Jump to content
Stolaar

Lexus GS 350

Recommended Posts

Cześć, jako że mamy obecnie sytuację w kraju taką jaką mamy, dlatego w związku z tym postanowiłem dodać swój pierwszy W&W z racji większej ilości wolnego czasu dla siebie. Jakiś czas temu zawitał do mnie Lexus GS350, który był niecałe pół roku temu polerowany w okolicznej firmie, wstępnie auto nie wyglądało aż tak źle, po dokładnym umyciu okazało się zupełnie co innego. 🙂 Podczas pracy nad autem, właściciel auta chciał rozszerzyć zakres usług o kompleksowy detailing wnętrza, łącznie z pełną zmianą oraz doposażeniem auta w wentylowane fotele których wcześniej nie było w pojeździe. 🙂 Niestety nie mam pełnej relacji zdjęciowej z przygotowania auta oraz przekładania wnętrza, trzeba było nadrabiać czas po dołożeniu dodatkowej usługi z wnętrzem pojazdu. Teraz koniec pisania, zabieramy się do pracy! 👉🔥✅

Auto zaraz przed przyjazdem do mnie, tak jak widać sporo osadu drogowego, felgi mega zabrudzone, końcówki również. 🙂  Na auto najpierw wleciał Vasco w ościeża drzwi, kwas na felgi od Pure Chemie oraz na koniec piana od CleanTech 70ml/1l w PA. 

IMG_7035.jpg.7c1a1b065c1339001ea091c4eb9b4e24.jpgIMG_7037.jpg.b6c021dfa2ee1820a80da69a75903370.jpgIMG_7026.jpg.673013be38f5446a10c23e0e1e6a0208.jpgIMG_7039.jpg.b7b95000aab0dc9ffdfd2a104eba9701.jpgIMG_7041.jpg.92dab9217431c3d4cbfa40a57665058e.jpgIMG_7046.jpg.0a412d872a567173c9f0da0dd9c9357a.jpgIMG_20200217_143957.jpg.c333121851470053be09a8f868d651b8.jpg

Po tej czynności przystąpiłem do głównego mycia felg - Najpierw iron od adbl 🙂 

IMG_20200217_174455_BURST004.jpg.176a97fae75a110d9f4450aa2c8950e6.jpg

Następnie użyłem Clean Tyre & Rubber od Detailer's Magic, niestety po jednym kole atomizer puścił i całe ręce ulane w produkcie 😡

IMG_20200217_175724.jpg.4422b90323a10ef84fc01665030adce5.jpgIMG_20200217_175751.jpg.a277fd6f4460a470a80e6e695777073a.jpg

Resztę pracy zastąpił Tire & Rubber od CleanTecha, bardzo mocny i wydajny produkt 🔥🏆

IMG_20200217_175900_014.jpg.2de9fa797f2c80d1d3277b3d192076dd.jpg

Po aplikacji produktów, czas na pędzelkowanie/szczotkowanie 🙂 

IMG_7074.jpg.8239ccc3718fca9da3efa92945c78c7e.jpgIMG_7077.jpg.a54d1e4bdb52ba7779b6742e127015e0.jpgIMG_7078.jpg.2b8010c38ddf0891d4a4b6d615affe66.jpgIMG_7083.jpg.2a2b8e0d9aea41d5c70e91a2940de835.jpg

Całość płuczemy wodą pod ciśnieniem, przechodzimy do pierwszego mycia na dwa wiadra i ponownie opłukujemy całe auto ponownie 😎

IMG_7089.jpg.e7530a86e3bbc65137ca35f27997cd24.jpg

Następnie osuszamy auto wrzucamy duża ilość #Prickborta i powtarzamy czynność z opłukaniem auta z osuszeniem. 🙂

IMG_20200217_184016_014.jpg.9e923cf846fe4a7a17effb7d33614b93.jpg

Po osuszeniu auta przechodzimy do nałożenia irona na całe auto, tym razem postawiłem na Red DeWheel od #cleantech z tego względu, że posiada bardziej żelową konsystencję, daję mu około 5 minut i przechodzę do glinkowania lakieru, wspomagając sie lubrykantem od #4detailer 🙂

