Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Myjka ciśnieniowa tylko z głową :)

oj z tą myjką to różnie bywa ;) miałem przypadek narobienia odprysków o większych rozmiarach a lakier niby twardy i oryginalny Audi A4 b6

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam w wątku i na forum wszystkich maniaków :). Jako, że nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie, chciałbym zapytać Was czy jest jakieś przeciwwskazanie aby cale auto wypolerować padami ...80 mm? Pytam dlatego, iż ciągle często przy używaniu padów 150 mm/180mm ( niestety na polerce rotacyjnej z Juli :P) polerka lubi się wyrywać lub podskakiwać (jak wyczytałem przyczyn może być wiele -ja chyba daję za dużo pasty). A przy mniejszym padzie, mimo że proces zajął by dłużej, nie napotkam "chyba" takich problemów :o (w sensie maiłbym większą kontrolę nad polerką przy tak małym padzie). Z góry dzięki za opinię w tej sprawie... :ad:

Opublikowano

Nie ma przeciwwskazań - zajmie Ci to po prostu więcej czasu. I oczywiście kontroluj temperaturę,

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok,dzięki ;]. Moja polerka przy większych padach ewidentnie nie daje rady (nie ma ani miękkiego startu, ani stabilizacji obrotów), stąd pomysł, żeby zrobić polerowanie 80-tkami. Dam po 2-3 ziarna pasty na taki pad i na pole 18" powinno chyba starczyć ;].

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Szybkie pytanie i licze na konkretna odpowiedz.

Jakiej formy polecacie pady 80mm? potrzebuje ich do polerowania lamp.

Czy kupić osobno pady i dysk do niego czy juz kupic pad razem z dyskiem, tak jak w przypadku firmy ABW?

Opublikowano
Szybkie pytanie i licze na konkretna odpowiedz.

Jakiej formy polecacie pady 80mm? potrzebuje ich do polerowania lamp.

Czy kupić osobno pady i dysk do niego czy juz kupic pad razem z dyskiem, tak jak w przypadku firmy ABW?

Kup BP osobno. Z padow: RoyalPads, Nat, itp.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
A z dysków mocujących jaki polecacie?

 

Po prostu wybierasz z amortyzacją lub bez, wedle uznania - kilkanaście zł chocby na allegro.

ja dotychczas używałem gotowych padów juz z wkretkami. Niebawem będę się szykował do zestawu odseparowanego.

Opublikowano

Jedno co na ten moment mogę powiedzieć, to że pad ma bardzo cienką warstwę mikrowłókna, które skutecznie tnie i z tego co widziałem/używałem przyjemnie wykańcza powierzchnię (LHR15).

Pamiętać należy tylko o tym, żeby po kilku przejazdach włosie postawić szczoteczką ;):ad:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie jaka dobra cutting z mikrofibry polecicie? Pracuje na DA o skoku 21mm i zazwyczaj po jednym aucie pad jest do wyrzucenia (flexipads). Czy jest coś bardziej trwałego ? Czy stosowanie futra na DA mija się z celem? Potrzebuję coś na mocne cięcie twardego lakieru Audi.

Opublikowano

Witam, posiadam bp i pady 150mm niestety M8. Czy warto inwestować w bp i pady 125mm, czy różnica będzie odczuwalna? Bo na ten gwint mniejszego bp chyba nie znajdę:/

Druga sprawa, zajechałem swoje pady, wiadomo początki.. Czy w trakcie pracy warto czyścić je szczotką, czy wystarczy tylko po zakończeniu pracy uprać? I jeśli pad jest nowy to nasączyć go pastą?

Opublikowano

Panowie poszukuje rady. pytanie apropos Booski Pads. Zauważyłem ze maja pady takie jak Heavy Cut, Cutting, polishing I finishing. W które warto się zaopatrzyć ? Zazwyczaj słyszałem o 3 stopniach twardości padów.

Opublikowano

[ref]Tomas22[/ref], jeśli chodzi o ścieralność pady możemy posegregować następująco (od najbardziej do najmniej) :

Heavy Cut - Cutting - Polishing - Total (Uniwersalny/One Step) - Finishing - Soft Finishing - Super Soft :)

Opublikowano

Witam, czy orientuje się ktoś w jakim sklepie jest dostępny scholl spider pad sandwich biało- czarny?

Opublikowano
[ref]Tomas22[/ref], jeśli chodzi o ścieralność pady możemy posegregować następująco (od najbardziej do najmniej) :

Heavy Cut - Cutting - Polishing - Total (Uniwersalny/One Step) - Finishing - Soft Finishing - Super Soft :)

a z doświadczenia jaki byś polecił 3 rodzaje ? taki must have. Bo uzupełnia u was koszyk :) jakby co to PW

Opublikowano

Tomas22, ja bym brał Heavy Cuta - Totala - Finisha, przerobiliśmy trochę aut i nie raz ShiningCarze rozmawiałem o tym i ten mix fajnie daje radę ;) Total jest o tyle spoko że spokojnie można wykorzystać pod średnią pastę a jak nie to jechać nim one-stepa na jakimś aucie :)

Opublikowano

[ref]AndrewSC[/ref], myślę, że to dobry wybór :good:

Finishing (finishing) bardzo dobrze daje radę na większości lakierów, na bardziej wymagających można próbować również Soft Finishing (czarny).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.