Skocz do zawartości

Poorboys World Natty's Red


firmek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 371
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

mam blue i zastanawiam sie jaka jest roznica miedzy nim a red

trwałość,look ,docieranie chyba na tym samym poziomie chyba...

A tak swoją drogą pod lakier czerwony Hondy ,,milano red '' lepiej jest samarować blue czy red??? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nie ma różnicy czy samrujesz blue czy red'em. Jeżeli masz już kupiony blue to smaruj nim. Miałem ten sam dylemat przy kupnie wosku i sprzedawca mi powiedział, że lepiej kupić blue (ze względów ekonomicznych), no chyba ze wole zapach truskawek to red :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czy Wam red też tak krótko siedzi? Kładłem swój na PB BH i wytrzymał dwa tygodnie. W poniedziałek aż umyłem samochód żeby sprawdzić czy się nie zapchał. Kropelki marne, oddychanie wody słabe... przejechał 1200 km, trzy spłukiwania i dwa mycia. Fakt że większość tego czasu padało, ale bez przesady ;) choć przez pierwszy tydzień nie powiem...fura kozak :song::ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...
  • 3 miesiące temu...

Panowie zadałem już pytanie w innym wątku ale tutaj będzie bardziej pasowało..
Czy mogę takim woskiem zrobić autko czy to już jest lipa i do kosza?
Wosk leżał kilka lat. c5d37155b89e76a07157e16a1c86e178.jpg

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam uprzejmie ..

jako że jestem nowy 😄 to na wstępie chciałbym pozdrowić wszystkich ..jestem pełen podziwu dla Waszej pasji..wiadomości..

mam dwa auta o które bardzo dbam , ale że tak powiem - normalnie . częste mycie , czasami kładę BSD.

teraz chciałbym się pobawić troszkę woskiem , i na pierwsze próby wybrał bym jednak wosk w płynie..

moje typy to poorboys liquid blue/red  lub CH butter wax .. którego jest ciężej kupić nie wiem dlaczego..

moja wątpliwość jest taka ze wyczytałem gdzieś w internecie r że poorboys łapie mocno kurz .. a ja w okresie letnim jeżdżę sporo po polnej drodze..

nie wiem jak jest z butterem pod tym względem.

ewentualnie może jakieś inne propozycje ktoś by miał ..

kolory aut to szary i  średni jansnobrązowy  ... a dokładnie to united grey i dakota grey .. o ile kolory mają jakieś znaczenie.. 

po kurzu jeździ dakota..🙂

jeśli znaleźli byście chwilę czasu to poprosił bym o jakieś sugestie..

leszek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazane przez Ciebie woski to typowe letniaki. Jeśli chodzi o Butter Wax, to chyba myślisz o Chemical Guys (z dostępnością nie ma problemu) - wg mnie, w porównaniu do liquid-ów Poorboys uzyskasz większy połysk, jednak nieco mniejszą trwałość zabezpieczenia. Zarówno CG BW, jak i Poorboy's podobnie ciągną kurz i pył, z tym że lekką przewagę ma chyba CG. Podobny wosk ma w ofercie również Prima. Wszystko to są woski mało trwałe, wymagające przynajmniej raz w miesiącu nowej aplikacji na daily car. Pamiętaj, że podstawą efektu nie będzie tu wosk, a stan lakieru i przygotowanie lakieru (cleaner). Jeśli upierasz się przy wosku płynnym opartym na Carnaubie, co wybierzesz - będzie dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Eidos..

oczywiście o przygotowaniu lakieru wiem , czytałem dużo..

napisałeś że lekką przewagę ma CG , oczywiście piszesz to w kontekście pozytywnym ?

chcę dać najpierw coś na smołę , pewnie naftę lub kupię coś bardziej profesjonalnego , potem ADBL vampir...i na to już chyba wosk..

do tego na później jakiś DQ pewnie od Poorboys .

czy są jakieś woski które mniej przyciągają kurz , oczywiście mogą być w paście , taki wosk też biorę pod uwagę jeśli uważasz że jednak sporo lepszy efekt można uzyskać . 

 generalnie mam gdzie  robić  samochody w spokoju ale raczej na wolnym powietrzu a nie w hali ... , choć taka też mam w razie potrzeby. 

w szarym aucie mimo że ma 10 lat to dopiero ma 55tyś km , w brązowym 50tyś była robiona profesjonalna korekta ...lakiery są na nich w przyzwoitym stanie /dla prawie laika 🙂   , dość często myje szary /używa go żona / , brązowy potrafię myć kilka razy w tygodniu.. , robię to zazwyczaj pod samą bieżąca wodą z bardzo częstym płukaniem rękawicy..

nie chce żebyś mnie xle zrozumiał , nie chcę przyjść na gotowe , w sumie to już 3 dni siedzę na forum i szukam wiadomości ..  , ale za dużo tego jest , w dodatku prawie wszystko jest chwalone więc człowiek dostaje lekkiego kociokwiku we łbie i wraz nic nie wie.. )) , poza tym te Wasze skróty ..dla  laików , ludzi początkujących jak ja to masakracja jakaś ..😄 , no ale może powoli powoli jakoś się człowiek nauczy..

w ramach rewanżu mogę coś tam pomóc przy oponach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.