Moderator Streat Opublikowano 7 Stycznia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2020 dla początkujących to najlepiej cos taniego, nie jednego pada zniszczysz podczas nauki, a lepiej byc startnym 20 zł niz ~50 zł. Co do firmy ja uzywam royal pads i RRC (tanie a daja rade). A jak juz sie nauczycie to mozna zainwestowac w cos fajniejszego 1
MMCzysci Opublikowano 7 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2020 Pytałem o to gdzie indziej i dostałem odpowiedź, że po 4 pady każdego typu to minimum do wygodnej pracy. Czy to prawda?Tych mniejszych tez warto mieć więcej?Jedno futro tnące wystarczy? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Moderator Streat Opublikowano 7 Stycznia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2020 @MMCzysci ja mam jedno i mi wystarcza, niz uzywam go cześto bo wole pracowac na gąbkach tak najlepiej miec tak minimum 4 pady z każdego rodzaju zeby jakos to szło ja małych też mam po minimum 4 rodzaje nowych padów zalezy tez jak duzo masz miejsc gdzie bedziesz ich ptrzebował bo kazde auto ma inna specyfike na jedno wystarczy Ci pad 135 i praktycznie wszedzie dojedziesz a na inne potrzeba wiecej 80
MMCzysci Opublikowano 7 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2020 Dlatego najpierw chciałem tylko prać, ale maszyna fajna rzecz i nie dam jej się kurzyć Każde auto wymaga indywidualnego podejścia... ale skoro Wy polerujecie, to może i mnie się uda "Żeby jakoś szlo" - chodzi o to, że zapychają się i w konsekwencji trzeba będzie czyścić co chwilę, tak?Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Moderator Streat Opublikowano 7 Stycznia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2020 1 minutę temu, MMCzysci napisał: "Żeby jakoś szlo" - chodzi o to, że zapychają się i w konsekwencji trzeba będzie czyścić co chwilę, tak? zapychać to jedno, ale pad nawet jak zrobisz impregnacje bedzie go wydmuchiwać co przejazd to bez pad washera po prostu tak Ci sie opije pasty zr z twarde tnącego robi sie miekki i traci swoje własciwosci ścierne dodatkowo jednym pade nie zrobisz całego auta bo tak CI sie opije pasty ze moze Ci po prostu go rozerwać. Dlatego warto własnie miec kilka padów gdzie jak CI sie juz tak opije pasty ze nie idzie tego wydmuchac to go po prostu zmieniasz na nowy i jedziesz dalej a ze masz rotacje to na pewno Ci sie przyda pare dobrych padów do pracy . Pamietaj przy pracy na rotacji pilnuj temperatury, obroty niskie, i nie przemywaj IPA/rozpuszczlnikiem do czasu az nie wystygnie lakier takie małe rady, a no i lepiej dac za duzo pasty jak za mało jeżeli to bedzie twoj pierwszy raz 2
Pioter83 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2020 5 minut temu, MMCzysci napisał: Dlatego najpierw chciałem tylko prać, ale maszyna fajna rzecz i nie dam jej się kurzyć Każde auto wymaga indywidualnego podejścia... ale skoro Wy polerujecie, to może i mnie się uda "Żeby jakoś szlo" - chodzi o to, że zapychają się i w konsekwencji trzeba będzie czyścić co chwilę, tak? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka To ja Ci jeszcze skomplikuje... Są pady otwarto i zamknięto komórkowe. Te otwarto się wolniej zapychają ale zamknięto mają też swoje zalety 1
MMCzysci Opublikowano 7 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2020 ŁoMatkoBoskoZCzęstochowy...Czeka mnie dużo nauki... Tak ogólnikowo zapytam - planuję 3 etapy. Czy są jakieś objawy, po których od razu poznam, że lakier "nie polubi się z" 400? Kilka relacji juz czytałem i np na japończykach widzę, że niektórzy unikają mocno tnących past, bo lakieru jest za mało.Nie mam miernika, a nie chcę przyjarać lakieru.Czy to prawda, że ze srebrnym trzeba się mega dużo napracować, żeby był efekt WOW? Domyślam się, że trudniej niż na czarnym, ale czy faktycznie jest tak źle? Edit: temat jest o padach, poplynalem, przepraszam. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Moderator Streat Opublikowano 7 Stycznia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2020 @MMCzysci zadaj sobie jedno bardzo ważne pytanie czy potrzebujesz robic 3 etapy gdzie jeszcze nie zrobiłeś nigdy nawet 1-etapu :)? Zrób jeden etap zaczynając od średniej kombinacji i jak bedzie za mało to zwiększ a jak za duzo to zmniejsz Dlatego warto tez miec kilka padów bo tak naprawde niekiedy musisz uzyc 3-4 kombinacji aby dojsc do tej odpowiedniej. Koniec OT