IMG_7070.jpg.21657c3685acca7394e1dc40d5dc2611.jpgIMG_20200217_194121.jpg.d24a07c26f736c74ee2e708e255e5a72.jpg

Po tej czynności myję ponownie auto, osuszam i przechodzę do wstępnej inspekcji lakieru 🙂

IMG_7092.jpg.327d61e915b0835209f5317495c70980.jpgIMG_7095.jpg.3953a2c44c3b4c7966e8b8ec21ca140b.jpgIMG_7102.jpg.e69651c411e64bada6543c2a3fbed99a.jpgIMG_7105.jpg.831746bd0bde55ef29827cfa23d3becc.jpgIMG_7108.jpg.6b4cb5b1aa3ae5997a8a52f0e118e577.jpgIMG_7410.jpg.6a694c24ab926995fea55a4aaef04f06.jpgIMG_7459.jpg.73c6741ed96719384a5d3cc3dfded524.jpgIMG_7461.jpg.520734ce4b2cc94ee29f334bb8e828a4.jpgIMG_7467.jpg.efac62ca02c9070ce7812e34147f1a89.jpg

Wtedy już widziałem z czym przyjdzie się zmierzyć, będzie duużoo pracy oraz kombinacji podczas korekty przy tym aucie 🤦‍♂️😎 Tego samego dnia zabrałem się za podstawowe sprzątanie wnętrza pojazdu, odkurzenie, przetarcie plastików, umycie szyb 🙂 Zdjęcia przed sprzątaniem 🙂

IMG_7115.jpg.cab117b9f7f3817d57f1778b214bbcb3.jpgIMG_7118.jpg.77e209c92c8190f1950e15e55324cd40.jpg

 Rano gotowy do boju z lakierem, otrzymałem telefon od właściciela auta czy dam radę wykonać kompletną zmianę wnętrza pojazdu wraz z doposażeniem go w wentylowane fotele. Wyszło jak wyszło, wnętrze tego samego dnia po godzinie 15:00 pojawiło się u mnie. Dzień w plecy, korekty nawet nie zaczynałem robić przed wnętrzem bo wiedziałem z czym będzie się do wiązać, demontaż, montaż, demontaż i tak w kółko. 🙂 Na pierwszy ogień poszły boczki drzwi 🙂IMG_7127.jpg.2097d384a41b313db9107b16683da3ed.jpgIMG_7128.jpg.78c5e38b772df866e2e94c2b3e1a2975.jpgIMG_7628.jpg.36cae49240e16d53bf4771b330ce389f.jpg

IMG_20200220_141501.jpg.fa60fb3a93ca9e7e8355e6911e3d1872.jpgIMG_20200220_142933.jpg.c5c8e7c78b7644e3de429150179e866b.jpg

Różnica w kolorze tapicerki wynika z dwóch innych aparatów 🙂 Następnie z auta wymontowałem fotele 👉✅

IMG_7222.jpg.703f9f163b12678b2528afb837ee71fa.jpgIMG_7223.jpg.b0fe61798e25d61bd10ba3b845c91ac1.jpgIMG_7231.jpg.3664a41ca2b805a09234aae8ae64b032.jpgIMG_7240.jpg.8d0cd562430288d231cdba0e5701cb2b.jpg

Teraz przystąpiłem do demontażu wykładziny/podłogi pojazdu w celu dołożenia nowej wiązki pod wentylację foteli w fabrycznych miejscach pojazdu, tutaj niestety nie mam za dużo zdjęć ponieważ była już 2 w nocy, a czas strasznie gonił, na tym etapie musiałem się zając pracą niż dokumentacją zdjęciową 🙂

IMG_7251.jpg.c58689ded4846ff7eb351bd8d4be8bb9.jpgIMG_7256.jpg.7fbe058ce9be5da3fe0dc90f6b3e38f7.jpgIMG_7259.jpg.8c808b620271c8971c6b6b8a92c01787.jpg

