MetalMagnes Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Pojawił się na stronie Autoglyma produkt o którym wsominał Damian Air-Con Sanitizer http://www.autoglym.com/enGB/product-pr ... LH&Range=1 Marek, kiedy pojawi się u Ciebie w ofercie? Wczoraj zacząłem myć auto Bodywork Shampoo Conditioner i oczywiście w połowie mycia musiałem wszystko zwinąć bo zaczęło lać! Szampon ma fajny landrynkowy zapach, fajny zielony kolorek i fajnie się nim myje. Pierwsza próba mocno zachęcająca
yacek _b Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 no dobra , ale czy ktoś mi powie , gdzie moge dostac taka bawełniana ściereczkę/aplikator co czesto jest na filmikach reklamowych autoglyma ?
Deco Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 no dobra , ale czy ktoś mi powie , gdzie moge dostac taka bawełniana ściereczkę/aplikator co czesto jest na filmikach reklamowych autoglyma ? To o co pytasz to AutoGlym Perfect Polishing Cloth. Nie wiem czy w Polsce są dostępne, ja je miałem w zestawie i na początku na nie strasznie nażekałem - teraz sobie je chwale Mam pytanko do specjalistów od AutoGlyma. Czy AG SRP można używać jako pasta finishowa po AG 02B czy trzeba używać AG 01B?
Marek Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Natomiast patrzac na dzialanie sklaniam sie bardziej ku temu ze jest to srodek do bierzacego stosowania, Częściej używam CGP niż innych w płynie. Radzę pomyśleć o Glass Cleaner To samo tyle, że połowe tańsze . Marek, kiedy pojawi się u Ciebie w ofercie? Mam nadzieję , ze przed wakacjami Nie wiem czy w Polsce są dostępne, ja je miałem w zestawie i na początku na nie strasznie nażekałem - teraz sobie je chwale Są dostępne Mam pytanko do specjalistów od AutoGlyma. Czy AG SRP można używać jako pasta finishowa po AG 02B czy trzeba używać AG 01B? Myślę, ze Damian mnie tu poprze- nie ma potrzeby po B02 stosować 01. Właściwości scierne B01 sa takie same jak SRP, więc ja osobiście od razu po 02 pracuje np SRP.
Deco Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Czyli śmiało można używać past 03B, 02B i SRP? Zastanawiam się jak mocno ścierna jest 03B. Czy 02B jest tylko do lekkich rysek czy też ze średnimi na twardym padzie da sobie rade?
Marek Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Tak - 03 to naprawdę mocna pasta, Oczywiście zaczynasz od 02 i średni lub twardy pad.W następnym ruchu masz 03 i średni. Poza tym wszystko zależy na jak twardym lakierze pracujesz. Na niemieckich możesz "odważniej" podchodzić do sprawy ale już z japończykiem trzeba ostrożnie.
strzema Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Panowie tak szybciutko tylko bo zaraz wyjezdzam Deco dzialaj jak mozesz tak - 03B + Medium Pad 02B + Soft Pad SRP + Soft Pad albo recznie. Nie oczekuj po 02B "kokosow" jak rysy sa glebsze to od razu wjezdzaj 03B bez wiekszych obaw! Jak lakier bedzie miekki i srednia gabka zostawi Ci swirl-sy przejedz 02B... jak nie to po 03B sprobuj SRP + Soft Pad i duuuza predkosc na maszynie. zapomnij wogole o 01B, nie polecam -zdecydowanie SRP i maszyna i ogien:) ps. AG Bodyshop Range zawiera w sobie lubrykanty, wiec nie nalezy zwilzac polerowanych powierzchni woda Pozdrawiam!
BiLu Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Dziś, a w zasadzie to wczoraj używałem CGP przy pomocy wilgotnego aplikatora mikrofibrowego pracując przede wszystkim na małej ilości preparatu z racji późniejszego pylenia - uzyskany efekt w mojej ocenie był znacznie lepszy niż aplikacja suchym padem, a i wydajność preparatu znacznie się podniosła
emes Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2010 Działałem wczoraj AG Bumper Care - ogólnie OK, ale nie bardzo chciał kryć ślady po wosku... i trzeba było się trochę pomęczyć.
Marco Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2010 AG Bodyshop Range zawiera w sobie lubrykanty, wiec nie nalezy zwilzac polerowanych powierzchni woda To dziwne bo mam 03B i za cholerę nie chce iść na sucho. Malo tego, po zwilżeniu wcale nie jest lepiej. trzeba bardzo często zwilżać powierzchnię bo szybko zasycha i "staje" tzn. polerka ma duży opór. Generalnie bardzo niekomfortowa pasta ,ze nie wspomnę o bałaganie.
Marek Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2010 ale nie bardzo chciał kryć ślady po wosku... Na taka sytuację dobrym lekarstwem jest Intensive Tar Remover, Przecierasz miejsca zabrudzone woskiem (SRP czy każdym inny) i wtedy BC.
