Gibon86 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 Piszę o skórzanej. Ze zwykłą zazwyczaj jest taki problem że masz jakąś fakturę i jak kiera jest zjechana to jak wyrównasz wszystko to będzie troszkę do dupy wyglądać. Ja bym obszywał.
weglus Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2012 mam w megane jasną skóre więc również gałke i kierownice. chce ją pomalować farbą w sprayu. do tego musze niestety zdjąć kierownice. wolałbym zrobić to farbą w formie 'kremu', ale część skóry jest perforowana. wyklucza to użycie 'kremu'?
zmichal Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2012 Wstaw zdjęcia uszkodzenia. Ocenię stan kierownicy i coś podpowiem
arturg5 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2012 Niestety u mnie mycie mydłem i "oliwienie" nie pomogło.A nawet chyba zaszkodziło.Kierownica zaczeła się "łuszczyć" w paru miejscach(na obwodzie)Wygląda tak jak kolegi Czaptana parę postów wyżej.W dodatku na przyciskach klaksonu i pod poduchą jest "starta" skóra. Teraz planuję użyć Renoskór tylko czy pokryje mi te łuszczące się miejsca?Czy może ją przed malowaniem oprócz acetonu czymś "zetrzeć"? Jedyną fotką narazie dysponuję taką tylko ze akurat tutaj tej łuszczycy nie widać(odbiorę auto od mechanika to zrobię dokładniejsze)
SzaKal Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2012 Niestety u mnie mycie mydłem i "oliwienie" nie pomogło. oprócz acetonu czymś "zetrzeć"? Nie tędy droga ...
arturg5 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2012 A co mogę domowym sposobem jeszcze zrobić...?
spons Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2012 A co mogę domowym sposobem jeszcze zrobić...? Nie dotykac
arturg5 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 No bez jaj... Nic z tym nie zrobię?Oprócz obszycia...?
spons Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Mozesz probowac, ale wcieranie kremu nivea to nie najlepszy pomysl. Poczytaj, chocby na stronie lederzentrum co i jak... przy zakupie zestawu koloryzujacego pewnie dostaniesz odp,. instrukcje...
boeing86 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Witam, Przeglądałem już nie raz to forum jednak zanim zacznę zabawy ze swoją skórką chciałbym uzyskać kilka informacji abym niepotrzebnie nie wyrzucał kaski w błotko ;o Jako że i u mnie kierownica nie jest już świeża to chciałbym troszkę ją odrestaurować. Mam nadzieję że nie jest jeszcze w aż tak tragicznym stanie że trzeba ją będzie od nowa obszywać (raczej chciałbym tego uniknąć i nie tylko ze względu na fundusze ,choć to także ważna rzecz, ale także nie chciałbym aby wyglądało to gorzej niż w oryginale; niestety widziałem kilka obszytych kierownic i nie byłbym zadowolony z takiego obrotu sprawy) Co do autka: BMW e39 po lifcie, kierownica M-technikowa Obecny wygląd: Jeśli da się wykonać odpowiednią renowację to czy taki środek nada się do poprawki w nieszczęsnych ubytkach koloru foteli? Zdjęcia oczywiście poniżej: Z góry dziękuję za fachowe rady. Pozdrawiam, Tomek
lederzentrum Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zarówno kierownicę , jak i tapicerkę można poddać odświeżeniu. Przetarcia tapicerki występują na kantach i szwach, a więc w miejscach, w których w wyniku tarcia powstały ubytki farby. Po farbowaniu skóra odzyska świeżość koloru i stanie się przyjemniejsza w dotyku. Oczywiście nie należy się spodziewać, że skora stanie się jak "nowa".Niestety głębokie uszkodzenia w licu skór, zmarszczki i zagłębienia nie są możliwe do usunięcia. Są to naturalne symptomy towarzyszące żywotności skóry. Aby efekty prac były zadowalające, a przede wszystkim trwałe, powierzchnię skóry trzeba dokładnie przygotować przed farbowaniem, a po jego zakończeniu zabezpieczyć, w celu zminimalizowania efektu tarcia i konserwacji skóry. Prace powinny przebiegać w następującej kolejności: 1. czyszczenie 2. rozluźnienie powłoki " starej " farby 3. szlifowanie- wyrównanie powierzchni 4. odtłuszczanie 5. farbowanie 6. zabezpieczenie farby Poniżej linki: http://sklep.lederzentrum.pl/zestaw-ton ... y-p-4.html http://sklep.lederzentrum.pl/rozpuszcza ... l-p-8.html http://sklep.lederzentrum.pl/pad-szlifujacy-p-5.html http://sklep.lederzentrum.pl/benzyna-do ... l-p-6.html Polecam również zapoznanie się z naszym filmem instruktażowym: http://lederzentrum.pl/czeste-pytania/t ... dowej.html
boeing86 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 Hej, wielkie dzięki za odpowiedź. Wstępnie zastanawiałem się nad waszym zestawem (cleaner+conditioner) ale widzę że jednak trzeba się przygotować to większych kosztów. Dzięki, Tomek
kubik Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 Hej, wielkie dzięki za odpowiedź. Wstępnie zastanawiałem się nad waszym zestawem (cleaner+conditioner) ale widzę że jednak trzeba się przygotować to większych kosztów. Dzięki, Tomek Jak kierownica zjechana i już wkurza to moim skromnym zdaniem tylko wymiana/obszywanie. Półśrodki nie mają tu sensu.To nie fotel,że można się wpędzić w grube koszta
boeing86 Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2012 Jeszcze się zastanawiam. Jakby nie było - najgorzej wygląda kierownica (choć nie jest jeszcze klejąca - jak czytałem we wcześniejszych podstronach) a koszta wtedy rosną do prawie 300zł.. Chwilowo chyba zakupię cleanera + protectora a później rzeczywiście pomyślę o obszyciu kierownicy na nowo.. Pozdro ps. siedzenia chyba jak na spory przebieg aż tak źle jeszcze nie wyglądają
kubik Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2012 Jeszcze się zastanawiam. Jakby nie było - najgorzej wygląda kierownica (choć nie jest jeszcze klejąca - jak czytałem we wcześniejszych podstronach) a koszta wtedy rosną do prawie 300zł.. Chwilowo chyba zakupię cleanera + protectora a później rzeczywiście pomyślę o obszyciu kierownicy na nowo.. Pozdro ps. siedzenia chyba jak na spory przebieg aż tak źle jeszcze nie wyglądają Napisałem trochę w złym kontekście,Twoje fotele są ok,strzelić farbką braki i dbać.
