Arni Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2014 To w takim razie na wszelki wypadek doposażę się w twardy pad. Myślałem nad Menzerną 2500, ale to chyba dublowanie tego co już mam(UC) a kupowanie pasty 500 hmm musiałbym robić najpierw 500, potem UC, a potem wykończenie i robi się tydzień pracy... nie będę walczył o każdą najmniejszą rysę.
porter_sc Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Panowie jaki pad byście doradzili do Megs UC + Megs UP na lakierze Renault, czyli raczej miękki.
kloppo Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2014 porter_sc, Praca ręczna czy maszynowa?
sailer45 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam. To co z tymi padami do maszyn? Mam czarny firmy Farecla nada się czy jest za miękki?
atvmmz Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2014 sailer45, Do UC pad polishing czyli czarny odpada.
pardi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2014 sailer45, Do UC pad polishing czyli czarny odpada. Dlaczego? Praca UC twardą gąbką na miękkim lakierze zostawi hologramy ( tym bardziej na czarnym , granatowym) Przeleć UC czymś średnim lub twardym a potem miękkim padem wykończeniowym i zobaczysz efekty
atvmmz Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Co nie zmienia faktu, że sam finish to za mało
639 Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2014 Czy taka kombinacja na rotacje bedzie wlasciwa: 1 UC na polishingu od Flexi 2 UC na finishu od Flexi Czy moze 1 UC na polishingu od Flexi 2 PB Profesional Polish na finiszowym padzie? Lub 1 UC na polishu od Flexi 2 Megs Ultimate Polish na padzie finiszowym? Mam jeszcze Menzerne 400 / 2500 / 4000 ale to moje pierwsze podejscie do maszyny i chcialem najpierw pokombinowac z UC / PBPP / MegsUltimatePolish. Lakier "pacjenta" bez glebszych uszkonien, ciemno szary, fiatowski
Damianos Opublikowano 17 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2014 Mam maszynke Da vander oraz posiadam UC i UP oraz achillesa Czy UC nadaje/sprawdzi się z padem flexipads twardym z mikrofibry, dedykowanym do maszyn DA?? lakkier auta miękki alfoski zamierzam kupić pady mf twardy i miękki ( miękki do achillesa i UP), Czy jednak do mojej pierwszej pracy z UC na maszynie nie kombinować i kupić biały i żółty tradycyjny gąbkowy, też flexi ??
danielddd Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2014 ktoś pytał wcześnie o efekty działania przy ręcznej aplikacji UC. wczorajszy test: UC + aplikator tricolor. czas operacyjny - ok.10 minut: przed: po:
Sparco Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2014 danielddd a przetarłeś ten zrobiony element IPA ? czy nie,coś za ładnie wyszło jak na 10min machania,możliwe że tylko wypełniło rysy
danielddd Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2014 Tak.Bylo przecierane IPA.Sam sie zdziwilem, ze tak latwo poszlo.Moze dlatego, ze to Opel wiec lakier dosyc miekki.Jak tylko pogoda sie poprawi to biore sie recznie za zrobienie calego samochodu i mam nadzieje, ze efekt na innych elementach bedzie taki sam...
bushido Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2014 A czy recznie jestem w stanie z matowego elementu przywrocic blask? Audi a6 c5 lift
kjwilk Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2014 jeśli masz fabryczny lakier to ręcznie będzie mega ciężko.
artur93 Opublikowano 21 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2014 Panowie, mam pytanie. Zaopatrzyłem się w UC i 2 pady: żółty i czarny z urbana. Którego z nich użyć do jednoetapowego przejazdu na lakierze Seata ? Dodam, że lakier jest w dobrym stanie. Chciałbym głównie pozbyć się świrli widocznych pod słońce po szczotkach. I na jakich obrotach pracować z tą pastą ?
OloHalski Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2014 danielddd, Po kilku myciach zobaczysz efekt czy UC troche nie wypełnił rysek.
Artih Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2014 Jak dobrze wymył IPĄ (a tak pisze) to nic więcej nie zobaczy po myciach.
OloHalski Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2014 Po dobrym przetarciu ipa powinno pomóc.
Exodos Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Pozwolę sobie odświeżyć temat, do zrobienia dwa Ople Astra G, jeden granatowy Z282, drugi czarny 298 Mitternachtsschwarz, pytanie czy wystarczy na to pad Flexipads Gąbka polerska waflowa Finish robione maszyną Festool Rotex RO 150
Eidos71 Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Pozwolę sobie odświeżyć temat, do zrobienia dwa Ople Astra G, jeden granatowy Z282, drugi czarny 298 Mitternachtsschwarz, pytanie czy wystarczy na to pad Flexipads Gąbka polerska waflowa Finish robione maszyną Festool Rotex RO 150 Wg mnie (być może się mylę), lepiej sprawdziłby się żółty 3M... Czarnym Flexi nie zdziałasz zbyt wiele z UC.
Exodos Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2014 Tylko ten jeden wystarczy czy jeszcze coś?
Miraz Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 A jak Wyglada sprawa z UC + tricolor na malowanych elementach VAG-a ? czy ten lakier jest tez twardy czy to sie jakos zmienia ?
atvmmz Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2014 Miraz, Zależy jakim lakierem było pomalowane ale raczej nie będzie tak twardy jak fabryczny. Eidos71, Używałeś żółtego 3M? Exodos, Do UC weź typowe pady polishing np pomarańczowe flexi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się