szkut Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Myjka ciśnieniowa tylko z głową oj z tą myjką to różnie bywa miałem przypadek narobienia odprysków o większych rozmiarach a lakier niby twardy i oryginalny Audi A4 b6
yaneeks Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 do gąbek 75mm lepiej talerz 75mm czy wystarczy 50mm?
Gordix Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2016 Witam w wątku i na forum wszystkich maniaków . Jako, że nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie, chciałbym zapytać Was czy jest jakieś przeciwwskazanie aby cale auto wypolerować padami ...80 mm? Pytam dlatego, iż ciągle często przy używaniu padów 150 mm/180mm ( niestety na polerce rotacyjnej z Juli ) polerka lubi się wyrywać lub podskakiwać (jak wyczytałem przyczyn może być wiele -ja chyba daję za dużo pasty). A przy mniejszym padzie, mimo że proces zajął by dłużej, nie napotkam "chyba" takich problemów (w sensie maiłbym większą kontrolę nad polerką przy tak małym padzie). Z góry dzięki za opinię w tej sprawie...
serath Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2016 Nie ma przeciwwskazań - zajmie Ci to po prostu więcej czasu. I oczywiście kontroluj temperaturę, Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Gordix Opublikowano 4 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2016 Ok,dzięki ;]. Moja polerka przy większych padach ewidentnie nie daje rady (nie ma ani miękkiego startu, ani stabilizacji obrotów), stąd pomysł, żeby zrobić polerowanie 80-tkami. Dam po 2-3 ziarna pasty na taki pad i na pole 18" powinno chyba starczyć ;].
Mikua Opublikowano 29 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2016 Szybkie pytanie i licze na konkretna odpowiedz. Jakiej formy polecacie pady 80mm? potrzebuje ich do polerowania lamp. Czy kupić osobno pady i dysk do niego czy juz kupic pad razem z dyskiem, tak jak w przypadku firmy ABW?
serath Opublikowano 29 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2016 Szybkie pytanie i licze na konkretna odpowiedz.Jakiej formy polecacie pady 80mm? potrzebuje ich do polerowania lamp. Czy kupić osobno pady i dysk do niego czy juz kupic pad razem z dyskiem, tak jak w przypadku firmy ABW? Kup BP osobno. Z padow: RoyalPads, Nat, itp. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Mikua Opublikowano 29 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2016 A z dysków mocujących jaki polecacie?
Tomas-sg Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 ktoś wie może kiedy można się spodziewać pada z mikrofibry od boskich ?
czarny_vw Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 A z dysków mocujących jaki polecacie? Po prostu wybierasz z amortyzacją lub bez, wedle uznania - kilkanaście zł chocby na allegro. ja dotychczas używałem gotowych padów juz z wkretkami. Niebawem będę się szykował do zestawu odseparowanego.
ShiningCar Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 [ref]Tomas22[/ref], z dużą dozą prawdopodobieństwa Booski MicroBuff będzie zaraz po 1.11 :-)
Tomas-sg Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 [ref=#663399]ShiningCar[/ref], A ceny są juz znane ?:
TfB Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2016 Uuu to czkeam a jak sie ma do rupesowego?:-)
myjniaonyeco Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 druga sprawa ciekawe jak się będą miały na Rupesie Mark ll a jak wiemy ta maszyna lubi połykać rzepy
ShiningCar Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 Jedno co na ten moment mogę powiedzieć, to że pad ma bardzo cienką warstwę mikrowłókna, które skutecznie tnie i z tego co widziałem/używałem przyjemnie wykańcza powierzchnię (LHR15). Pamiętać należy tylko o tym, żeby po kilku przejazdach włosie postawić szczoteczką
Mateusz65 Opublikowano 4 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2016 Czy takie futro będzie dobre do polerowania ? http://www.tukan.tychy.pl/materialy-lakiernicze/297-boll-futro-do-polerowania-wiazane.html
qba_lle Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2016 Panowie jaka dobra cutting z mikrofibry polecicie? Pracuje na DA o skoku 21mm i zazwyczaj po jednym aucie pad jest do wyrzucenia (flexipads). Czy jest coś bardziej trwałego ? Czy stosowanie futra na DA mija się z celem? Potrzebuję coś na mocne cięcie twardego lakieru Audi.
tamek141 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2016 Witam, posiadam bp i pady 150mm niestety M8. Czy warto inwestować w bp i pady 125mm, czy różnica będzie odczuwalna? Bo na ten gwint mniejszego bp chyba nie znajdę Druga sprawa, zajechałem swoje pady, wiadomo początki.. Czy w trakcie pracy warto czyścić je szczotką, czy wystarczy tylko po zakończeniu pracy uprać? I jeśli pad jest nowy to nasączyć go pastą?
Tomas-sg Opublikowano 23 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2016 [ref]qba_lle[/ref], Spróbuj z padem z mikrofibry od boskich i daj znać jak wypadają
Tomas-sg Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 Panowie poszukuje rady. pytanie apropos Booski Pads. Zauważyłem ze maja pady takie jak Heavy Cut, Cutting, polishing I finishing. W które warto się zaopatrzyć ? Zazwyczaj słyszałem o 3 stopniach twardości padów.
ShiningCar Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 [ref]Tomas22[/ref], jeśli chodzi o ścieralność pady możemy posegregować następująco (od najbardziej do najmniej) : Heavy Cut - Cutting - Polishing - Total (Uniwersalny/One Step) - Finishing - Soft Finishing - Super Soft
MATI87 Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 Witam, czy orientuje się ktoś w jakim sklepie jest dostępny scholl spider pad sandwich biało- czarny?
Tomas-sg Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 [ref]Tomas22[/ref], jeśli chodzi o ścieralność pady możemy posegregować następująco (od najbardziej do najmniej) :Heavy Cut - Cutting - Polishing - Total (Uniwersalny/One Step) - Finishing - Soft Finishing - Super Soft a z doświadczenia jaki byś polecił 3 rodzaje ? taki must have. Bo uzupełnia u was koszyk jakby co to PW
AndrewSC Opublikowano 25 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2016 Tomas22, ja bym brał Heavy Cuta - Totala - Finisha, przerobiliśmy trochę aut i nie raz ShiningCarze rozmawiałem o tym i ten mix fajnie daje radę Total jest o tyle spoko że spokojnie można wykorzystać pod średnią pastę a jak nie to jechać nim one-stepa na jakimś aucie
ShiningCar Opublikowano 26 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2016 [ref]AndrewSC[/ref], myślę, że to dobry wybór Finishing (finishing) bardzo dobrze daje radę na większości lakierów, na bardziej wymagających można próbować również Soft Finishing (czarny).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się