Skocz do zawartości

Neoxal Carnauba Winter Wax


Strus

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

Ze wspomnianym tu Show Carsem było inaczej. O nieprawidłowościach poinformował nas Klient. Wycofaliśmy całą partię towaru i naprawiliśmy produkt.

Z tego co ja pamiętam, to produkt był "naprawiany" kilka razy, i "na chama" wysyłany klientom płacącym pełną cenę - za każdym razem z inną wadą (a to barwnik zły, a to zapach psuje).

 

Godzinę temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

Po przyznaniu się do winy nastąpiło lawinowe obciążanie nas za wszystko. Klient był bez winy, winny zawsze producent.  Rozpoczęła się jazda po całości. Wszystko pod wspólnymi hasłami, to na pewno inna wersja, znowu zmienili recepturę, to ich wina, eksperymenty na klientach! Ukamienować!!!

W mojej opinii sami sobie to zrobiliście.

Obecnie produkt z tego tematu wygląda na po prostu słaby, a obserwacje "testerów" macie daleko gdzieś idąc w zaparte że produkt działa jak powinien. Pomimo iż przeczy to informacjom o produkcie zawartym na etykiecie

 

Godzinę temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

Rozpoczęła się jazda po całości. Wszystko pod wspólnymi hasłami, to na pewno inna wersja, znowu zmienili recepturę, to ich wina, eksperymenty na klientach! Ukamienować!!!

Może zacznijcie zaznaczać na etykietach która to rewizja produktu? Wątpię żeby ktoś wiedział jaką ma wersję tego np. Show Cars.
Strach później coś takiego kupować, w obawie na trafienie na bubla

 

Godzinę temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

Primer służył nam kiedyś jako podkład do sealantów. Udostępniając go jako samodzielny produkt nie gwarantujemy że dogada się z każdą powłoką czy woskiem. Zarzucanie nam iż nie pasuje do naszego wosku jak puzel również nie jest do końca uprawnione. Czemu miał by? Może byłoby to spójne, ale nie konieczne? Primer nie stanowi zestawu z Carnauba Winter Wax.

Proszę przeczytać sobie etykietę tego produktu. Bo wydaje mie się że wprowadzacie klientów w błąd opisem na etykiecie.

 

Godzinę temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

Wierz mi, przypadki zrobienia sobie auta i raz dwa oddania części produktu póki trwa rękojmia na Allegro to już staje się modne.  I co innego jeśli produkt do nas trafia z powrotem.

Jeżeli takie sytuacje dzieją się często, to rozważył bym wprowadzenie jakiejś plomby, i odmawianie zwrotu jeżeli jest naruszona.

 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
14 minut temu, imola33 napisał(a):

Wypraszam sobie. Proszę przeczytać moje wypowiedzi na temat primera. Odkąd go użyłem pierwszy raz, to zawsze na forum chwaliłem za łatwość użycia i efekt końcowy. Wszystkie moje komentarze na temat primera są w jego wątku. Problem miałem wyłącznie z Show Carsem. I nie zganiałem na Neoxal, tylko dałem do zrozumienia, że coś poszło u mnie nie tak, a że akurat podjęliście decyzję o wymianie całej partii na prośbę kupującego (uprzednio zwalając winę na wszystkich dookoła, przy okazji publicznie obrażając @menior) to skorzystałem z okazji, i poprosiłem o podesłanie poprawionego produktu. Porównałem sobie obie wersje, a następnie kilkukrotnie na forum napisałem, że nowsza wersja działa już tak jak powinna, chwaląc przy okazji produkt.

 

Jak wyżej, chwaliłem wasze produkty, ale chyba pora przestać was jakkolwiek wspierać, bo patrząc na to, że macie problem do mnie, gdzie ja zawsze byłem nastawiony pozytywnie, lub w najgorszym wypadku, neutralnie do waszej oferty, wmawiacie mi coś, czego nigdy nie powiedziałem. Macie problem z przewertowaniem dwóch stron i przeczytaniem dokładnie nicków komentujących oraz ich wypowiedzi. A oto jedna z moich w tym temacie:
 

Zdecydowanie jest to szkodliwy dla was wpis 🙂
 

Mój komentarz na temat Show Cars na pewno również zepsuł wam reputację 🙂
Sorry, ja wysiadam. Wasz 737 to mistrzostwo, ale poważnie się zastanowię (zapewne jak spora część forum) po tej wypowiedzi, czy chcę, aby moje ciężko zarobione pieniądze trafiały do was. a nie do konkurencji

Bardzo przepraszam. Pomyliłem niki. Już zmieniłem wpis na poprawny. Gorąco przepraszam.

