Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bez roznicy, dajac 3 kropelki pasty swiezy pad wypracujesz paste bardzo szybko, stad pylenie. Zmiejsz obroty, dobrze rozporwadz a potem 'szalej' :)

 

Co do sciagania rys, niestety trzeba z nimi troche popracowac, to nie takie kolorowe ;)

Opublikowano
Co do sciagania rys, niestety trzeba z nimi troche popracowac, to nie takie kolorowe

 

czyli się nie bać i troche wiecej szaleństwa w polerce przy tych rysach wiekszych? :P w granicach rozsądku oczywiście

Opublikowano

Ciezko powiedziec, nie wiem jak pracujesz ;) Ogolem, spolerowanie glebszej rysy nie uda Ci sie za 1 czy drugim przejazdem DA ;) Trzeba cierpliwosci i pracy ;)

Opublikowano
Ogolem, spolerowanie glebszej rysy nie uda Ci sie za 1 czy drugim przejazdem DA ;) Trzeba cierpliwosci i pracy ;)

 

no a rotacją i wełniakiem? też cisnałem i troche ich pozostawało :/

Opublikowano
też cisnałem i troche ich pozostawało

 

Michał... czy Ty przypadkiem za dużo nie wymagasz? ;)

A4 z reguły ma dosyc twardy lakier. Rysy które nie idą po drugim przejściu, aby sobie ułatwić bierze się delikatnie na trizact, płatki finesse lub papierek 3000.

 

btw. tą mikrofibrą ze zdjęcia nie powinno się dotykać lakieru. Możesz jej używać do środka, skór itp. ale nie do karoserii. To może ona narobiła Ci tych rys? co? :idea:;) Ze zdjęć jednak wyglądają stosunkowo głębokie. Jeszcze trochę pracy i będzie ok.

Opublikowano
czy Ty przypadkiem za dużo nie wymagasz?

 

chce miec odrazu ideał :D

 

btw. tą mikrofibrą ze zdjęcia nie powinno się dotykać lakieru.

 

tylko ją położyłem :)

 

ale w zasadzie ..zawsze nimi wosk ścierałem czy coś :shock:

 

[ Dodano: 2 Lipiec 2011, 22:30 ]

Jak dlugo pracowales nad jednym panelem?

 

z 1,5 godziny myśle, ale to sa moje poczatku, próby, testy, zmiana maszyn itd

Opublikowano
to musisz wspomóc sie papierkiem 2000
I dopiero sobie roboty narobi... Ślady po obróbce papierem na twardych lakierach audi jest ciężko usunąć. Na Audi Manzerna zda idealnie egzamin ale jako drugi etap. Pierwszy to zdecydowanie wełniak z jakąś agresywną pastą. Nawet Fareclą.
Opublikowano

ale widzę, że kolega ma podobne spostrzeżenia jak ja.

też robiłem dużo kombinacji z FG500, wstępnie nasączałem, kombinowałem z prędkościami, dodawałem trochę FF3000 etc. etc. i pasta, wbrew temu o czym wspominają bardziej doświadczeni, szybko ginie, wysycha, nie widać jej na lakierze, wypyla. co prawda zaakceptowałem ten fakt i na wełnie jakoś to szło, ale mamy strasznie odmienne obserwacje.

Tomek pisał o tym, że FG500 ma opinię wysychającej długo, mi natomiast ginęła momentalnie...dlatego troszkę głupieję.

Opublikowano

Wczoraj właśnie skończyliśmy polerować mocno dojechane Audi '2002 z bardzo twardym lakierem. Trochę to zajęło, ale pełna korekcja została osiągnięta przy użyciu FG500 wspomaganej przez papier 2500 do spłycenia najgłębszych rys. Całość wykończona SF4000. Mając na uwadze Twoje spostrzeżenia o wysychaniu pasty próbowałem zreprodukować ten problem, ale przy różnych ilościach nakładanej pasty, różnych padach i kombinacjach prędkości/nacisku nic takiego nie następowało. :dontknow:

Jedna aplikacja FG500 pozwalała na bardzo długa pracę.

