Ralph Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Bawiłem się dzisiaj światłami Merola w210 z przebiegiem około 1 mln kilometrów ... Papier 400, 800, 1500, 2000, 2400, 3m Fast Cut, S40 Scholl Efekt poniżej:
michal55yh Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Widząc dzieło kolegi zabrałem się za swoje reflektory. Przebieg mniejszy, bo 300tys km ale lampy były już podniszczone. Zrobiłem je papierami 800, 1500, 2000, 2500, potem pastami UC i PlastX na miękkiej gąbce. Efekt jak dla mnie powalający, jednakże zdjęcia nie oddają tej głębi lamp
Mazder Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Czy z tylnymi lampami (mocno matowe) walczy się tak samo jak z przednimi, czyli kilkoma gradacjami papieru i pastą, czy nie trzeba aż tak orać?
michal55yh Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Robił ktoś może lampy już w Mercedesie W211? Jest to nowszy model jak ja mam i nie wiem czy zmieniali jakoś technologię produkcji. Są zniszczone a nie chce ich bardziej zniszczyć.
Mazder Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Wczoraj przeprowadziłem test z tylną lampą od BMW E38. Była w niezłym stanie, ale miała sporo widocznych zmatowień, więc postanowiłem ją odświeżyć na błysk. Po wyczyszczeniu w ruch poszedł na próbę Fast Cut+ na małym zielonym padzie. Błąd. Plastik momentalnie się nagrzał i w jednym miejscu nadtopił. Trzeba było szlifować papierem ściernym. Zmatowienie wyprowadziłem Ultimate Compound na zielonym i niebieskim padzie, a na sam koniec nałożyłem warstwę SRP. Jest dobrze. Teraz czeka mnie druga, kompletnie matowa lampa.
michal55yh Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Robiłem lampy w MB W211, na początku świetnie wyglądały ale po kilku dniach zauważyłem jakby lekko zżółkły... Co to może być?
_Shadow Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2010 moze miały na sobie lakkier zabezpieczajacy ? na forum były przypadki chyba w audi ze po polerce po kilkudniach zołkły bo normalnie sa zabezpieczane jakims lakierem
michal55yh Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2010 To byłaby klapa... W poprzednim modelu nic się nie dzieje, czyżby zmienili technologie?
darkogda Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Efekty pracy 50/55 z Plastx na porysowanym reflektorze w 4-letniej Skodzie Octavii (reflektor wykonany z towrzywa sztucznego, które jest bardzo mało odporne na zarysowania): Efekty niezbyt widoczne, choć w rzeczywistości różnica jest bardziej zauważalna. Jednak bezsprzecznie mogę potwierdzić, że PlastX tylko matuje najmniejsze ryski - czyli przywraca jakby "blask" reflektorowi nie usuwając żadnych rys. Co gorsza po zmoczeniu powierzchni wodą (kilka kropel deszczu po kilkudziesięciu minutach od nałożenia) i przetarciu mikrofibrą efekty działania PlastX znacznie maleją...trzeba się już dokładnie przyjrzeć, żeby zobaczyć różnicę... By usunąć większe rysy zdecydowałem się na papier wodny: 1500->2000->2500 To był błąd...rysy nie zostały usunięte, a zrobiło się poważne mleko...postaram się to jako-tako wyprowadzić teraz PlastX, ale pewnie finalnie nie obejdzie się bez pracy na DA i systemie np. 3M. W dwóch miejscach na reflektorach zauważyłem także, że po zastosowaniu papieru zeszła warstwa prawdopodobnie lakieru bezbarwnego...
_Shadow Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 wg mnie mozna spokojnie zastapic kazdym mleczkiem polerkim, lekko sciernym i pozniej wykanczajacym, wychodzi dokładnie to samo
Kabar Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 Popieram, nawet AutoMax robi lepszy efekt niż PlastX (wg mnie).