raggaman Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2012 Co do renowacji skór i malowania. Nie znam się na tym..nigdy nie malowałem skór, ale większość naszych klientów którzy malowali kierownice, stwierdziło iż jest to efekt krótkoterminowy ( mówię tu o tanich farbkach i innych renoskórach ). Sam ostatnio dostałem kierownicę na wymianę od A4 B6..gdzie poprzedni właściciel wysmalcował ją tak, że wyglądała co najmniej nienaturalnie i strasznie brudziło ręce. Dlatego moja rada.. zamiast walczyć z farbkami, lepiej znaleźć dobrego tapicera i obszyć kierownicę na nowo. Taki zabieg będzie najbardziej efektywny
Esemso Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2013 Reanimacja skórzanej kierownicy i gałki zmiany biegów . Kierownica i gałka PRZED Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Kierownica i gałka PO Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Środek Renovating Cream SAPHIR (nałożyłem dwie warstwy)
Marco Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ja tez ostatni odrestaurowałem kierkę ponieważ jej obszycie byłoby drogie i co ciekawsze nie każdy chciał się tego podjąć. Ale po renowacji jestem zadowolony. Zdjęcia przed słabe bo z opisu aukcji ,a swoich nie zrobiłem -ciekawość jak wyjdzie zwyciężyła i od razu wziąłem się do roboty. Rozpocząłem oczywiście od dokładnego umycia kierownicy. I bez sentymentów -mocne APC uwolniło skórę od grubej warstwy brudu. A czerwona nic zdecydowanie odzyskała kolor. Następnie przeszlifowane i wyrównane uszkodzone miejsca. Następnie malowanie. Renoskór okazał się wystarczający. Jako finisz położyłem 3 warstwy farby wykończeniowej Furniture Clinic -mat.
Administrator AreK Opublikowano 19 Stycznia 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zastanawiam się jak pomalowaleś skórę nie barwiąc czerwonej nici.
Marco Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2013 Sprawa bardzo prosta. Nie malowałem natryskowo tylko wklepując gąbeczką. Można to zrobić dość precyzyjnie i zaaplikować farbę tylko tam gdzie się chce.
rogo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2013 Marco - bardzo fajnie to wyszło, będziesz używał tą kierownicę ? Ciekawy jestem jak z trwałością takiej renowacji.
czaptan Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2013 rogo, też mnie ciekawi wpływ bezbarwnego na trwałość. Jest szansa, że będzie wysoka w porównaniu do samej koloryzującej, która po pół roku zaczyna zostawać na rękach
Marco Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2013 Szczerze mówiąc wcześniej już zrobiłem taką szybką renowacje,tzn. użyłem tylko farby Renoskor i tak jeździłem ok. miesiąca. Nie zauważyłem zużycia. Myślę ze bezbarwny będzie jeszcze bardziej wytrzymalszy. Tak będę ją montował ale niech się trochę cieplej zrobi.
cichy_ Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2013 też mnie ciekawi wpływ bezbarwnego na trwałość. Jest szansa, że będzie wysoka w porównaniu do samej koloryzującej, która po pół roku zaczyna zostawać na rękach To teraz mogę się wypowiedzieć, ponieważ przetestowałem lakier bezbarwny na kierownicy . Wcześniej też tylko malowałem/odświeżałem kierownicę czarną farbą(renoskór), efekt do 5 miesięcy, troszkę pocą mi się dłonie . Od ponad roku po zastosowaniu lakieru bezbarwnego żadnych zmian, na łapach nie zostają ślady od ścierającej się farby, kierownicę wystarczy od czasu do czasu przetrzeć suchą fibrą. Różnica z zastosowaniem lakieru bezbarwnego z samym koloryzującym jest kolosalna, oczywiście na plus bezbarwnego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się