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak200 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Przód hamuje,skręca i rusza ,zużywa się szybciej więc je najlepiej zmieniać No jak ktoś się panicznie boi,że mu tył w FWD zarzuci to wg.uznania W sumie mam takie właśnie podejście. Tzn. miałem, do momentu telefonu "wyleciałam z drogi, na pewno nie było za szybko, tylko stoję w polu i porzeczki skosiłam i jakiśfacetsięzatrzymałipojechałiniewiemdlaczegotaksięstałoprzecieżnormalniejechałamniewiemcosięstałochybasamochódokalecojamamrobićteraz ratatata". Po dłuższej chwili oddzwoniłem "a z Tobą w porządku?" i pomyślałem, że nie ma ważniejszej i mniej ważnej osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 No ja mówię o opcji opony idące na tył,mają mniej bieżnika o 1mm,a nie na przód dojechańce,a na tył śmietnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Co sądzicie o Yokohama? Ogólnie, jako marka itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coded Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Wszystko zależy od modelu jak chyba w każdej marce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradesz Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Co sądzicie o Nokianach, na przykład WR D3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 konradesz, oj nie czytałeś tego tematu... z 1,5 miesiąca temu była bardzo gorąca dyskusja o tych oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jeżdżę od początku listopada na WR D3 195/65/15, po przesiadce z letnich bardziej miękko i o dziwo wydaje mi się, że ciszej. Spisują się myślę, że całkiem dobrze, jak do tej pory raz była gołoledź i z przyczepnością nie było problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 ja mam nokiany i też jestem zadowolony.. ciche bardzo. teraz są na topie i w testach i jeżeli chodzi o sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Lato już za chwilę, więc niebawem będę musiał kupić letnie kapcie 205/55/16. Mają być możliwie trwałe, a jak jeszcze będą w miarę ciche to już będzie bajka Polecicie coś poza Michelin Energy Saver? Tak żeby z 60k km przejechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak200 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Polecicie coś poza Michelin Energy Saver? Tak żeby z 60k km przejechać To ja od razu mówię, że nie polecam. W tym rozmiarze LagunąII jeździłem i mam wrażenie: 1) nieproporcjonalnie małego przylegania w porównaniu do szerokości opony; wrażenie przyczepności i pewności zdecydowanie na minus; 2) złego zrzutu wody na oponach z prawej strony samochodu. Drogo, bez jakichś "plusów dodatnich", za to po prostu źle to jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ja polecam Fulda Eco Control HP, opona klasy średniej, a super przyczepna i cicha. Jeśli chcesz z wyższej półki to Dunlop SP Sport Bluresponse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Ja polecam Fulda Eco Control HP, opona klasy średniej, a super przyczepna i cicha. Jeśli chcesz z wyższej półki to Dunlop SP Sport Bluresponse Fulda jest masakrycznie śliska, nigdy nie jeździłem na gorszym szajsie Ja jakbym teraz zmieniał, to właśnie te Dunlopy bym wrzucał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramon7777 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 ja na lato mam nowe Hankook Ventus Prime2 profil 50 i jestem zadowolony, do BARDZO agresywnej jazdy moze się nie nadają (choć nie narzekam ;p) bo za miękkie boki ale mokrej drogi się nie boją i są w miarę ciche generalnie w tej cenie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Fulda jest masakrycznie śliska Nie prawda no chyba, że kupiłeś używane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 a miał ktoś do czynienia z oponami Point s ? Podobno gr.Coninentala dobrze spisują się na mokrym i gdzieś w tescie opon widziałem na 7 miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 19 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 To ja również przeskoczę na temat letnich, potrzebuję jakąś ciekawą opcję za rozsądną cenę do SUVa 4WD w rozmiarze 215/65R16. Może mi ktoś wytłumaczyć gdzie jest różnica między oponą dedykowaną do aut 4x4 a normalnych osobowych, bo w oponeo jak wyszukuje po rozmiarze to jest dość dużo opcji a jak dam opcję 4x4 to nokiany wszystkie znikają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Panowie, Dunlopy Blue Responsy to super opony - tylko ja potrzebuję opon trwałych! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 19 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Mam dunlopy sport maxx przejechane ok 5 tyś i z tyłu bieżnika może z połowa została Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tworek Opublikowano 19 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 bienek, maxx'y znikły mi w oczach nie cały sezon 9k km, auto Seat Leon ARL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się