 

Myślę, że Twoje spostrzeżenia o wysychającej paście mogą się brać z tego, że FG500 rozprowadzona w odpowiedniej ilości po polerowanej powierzchni, dość szybko staje się klarowna. Po kilku ruchach maszyną nie widać już białej pasty na powierzchni lakieru, ale jak przejedzie się palcem to widać jednak że coś jest i się maże. To pasta którą trzeba przepracować. Biorąc pod uwagę, że to Twoje pierwsze podejście do polerki być może uznałeś, że pasta wysycha podczas gdy ona tam wciąż była.

Opublikowano

wymiennie zamiast SF4000 mogłaby być FF3000? każdy odradza mi zakup SF4000, a praktycznie wszyscy na niej pracują :mrgreen:

Opublikowano

Czyli zero konkretnych powodów?

Ja się spotykam z opiniami że FG + SF to optymalne rozwiązania w 90% przypadkach a sam SF jest lepszą pastą od FF chociażby pod względem technologicznym.

Opublikowano

miałem zamiar kupić FG500, PF2500, FF3000 ale teraz mam coraz więcej wątpliwości. z tego co widzę mało kto pracuje na PF2500. Na dodatek głównie wykańcza SF4000, a sporadycznie FF3000.

Opublikowano

Hikiel Menzerna FG500 na futrze Flexipads.

Przygotowanie, korekta i wosk jakieś 16h pracy dwóch osób. Ale sama maska pochłonęła ogrom czasu bo ktoś kiedyś się na niej zabawił w Zorro i sporo było wycinania głębszych rys.

Opublikowano

yukon, zrobisz jak zechcesz - ale jak przyjdzie Ci wylizać lekko porysowane auto to SF4000 nie da rady, FF3000 też nie... PF2500 nada się idealnie.

 

FF3000 tylko ze względu na cenę. Pracuje się na niej znakomicie, a efekty pracy są prawie identyczne jak po SF.

 

To, że mało kto na tym pracuje świadczy tylko o braku możliwości danych osób. Większość zajmująca się "profi-profi" polerowaniem itd - ma komplet od FG po SF i dobierają według preferencji i zapotrzebowania.

 

Idealne wykończenie SF4000 po futrze i FG500 na twardych lakierach jest bardzo pracochłonne. Dlatego ja polecam jako drugi krok PF2500 - a FF lub SF używać do wylizania.

Opublikowano
Wczoraj właśnie skończyliśmy polerować mocno dojechane Audi '2002 z bardzo twardym lakierem. Trochę to zajęło, ale pełna korekcja została osiągnięta przy użyciu FG500 wspomaganej przez papier 2500 do spłycenia najgłębszych rys. Całość wykończona SF4000. Mając na uwadze Twoje spostrzeżenia o wysychaniu pasty próbowałem zreprodukować ten problem, ale przy różnych ilościach nakładanej pasty, różnych padach i kombinacjach prędkości/nacisku nic takiego nie następowało. :dontknow:

Jedna aplikacja FG500 pozwalała na bardzo długa pracę.

 

Myślę, że Twoje spostrzeżenia o wysychającej paście mogą się brać z tego, że FG500 rozprowadzona w odpowiedniej ilości po polerowanej powierzchni, dość szybko staje się klarowna. Po kilku ruchach maszyną nie widać już białej pasty na powierzchni lakieru, ale jak przejedzie się palcem to widać jednak że coś jest i się maże. To pasta którą trzeba przepracować. Biorąc pod uwagę, że to Twoje pierwsze podejście do polerki być może uznałeś, że pasta wysycha podczas gdy ona tam wciąż była.

 

Tomku, ja jeszcze to sprawdzę ponownie przy najbliższej okazji, ale rzecz w tym, że ta pasta nie zostawiała po sobie NIC. W przeciwieństwie do FF3000, która istotnie, stawała się przejrzysta, ale zostawiała wyraźną, mażącą się warstwę - fajnie by było, żeby z FF3000 było podobnie. Zobaczymy. Jak na innym samochodzie też będzie tak dziwnie, to wyślę Ci to co mi zostało i sam sprawdzisz :good:

Opublikowano

wie ktos jakim odpowiednikiem w mezernie bedzie sholl s17+ ? do tej pory s17+ uzywalem na srednio twardym padzie jako wykonczenie po s02/03

Opublikowano
S17+ tnie mocniej od FF3000 i SF4000

 

czyli PF2500? Swoja droga na Twoje oko duzo mocniej tnie s17+ od FF3000?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.