Grzegorz Baczyński 

5 minut temu, MikeLBN napisał(a):

Z tego co ja pamiętam, to produkt był "naprawiany" kilka razy, i "na chama" wysyłany klientom płacącym pełną cenę - za każdym razem z inną wadą (a to barwnik zły, a to zapach psuje).

 

W mojej opinii sami sobie to zrobiliście.

Obecnie produkt z tego tematu wygląda na po prostu słaby, a obserwacje "testerów" macie daleko gdzieś idąc w zaparte że produkt działa jak powinien. Pomimo iż przeczy to informacjom o produkcie zawartym na etykiecie

 

Może zacznijcie zaznaczać na etykietach która to rewizja produktu? Wątpię żeby ktoś wiedział jaką ma wersję tego np. Show Cars.
Strach później coś takiego kupować, w obawie na trafienie na bubla

 

Proszę przeczytać sobie etykietę tego produktu. Bo wydaje mie się że wprowadzacie klientów w błąd opisem na etykiecie.

 

Jeżeli takie sytuacje dzieją się często, to rozważył bym wprowadzenie jakiejś plomby, i odmawianie zwrotu jeżeli jest naruszona.

 

Dziękuję za uwagi.

24 minuty temu, imola33 napisał(a):

Wypraszam sobie. Proszę przeczytać moje wypowiedzi na temat primera. Odkąd go użyłem pierwszy raz, to zawsze na forum chwaliłem za łatwość użycia i efekt końcowy. Wszystkie moje komentarze na temat primera są w jego wątku. Problem miałem wyłącznie z Show Carsem. I nie zganiałem na Neoxal, tylko dałem do zrozumienia, że coś poszło u mnie nie tak, a że akurat podjęliście decyzję o wymianie całej partii na prośbę kupującego (uprzednio zwalając winę na wszystkich dookoła, przy okazji publicznie obrażając @menior) to skorzystałem z okazji, i poprosiłem o podesłanie poprawionego produktu. Porównałem sobie obie wersje, a następnie kilkukrotnie na forum napisałem, że nowsza wersja działa już tak jak powinna, chwaląc przy okazji produkt.

 

Jak wyżej, chwaliłem wasze produkty, ale chyba pora przestać was jakkolwiek wspierać, bo patrząc na to, że macie problem do mnie, gdzie ja zawsze byłem nastawiony pozytywnie, lub w najgorszym wypadku, neutralnie do waszej oferty, wmawiacie mi coś, czego nigdy nie powiedziałem. Macie problem z przewertowaniem dwóch stron i przeczytaniem dokładnie nicków komentujących oraz ich wypowiedzi. A oto jedna z moich w tym temacie:
 

Zdecydowanie jest to szkodliwy dla was wpis 🙂
 

Mój komentarz na temat Show Cars na pewno również zepsuł wam reputację 🙂
Sorry, ja wysiadam. Wasz 737 to mistrzostwo, ale poważnie się zastanowię (zapewne jak spora część forum) po tej wypowiedzi, czy chcę, aby moje ciężko zarobione pieniądze trafiały do was. a nie do konkurencji

Przepraszam, pomyliłem niki. Wprowadziłem poprawki.

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@NEOXAL EUROPE Panie Grzegorzu, już przy okazji afery z Show Cars prosiłem o rozwagę w pisaniu publicznych wypowiedzi na forum, ale widzę, że nadal jest z tym u Pana problem. Ta pomyłka będzie Pana kosztowała stałego klienta, który zostawił w allegrowym sklepie Neoxalu "skromne" kilkaset złotych, oraz namówił do zakupów co najmniej dwóch następnych, potencjalnie stałych, klientów. Pierwszy sprzedany na Allegro egzemplarz Winter Wax poszedł w ręce mojego bardzo dobrego znajomego, za moją namową. Mieliśmy go położyć na jego auto, ale chyba jednak nie damy mu szansy i na auto wskoczy Fusso. Na giełdę też nie trafi, bo wątpię, żeby po kolejnej aferze ktokolwiek na tym forum chciał kupić od Pana coś prócz szamponu i powłok. Mocno kibicowałem Neoxalowi i przymykałem oko na liczne potknięcia i błędy, ale widocznie czas z tym skończyć. Zamiast zająć się szeroko zakrojonymi testami z zaufanymi testerami, woli Pan rzucać oskarżeniami na prawo i lewo, często w niewinnych ludzi. Szkoda.

