DS_Tomek Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2014 Nie, nie. Nic z tych rzeczy. Wiem o czym mówisz ale to nie to.Normalne rysy, dużo małych rysek, może to po papierach, ale szlifowałem dokładnie każdą gradacją. Trudno wypowiedzieć się z całą pewnością bez naocznego sprawdzenia tego elementu, ale nie bój się gradacji papierów. Pracuj krzyżowo (jeśli 400 pracowałeś ruchami "w pionie", następną gradacją, czyli np 600 pracuj "w poziomie", do momentu aż znikną pionowe ryski - wszystkie). Używaj papierów po kolei, wielu gradacji, nie przeskakuj po kilka (np 1000 ->2000 ) Plastiki nie raz zaczyna się od 60tki, ale raczej nie dotyczy to owiewki motocyklowej
Pan Miyagi Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2014 Dziękuję za rzeczowe porady DS_Tomek. Wypróbuję..
patkrz Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2014 Panowie, a czy poradzicie coś na schodzący w trzech miejscach klar z lampy w Toyocie Auris? Dziś to zauważyłam, nie wiem czy to skutek jakiegoś uderzenia czy mrozów, które dopiero co ustąpiły. Załączam fotkę i z góry dziękuję za rady.
Qub@ Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2014 patkrz, jesteś pewna, że to klar? Mi to raczej wygląda na jakieś wżery, zmatowienia bądź jakieś głębsze rysy, jedną lampę w tamtym roku robiłem koledze i wszystko dało się ogarnąć. Zależy od chęci i cierpliwości, papier wodny i heja banana. Moja opinia ma się oczywiście do reflektorów z tworzy sztucznych, jeśli lampa w auris jest szklana to nic z tym już nie zrobisz.
sivy Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2014 albo olać albo spolerowac papieremsciernym do czystego plastiku. Potem wpolerować. Nałozyc jakis UV blocker i bedzie git
patkrz Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2014 Hmm tak mi się wydaje, że to klar. Mam nadzieję, że da się to jednak uratować. Dlaczego tak nagle mogło się to stać? Wydaje mi się, że jeszcze kilka dni temu tego nie było
lukas93cs Opublikowano 7 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2014 Jaki UV blocker najlepiej polecacie?
Mass Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Mam nadzieję, że trafiłem na odpowiedni temat Chcę poprawić wygląd kloszy lamp. Są drobne ryski i zmatowienia. Znajomy pożyczył mi pastę Renulite Headlight Restoration Creme. Co o niej sądzicie? Dam radę ręcznie poprawić wygląd moich kloszy tą pastą?
afron Opublikowano 1 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2014 Zależnie od stanu kloszy sama pasta może nie wystarczyć, najlepiej zacząć od zabawy papierkami a dopiero potem kilka past o różnej mocy. Ale cały wątek o polerowaniu kloszy masz tutaj: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=2232
bananv8 Opublikowano 11 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2014 Oto relacja z pierwszej w moim życiu regeneracji reflektorów plastikowych. Pacjent: Golf V. Lampy potraktowane były wcześniej podobno papierem 2000 i jakąś pastą ale bez skutku. Praca na pełnym lajcie (i kacu) zajeła mi około 3h. Użyte materiały: - spryskiwacz z wodą - wiaderko z wodą - gąbka do szlifowania - papiery wodne 1000/1500/2000/2500 - pady ABW 80mm biały, pomarańczowy i czarny - pasty FG500, IP2000 i SF4000 - rotacja - butelka Muszynianki... Zabezpieczenie: Meg's ULW Oto jak przebiegały prace: W trakcie papierkowej roboty: Pastujemy: 1 lampa prawie gotowa. Porównianko: Drony na zwiadach. Zakończenie pracy z rotacją: Zabezpieczenie: Wiem, że mogłem się nieco bardziej przyłożyć do ścierania ale efekt i tak wszystkich (w tym mnie) zaskoczył nad wyraz dobrze Pozdro!
