wojti91zmc Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 Jak jest różnica miedzy natty's red a blue??
Blacha8 Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 Jak jest różnica miedzy natty's red a blue?? Podobno tylko w kolorze i zapachu No i różnią się ceną.
wojti91zmc Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 mam blue i zastanawiam sie jaka jest roznica miedzy nim a red trwałość,look ,docieranie chyba na tym samym poziomie chyba... A tak swoją drogą pod lakier czerwony Hondy ,,milano red '' lepiej jest samarować blue czy red???
Blacha8 Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 Wydaje mi się, że nie ma różnicy czy samrujesz blue czy red'em. Jeżeli masz już kupiony blue to smaruj nim. Miałem ten sam dylemat przy kupnie wosku i sprzedawca mi powiedział, że lepiej kupić blue (ze względów ekonomicznych), no chyba ze wole zapach truskawek to red
wojti91zmc Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 aha dzieki.Zapach Blue to bajka Blacha8, i pod Nattys blue dac jeszcze PW profesional polsih 2(akurt mam taki cleaner ) ? czy na wymyty lakier ipa? czy po PP2 dac ipa i na to blue?
Martini Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Czy Wam red też tak krótko siedzi? Kładłem swój na PB BH i wytrzymał dwa tygodnie. W poniedziałek aż umyłem samochód żeby sprawdzić czy się nie zapchał. Kropelki marne, oddychanie wody słabe... przejechał 1200 km, trzy spłukiwania i dwa mycia. Fakt że większość tego czasu padało, ale bez przesady choć przez pierwszy tydzień nie powiem...fura kozak
SoldierF1 Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2017 Black Hole osłabia trwałość wosku. Jeśli zależy Ci na lepszej trwałości spróbuj sam cleaner przed woskiem. Black Hole przed woskiem = lepszy look + słabsza trwałość.
D@ViD Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2018 @Domel Czyli jaki wniosek ?? Bez wosku mniej lapie mniej syfu z klocków?
Moderator psemo Opublikowano 10 Stycznia 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2018 @Domel Wątek dotyczy PB Nattys Red, a filmik przedstawia PB Wheel Sealant. Powinien się znaleźć w temacie o zabezpieczeniu kół.
Machu Opublikowano 12 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2018 kładł ktoś jakiegokolwiek Nattysa na folię połyskową? Zastanawiam się jak BH z Redem albo sam Red będzie się zachowywał na folii...
maciek-drummer Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Kładł ktoś z Was Nattysa Red na Prima Amigo?
kamykmm Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2018 ja kładłem nattys black na PA - look świetny, ale trwałość w okresie letnim do 3-4tyg, jak popadało podczas trasy to i po tygodniu potrafił zejść
kolo100 Opublikowano 31 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2018 Panowie zadałem już pytanie w innym wątku ale tutaj będzie bardziej pasowało..Czy mogę takim woskiem zrobić autko czy to już jest lipa i do kosza?Wosk leżał kilka lat. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
yacek _b Opublikowano 31 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2018 wstaw do naczynia z gorąca woda , wosk się rozpuści , wyjmij , poczekaj aż zastygnie i spokojnie woskuj auto.
zdanek Opublikowano 31 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2018 @kolo100 Wrzuć puchę do garnka z wrzącą wodą, przetopisz go i będzie ok
kolo100 Opublikowano 31 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2018 Ok dzięki Panowie, idę spróbować... Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
mwleszek Opublikowano 17 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2021 witam uprzejmie .. jako że jestem nowy to na wstępie chciałbym pozdrowić wszystkich ..jestem pełen podziwu dla Waszej pasji..wiadomości.. mam dwa auta o które bardzo dbam , ale że tak powiem - normalnie . częste mycie , czasami kładę BSD. teraz chciałbym się pobawić troszkę woskiem , i na pierwsze próby wybrał bym jednak wosk w płynie.. moje typy to poorboys liquid blue/red lub CH butter wax .. którego jest ciężej kupić nie wiem dlaczego.. moja wątpliwość jest taka ze wyczytałem gdzieś w internecie r że poorboys łapie mocno kurz .. a ja w okresie letnim jeżdżę sporo po polnej drodze.. nie wiem jak jest z butterem pod tym względem. ewentualnie może jakieś inne propozycje ktoś by miał .. kolory aut to szary i średni jansnobrązowy ... a dokładnie to united grey i dakota grey .. o ile kolory mają jakieś znaczenie.. po kurzu jeździ dakota.. jeśli znaleźli byście chwilę czasu to poprosił bym o jakieś sugestie.. leszek
Eidos71 Opublikowano 17 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2021 Wskazane przez Ciebie woski to typowe letniaki. Jeśli chodzi o Butter Wax, to chyba myślisz o Chemical Guys (z dostępnością nie ma problemu) - wg mnie, w porównaniu do liquid-ów Poorboys uzyskasz większy połysk, jednak nieco mniejszą trwałość zabezpieczenia. Zarówno CG BW, jak i Poorboy's podobnie ciągną kurz i pył, z tym że lekką przewagę ma chyba CG. Podobny wosk ma w ofercie również Prima. Wszystko to są woski mało trwałe, wymagające przynajmniej raz w miesiącu nowej aplikacji na daily car. Pamiętaj, że podstawą efektu nie będzie tu wosk, a stan lakieru i przygotowanie lakieru (cleaner). Jeśli upierasz się przy wosku płynnym opartym na Carnaubie, co wybierzesz - będzie dobre.
mwleszek Opublikowano 18 Marca 2021 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2021 dzięki Eidos.. oczywiście o przygotowaniu lakieru wiem , czytałem dużo.. napisałeś że lekką przewagę ma CG , oczywiście piszesz to w kontekście pozytywnym ? chcę dać najpierw coś na smołę , pewnie naftę lub kupię coś bardziej profesjonalnego , potem ADBL vampir...i na to już chyba wosk.. do tego na później jakiś DQ pewnie od Poorboys . czy są jakieś woski które mniej przyciągają kurz , oczywiście mogą być w paście , taki wosk też biorę pod uwagę jeśli uważasz że jednak sporo lepszy efekt można uzyskać . generalnie mam gdzie robić samochody w spokoju ale raczej na wolnym powietrzu a nie w hali ... , choć taka też mam w razie potrzeby. w szarym aucie mimo że ma 10 lat to dopiero ma 55tyś km , w brązowym 50tyś była robiona profesjonalna korekta ...lakiery są na nich w przyzwoitym stanie /dla prawie laika , dość często myje szary /używa go żona / , brązowy potrafię myć kilka razy w tygodniu.. , robię to zazwyczaj pod samą bieżąca wodą z bardzo częstym płukaniem rękawicy.. nie chce żebyś mnie xle zrozumiał , nie chcę przyjść na gotowe , w sumie to już 3 dni siedzę na forum i szukam wiadomości .. , ale za dużo tego jest , w dodatku prawie wszystko jest chwalone więc człowiek dostaje lekkiego kociokwiku we łbie i wraz nic nie wie.. )) , poza tym te Wasze skróty ..dla laików , ludzi początkujących jak ja to masakracja jakaś .. , no ale może powoli powoli jakoś się człowiek nauczy.. w ramach rewanżu mogę coś tam pomóc przy oponach..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się