Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja już BP przetestowałem i bardzo mi się podoba. Jest w fajnej formie żelu który nie jest tłusty tak jak TD od Megsa. Jest bardzo wydajny-jedna kropla i sporo powierzchni można nasycić. Powierzchnia zrobiona BP nie wydaje się tłusta świecąca-plakowata(tak jak po TD).

Powiem krotko-Megs jest przereklamowany...

  • Odpowiedzi 529
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

domurst, Vinyl and Rubber Care fajny środek ale do tej pory nie wiem czy on jest do wewnątrz czy raczej na zewnątrz czy może być stosowany tu i tu.

 

Do kokpitu wole jednak stosować Interior Shampoo.

Opublikowano

Ja kupiłem do odświeżenia podrapanego kokpitu, ale wg opisów producenta można stosować i wewnątrz i na zewnątrz. Co ciekawe środek można rozrobić z wodą aby uzyskać bardziej matowy efekt. CO do Interior Shampoo, to raczej jest to środek do wymycia i wyczyszczenia wnętrza i raczej nie zabezpiecza a jedynie czyści.

Opublikowano

domurst, Interior Shampoo wg tego co czytałem śmiało można używać do kokpitu jeśli lubi się mat. Vinyl and Rubber Care bardziej nabłyszcza plastiki (co widać na zdjęciach umieszczonych przeze mnie na 4 stronie tego wątku - na plastikach zewnętrznych na drzwiach)

Opublikowano

Mi na tym nabłyszczeniu zależy, bo to najlepszy sposób (poza naprawą typu smart), żeby ukryć zarysowania, a tam gdzie błyszczy się za bardzo trzba środek rozrobić i przecierać dodatkowo mfibrą po aplikacji - tak wyczytałem, m.in. na DW

Opublikowano
CO do Interior Shampoo, to raczej jest to środek do wymycia i wyczyszczenia wnętrza i raczej nie zabezpiecza a jedynie czyści.
Zgadza się. To coś w rodzaju APC i w dodatku dość skuteczny. Z ciekawości użyłem go ostatnio podczas prania(jest tez dedykowany do tekstyliów) na mocniejsze zabrudzenie i dal sobie radę. Co do tworzyw-skutecznie czyści wszelkie zabrudzenia ale pozostawia powierzchnie matową ,wysuszona i bez zycia. IMo po tym zabiegu jest konieczne zastosowanie dressingu.

Środek przy wielu swoich zaletach ma jedną podstawową wadę:okrutnie śmierdzi i radzę używać go wewnątrz auta kiedy zapewniony jest przewiew.

Opublikowano
Ciężko osądzić po drzwiach, ale wydaję mi się że może być mało wydajny

Jest dobrze. Kwestia treningu i powinieneś zużywać na auto max, 15ml

 

Vinyl and Rubber Care fajny środek ale do tej pory nie wiem czy on jest do wewnątrz czy raczej na zewnątrz czy może być stosowany tu i tu.

Polecam stosować go do wnętrza i np na uszczelki drzwi. Nie ma on takiej wytrzymałości na zewnętrzne warunki atmosferyczne jak np Bumper Care

 

CO do Interior Shampoo, to raczej jest to środek do wymycia i wyczyszczenia wnętrza i raczej nie zabezpiecza a jedynie czyści.

Tu się zgodzę.Interior nie posiada np blokady UV,Jednak dla lubiących mat na kokpicie to dobry środek. Stosuję Interior w dwóch warstwach ale,,,,

 

ma jedną podstawową wadę:okrutnie śmierdzi i radzę używać go wewnątrz

Marek a gdzie maska? ;) Ale do rzeczy, Interior w sprayu ma rzeczywiście dość mocny zapach. To jest związane z zadaniami do jakich go stworzono. Aby np wywabić spore plamy z tapicerki to w składzie musi coś być. I tu końcówka wyżej przerwanego zdania- ale,,,ale spróbujcie do plastików , boczków, osłon przeciwsłonecznych etc użyć środka (o którym Markowi wspominałem),HI-Foam Interior Shampoo czyli Interior w areozolu.Ma postać pianki i jest genialnie ekonomiczny a przy tym super pachnie i daje elegancki mat.