Następnie zająłem się złożeniem tunelu na nowych podzespołach oraz demontażem kanapy z tyłu pojazdu 🙂

IMG_7244.jpg.ca7f26ac36faa49aef94c487d7c4588e.jpg

IMG_7272.jpg.8c5f1a766438e2523b009e224d004b36.jpgIMG_7276.jpg.af432dc28ba550aa8ed255f84da3ad65.jpgIMG_20200222_013715.jpg.e914ba67ef6ac5dc00cb70cc8e217e78.jpg

Po ułożeniu wiązki przyszedł czas na sprawdzenie wentylacji foteli, wszystko udało się za pierwszym razem. Kolejny demontaż i czas na gruntowne czyszczenie skór oraz miejscowe lakierowanie tylnej kanapy. 🙂

IMG_20200223_173818.jpg.a50c7cbf8efe245863592e8292671d00.jpgIMG_7327.jpg.2b15147da1a6d44d9cc554186b5fc8bf.jpgIMG_7364.jpg.f8d3368a94b4be1d68bfc3a5bab9dc63.jpg

W czasie gdy czekałem na związanie farby między warstwami, postanowiłem na szybko zając się komorą silnika, fibra i Ech2O w akcji 🙂

IMG_20200222_210057.jpg.54991dba41ebb764f59a7fafac273680.jpg

Przed montażem kanapy oraz foteli czas na odkurzanie, mycie szyb oraz pędzelkowanie wszystkiego co się da 🙂 Pędzle #workstuff oraz niezastąpiony inside cleaner od #cleantech. IMG_20200222_001236.jpg.22c3db808dd259f536346e53fbe4adac.jpgIMG_20200222_001435.jpg.d575095df9aedf3687e8db580b698c78.jpg

Następnie dekory dostały drugie życie przez ich odświeżenie. #detale 🙂IMG_20200222_004006.jpg.5ec7e2a64289bf4e7168b0e383e2c3b9.jpgIMG_7262.jpg.8baf4790d23a12ccb14834df7834b3a4.jpg

Kolejnego dnia wszystkie elementy skórzane zostały zaimpregnowane satinem od #manufakturawosku, a miejsce lakierowane Leder Versiegelung od #colourlock.

IMG_7385.jpg.26a6ff437c914382d8f5a3e3d594cc41.jpg88104534_534678507162061_2790573580880969728_n.jpg.74ebbf064a840514f2db7eff6210a5ca.jpg88052493_500967140566248_716047232373096448_n.jpg.9ea3091a81f1da5aea3adb60eafe68bf.jpgIMG_7387.jpg.40484e52dd7f9f89e3b87709a8fd0f85.jpg

Następnie zabieramy się za montaż wnętrza oraz podłączeniem całej instalacji elektrycznej. 🙂

IMG_7380.jpg.3a7bb1a90cc91c3046ec7b34470f80f8.jpgIMG_7626.jpg.968ab03bb7ce1dddff124b1d95032295.jpg

Teraz przyszedł czas na oczyszczenie drzwi, niezastąpiona rękawica od CarPro #InnerScrub 🔥🔥🏆

IMG_20200224_164848.jpg.ce86b26278e9e4901eb3ca92d7948e5d.jpg

Ostatecznie na oczyszczone wcześniej plastiki wleciał dressing od Funky Witch #gentleman, pozostawił naprawdę bardzo ładny efekt matu 🙂

IMG_20200224_182310.jpg.40b1cbad560910bba074a15407f17ef1.jpg

Na tym finalnie zamykamy wnętrze i zabieramy się za lakier 🥰🚗 Wybieramy jedną z nich - ostatnio najczęściej używaną u mnie XCE 😍 #FLEX

IMG_7477.jpg.3874cb72874c82f82bc5d8cbce98b304.jpg

Pierwsze efekty 👉

IMG_7588.jpg.a98731a408527a8a4208350f9439d70c.jpg

Do wykończenia lakieru przed powłoką posłużył #Essence 👌

IMG_7481.jpg.1f160481535252a3bdea21874378f9c3.jpg

Finalnie na auto została położona w dwóch warstwach powłoka CarPro UK 3.0, następnie Gliss oraz przed wyjazdem Reload. Efekty prac poniżej. 🚗💥

