Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Super alfa . Szkoda że większość lakierników nie preferuje takiego sposobu naprawy ubytków lakieru. Tylko chcą cały element lakierować...

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
17 godzin temu, sebwiecz napisał:

Koch 8.02+niebieski NAT przed Antiholo

maszyna DA, lakier Alfa Rosso Gulietta

Zaprawki dosyć spore+papier 2000 i 3000

IMG_0479.jpg

IMG_0480.jpg

Jak na moje to jest Alfa MiTo :)

Opublikowano

a381.png

Mercedes W124 z 91r., Po etapie Kocha H8 na twardym flexi

a382.png

A pod klamkami po H8 i Antiholo już, na szyszkach Lare

Opublikowano

Ładna ewolucja z "szarego" na białe. Na prawej częsci jest wrażenie, że zrobiło się tak jasno, że aż mniej obiektów odbija w lustrze.

Fajnie zrobione, a tym bardziej pod klamkami. Jak robiłem ostatnio ręcznie bez szyszek to strasznie wolno mi szło a tu efekt idealny.

Opublikowano

Ale zmasakrowany lakier. Czym pracowales? Rotacja, DA? Jakie pasty i pady? Ładnie wypracowane.

Wysłane z mojego MI 5s Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

a398.png

Maska w A3. Generalnie lakier tragicznie pomalowany przez jakichś Turko-Niemców, straszna pomarańcza, (nawet ostrość w aparacie ciężko było złapać), pigment bazy porozlewany, a potem ktoś chyba od linijki rysy robił. Miałem tego w ogóle nie robić, ale ciężko było odmówić. Fota po H8 na hybrydzie CarPro i na twardej gąbce Flexi, przed finiszem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podsufitka w fabii: APC Pro 1:10
Wykladzina: shiny garage carpet cleaner
Siedzisko oraz boczek: vw crafter po ograch. Apc mozna bylo na kilka razy podchodzic a efekty i tak bywaly rozne wiec wlecial traczek.282a361ae06cb735013eaa84c2459b1d.jpgec89d7e4486716b3f83eefb9bbc498a7.jpg9406214d145a980e728dfb9872b39cab.jpg1f6be50c12873dcdad9ce6fe8f43873f.jpg

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@Zdroja0 zależy od sytuacji. Tutaj akurat nie widziałem takiej potrzeby. Oryginalny lakier raczej nigdy nie polerowany, miernik pokazał bezpieczne wartości. Oklejam jak mam jakieś wątpliwości co do jakości, grubości lakieru na sąsiednim elemencie. Kilka setek aut już przerobiłem więc jakieś tam wyczucie się wyrobiło ;)  Na początek przygody z polerowaniem jednak polecam oklejać ranty:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.