Gold_Car Opublikowano 7 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2017 Super alfa . Szkoda że większość lakierników nie preferuje takiego sposobu naprawy ubytków lakieru. Tylko chcą cały element lakierować... Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 7 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2017 17 godzin temu, sebwiecz napisał: Koch 8.02+niebieski NAT przed Antiholo maszyna DA, lakier Alfa Rosso Gulietta Zaprawki dosyć spore+papier 2000 i 3000 Jak na moje to jest Alfa MiTo
sebwiecz Opublikowano 7 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2017 Pewnie że MiTo, tak się nazywa lakier, napisałem przecież
Gość Opublikowano 7 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2017 Mercedes W124 z 91r., Po etapie Kocha H8 na twardym flexi A pod klamkami po H8 i Antiholo już, na szyszkach Lare
ghost Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 Ładna ewolucja z "szarego" na białe. Na prawej częsci jest wrażenie, że zrobiło się tak jasno, że aż mniej obiektów odbija w lustrze. Fajnie zrobione, a tym bardziej pod klamkami. Jak robiłem ostatnio ręcznie bez szyszek to strasznie wolno mi szło a tu efekt idealny.
KeepeR Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 Filmik dla odmiany 2-etapowa korekta na Hondzie Accord.
Lewus089 Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 Ale zmasakrowany lakier. Czym pracowales? Rotacja, DA? Jakie pasty i pady? Ładnie wypracowane.Wysłane z mojego MI 5s Plus przy użyciu Tapatalka
KeepeR Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 Rupes+Mikro+Menzerna / Gąbka +mieszanka PerfectFinish+2500Menz na to poszedł pożniej Cleaner+wosk
Gość Opublikowano 9 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2017 Maska w A3. Generalnie lakier tragicznie pomalowany przez jakichś Turko-Niemców, straszna pomarańcza, (nawet ostrość w aparacie ciężko było złapać), pigment bazy porozlewany, a potem ktoś chyba od linijki rysy robił. Miałem tego w ogóle nie robić, ale ciężko było odmówić. Fota po H8 na hybrydzie CarPro i na twardej gąbce Flexi, przed finiszem.
Geniusz Opublikowano 12 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2017 Sonax 04-06, pad One Step RP
Gość Opublikowano 13 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2017 Sanding na 3M Trizact: 1500 na sucho -> 3000 na mokro -> Koch H8 na hybrydzie CarPro
kiciaa11 Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2017 Niektóre zdjęcia genialne
nisensai Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2017 9-cio miesięczna Tesla [:
Fitte Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2017 @nisensai w jakim stężeniu używasz Perla?
Administrator AreK Opublikowano 22 Października 2017 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Października 2017 Około 8 godzin pracy.
nisensai Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2017 @Fitte różnie w zależności od tego na co kładę i jaka jest potrzeba trwałości i/lub rodzaj wyglądu.
Brusu Opublikowano 23 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2017 @AreK F40 <3 Będzie relacja?
Administrator AreK Opublikowano 23 Października 2017 Administrator Zgłoś Opublikowano 23 Października 2017 @Brusupracuję nad nią.
sadam55 Opublikowano 31 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2017 Podsufitka w fabii: APC Pro 1:10 Wykladzina: shiny garage carpet cleanerSiedzisko oraz boczek: vw crafter po ograch. Apc mozna bylo na kilka razy podchodzic a efekty i tak bywaly rozne wiec wlecial traczek.Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Rybicki Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2017 Odświeżamy klasyka Audi S6 C4. DA 9mm, futro flexi, koch H8
CoolBreeze Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2017 Jest różnica. Good jobWysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Zdroja0 Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2017 @Rybicki nie oklejasz sąsiadujących elementów?
Rybicki Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2017 @Zdroja0 zależy od sytuacji. Tutaj akurat nie widziałem takiej potrzeby. Oryginalny lakier raczej nigdy nie polerowany, miernik pokazał bezpieczne wartości. Oklejam jak mam jakieś wątpliwości co do jakości, grubości lakieru na sąsiednim elemencie. Kilka setek aut już przerobiłem więc jakieś tam wyczucie się wyrobiło Na początek przygody z polerowaniem jednak polecam oklejać ranty
Crasher Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2017 @rybicki Dużo przejazdów :)?
Rybicki Opublikowano 6 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2017 @Crasher dwa podejścia z wypracowaniem pasty wystarczyły na tych drzwiach. Tylko do pojedynczych "grubasków" trzeba było podejść indywidualnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się