Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano

Enzo EasyCoat vs CleanTech Cover

obraz.png.e8c73d70cb637b333b07a514b3be6498.png

Cytat

Oparta na polimerach powłoka hydrofobowa o trwałości sięgającej nawet kilka miesięcy.
Produkt idealnie nadaje się do serwisu powłok ceramicznych lub ceramiczno-grafenowych.
Instrukcja.
Nanieś niewielką ilość produktu za pomocą atomizera, rozprowadź Easy Coat za pomocą mikrofibry a następnie do poleruj do uzyskania połysku. Dla większego komfortu pracy używaj 2 mikrofibr. Oparta na polimerach powłoka hydrofobowa o trwałości sięgającej nawet kilka miesięcy.
Produkt idealnie nadaje się do serwisu powłok ceramicznych lub ceramiczno-grafenowych.
Instrukcja.
Nanieś niewielką ilość produktu za pomocą atomizera, rozprowadź Easy Coat za pomocą mikrofibry a następnie do poleruj do uzyskania połysku. Dla większego komfortu pracy używaj 2 mikrofibr. 

 

 

 

obraz.png.1349723f738b882e42af92c2a2e194d0.png

 

Cytat

CleanTech Cover - to wszechstronny produkt. Może być stosowany jako szybka i prosta w użyciu powłoka hydrofobowa o długiej trwałości, jako wspomagacz do osuszania lakieru lub jako quick detailer aplikowany na suchy/mokry lakier. Nadaje lakierowi śliskości, szlistości i podbija jego kolor. Posiada świetne właściwości kryjące, dzięki czemu doskonale nadaje się do błyskawicznego odświeżenia (kryje częściowo mikrozarysowania) i zabezpieczenia lakieru. Wysoka hydrofobowość pozwala na łatwe utrzymanie pojazdu w czystości. Produkt można aplikować na lakier, felgi, szyby i elementy plastikowe. Doskonale nadaje się także do pielęgnacji powłok ceramicznych. Trwałość produktu do 9 miesięcy w zależności od sposobu użytkowania.

Rozcieńczanie:

Gotowy do użycia

Sposób użycia:

I – trwała powłoka

Rozpyl produkt na wyczyszczoną, suchą powierzchnię oraz mikrofibrę.

Rozprowadź produkt mikrofibrą.

Drugą suchą mikrofibrą przetrzyj do sucha. W przypadku trudności w dotarciu zwilż lekko mikrofibrę wodą.

Dla najtrwalszego efektu zaleca się pozostawić auto w garażu na 6 godzin (po tym czasie następuje pełne wiązanie).

II – quick detailer/niewidzalna wycieraczka/ booster do powłoki ceramicznej

Rozpyl produkt na wyczyszczoną, suchą lub mokrą powierzchnię.

Przetrzyj mikrofibrą do sucha

III – osuszacz

Rozpyl produkt na mokry pojazd

Następnie spłucz auto wodą

Dotrzyj/osusz mikrofibrą do sucha

Dodatkowe zalecenia:

Nie używaj na słońcu oraz na rozgrzanej powierzchni

Dla uzyskania lepszego i trwalszego efektu zalecane jak najlepsze przygotowanie powierzchni oraz odtłuszczenie

UWAGA:

H319: Działa drażniąco na oczy

P101: W razie konieczności zasięgnięcia porady lekarza należy pokazać pojemnik lub etykietę

P102: Chronić przed dziećmi

P264: Dokładnie umyć po użyciu ręce oraz ubranie robocze.

P280: Stosować rękawice ochronne/odzież ochronną/ochronę oczu/ochronę twarzy

P305+P351+P338: W PRZYPADKU DOSTANIA SIĘ DO OCZU: Ostrożnie płukać wodą przez kilka minut. Wyjąć soczewki kontaktowe, jeżeli są i można je łatwo usunąć. Nadal płukać

P337+P313: W przypadku utrzymywania się działania drażniącego na oczy: Zasięgnąć porady/zgłosić się pod opiekę lekarza

P501: Zawartość/pojemnik usuwać do zbiorników do segregacji odpadów obecnych w swojej gminie

Piktogram:

GHS07

Pojemność: 200 ml

 

Coś już grzebałem w tym temacie w zeszłym roku ale pandemia wszystko psuła. Dla przypomnienia:

Ale najwyższy czas obudzić się z letargu i coś po testować konkretnie.

Pacjent Renault Clio. Odszczurzony po zimie.

Pełne mycie, dekontaminacja, clay pad, Meg's Car Wash Plus, pomiędzy bawiłem się 2x piana zasadowa i 2x piana kwaśna (testowe) a na koniec przed aplikacją produktów testowych, IPA 1:1.

Lakier bez cleanera ale uważam, że dobrze przygotowany pod te powłoki.

2021-03-13-17-13-01.jpg

Dziś testy jako samodzielne LSP.

2021-03-13-17-25-03.jpg

Aplikacja: 13.III.2021

Przebieg przy aplikacji: 323499km

2021-03-13-17-58-31.jpg

 

Aplikacja:

Na tym lakierze bez problemowa i szybka dla obu produktów. Ale nie czarujmy się, co to jest za lakier ? Tutaj nie trzeba docierać pod ledem. Hazy, swirle od produktu ? Nie widoczne. Na tym lakierze spray & wipe and forget, więc nie ma co ciągnąc tego tematu dalej 😉 Trzeba sprawdzić na innych kolorach i pod ledem.