Dżefix Opublikowano 12 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2014 bananv8 naprawdę dobrze Ci to wyszło jeśli moge wiedzieć to polerowałeś papierami ruchami kolistymi czy "krzyżowo" (poziomo i pionowo)? I na jakich prędkościach obrotowych rotacją? Z góry dzięki
bananv8 Opublikowano 12 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2014 Dżefix, ruchy góra dół / prawo lewo (kolistymi ) Natomiast rotacja była puszczona na drugim biegu tj wg mojej ok 900 obr/min przy lekkim nacisku na dwóch pierwszych pastach, finiszem tylko można powiedzieć muskałem lampę
Dżefix Opublikowano 12 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2014 Dżefix, ruchy góra dół / prawo lewo (kolistymi ) tylko się upewniam wielkie dzięki
l3mur91 Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 Zauważyłem, że na forach już tak jest że im więcej się czyta tym większy whiskas z mózgu to czytanie robi. Ktoś pisał, że po polerce reflektorów można nałożyć UV blocker...pytanie gdzie go kupić? Na allegro są ale jakieś pod solarium w buteleczkach z aplikatorem pędzelkowym jak lakier do paznokci. A to chyba nie o to chodzi? Jeśli wosk to jakiś konkretny? Czy może olać temat licząc, że nie zmatowieją zbyt prędko? Pacjent: Astra H
Dżefix Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 Megs Headlight Protectant jest często polecany.
manio49 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Coś tam dziś podziałałem papierki 1500-2000-2500-3000 (lampy baardzo ładnie się poddawały na 1500, pierwsze "szurnięcie" i leciało "mleko"). Na to menzerna 400 na futrze scholla i menz 2500 na żółtym urbanie. Wymyte i na to CanCoat Tak zastałem, foto po umyciu: A tak wyszło : Lampy ufajdane od środka i z tym niewiele da się zdziałać bez rozklejania, ale ogólnie uważam że wyszło spoko Aha - od dziś pierwszy krok maszyną zawsze będę robił futrem. Nie zostawia aż takiego gnoju a lampa praktycznie się nie grzeje, czego nie można powiedzieć przy stosowaniu np. białej flexi.
knefelson Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2014 Aha - od dziś pierwszy krok maszyną zawsze będę robił futrem. Nie zostawia aż takiego gnoju a lampa praktycznie się nie grzeje, czego nie można powiedzieć przy stosowaniu np. białej flexi. dokladnie, jak kiedys spalilem lampe na bialym flexi ;/
Tomek WRO Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2014 Nie przesadzajcie, można jechać białym flexi tylko bez większego docisku
franekfr Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Papierki : 1000 -> 1500 -> 2000 -> 2500 Pasty: Menzerna fg500 + flexi futro ; Menzerna ff3000 + flexi żółty. PRZED PO
Frycu75 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Panowie Mam do zrobienia reflektory astry 2 - przebieg 250 tyś i trzeba je zrobić na sprzedaż. Mam w arsenale papierki od 1200 do 2500 i pasty G3, scholl s17 , AutoGlym UDS pady żółty lub pomarańcz flexy. Pytanie czy G3 nie będzie za ostre, a czy po nim wystarczy na finisz s17 lub uds???
embargo Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Wrzucił bym jakiś cutting po G3.
Frycu75 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Niby trochę tnący jest S17 ale nie wiem czy nie za słaby po G3. Spróbuję chyba bez niej. Na pewno będzie lepiej niż teraz
kojak Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jak chcesz matowac lampy to G3 bedzie odpowiednia do wyprowadzenia tego, po tym na jakims srednim padzie mozesz przejechac s17.
manio49 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Lampy w Astrze 2 są bardzo miękkie i śmiało możesz spróbować je zacząć od 1500. Jakbyś miał papier 3000 to myślę że S17 by wyciągnęło, ale 2500 nie jestem pewien. Mi najlepiej się działa na futrze, bo tak nie nagrzewa lampy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się