maya Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 ten post miał być śmieszny bo nie rozumiem ? co Ci z gwarancji jak nowa opona wybuchnie na zakręcie, życia Ci nie wrócą, jak Ciebie to śmieszy to pozdrawiam nowa czy używana nie masz pewności czy nie ma guza i innych niespodzianek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
different Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 maya daj spokój, nie tędy droga - teoretycznie każda nowa rzecz może stanowić zagrożenie dla naszego życia i zdrowia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik_9 Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 ten post miał być śmieszny bo nie rozumiem ? co Ci z gwarancji jak nowa opona wybuchnie na zakręcie, życia Ci nie wrócą, jak Ciebie to śmieszy to pozdrawiam nowa czy używana nie masz pewności czy nie ma guza i innych niespodzianek Kurde ty piszesz poważnie Wybacz ale twoje tłumaczenie że używana opona h...j wie skąd jest lepsza niż nowa bo sprawdzona że nie wybuchnie jest śmieszne. Apropos tego wybuchu nowej opony to napisz mi jeszcze, że masz pewność i wiedzę pozwalającą stwierdzić że: nie było błędu montażu, nie najechał na żaden ostry przedmiot. Masz tę pewność?? Wątpię Oczywiście zdarzają się błędy producentów, bo to są tylko przedmioty wytwarzane przez człowieka, ale nie wmówisz nikomu że używki są bezpieczniejsze. A z gwarancji w przytoczonym przez ciebie przypadku to chociaż by to, że jak zginiesz to twoja rodzina może wytoczyć proces producentowi, nie ma takie możliwości w przypadku opon używanych choć by z tego względu że oficjalnie nie można nimi handlować ani ich zakładać - odsyłam do dziennika ustaw odnośnie warunków dopuszczenia do ruchu (potoczny przegląd na stacji diagnostycznej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Po prostu te nowe opony robione teraz są jakieś kiczowate takie moje zdanie. Do do tej opony co wybuchła po prostu była to wadliwa sztuka, stało się to na torze więc ostre przedmioty raczej wykluczone. Co do mojej teorii to jest taka jeśli mamy wadliwą oponę i ma ona pęknąć po 2 okrążeniach to pęknie i jej nie ma więc używki już nie kupimy możemy kupić tylko używkę opony która nie pękła więc jest to jakieś wytłumaczenie jak dalej nie wiesz o czym piszę to po prostu zignoruj ten post Zresztą ja zawszę jak kupuje coś nowego trafię na wadliwe więc mam osobiste uprzedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Mam wrażenie, że nie którzy nie potrafią wyciągnąć żadnych wniosków z dyskusji Już nie wspomnę o ślepym argumentowaniu. Przypomnę tylko: Opony nowe jak i używane są tak samo podatne na przecięcia, błąd montażu oraz inne usterki mechaniczne spowodowane czasem eksploatacyjnym i przedeksploatacyjnym. Rzeczywiście można przyjąć, że pod pewnym względem używki są już "sprawdzone", bo jesli miała by wybuchnąć jako nowa to by już wybuchła Ale to tylko potwierdza jakość opony kiedy wychodziła od producenta, a nie to w jakich warunkach była eksploatowana. Na to trzeba po prostu uważać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Użytkował ktoś CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 2? Potrzebuje kupić 2 na przód a gościu woła za nie 300zł 195/55/16 2008rok 6,9mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny.rac Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witam, Jakie opony polecacie do profilu 225/45/17 lub 215/45/17 ? Styl jazdy spokojny - przebieg roczny ok 12-15 K , pacjent Stilo JTD ( auto na weekendy i trasy Nl - PL , PL - NL ) Moje typy to : Uniroyal Rainsport 2 215/45 R17 87 V FR 464 zl Uniroyal Rainsport 2 225/45 R17 91 W FR cena 420 zl Toyo Proxes T1-R 215/45 R17 91 W ZR cena 451 zl Bridgestone RE050A 225/45 R17 91 W MO 473 zl Roznica miedzy profilem UNIROYAL R2 215/45/17 a 225/45/17 to 176 zl - warto zaoszczędzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Re050a, zdecydowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keil Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 mam rainsporty 2 w leonie i powiem tak do nawet mało spokojnej jazdy są świetne po deszczu bardzo dobre, zmieniajac dzis na nowe raczej też bym je kupił rozmiar 225/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Re050a, zdecydowanie +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Bridgestone RE050A to jeszcze jeden plusik ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barman Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Uniroyal Rainsport 2 jeździł ktoś na nich jakie opinie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Lepiej Bridgestone Turanza ER300 czy continental premium contact 2? Interesuje mnie opinia na temat continentali bo turanzy mam z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Uniroyal Rainsport 2 jeździł ktoś na nich jakie opinie?? Tak jak już pisałem w tym temacie ogoleni opona jest całkiem spoko. Jedyne co to w stosunku do innych marek uniroyal ma miękkie barki opony i jeśli jest cieplej lepiej podbić sobie ciśnienie w kolach tak o 0.2-0.3 i wtedy wszystko jest ok Co do jazdy w deszczu nie trzeba