Pioter83 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2020 Hej, Czy ktoś z Was używał pada z mikrofibry do one stepa? HONEY COMBINATION 2 FACE FIBER
marco80 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2020 @Pioter83 Co prawda nie ten pad, ale z SS jest to jak najbardziej możliwe-wiadomo ze nie na każdym lakierze . Czasem siada taka kombinacja szczególnie na tych troszkę twardszych lakierach 1
PszemekWawa Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Też w sumie jestem ciekaw tego pada
Adamx32 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2020 Witam, zaczynam zabawę z polerowaniem jestem na etapie zakupu past polerskich oraz padów, posiadam polerkę da krauss db5800s , myślę o zakupie padów firmy NAT,proszę o poradę które 3,4 pady wybrać, na pewno będzie to żółty,czerwony,co polecicie do cięcia niebieski czy biały ?chciałbym żeby po tym padzie możliwe było od razu przejście do wykończenia , 2 pytanie , ile padów z wełny jest potrzebne do wypolerowania samochodu, wystarczy 1 , lepsza wełna czy mikrofibra który pad zostawia mniejsze spustoszenie ? czy pady z wełny oraz gąbki można po zapełnieniu pastą wymyć i od razu jeszcze wilgotnym kontynuować pracę ? Czy menzerna 400 naprawdę bardzo pyli i mocno wysycha ? mam okazję kupić komplet past tj menzerna 400 , 2500 , 3500 po dobrej cenie 300 zł za komplet 4x1l , czy zamiast tej 400 wziasc koch do cięcia bo się na nim duzo lepiej pracuje i jest wydajniejszy ?
Moderator Streat Opublikowano 20 Stycznia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2020 @Adamx32 milion pytań do... Zacznijmy od początku: 1. Tutaj masz wątek aby sie przywitać: 2. Nie ma złotej reguły że weźmiesz menzerne 400 i bedzie wszystko pięknie i cacy napisz jakie masz auto, czy było lakierowane, jaki kolor auta itp. Jest to niezbędne przy takich pytaniach ponieważ nie wiemy jak twardy masz lakier w aucie. 3. Chcesz zrobic one stepa czy pełna korekte? 4. Z pastami i padami polerskimi jest tak że każdy lubi co innego jeden lubi prace na menzernie a drugi woli sonaxa czy kocha a trzeci pracuje na rupesie.
Adamx32 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2020 auto passat z 2015 r kolor niebieski, chciałbym zając się polerką i pracować na różnych lakierach , interesuje mnie one step jak i pełna korekta, szukam własnie takiego uniwersalnego rozwiazania
Moderator Streat Opublikowano 20 Stycznia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2020 @Adamx32 nie ma czegos takiego jak uniwersalne rozwiązanie bo każdy lakier jest inny i wymaga innego podejscia jeden lakier masz miekki drugi twardy i żółtym padem plus czerwonym nie zdziałasz cudów szczególnei na DA gdzie siła ciecia jest mniejsza i przy twardych lakierach trzeba uzyć bardziej agresywnych padów niz przy rotacji. Nikt tutaj Ci nie powie że masz używać tego i tego bo w tej branży nie istnieje cos takiego jak uniwersalność nawet past one step nie sa typowymi pastami one step bo albo sa zbyt agresywane albo za mało do danego lakieru. Jedynie co Ci moge doradzić to zacznij pracować i testowac zawsze polerke zaczynaj od pośredniego zestawu tak dla przykłądu średni pad plus pasta 2500 i wtedy bedziesz wiedział w która strone isc
Adamx32 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2020 dziekuje za odpowiedź, proszę mi chociaż doradzić która gąbka lepiej się nada, Biała-Twarda, zamknięto komórkowa czy Niebieska-Twarda, otwarto komórkowa? czy otwarto komórkowa nie będzie rysować lakieru ?
