Skocz do zawartości

Cytat z forum Volkswagena


pcefun

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Bierze od gości z klubu 250zł za to co robi

 

... i śmieje się z takich, co biegają z pędzlami 4 dni wokól auta :/

Smutne, ale takie są realia...

 

Prawda.

Ale jak sam napisał jego klienci są zadowoleni.

Szkoda tylko, że nie mają pojęcia jak auto powinno wyglądać po jakże pięknie brzmiącym z jego ust słowie "polerka".

 

Za niewiele większą kasę chłopaki np. z DiamondCar pokazali by im jak powinno to wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Capaz, jakieś czerniło z ąszą albo innego markietu przykryyyyyyje ;)

Już wszystko wiemy:

P.S. i tak poleruję też szyby i plastiki choć w tym wypadku najczęściej tylko lakierowane bo nie lakierowane plastiki to jest katorga żeby później z zakamarków wyczyścić dokładnie pastę :D ale pomocny do tego jest wosk który dobrze usuwa również mocno zagnieżdżone zabrudzenia :D Pozdrawiam

 

:dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli będzie Ci się kiedyś chciało, to poproszę o zdjęcie pod lampą albo pod silnym słońcem, jeśli będzie bez swirli/rys, przyznam Ci rację. Tylko nie nawoskowanego auta, tylko po przejeździe Twoimi pastami i IPA. Ponieważ wiele past ma właściwości wypełniające które znikają po zejściu wosku.

 

 

 

Takiego zdjęcia tobie nie pokaże gdyż nigdy nie robię polerki na pół gwizdka albo coś się robi do końca albo wcale :)

 

Takie zdjęcie robi się właśnie w celu zweryfikowania jakości "polerki" czy jest wykonana "do końca" czy na "pół gwizdka".

 

Cleaner pod postacią ipa, aio, czy zwykłą (którego zresztą nie używasz, co znacznie zmniejsza żywotność wosku) oraz wosk nie należy do działu "polerka", a do LSP (last stage protection), czyli zabezpieczenie lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam za przeproszeniem tego idiote"poler mistrza" nie wiem jak go nazwac i najbardziej mną szarpie jak widze jego dumną twarz po fachowej robocie.Może jak go poprosze to za 5 dyszek mi deske od kibla machnie tak rach ciach. :-]

żebyś się nie bał na niej siadać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to ,że studia detailingowe mogą mieć niebawem bardzo silną konkurencje , gdyż gwiazda forum VKP ma już pewne plany :song:

coraz powazniej zaczynam zastanawiac sie czy nie zacząć wprowadzić auto detailingu jako dodatkowych usług w mojej firmie jak to mówią lubie to robic to dlaczego na tym nie zarabiać

 

A ceny ma bardzo konkurencyjne :song:

Co do cen za polerkę samochodu jeżeli by ciebie to interesowało to:

 

250 zł poleruje sam

150 zł pomagasz mi przy polerce

 

:lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 zł pomagasz mi przy polerce

 

To mogłoby się sprawdzić. O ile mnie pamięć nie myli, któryś z Partnerów kiedyś pisał o właścicielu X6, który szarpnął się na umycie samochodu z jakiejś okazji i chciał jeszcze jakąś szczotą pomóc, żeby taniej było :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi już o to, że gość robi to źle.

Najgorsze to, że nie da sobie przetłumaczyć.

No ale trudno :wallbash:

najgorsze to to że ma wielu chętnych na taką polerkę za 250 zeta, mazda, mitsubishi, oplel i sejko też tak wypendzlował.

Najpierw stosuję Pastę Scholla S03 + TriColor Pad (oczywiście robię to na mokro), następnie Pastę Scholla S17+ + TriColor Pad (Identycznie jak przy S03), Kolejną warstwę Pastą Scholla S40 +TriColor Pad (i tak samo wilgotnym aplikatorem) i na koniec trym razem na sucho nakładam Wosk Meguiars'a Gold Class aplikatorem który jest w zestawie razem z woskiem. Oczywiście po każdej warstwie pasty trzeba poczekać do wyschnięcia oraz spolerować ręcznikami z mikrofibry. Pod względem trudności spolerowywania w skali od 1 do 10 (gdzie 10 to naprawdę niezła mordęga) to S03 jest 10, S17+ jest 6,5 oraz S40 jest 3, a wosk jest 0 czyli jest to najprzyjemniejszy etap polerki

 

w Ostrowie MitsuMisi Taty Koszmarka nie mogłem się powstrzymać auto błagało mnie abym się nim zajął
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Taką ciekawostkę znalazłem na forum dla lakierników.

 

ari napisał/a:

jak przy polerowaniu na sucho gąbka wyrzuca suchą pastę w formie białego pyłu ,to czy można po tym pyle przelecieć gąbką czy trzeba go usunąć ?

 

peter napisał/a:

 

lepiej go usunac.Na jasnych kolorach w sumie nie szkodzi ale jak ci przyjdzie ciemny kolor wypolerowac to moze bigosu narobic (rysy).

 

A tu link do wątku

 

http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=1309

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderator

Na forum Vengi przywitał się nowy user. Został poproszony o wrzucenie fotek auta.

Odpowiedział, że wrzuci jak umyje, więc chciałem go zachęcić do właściwej pielęgnacji i ewentualnie zaciekawić detailingiem, więc napisałem: tylko myj delikatną rękawicą i na 2 wiadra.

 

Na to odpowiedział pewien spamer z tego forum:

E tam - dwa wiadra to na zmycie kurzu, a nie umycie autka. Z umyciem nowego to trzeba trochę poczekać aż się lakier utwardzi

 

:lol::D

 

Tak to jest jak się ktoś wypowiada, na tematy o których nie ma pojęcia. Już nawet nie mam sił mu odpisywać i tłumaczyć geniuszowi :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.