 

Efekt:

Definitywnie zauważyłem po aplikacji Enzo wzmocnione szklenie i odbicie.

Widzicie jakby bledszy lakier po stronie Cover ale tutaj jeszcze przed aplikacja Covera lakier jest jałowy i zauważam różnicę w odcieniu.

2021-03-13-17-18-20.jpg

Tutaj po aplikacji Covera, "szkiełko" jakby się wyrównało.

2021-03-13-17-21-50.jpg

 

Szaruga nie wspomagała odbioru efektu, ale definitywnie lakier zeszklił się.

2021-03-13-17-22-22.jpg


2021-03-13-17-22-39.jpg

Widzę, że każdy panel inna barwa 😉
2021-03-13-17-22-43.jpg


2021-03-13-17-22-49.jpg

 

I tutaj na tym zdjęciu i w realu - mam właśnie wrażenie, że Enzo mocniej szkli a lakier po stronie Covera jakby leciał w przyciemnienie (moje oko odbiera jakby barwę brązową po stronie prawej). Inny odcień szkła.
2021-03-13-17-22-59.jpg

 

No ale może to tylko subiektywne spostrzeżenia - generalnie ten lakier jest bez korekty więc ciężko tu mówić o jakimkolwiek efekcie WOW - ale na pewno trochę odzyskał życia 😉 Będziemy badać trwałość, hydro, krople i inne szmery bajery 😉


Krótki filmik. Przebieg spisany i zaczynami zabawę.
 

 

 

 

  • Lubię to 8
  • 3 miesiące temu...
  • Moderator
Opublikowano

Aplikacja: 13.III.2021 Przebieg przy aplikacji: 323499km

Pierwsze mycie: 18.VI.2021 przy przebiegu: 326876km czyli 97 dni co stanowi 3 miesiące i 5 dni oraz 3377km dalej

 

Stan auta przed pierwszym myciem po aplikacji:

2021-06-18-18-26-57.jpg


2021-06-18-18-27-00.jpg


2021-06-18-18-27-11.jpg


2021-06-18-18-27-13.jpg


2021-06-18-18-27-17.jpg


2021-06-18-18-27-18.jpg


2021-06-18-18-27-21.jpg


2021-06-18-18-27-45.jpg

 

Lakier wymyty dwukrotnie ADBL Acid Foam.

Maska i dach kaplica ale boki jeszcze reagują. Najlepiej strona prawa czyli strona CleanTecha. Krople fatalne ale zrzut widoczny i osuszanie. Definitywnie coś jeszcze siedzi na bokach.

Enzo trochę gorzej ale skłamałbym gdybym powiedział że umarł na bokach definitywnie.

 

 

  • Lubię to 3
  • Moderator
Opublikowano
7 godzin temu, Domel napisał:

2021-06-18-18-26-57.jpg

Musze zacytować to zdjecie. Fajnie tu widać że miejsce bez zabezpieczenia jest ewidentnie czystsze od tych z LSP. Musze kiedys zrobic test brudzenia sie LSP i samooczyszczania 

Opublikowano
8 godzin temu, Streat napisał:

Musze kiedys zrobic test brudzenia sie LSP i samooczyszczania 

Testowałem i lakier po korekcie bez zabezpieczenia najczystszy, test robiony przez rok.

Niestety taka jest prawda i podobnie jest z NW😉

  • Lubię to 1
  • Moderator
Opublikowano
16 minut temu, DZIADZIA napisał:

Testowałem i lakier po korekcie bez zabezpieczenia najczystszy, test robiony przez rok.

Niestety taka jest prawda i podobnie jest z NW😉

To mnie właśnie męczy od kilku lat. Auta pod blokiem godzinę po deszczu suche a moje całe w kroplach - potem krople łapią kurz a po kilku godzinach całe auto w makabrycznych kurzo water spotach ;/ A wszystkie obok "czyste" ...

  • Haha 1
Opublikowano

Zaobserwowałem, że LSP taflujące zbierają mniej syfu. Potwierdzacie czy obalacie?

Muszę zrobić kiedyś test takich QD, np. SSW kontra SG ceramic detailer. 

 

  • Moderator
Opublikowano
2 godziny temu, bonderez napisał:

Zaobserwowałem, że LSP taflujące zbierają mniej syfu. Potwierdzacie czy obalacie?

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 19.06.2021 o 16:50, DZIADZIA napisał:

Testowałem i lakier po korekcie bez zabezpieczenia najczystszy, test robiony przez rok.

Niestety taka jest prawda i podobnie jest z NW😉

Spotkałem się również z tym że auto z zaniedbana powłoka po jakimś czasie wyglądało gorzej niż jak samochodu bez powłoki, mówię o okropnych wżartych waterspotach. Sporo produktów to jest wręcz lep na brud, na felgach to można łatwo zauważyć. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 20.06.2021 o 21:51, Gardor napisał:

Spotkałem się również z tym że auto z zaniedbana powłoka po jakimś czasie wyglądało gorzej niż jak samochodu bez powłoki, mówię o okropnych wżartych waterspotach. Sporo produktów to jest wręcz lep na brud, na felgach to można łatwo zauważyć. 

Idealny opis powłoki jednego z Polskich producentów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.