nic pisać nazwa Uniroyal sama za siebie mówi Tam gdzie inni hamują bo się boja aquaplaningu na Uni przelatuje bez zająknięcia. Zużycie bieżnika mniejsze niż przy ER300, które miałem wcześniej. Z uniroyala w większym profilu mogę tez polecić Rainexperta, nie wiem skąd w testach wychodzi nadmierne zużycie, ale znam kilka osób na nich jeżdżących plus rodzice maja w swoim aucie i nie zauważyłem żeby się nadmiernie scierała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucky Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 z czystym sercem mogę polecić Nankang NS20 215/45/17 które ujeżdżam w swoim wozidełku. Opona w cenie ok 250zl za sztukę więc stosunek cena-jakość mega na + zrobiłem na nich ponad 1000km w tydzień, zakręty się kleją jak po sznurku, na autostradzie przy 170 żadnych problemów, cichutkie, mokre jeszcze nie było okazji testować ale z tego co słyszałem również super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley08 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Dzisiaj w motorze był test opon w rozmiarze 205/55/R16 - i taka ciekawostka Dębica Presto 3-cia lokata, trochę zaskoczenie moim zdaniem, ktoś się wypowie jak to jest teraz z Dębicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek84 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Panowie a co sądzicie o całorocznych? Trafiła mi się okazja kupienia kompletu, a akurat będę musiał wymieniać letnie, zimówki wytrzymają jeszcze sezon, nie dłużej...Ale nigdy na całorocznych nie jezdziłem i zastanawiam się, jak sobie radzą w zimowych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beny.rac Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Witam, Z tego co widze opinie sa podzielone : Miedzy Uniroyal a Bridgestone ze wzgledu na to ze nie wymagam od opony cudow( ale swoje musi robic ) wybiore Uniroale poniewaz sa tansze o prawie 160 zl za komplet ... Mam tylko nadzieje ze wytrzymaja mi z 3 sezony ... Dzieki Panowie za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Panowie a co sądzicie o całorocznych? Trafiła mi się okazja kupienia kompletu, a akurat będę musiał wymieniać letnie, zimówki wytrzymają jeszcze sezon, nie dłużej...Ale nigdy na całorocznych nie jezdziłem i zastanawiam się, jak sobie radzą w zimowych warunkach. Ja jeździłem 1 sezon letni i zimowy na 15 calowych GY Vector 4Sesons - były spoko mogę polecić dla osób, które maja w miarę dobre warunki dojazdu do pracy w zimie (ja np 2pasmówką 90%). Gdybym miał auto kompaktowe na np15" kołach i zastanawiał sie nad 2 dobrymi kompletami zima + lato to chyba ponownie wybrałbym jeden całorocznych ale topowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koza Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Panowie a co sądzicie o całorocznych? Trafiła mi się okazja kupienia kompletu, a akurat będę musiał wymieniać letnie, zimówki wytrzymają jeszcze sezon, nie dłużej...Ale nigdy na całorocznych nie jezdziłem i zastanawiam się, jak sobie radzą w zimowych warunkach. Ani to dobre w lato, ani w zime. Jeżeli ''pyrkasz'' sobie spokojnie po mieście to czemu nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puch Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 A ja mam do Was pytanie - co w rozmiarze 205/55/16 byście wybrali ? Moje typy : - GoodYear Optigrip - Pirelli Cinturato P7 - Uniroyal Rainsport 2 Zależy mi na relacji osiągi/cena/zużycie. Muszę kupić dwie, jedna para zostanie goodyear excellence - może dokupić dwie excellence po prostu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maggot Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Puch, jest test w jakiejś gazetce motoryzacyjnej teraz . Bodajże w motorze . Pirelki wypadły tam słabo (ale nie wiem czy akurat ten model...) Także GoodYeary albo Uniroyale jesli już, ale polecałbym zajrzeć do testu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekZKA Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Przejeździłem poprzedni sezon na Rainsportach2 , byłem nawet we Włoszech i uważam że jak dla mnie są ok, są to typowe deszczówki i myślę że na taką pogodę są na prawdę dobre, na suchym też dość dobrze trzymają choć czasem podczas gwałtowniejszego ruszania jak chce się gdzieś szybko wbić do ruchu łatwiej je zerwać niż np. starą turanze ER 300 bo takie miałem poprzednio. Tak wg siebie jak bym mógł ocenić te oponki w skali od 1 do 10 to: Przyczepność na mokrym 9 Przyczepność na suchym 7,5 Ścieralność 8 No i taki mały minus wg mnie przy moich 225 to trochę za mocno szumią ;-) Ogólnie pozytyw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 P7 od siebie odradzam, przyczepność mają chyba tylko na suchym betonie. Co do głośności nie mam zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackill Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Co do Pirelli to uwaga: Pirelli P7 Pirelli Cinturato P7 Cinturato to jakiś eko-wymysł, natomiast P7 wypadają całkiem dobrze w testach: http://www.autocentrum.pl/opony/test-op ... zdjecia/2/ Sam jeżdżę na P7 (tych bez Cinturato) i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się