firmek Opublikowano 19 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2010 wg mnie mozna spokojnie zastapic kazdym mleczkiem polerkim, lekko sciernym i pozniej wykanczajacym, wychodzi dokładnie to samo Ja probowalem z SwirlX i powiem ze masakra, nie bez powodu na opakowaniu jest napisane, zeby nie stosowac do plastikow. Efekt byl taki, ze zmatowilem/narobilem swirlow ;( . Cale szczescie, ze mialem probke SSR1 i tym udalo mi sie to jako tako wyprowadzic
Marco Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2010 Ja probowalem z SwirlX i powiem ze masakra, Efekt byl taki, ze zmatowilem/narobilem swirlow To jest lampa tylko po Surface rapide-pascie nieporównywalnie silniejszej od SwirlX. Bez żadnego wykończenia:
firmek Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Pewnie chodzi o mozliwosc zastosowania srodka sciernego na plastikach. Tak jak pisalem wg instrukcji megsa, SwirlX nie powinien byc stosowany na plastikach. Moze to tylko marketting by sprzedac PlastX i ja cos zchrzanilem . Inna kwestia, ze jakos nie lubimy sie z SX, bardzo szybko mi wysycha przez co moglem narobic szkod zaschnitym juz srodkiem. Dla mnie to byl chyba jeden z najmniej udanych zakupow.
CornelOne Opublikowano 23 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2010 Witam!, zakupiłem dzisiaj mleczko Sonaxa do polerowania szyb i plastików; próbowałem nim wypolerować dość porysowaną plexę po poprzednim właścicielu, która oddziela zegary/wyświetlacz. Ku mojemu niemiłemu zaskoczeniu zamiast to wypolerować, to narobiłem jeszcze więcej rys i kolistych zarysowań, zauważyłem też, że z tej plexy zdarła się jakaś powłoka, która mieni się na niebiesko - jakiś antyrefleks? SwirlX pomoże? Proszę o jakąś pomoc, co z tym można zrobić - jestem załamany G...niane mleczko Sonaxa Pozdrawiam...
SJake Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 CornelOne, robiłem coś takiego. Recznie tego nie wyprowadzisz. PlastX + mały polishing pad + ultrafina na finishowym padzie na koniec i da radę. Aby było wygodniej musisz wyjąc zegary. Nie przegrzej tylko bo wypaczy Ci się plastik i wrazenia estetyczne będą jeszcze gorsze. To co zdarłeś to powłoka antyrefleksyjna. Spokojnie można bez niej jeździć
CornelOne Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 CornelOne, robiłem coś takiego. Recznie tego nie wyprowadzisz. PlastX + mały polishing pad + ultrafina na finishowym padzie na koniec i da radę. Aby było wygodniej musisz wyjąc zegary. Nie przegrzej tylko bo wypaczy Ci się plastik i wrazenia estetyczne będą jeszcze gorsze. To co zdarłeś to powłoka antyrefleksyjna. Spokojnie można bez niej jeździć PlastX niestety nie posiadam, ale zastosuje najpierw prawdopodobnie żółty korek lub do końca zjadę już tym mleczkiem sonaxa do szyb a później ultrafina Pozdro
proximo Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Moja korekcja, nie jest idealnie ale roznica jest Papiery scierne (recznie) 800/1000/1500/2000/2500 a potem na maszynie 3m fast cut+ i wykonczenowka megsa 205
jacekw1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2010 Dzisiaj zabrałem się za polerowanie "szybki" od zegarów w moim VW T5 2005r. Była strasznie porysowana. Użyłem PB PROFESSIONAL POLISH i nie uzyskałem zadowalającego mnie efektu : miejscami usunąłem ryski a miejscami pojawiły się drobne (chyba że poprzednio ich nie widziałem). Robiłem to ręcznie, używałem aplikatora gąbkowego i potem MF. Jechałem kilkukrotnie i nie dawało to efektu. Może ktoś mi coś doradzić??
Marco Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 aplikatora gąbkowegoTu tkwi problem. Poza tym PB PP to tez slaby środek. Złap coś silniejszego i nakładaj aplikatorem bawełnianym .
lakikwap Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 jacekw1 bo PP nie jest ścierny choć co po niektórzy twierdzą że jest minimalnie.
Gość Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 To i ja się pochwalę moją dzisiejszą pracą nad lampami w Toyocie Yaris. Przed. I po
Marco Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Adm, no i ładnie wyszło Robiłem tez kiedyś w Yarisie i tak na moje oko to z dość twardego tworzywa te lampy są wykonane.
jacekw1 Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 jacekw1 bo PP nie jest ścierny choć co po niektórzy twierdzą że jest minimalnie. Złap coś silniejszego Czego użyć??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się