Moderator Streat Opublikowano 20 Stycznia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2020 Osobiscie uzywam royal pads padów, otwarto kórkowych ale to musisz juz sam potestować
Eidos71 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2020 W dniu 12.01.2020 o 16:15, Pioter83 napisał: Czy ktoś z Was używał pada z mikrofibry do one stepa? HONEY COMBINATION 2 FACE FIBER Używałem i używam Buff & Shine Uro-Fiber. Pady HC są uderzająco podobne, więc na FB zadałem pytanie o podobieństwo obu tych padów. HC nie odpowiedziało, ale padła odpowiedź od kogoś, że na 99% są to te same pady (chodzi o budowę). Nie wiem tylko, czy jakościowo też są do siebie zbliżone... Po powrocie z wojaży zamówię dwa HC na próbę i porównam z B&S.
Pioter83 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2020 35 minut temu, Eidos71 napisał: Używałem i używam Buff & Shine Uro-Fiber. Pady HC są uderzająco podobne, więc na FB zadałem pytanie o podobieństwo obu tych padów. HC nie odpowiedziało, ale padła odpowiedź od kogoś, że na 99% są to te same pady (chodzi o budowę). Nie wiem tylko, czy jakościowo też są do siebie zbliżone... Po powrocie z wojaży zamówię dwa HC na próbę i porównam z B&S. Dzięki, akurat widziałem ten wątek na FB i twoje pytanie.
Adamx32 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2020 Pytanie do osób które używają padów microfibrowych Nat-a , wybór jest spory , czy mocno agresywny z długim włosiem nie będzie za mocny nawet do twardego lakieru ? Chcę coś mocnego do krauss db5800 żeby nie robić zbyt wiele przejazdów ale żeby wykończenie było w miarę dobre , czy lepiej nie eksperymentować i wziaść sprawdzoną wełnę ? co polecicie ?
ghost Opublikowano 22 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2020 W dniu 7.01.2020 o 21:34, Pioter83 napisał: Te otwarto się wolniej zapychają ale zamknięto mają też swoje zalety Jakie dostrzegłeś zalety zamkniętokomórkowych?
Pioter83 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2020 21 godzin temu, ghost napisał: Jakie dostrzegłeś zalety zamkniętokomórkowych? Ja nie jestem specjalistą i nie wiem tego z doświadczenia ale ktoś tu i chyba w tym wątku pisał że jak gąbka one step zamknięto komórkowa to lepsze wykończenie gorsze cięcie, otwarto na odwrót.
Tomas-sg Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2020 22 godziny temu, ghost napisał: Jakie dostrzegłeś zalety zamkniętokomórkowych? Jedna z większych (czasami) to że pozwalają nagrzać troszkę szybciej lakier. Mówię tu o prawdziwych twardzielach
Adamx32 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2020 W dniu 22.01.2020 o 15:47, Adamx32 napisał: Pytanie do osób które używają padów microfibrowych Nat-a , wybór jest spory , czy mocno agresywny z długim włosiem nie będzie za mocny nawet do twardego lakieru ? Chcę coś mocnego do krauss db5800 żeby nie robić zbyt wiele przejazdów ale żeby wykończenie było w miarę dobre , czy lepiej nie eksperymentować i wziaść sprawdzoną wełnę ? co polecicie ? zna ktoś odpowiedź na to pytanie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się