MetalMagnes Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2010 Wczoraj przetestowałem Intensiv Tar Remover i według mnie słaby produkt. Radzi sobie z zaschniętymi plamami smaru, natomiast zupełnie nie radzi sobie z asfaltem. O wiele lepiej poradziła sobie z tym benzyna ekstrakcyjna. Marek, czy Tar Adhesive Remower który masz w ofercie lepiej radzi sobie z asfaltem? Z tego co pamiętam jest to środek z linii profesjonalnej Czy szmatki/rękawy z dzianiny są dostępne w Twojej ofercie. Wczoraj zastosowałem, bardzo dobre i wygodne. Jak się ubrudzą, to wyrzucasz. Jedyna wada to ,,sypanie". Ale jest na to rada, trzeba bardzo dobrze wytrzepać po odcięciu od rękawa i przed samym użyciem.
Marek Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2010 Na warsztatach radzono aby przesmarowć trudna powierzchnię i odczekać kilka minut aby asfalt zmiękczyć.U mnie ta matoda zdawała egzamin. Asfalt, zwłaszcza grubsze plamy nie schodziły za pierwszym razem ale po namoczeniu nie było problemów. Mam bawełnę w belkach 80 deko. długości nie mierzyłem ale jest tego z 50 metrów (może 40?) Szerokośc 40cm. Wg mnie Tar Adhesive jast lepszy (mocniejszy)
firmek Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2010 Na warsztatach radzono aby przesmarowć trudna powierzchnię i odczekać kilka minut aby asfalt zmiękczyć.U mnie ta matoda zdawała egzamin. Asfalt, zwłaszcza grubsze plamy nie schodziły za pierwszym razem ale po namoczeniu nie było problemówDokladnie tak. Bylo juz o tym kilka stron wczesniej: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=60Tez nie bylem zadowolony z rezultatow, jednak problem tkwil w aplikacji. Przy odpowiednim zastosowaniu ITR dziala swietnie
MetalMagnes Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2010 Marek, firmek, próbowałem tej metody, niestety nic to nie dało.
strzema Opublikowano 31 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2010 Post tylko pogladowy... Czesc! Pewnie powinienem dodac ponizsze fotki do innego dzialu ale jakos mi tu razniej w temacie AG. Jesli bedzie cos nie tak to mozecie usunac ten post. Popracowalem w sobote nad samochodem siostry.Wykonalem tylko szybki, skrocony do minimum proces odswiezenia samochodu bez zastowania clay bar-u i HD Cleanse... Autko dwunastoletnie z przebiegiem 160 000 km, ktore przynajmniej od 4 lat nie widzialo polerki oraz mycia gabka! Z uwagi na to, ze mam lichy aparat nie mam co pokazywac zdjec lakieru z przed bo nie wyszly tak jak bym sobie zyczyl. Przepraszam. Pracowalem nad samochodem ok. 6 godzin. Produkty Auto Glym: Na zewnatrz uzywalem: Kola: Clean Wheels Opony: Rubber Plus Clean Nadwozie: Powermax 3 Multiwash TFR Plastiki: Bumper Care ( na podszybie) Szyby: Car Glass Polish Lakier: a) Paint Renovator + Medium Pad b) Super Resin Polish + Soft Pad c) HD Wax By strzema at 2010-05-31 By strzema at 2010-05-31 By strzema at 2010-05-31 Uploaded with ImageShack.us ps. kropki na lakierze na pierwszym zdjeciu to autostradowe odpryski lakieru - uszkodzenia.
Marco Opublikowano 31 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2010 Czyli PR ładnie daje rade Mozna by rzec ze to pasta 1 step -nie potrzebuje wykończenia(bo SRP raczej wykończeniową pastą nie jest).
Marek Opublikowano 31 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2010 Marek, firmek, próbowałem tej metody, niestety nic to nie dało jakbyś coś brał to przy okazji podrzucę Tar&Adhessive ze100g celem prób (mam nadzieję zadowalających) Czyli PR ładnie daje rade Mozna by rzec ze to pasta 1 step -nie potrzebuje wykończenia(bo SRP raczej wykończeniową pastą nie jest). zawsze po PR idzie SRP . Było już niedawnoi że zamiast B01 dajemy od razu SRP po B02, To nasze SRP małe bo małe ale właściwości lekko ścierno polerskie ma. Chyba, że Marek chodziło Tobie o 1 step w zbieraniu rys, To się zgadzam, PR pod tym względem daje expresowe wyniki,Tyle że deczko pyli ale to szczegół,
kurekpit Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ja ostatnio zabralem sie za czyszczenie wnetrza w moim aucie tj.podsufitka,fotele,boczne tapicerki Urzylem do tego 2 produktow AutoGlym 1.Interior Shampoo 2.Hi Foam Interior Shampoo Napisze tak: Interior Shampoo to wg mnie nie za bardzo dawal rade(dodam,ze wnetrze nie bylo jakos bardzo zabrudzone) Natomiast Hi Foam Interior Shampoo to bardzo dobry produkt i pieknie sie sprawdzil. Usunal z bialej podsufitki czarne plamy po smarze ktore niczym nie chcialy sie usunac. Polecam ten produkt.
