CM Punk Opublikowano 31 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2011 Widzę, że bardzo chcesz, żeby tak było o tak naprawdę to czekasz na odpowiedzi, które Cię w tym utwierdzą. Ja również, jak przedmówcy. nie udzielę Ci takiej odpowiedzi i mając praktyczne doświadczenie z kwarcem nie widzę go w takim zastosowaniu. Prawda jest brutalna: -kwarc klaru NIE zastąpi. -touch up zawsze mniej lub więcej ale będzie widoczny. MA nie być nic widać? Lakieruj, nie kombinuj - to moje zdanie. Nie,to nie tak,po prostu patrząc na to,jak wygląda warstwa CQuartz widzę dla niego też takie zastosowanie,a że są tu praktycy,którzy nakładali ten specyfik i widzą na żywo,jakie daje efekty,więc się po prostu zadałem pytanie praktykom,jeśli się nie da,to spoko .
miki Opublikowano 31 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2011 CM Punk, źle rozumujesz kolego, na przetarty klar do bazy nic nie pomoże. Spróbuję Ci to wytłumaczyć. Jak położysz lakier bazowy na elemencie to baza jest czysta i ziarno jest ułożone równomiernie, na to dajesz klar i masz piękną powierzchnię. Ale jeśli przed położeniem klaru przetarł byś bazę jakimkolwiek papierem ściernym typu 2000 czy prze polerował to miejsce to naruszysz powierzchnię bazy, narobisz rys, a w lakierach z efektem zetrzesz w niektórych miejscach ziarno metaliczne. Po położeniu klaru na miejscach polerowanych wyjdą plamy w innym kolorze, a tam gdzie był użyty np: papier ścierny będzie widać rysy. Dlatego takie coś kwalifikuje się tylko do ponownego lakierowania. Jeśli auto jest twoje i jest ciemnego koloru to możesz to tak polerować że prawie nie będzie widać ale tylko przez jakiś max miesiąc i nie w ostrym słońcu, ale jeśli kolor auta jest jasny to już nic nie zrobisz. Ewentualnie zrób tak http://www.youtube.com/watch?v=m0DLhxMQBg4&feature=player_embedded
CM Punk Opublikowano 31 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2011 A ja dodam,że to przetarcie ma 3 mm i baza nie zmieniła koloru,ale dobra,nie jest to w tej chwili istotne. Bardziej mnie interesuje,czy CQuartz naniesiony na lakier "do taśmy" w ilości np.dwóch warstw daje widoczną krawędź po odklejeniu tej taśmy,czy jej nie widać,bo jest tak cienka?
Administrator Evo Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 Panowie, temat jest o Cquatzie, jak macie pytania o inne środki CarPro to zadawajcie je w istniejących tematach ogólnych, albo załóżcie nowe.
Checio Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2011 miki, rozumiem że film instruktażowy Twojego autorstwa ?
embargo Opublikowano 4 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2011 Jestem świeżo po (wczoraj) nałożeniu cquartza na czarną oplowską perłę i efekt jest naprawdę wart ceny, nie ma takiego kontrastu jak po wosku ale wychodzi lustro: auto z września 2009 50tyś km, korekta FG500+FF3000 , jednym słowem polecam.
blaszczu Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Tak sobie przeczytałem cały temat od początku do końca bo zastanawiam się nad kupnem tej powłoki. Nasunęło mi się póki co jedno pytanie: czy można CQuartza aplikować aplikatorami od Meguiarsa np?
embargo Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 W jakim celu ? w zestawie masz bodajże 5 "szmatek" i z 5 tak jakby płatków kosmetycznych
ma_ko Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 I w sumie najlepsze te "szmatki" z zestawu nałożone na piankowy aplikator CQ.
Sucre Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Przy obecnych temp jak długo należy czekać z polerowanie cquartza??
ma_ko Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 30-40 MIN Spoleruj i na słońce....
embargo Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 chociaż ta pianka na gąbeczce po kilku ruchach odpadła hm... 40min jest optymalne
Rise and Shine Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 CQuartzowych materiałów nigdy nie za wiele Auto po żmudnej korekcie, aplikacji CQ + ReLoad Odprowadzanie wody następnego dnia po aplikacji
SzaKal Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Rise and Shine, Pięknie wygląda ta honda, tylko biorąc pod uwagę jak miękki jest ten lakier to ciekawe jak długo będzie taki piękny
ma_ko Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 "Njfajniesze" jest Hondzie to że po zrobieniu korekty mojej 3-miesięcznej i umyciu, wytarciu było znów troszkę mikro rysek Ale po położeniu kilku warstw Cquartz zrobiło się o dziwo dość "pancernie"..., Polecam do Japońców...
SzaKal Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 ma_ko, Ile warstw nakładałeś ?
ma_ko Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 3 Ale tarłem ost. dość mocno mikrof (naprawdę mocno) i zero/zero śladów no i odporna na ślady "rysich" pazurów znaczy mojej młodej...wbijającej się w klamkę (znaczy otwierającej drzwi) i jakby zdecydowanie mniej mikro odprysków na masce i zderzaku...
ma_ko Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 A i oceniam przez pryzmat tyg. przebiegów na poziomie 2 tys. km
CM Punk Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2011 A teraz na poważnie-jaką rzeczywistą grubość po nałożeniu ma CQuartz?Bo ten zioom z polibudy w Gdańsku robił testy i mierzył po nałożeniu warstwy,to wychodziło około 10 mikronów więcej,z kolei są sprzeczne informacje,że jest to do 1 mikrona,czyli błąd statystyczny. I drugie pytanie-czy oprócz większego połysku struktura lakieru jest gładsza po nałożeniu CQ?
fireman Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2011 CM Punk, na podstawie wyczytanych treści, Cquartz ma 0,5-1mikrona, ale można go warstwować, więc w ten sposób i pewnie zwiększy się liczba mikronów. Gdzieś za granicą, na X5 czy X6 nałożono 6-7warstw więc wtedy pewnie z 5-6mikronów przybyć może, jeżeli to tak działa.
CM Punk Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2011 No właśnie,na papierze ma 0,5-1 mikron,podczas pomiarów wyszło około 10 mikronów,mnie osobiście wydaje się,że ta druga wartość jest bardziej wiarygodna,bo patrząc choćby na test zapalniczki ten jeden mikron moim zdaniem nie byłby w stanie wytrzymać takiego urazu mechanicznego,a oglądając choćby ten filmik: widać,że jest wyraźna granica między CQ a lakierem,która moim zdaniem ma napewno więcej niż ten jeden mikron. Czy ktoś jest w stanie zweryfikować to w rzeczywistości? Tu wyniki pomiarów CQ:
venomGD Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2011 człowieku ogarnij drugą strone mojego tematu ;] tam masz jak wół zobacz pomiar wybranych punktów , specjalnie siatkę rysowałem żeby ocenić. Pierwsze pomiary były inną metodą aplikacji stąd ta duża wartość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się