  • Lubię to 3
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

A to uchybienie za które od razu przepraszam. Oficjalnie przepraszam również za nazwanie Pana "agentem konkurencji".

Grzegorz Baczyński

 

11 minut temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

Przepraszam, pomyliłem niki. Wprowadziłem poprawki.

O tym mówię. Tu chodzi... O przepraszam... o Pana, Pana, bo my bruderszaft nie pili. Powiem Panu tak - w internecie, tym bardziej na forach nie ma per Pan. W branży entuzjastów detalingu jeżeli chce Pan sobie Panować to okej, Panuj Pan sobie, ale w ten sposób nie budujesz dobrej relacji a dystans. 

Także pozdrawiam Pana i chłodnej głowy, bo sam Pan pisze herezje, wpisuje Pan źle osoby, nazywa Pan użytkownik "agentami".! 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@NEOXAL EUROPE drogi Panie Grzegorzu.

Rozmawiajmy więc o faktach. Z nich wyłania się tendencja.

Produkt neoxal quick detailer. Miał szereg wersji i poprzednie były wymieniane / wadliwe.

Produkt showcars miał już szereg w wersji nie wiem jak z wymianami.

Produkt neoxal primer używany zgodnie z instrukcją powoduje że zjeżdżają woski. Potwierdzone przez lokalnego podawana szamana i sami potwierdzacie że powinien po prostu dłużej odparować wbrew instrukcji na opakowaniu.

O reszcie produktów wiem niewiele.

Wielokrotnie na forum pisałem o testowaniu. Z anegdotą że taki auto glym butelki testował 2 lata. Że moim zdaniem w tej branży bardzo istotna jest wiarygodność powtarzalność. W moim obiektywnym okiem jeżeli produkty często zmieniają wersję i poprzednie są wycofywane to jednak jest problem z jakością i testowaniem. To nie ma nic wspólnego z obsługą klienta. Nie ma nic wspólnego ze zła wolą. Tu chodzi o chemię, produkt w butelce.

W tym co mówię nie ma żadnej krytyki celem krytyki ani wyżywania się a raczej mocna sugestia żebyście sobie sami nie strzelali w kolano.

Za produkty płacę własnymi pieniędzmi i tak mam na półce pierwszą wersję qdetailera nie zgłaszałem reklamacji.

  • Lubię to 8
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 100% zgadzam się z @analyzator, sam posiadam między innymi QD o trwałości powyżej 6 miesięcy...
Produkt kupiony praktycznie na premierę, użyty 3x stoi na półce nie wiem czemu skoro to bubel.

Co do primer-a, w instrukcji jest informacja żeby odczekać około godzinę  co przy nowych informacjach o kilkugodzinnym okienku jest niepokojące.
Położyłem go na kilka aut i teraz zastanawiam się czy właściciele będą zadowoleni czy wręcz przeciwnie będą mieli do mnie żal bo wosk szybko spłynął.

Szampon uwielbiam, powłoki też są spoko ale żadnej nowości nie kupię.
Rozsądniej będzie poczekać na dziesiątą wersję.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak się złożyło że wosków mam na 10 lat więc nie kupiłem, firmę Neoxal lubię choć czasami mam mieszane uczucia.

Powłoka nr 12 mimo perypetii bardzo lubię 

Powłoka N365 lubię ale nie kupię więcej bo dokładam 50 zł i mam 111

Powłoka 111, mam jeszcze 2 butelki 50 ml akurat "wersja" fajna będę kładł na auto za 2 tygodnie 

Primer u mnie zamiennik Essence, fajny lubię go niestety nie badałem trwałości 

Show Car, mam kilka butelek, nie stosowałem jeszcze , daje klientom gratis do powłok Neoxala 

QD Sio2 kupiony jako używka spóźniłem się z zakupem nowego, mam 0,5l to ten co miał wytrzymać bardzo długo.Podchodziłem do niego już 4-5 razy i po 1 elemencie brałem coś innego, aplikacja i docieranie tragedia, nie mam pojęcia co z nim nie tak.

