Altay Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 f10 5tka, F01 7mka Zastanawiam się nad tymi dywanikami, bo kupując dywaniki w bmw nie miałbym serca rozdeptywać każdego dnia pod nogami 700zł
snap Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 http://www.bmw-sklep.com.pl/pl/dywaniki ... 0-f11.html
Administrator Evo Opublikowano 23 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Nie no, daj spokój z tymi gumiakami za 60 zł do siódemki
Salwinek91 Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Altay, nie wiem czy mogę linka podrzucić ale masz http://www.rezaw-plast.pl/index.php/act ... ..-kpl.set Mam już drugi rok od nich dywaniki, wziąłem od braciaka z samochodu jak miał wypadek on miał już rok i narazie nic się nie dzieje. Dobrze dopasowane, nie przesuwają się, stopery pasują
Altay Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 snap, Dzięki za link, ale tam mają najwyżej do 5tki, a do 7mki oryginały widziałem tylko na allegro w cenie 430zł sam przód
snap Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 cenie 430zł sam przód chyba bez tragedii jak na 7
Altay Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Może i tak, chciałem się tylko dowiedzieć co z tymi z allegro, bo może ktoś miał już doświadczenie z czymś takim i się okażą całkiem okej
Geno Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Fura zaczyna się od 340 kafla. Filce do środka 60 zł. Nie zrozumiem nawet po %%%.
Altay Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Podobnie, w Berlinie po podliczeniu rabatu wyszło 150 euro
prezes.gd Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Do BMW tylko i wyłącznie ori, petex jest często polecany ale OEM to zupełnie inna liga. Jak lubisz smród gumy jak w wulkanizacji to weź te za 60zł Btw coś słaby ten rabat, sprawdziłem ceny i komplet miałbym za 400zł...
Altay Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Niemcy mnie nie lubią za pochodzenie to też rabaty nijakie No cóż, chyba kupię jednak te oryginały, jakoś przeboleję dzięki Panowie
kinek01 Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Altay, a patrzyłeś na tego Petexa ? Ceny są ok, a same gumy też normalne i wytrzymałe
Altay Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 kinek01, Szukałem na stronie petex'a i do 7mki nic nie mogę znaleźć Chyba zostanę przy swoich welurowych, oblałem je przed chwilą fabric guardem, może to coś zmieni
Moderator krd Opublikowano 24 Lutego 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 oblałem je przed chwilą fabric guardem, może to coś zmieni Z mojego doswiadczenia- nic nie zmieni
Sabat Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 Altay, a patrzyłeś na tego Petexa ?Ceny są ok, a same gumy też normalne i wytrzymałe +1 nie smierdzą.
Borek123 Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 Stosował ktoś CarPro Perl na skórę? Niby producent mówi, że można, a jak jest naprawdę?
kubik Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 Stosował ktoś CarPro Perl na skórę? Niby producent mówi, że można, a jak jest naprawdę? Można o ile pasuje Ci wykończenie
bobas Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 które się mocno świeci w przypadku produktu nierozcieńczonego. Dla mnie no go.
Mess Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 Tak się zastanawiam czy wybrać Car Pro Perl czy 303 Aerospace cena/objętość wychodzi podobnie. 303 wydaje się być częściej używany i z tego co czytałem to mniej się błyszczy. Czy jest sens brać Perl/303 jeśli mam PB NL, planuje używać go do nadkoli/komory silnika/ nielicznych plastików na podszybiu? Który z nich jest bardziej uniwersalny 303?
SJake Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 Mess, "Poprawiony" PERL spisuje się lepiej niż poprzednie wersje. Brak popularności zawdzięcza pierwszym edycjom. Bardziej uniwersalny jest własnie perl z racji możliwości konserwacji chociażby skóry. PB NL nie nadaje się do tworzyw na zewnątrz auta. btw. Dressing - pierwsza zasada doboru to: Wszystko zależy od typu plastiku.
Mess Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 SJake, nom PB NL na zewnętrznych leży króciutko Tak więc Perl będzie zobaczymy jak będzie wygląć Dzięki za info o nowej formule, nie wiedziałem że była zmiana rickson Dzięki za słuszne zauważenie że Perl na oponki się nadaje całkiem zapomniałem że chciałem go do tego celu również
bob55 Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2013 Mess, "Poprawiony" PERL spisuje się lepiej niż poprzednie wersje. Brak popularności zawdzięcza pierwszym edycjom.Bardziej uniwersalny jest własnie perl z racji możliwości konserwacji chociażby skóry. PB NL nie nadaje się do tworzyw na zewnątrz auta. btw. Dressing - pierwsza zasada doboru to: Wszystko zależy od typu plastiku. mam pytanie od kiedy jest produkowana wersja "poprawiona' - i jakie sa zauważalne efekty poprawionej wersji ?
Rekomendowane odpowiedzi