Griffe Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Podsumowanie tematu jednak jest dobre. "Paste TEMPO moge polecic jedynie gdy chcemy autko sprzedac" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poirot Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Z innego forum: "ja cale auto zapiepszam pasta Tempo plus felgi jak juz to robie" "na starym lakierze nie robi zadnej szkody a auto sie swieci jak psa jajca,ja bynajmniej jade tempo nie mam nowej fury" "Dokładnie, na stare, twarde lakiery na bazie ołowiu tempo tylko pomaga a nie szkodzi. Na te nowsze, wodne to już gorzej." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiningCar Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Poirot, drugi cytat zmusza do przemyśleń.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Na te nowsze, wodne to już gorzej. Wodna może być tylko baza, lakier bezbarwny jeśli chodzi o samochody jest zawsze konwencjonalny, na bazie rozpuszczalników. Reszta tych cytatów jest prze zabawna, ale ja już się przekonałem, że nie ma co na siłę przekonywać innych bo "każdy wie swoje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 bynajmniej Wykorzystanie tego słowa zdradza poziom piszącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu_S Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 przejdź po brudnym lakierze takich zakuroznym szmatką, jak zostaną rysy, to jest niemateliczny, na metaliczyn nie powinny zostać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden0282 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 przejdź po brudnym lakierze takich zakuroznym szmatką, jak zostaną rysy, to jest niemateliczny, na metaliczyn nie powinny zostać) I fszytko jasne A zawsze głowiłem się jak to sprawdzić A swoją drogą to gdzie takiego białego kruka znalazłeś - podziel się żródłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu_S Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 http://4x4.pl/forum/read.php?f=1&t=8959 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 http://4x4.pl/forum/read.php?f=1&t=8959 Lakier metaliczny oznacza nałożenie specjalnej powłoki, której jednym ze składników jest płynny metal, który wybitnie chroni karoserię auta. To jest prawdziwy lekier metaliczny. Ta cała gadanina o połyskujących lakierach ma niewiele wspólnego z prawdziwym metalizowaniem. Prędzej będzie to tzw. lakier perłowy, który daje połysk a nie jest matowy. Niewiele aut ma pełną powłokę metaliczną, bo jest to drogie. Ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Lakier metaliczny oznacza nałożenie specjalnej powłoki, której jednym ze składników jest płynny metal, który wybitnie chroni karoserię auta. To jest prawdziwy lekier metaliczny. Ta cała gadanina o połyskujących lakierach ma niewiele wspólnego z prawdziwym metalizowaniem. Prędzej będzie to tzw. lakier perłowy, który daje połysk a nie jest matowy. Niewiele aut ma pełną powłokę metaliczną, bo jest to drogie. JA cięż nie pierdziele. Nie wierzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Za dużo choinki się nawąchał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej166 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Albo plak go odurzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas1986 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 ciekaw jestem jak wytłumaczyłby lakier opalizujący tzw. kameleon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MM.MM Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Chyba pili wódę z Czech... [ Dodano: 24 Grudzień 2012, 12:32 ] lakier opalizujący tzw. kameleon... Pewnie że zatopione są geny kameleona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 lukas1986 napisał/a: lakier opalizujący tzw. kameleon... Pewnie że zatopione są geny kameleona... sok z żuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden0282 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 ciekaw jestem jak wytłumaczyłby lakier opalizujący tzw. kameleon... Jeżeli opalizujący to pewnie profesjonalnie opalany profesjonalną opalarką , a że profesjonalne opalarki do lakierów nie są tanie , to i nie wiele aut ma ten lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambol Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Na te nowsze, wodne to już gorzej. Wodna może być tylko baza, lakier bezbarwny jeśli chodzi o samochody jest zawsze konwencjonalny, na bazie rozpuszczalników. Reszta tych cytatów jest prze zabawna, ale ja już się przekonałem, że nie ma co na siłę przekonywać innych bo "każdy wie swoje" masz racje chociaż były testy z wodnym klarem lecz nie udane "Lakier metaliczny oznacza nałożenie specjalnej powłoki, której jednym ze składników jest płynny metal, który wybitnie chroni karoserię auta. To jest prawdziwy lekier metaliczny. Ta cała gadanina o połyskujących lakierach ma niewiele wspólnego z prawdziwym metalizowaniem. Prędzej będzie to tzw. lakier perłowy, który daje połysk a nie jest matowy. Niewiele aut ma pełną powłokę metaliczną, bo jest to drogie." Ja tam jestem ciekawy co by napisał o lakierach 3 warstwowych perłowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GR_BKP Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ale proszę, na forum BMW można wyleczyć z Tempo http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php? ... 0#p1512610 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Kolego po G3 daj jeszcze politure. Daje ona w zasadzie ten sam efekt co wosk, z tym, ze wosk jest nie trwały, a lakier pojechany politura tak. Acha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden0282 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Kolego po G3 daj jeszcze politure. Daje ona w zasadzie ten sam efekt co wosk, z tym, ze wosk jest nie trwały, a lakier pojechany politura tak. Widać magików nie brakuje . Rozmawiałem ostatnio z chłopakiem mojej siostry , pracuje u profesjonalnego "blacharza-malarza " , robi tam min polerki , oczywiście spytałem co i jak : 2-3 godzinki na samochód takim małym boszem i jest lustro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmatan Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 wydaje mi sie ze kropelki wody zadziałaly praktycznie jak jakas soczewka na słońcu no i ze maska byla jaka byla to wypaliło to Kropelkowanie wypala lakier? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 golden0282, chyba sobie nie zrobisz razem ze szwagrem korekty Shmatan, szczególnie jak masz czarny lakier. sie pieruny nagrzewają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden0282 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 golden0282, chyba sobie nie zrobisz razem ze szwagrem korekty Chyba nie . Specjaliści tego typu są raczej niereformowalni , bo niby po co robić coś 4 dni jak można w 3 godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu_S Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 bo niby po co robić coś 4 dni jak można w 3 godziny taaa, tym bardziej, że efekt ten sam u mnie w pracy postanowili powalczyć ze smugami (hologramy ) wiec na samochod poszedł rozowy wosk od 3M i został spolerowany borciuchem - czytaj futrem polerskim na maszynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 grzechu_S, futro z norek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się