Podsumowując widać że chlop się stara, choć czasami mu nerwy puszczają, ale fakt strach coś nowego kupić teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, marcineke napisał(a):

czasami mu nerwy puszczają

Tutaj zdecydowanie przydałby się ogarnięty człowiek od pr i marketingu. I więcej testów, ale nie wewnętrznych, a zewnętrznych - puszczamy małe próbki nowych produktów dla zaufanych ludzi (studia, youtube'owi testerzy jak Dziadzia, użytkownicy forum z długim stażem). Owszem, to generuje dodatkowe koszty, ale chyba lepiej trochę dołożyć i ostatecznie wyjść sporo na plus, prawda? Nie chcę nikomu układać biznesplanu ani życia, ale jeśli coś się w tych dwóch kwestiach nie zmieni, to nie wróżę marce długiego życia. Obecnie Neoxal kompletnie stracił w oczach moich, i sądząc po komentarzach na forum, większości użytkowników. Robi się z tego, niestety, drugie RRC.

Życzę wszystkiego dobrego Panu Grzegorzowi i marce, bo nie jestem zawistnym człowiekiem, ale tutaj naprawdę muszą zajść zmiany. Mam nadzieję, że po tej aferze zostaną w końcu wyciągnięte wnioski

  • Lubię to 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, sztefan24 napisał(a):

@marcineke kolego, chłop to w polu pracuje - Pan Grzegorz jak już 😉

Pierwotna netykieta przewidywała, że w  kontaktach sieciowych ludzie traktują się jak równi, bez form per pan czy pani. To Grzegorz wyznacza tu trend „panowania” sobie wzajemnie co mnie osobiście, szczególnie w naszej społeczności, bardzo przeszkadza w komunikacji. 
 

@powalla podrzuć jakieś hydro początkowe jeśli możesz

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już wiem co się wydarzyło. Ale poczekam aż producent się publicznie wypowie. 
W każdym razie ma przylecieć do mnie nowy wosk na testy. 

Osz Ty… „…ja wiem ale wam nie powiem…”

Czekamy
Pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po deszczu ładne krople, po pierwszym myciu ładna tafla 😅 ...ale... Jeśli produkt miał by się tak zachowywać cały czas i wytrzymać te 3/4 miesiące to byłbym zadowolony. Na masce po lewej inny wosk z dobrym hydro, po prawej Neoxal po zejściu tafli i maska prawie sucha 😏 

Zobaczymy co czas pokaże ☺️ ale jak by się udało stworzyć taki produkt taflujacy, to była by to fajna alternatywa dla chyba 99% innych produktów na rynku, które kropelkują od samego momentu aplikacji 🤭

 

IMG_20231030_153427~2.jpg

  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 27.10.2023 o 17:14, Strus napisał(a):

Ja już wiem co się wydarzyło. Ale poczekam aż producent się publicznie wypowie. 
W każdym razie ma przylecieć do mnie nowy wosk na testy. 

@NEOXAL EUROPEmożna prosić o komentarz?

Kupiłem Waszą pierwotną wersję, bo miała być super i miała oferować realną ochronę w zimie przez 6 miesięcy, a okazuje się, że ledwo wytrzymuje 2-3 tygodnie.. Teraz po miesiącu wychodzi v2. Serio czuje się zawiedziony i zrobiony w konia.... 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się może trochę nieprecyzyjnie wyraziłem. V2 to tak naprawdę V1 tylko poprzez inną butelkę i inny korek można ją od v1 odróżnić. 

Problem przy V1 powstał na linii produkcyjnej. Wadliwy był jeden z elementów owej linii co skutkowało jakby niekompletnym składem. Zdarzało się to losowo z tego co wiem. Stąd niektóre egzemplarze były jakby wybrakowane. V1 z ryzykiem „wybrakowania” została ponoć wycofana aby unikąć sprzedaży wadliwych egzemplarzy. 
 

Rozumiem, że to sytuacja losowa. Wypadek przy pracy. I dziękuję tu Grzegorzowi za przyjęcie problemu na klatę i znalezieniu przyczyny.  Dzięki również za przesłanie produktu jakim powinien być od początku. 
 

Będzie film z testem 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.