Opublikowano

Czytałem też że fajne satynowe wykończenie na plastikach daje Leather Care, choć to z definicji środek przeznaczony do skóry

Opublikowano
Czytałem też że fajne satynowe wykończenie na plastikach daje Leather Care, choć to z definicji środek przeznaczony do skóry

Eksperyment nie zaszkodzi choć skład nie jest szczególny na kokpit. Leder Craeam zawiera mydło i olejki. Może osadzać się szybciej kurz. Ale z pewnością wyciągnie kolor i taką bardziej połyskliwą satynę da.Połyskliwą na początku.Potem odparuje. Ciekawy efekt może dać Leather Cleaner. Jutro spróbuję.

Opublikowano

SRP (Super Resin Polish) i UDS (Ultra Deep Shine) co łączy i dzieli te 2 produkty. Czy mogą być stosowane razem? Wzajemnie się uzupełniać? SRP to cleaner, glaze i wypełniacz rys w jednym, daje też bardzo minimalną ochronę. Natomiat UDS przeznaczony jest raczej do ciemnych lakierów i jakie ma zadania...;-)

Opublikowano
Kolejny produkt przetestowany - Aqua WAX (nie pamiętam dokładnie jak się piszę). Nie miałem czasu przelecieć całego auta - przetestowałem go na drzwiach. Powiem tak - zaskoczył mnie pozytywnie ten środek. Lakier tak jakby bardziej nasycił się kolorem. Stał się bardziej śliski. Woda pięknie spływała. Nie sprawdzałem kropelkowania, bo mnie najbardziej np. kręci spływanie wody. Tydzień po nałożeniu na auto wydaję się jakby jeszcze było widać różnice między drzwiami. Ma przyjemny zapach.

 

Wadą jest to, że nakładając go trzeba dwa razy wycierać. Najpierw wstępnie a potem dopolerować. Trze się łatwo, ale zawsze to jakieś tam utrudnienie. Mam wrażenie że lepszy jest od detailerów Megsa. Ciężko osądzić po drzwiach, ale wydaję mi się że może być mało wydajny (ale tu się mogę baaaaardzo mylić).

 

Mam prawie takie same wrażenia jesli chodzi o Aquawax. Na cieplejszej stronie auta, nagrzanej bardziej od słońca, to polerowanie jest łatwiejsze. :)

  • Administrator
Opublikowano

marctwain, ale tu chodzi o AquaWaxa Autogglyma, nie Duraglossa ;) No chyba że znowu poczyniłeś zakupy :P

Opublikowano

Ostatnio użyłem kilku produktów autoglyma i podzielę sie uwagami:

 

- Bodywork Shampoo Conditioner - szampon, wyjątkowo rzadki, przeciętna piana i zapach, przyjazny dla wosku, zostawił ładny połysk. Mam wrażenie że jest mniej wydajny niż inne. W skrócie: nic szczególnego.

 

- Super Resin Polish - jeden z najbardziej znanych i cenionych produktów o których napisano wiele, świetny dla uczących się polerować maszynowo!

 

- Car Glass Polish - dla mnie rewelacja. Aplikowałem maszynowo i szyba była jak nowa. Szkło stało się silnie hydrofilowe, czyli powierzchnia została idealnie wyczyszczona. Dosyć mocno pyli. Nie jest to produkt ścierny, więc jeśli mamy na szkle wżery od kwaśnych deszczy to nie zostaną całkowicie usunięte. Po aplikacji genialnie pracują wycieraczki.

 

- Bumper Care - kolejny bardzo dobry produkt. Rewelacyjny na elementy plastikowe, na gumę wymaga starannej, równomiernej aplikacji.

 

- Clean Wheels - również bez zarzutów. Brud i nalot z klocków usunął bez problemów, na poziomie mojego ulubionego Wurtha.