strzema Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ja ostatnio zabralem sie za czyszczenie wnetrza w moim aucie tj.podsufitka,fotele,boczne tapicerki Urzylem do tego 2 produktow AutoGlym 1.Interior Shampoo 2.Hi Foam Interior Shampoo Napisze tak: Interior Shampoo to wg mnie nie za bardzo dawal rade(dodam,ze wnetrze nie bylo jakos bardzo zabrudzone) Natomiast Hi Foam Interior Shampoo to bardzo dobry produkt i pieknie sie sprawdzil. Usunal z bialej podsufitki czarne plamy po smarze ktore niczym nie chcialy sie usunac. Polecam ten produkt. A czy mozesz opisac jakich akcesoriów uzywałes i w jaki sposob czysciles tapicerke w swoim samochodzie??? Czy prales tapicerke kiedykolwiek wczesniej ? Z reguły wiekszosc uzytkownikow sobie chwali skutecznosc Interior Shampoo, chcialbym sprobowac dociec co spowodowalo Twoje nie zadowolenie z efektywnosci powyzszego produktu. Pozdrawiam!
kurekpit Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 A czy mozesz opisac jakich akcesoriów uzywałes i w jaki sposob czysciles tapicerke w swoim samochodzie??? Czy prales tapicerke kiedykolwiek wczesniej ? Witam. Wiec tak,nigdy wczesniej nie pralem tapicerki. Na poczatku element ktory zamierzalem czyscic spryskalem za pomoca Interior Shampoo, nastepnie wilgotnym aplikatorem z mikrofibry czyscilem element. Potem po wyplukaniu aplikatora przetarlem kilkakrotnie szmatka z mikrofibry. Efekt byl jak dla mnie niezadowalajacy. Nawet po czyszczeniu tego samego elementu 2krotnie. Natomiast gdy uzylem Hi Foam Interior Shampoo to efekt byl pozytywny odrazu po 1szym uzyciu. Tak to z grubsza wyglada. Moze robilem cos nie tak? Pozdrawiam.
Marek Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 aplikatorem z mikrofibry czyscilem element. Ja zastosował bym twardą gąbkę, Daje zdecydowanie lepsze efekty
kurekpit Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ja zastosował bym twardą gąbkę, Daje zdecydowanie lepsze efekty Witaj Marku. Nastepnym razem napewno zastosuje. Dzieki za sugestie.
piotres Opublikowano 13 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2010 Mialem wlasnie Autoglyma Active Insect Remover, ale nie jestem zadowolony - malo wydajny (butelka poszla na 4 mycia), z atomizera leci piana a nie plyn, skutecznosc dzialania tez srednia/slaba.
Marek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2010 z atomizera leci piana a nie plyn, skutecznosc dzialania tez srednia/slaba. Żywcem tłumaczony opis ze strony Autoglyma dotyczący Tnsect Remover Aktywny Insect Remover jest skoncentrowaną pianą zaprojektowany do szybkiego rozpuszczania zgniecionych owadów przyklejonych od nadwozia, szyby przedniej i reflektorów. Może być stosowany na drodze ( dod, w czasie jazdy) aby szybko oczyścić lub jako część pełnego procesu czyszczenia samochodu. Sprayem spryskać czyszczoną powierzchni. Około 30 sekund pozwala na to aby owady zostały zmiękczone. Wytrzeć powierzchnię za pomocą miękkiej ściereczki; Autoglym Perfect do polerowania jest idealny. Wreszcie czystą powierzchnię wytrzeć suchym ręcznikiem papierowym lub spłukać wężem, jeśli preparat jest wykorzystywany przed normalnego myciem samochodu. Unikać stosowania na gorących powierzchniach o ile to możliwe. Uporczywe owady mogą wymagać drugiego czyszczenia. Jeśli produkt nie jest skuteczny ostatecznie, miejsce należy wytrzeć i poprawić albo zwilżoną szmatką lub spryskać Active Insect Remover. Idealny do stosowania w samochodach osobowych, motocykli, dostawczych, ciężarowych, łodzi i przyczep kempingowych. Jak widać nie jest to środek po którym owady zejdą za pierwszym razem, szczególnie jeśli jest ich bardzo dużo i są mocno przyklejone od karoserii. wg mnie pomyślany jako pomoc w dłuższej trasie, Przy normalnym myciu raczej zastosował bym słabe mycie wstępne lub aktywną pianę i po tych zabiegach zabrał się za pozostałe owady.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się