Opublikowano

SRP (Super Resin Polish) i UDS (Ultra Deep Shine) co łączy i dzieli te 2 produkty

 

Więcej łączy. Mają takie same zadanie, cliner, wypełnienie rys i warstwa syntetycznego wosku. SRP to produkt można powiedzieć sztandarowy więc UDS został dedykowany ciemnym lakierom. I rzeczywiście lepiej wyglądają ciemne po UDS. Różnice między nimi nie mają wpływu na działanie-SRP jest rzadszy a UDS pachnie jak zielone jabłka :) . Wzajemne stosowanie raczej bezzasadne. Lepiej położyć w odstępie czasowym dwie warstwy lub co jest zdecydowanie lepsze dać na wierzch EGP.

 

.

wyjątkowo rzadki, przeciętna piana i zapach,

 

I w AG też tak pomyśleli . Nowa formuła jest i bardziej gęsta i i lepiej się pieni

Opublikowano

To ja sobie pozwolę tu elegancko przyspamować, coby nowego tematu nie tworzyć.

 

Leje dzisiaj ostro u nas, ale zamknąłem się z autem rodzicielki w garażu i postanowiłem przetestować próbkę Bumper Care od Auto Glym, udostępnioną mi przez kolegę Marka z forum, któremu raz jeszcze za tę uprzejmość dziękuję :good:

 

Do rzeczy :ad:

 

Próbka

41325503.jpg

Aplikacja na połowie "grilla"

77611445.jpg

50/50

11485866.jpg

50/50 tylnego "zderzaka"

83802567.jpg

Produkt jak widać tłuściutki, tutaj porównanie elementu plastikowego na deszczu bez BC oraz z zaaplikowanym BC (przepraszam za jakość, ale nie lubię jak aparat moknie i robiłem na chybcika)

24656914.jpg

 

 

WNIOSKI:

 

Zapach kojarzący się aloesem, niezbyt drażniący ale też niezbyt przyjemny. Taki o, jak to chemia samochodowa. Mikrofibra po wypłukaniu nadal bardzo tłusta i pachnie lekko benzyną, zdecydowanie do prania, nie płukania.

 

Produkt aplikuje się łatwo, jest ekonomiczny, zrobiłem wszystkie plastiki zewnętrzne w samochodzie (Opel Corsa C) i jeszcze trochę zostało :good:

 

Efekt baaaardzo widoczny na zaniedbanych mocno tworzywach, bezpośrednio po nałożeniu i 30 min po aplikacji mocny, lekko "tłusty" połysk, zobaczymy jak będzie po deszczowej nocy.

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Dodam dodatkowo za askexpert z Autoglyma:

Q. Would you recommed the use of Super Resin Polish with a top coat of Extra Gloss Protection or the use of Ultra Deep Shine on a darkish metallic paint?

A. If you own a dark coloured car we suggest that Ultra Deep Shine is used in one process. There is no need to add Extra Gloss Protection. If you are using Super Resin Polish then Extra Gloss Protection can be applied for extra protection

 

I jeszcze odpowiedz z Autoglym porownujacy UDS i SRP:

"AG Super Resin Polish ( Radiant Wax ) 35% powder cutting compound

AG Ultra Deep Shine ( Supreme Polish ) 5% cutting compound

AG ultra deep shine is full of fillers so this is the better choice to fill scratches and minor swirls. "

Opublikowano

AG ultra deep shine is full of fillers so this is the better choice to fill scratches and minor swirls. "

No i się wyjaśniło czemu UDS jest bardziej dedykowany do ciemnych lakierów. Kipi od olejków wypełniających ! Najbardziej zarysowania widać na ciemnych lakierach wiec żeby je ukryć trzeba sporo fillerów.
Opublikowano

aro_77, ma recje AG Ultra Deep Shine to typowy AIO więc od wiosny do jesieni spokojnie można go używać samego na zimę lepiej przykryć woskiem.

Ale, że AG Super Resin Polish ma aż takie właściwości ścierne tego się nie spodziewałem.

Opublikowano
If you own a dark coloured car we suggest that Ultra Deep Shine is used in one process. There is no need to add Extra Gloss Protection. If you are using Super Resin Polish then Extra Gloss Protection can be applied for extra protection
Ale co do zabezpieczenia po użyciu SRP i UDS to się nie zgodzę. Maja jakąś część sealanta ale śladowa która starcza na bardzo krotko. Aby utrzymać na dłużej wypełniacze w rysach warto zabezpieczyć powierzchnię EGP po obu środkach.

Ale to nie dywagacja w tym temacie.

Poprosimy Moda co by przeniósł ten mały OT do odpowiedniego topiku. http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=40

Dziękujemy ;)

Opublikowano
Maja jakąś część sealanta ale śladowa która starcza na bardzo krotko. Aby utrzymać na dłużej wypełniacze w rysach warto zabezpieczyć powierzchnię EGP

 

To w zasadzie powinna być norma. Tym bardziej, że po wypracowaniu SRP czy UDP położenie EGP to można powiedzieć drobiazg. łatwa aplikacja i takie samo polerowanie. Zużycie 20-30 ml to koszt ok 2-3 złote. I za takie pieniądze zabezpieczamy swoją pracę. Dla tych co nie lubią bawić się przy swoich autach ( takich tu na forum nie ma) to spokój przez kilka miesięcy.

Opublikowano

Wczoraj miałem chwile czasu, więc przetestowałem próbkę AG Bumper Care, fotki robione telefonem więc kiepska jakość ale najważniejsze czyli efekt jest widoczny. Nakładałem gąbką i przecierałem mf, powierzchnia jest lekko tłusta. Zapach tak jak inni pisali, chemiczny i nie przyjemny, ale mi przy pracy na zewnątrz auta nie przeszkadzał. W środku AG tez sprawuje się dobrze, najlepsze efekty są na ciemnych tworzywach, ale przy nakładaniu zapach jest uciążliwy. Co do wydajności się nie wypowiadam, bo zrobiłem tylko małe powierzchnie. Ale zapowiada się nieźle.

Jeszcze raz dziękuję Markowi za próbkę i szczerze polecam ten produkt

DSC00036.JPG.c68b37df2222cce742a2989467643579.JPG

Opublikowano

Dziś testowałem AG bumper care (dostałem próbkę). Porównywałem na jednej listwie z Megs trim detailer oraz Ultimate Protectant. Z powyższych AG pachnie zdecydowanie paskudnie, dobrze przyciemnia plastiki jednak jak dla mnie zdecydowanie zbytnio się błyszczy, trochę tłusty. Jeśli chodzi o odcień to wszystkie produkty zachowały się podobnie. Konsystencja AG nie przypadła mi do gustu, zbyt wodnista.

Opublikowano
Konsystencja AG nie przypadła mi do gustu, zbyt wodnista.

Być może w próbce tak jest.

Ja na koniec rozcinam butelkę (325)ml.Opakowania wieksze trzeba mocno wstrząsć przed użyciem, a i tak sporo zostaje.

Z zapachem macie (wszyscy) rację. W końcu ważne są również doznania w trakcie pracy ;) Jednak na poważnie- istotna jest trwałość i czas odrzucania wody oraz wyciąganie koloru. A poza tym nie wolno zapomonać, że BC jest przeznaczone na elementy zewnetrzne.

Opublikowano
Dziś testowałem AG bumper care (dostałem próbkę). Porównywałem na jednej listwie z Megs trim detailer oraz Ultimate Protectant. Z powyższych AG pachnie zdecydowanie paskudnie, dobrze przyciemnia plastiki jednak jak dla mnie zdecydowanie zbytnio się błyszczy, trochę tłusty. Jeśli chodzi o odcień to wszystkie produkty zachowały się podobnie. Konsystencja AG nie przypadła mi do gustu, zbyt wodnista.

 

Daj znać jak z trwałością tych trzech produktów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.