IMG_7638.jpg.2debb885f027e323297aa4fccb917b79.jpgIMG_7633.jpg.feb4f92335763f1326a9785cd6e1d923.jpgIMG_7634.jpg.2941e4059b6c2e995cd782101aeb981c.jpgIMG_7641.jpg.640f802a08bceb5070554fec89bef4af.jpgIMG_7642.jpg.2e3d7e7609107850f5b7fbafddc8c900.jpgIMG_7643.jpg.ec7c144b1e77b12dfe032e9a64d44896.jpg1593531952_Beznazwy-a1.jpg.5007a9d28a991c309230295785721af6.jpgIMG_7655.jpg.65cf67bbde53d04ea421acfe6494b546.jpgIMG_7649.jpg.11886957ced030a602a67f567e572758.jpgIMG_7654.jpg.1f7099417b148dfba40b6663ac141ed3.jpgIMG_7652.jpg.612259ac8265577d3123dc0646f77313.jpg

Dziękuję za uwagę, pozdrowienia dla Was 🙂

IMG_7631.jpg

  • Lubię to 25
  • Super 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna robota, zarówno przy detailingu, jak i przy przekładce. Zdjęcia - pierwsza klasa, czym robione?

Chciałbym kiedyś dojść chociaż do 1/4 tego poziomu, szacun 🙂

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za miłe słowa, zdjęcia robiłem telefon - P20 Pro oraz lustrzanka Canon z kilkoma obiektywami 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stolaar przed i po we wnętrzu wygrałeś wszystko 😄 Wspaniała robota, wiadomo ze pracy ogrom ale dzięki takiemu demontażowi wnętrza mogłeś dużo dokładniej wyczyścić wszystko. Na lakierze też petarda 😉  

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relacja super, auto też.


Jednak najbardziej to mi się miejsce spodobało.

  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mega się jaram tym Twoim garażem... coś pięknego! 

  • Lubię to 2
  • Super 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lex odżył, sama przyjemność oglądanie takich relacji 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo przyjemnie ogląda się takie relacje. Widać, że masz smykałkę do samochodów ale także do fotografii. Garaż robi robotę:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stolaar Super robota. Pytanko mam - widzę myjesz w środku, ale nigdzie nie widzę żadnego odpływu ? Tam na środku, pod autem masz coś ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję wszystkim za taki odzew i to jeszcze pozytywny 🙂

Godzinę temu, david2888 napisał:

@Stolaar Super robota. Pytanko mam - widzę myjesz w środku, ale nigdzie nie widzę żadnego odpływu ? Tam na środku, pod autem masz coś ?? 

Kratka ściekowa jest centralnie na środku, całość ułożona w kopertę do spływu. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mega praca nad tym lexem 😄 no i demontaż i montaż nowego wnętrza pochłoną mase czasu, ale za to odmienioło to auto 😄 troche wiecej zdjeć i moznaby dać tą relacje do PSB 😎

 

Jakich past uzyłes i padów do korekty lakieru po za essence?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Streat Bardzo chciałem zrobić dużo większą ilość zdjęć lecz tak jak pisałem w relacji, czas pracy miałem bardzo ograniczony i musiałem ostro przyspieszyć szczególnie z lakierem. We wnętrzu pojazdu spędziłem około 3 dni, a tyle wstępnie miałem przeznaczone ogółem na to auto, Lexus finalnie został ponad tydzień. Relacja na PSB będzie z moim prywatnym autem, tam będzie mega dużo się działo, pełen detaling, łącznie z demontażem zderzaków, progów, foteli itd 🙂 Do korekty używałem naprawdę dużo różnych kombinacji, pasty jakich użyłem jeśli dobrze pamiętam to 3+ z Honey oraz ClearCut, ta pierwsza wycinała mega dobrze aczkolwiek zostawiała spory bałagan, do tego później próbowałem Sonaxem Cut&Finish oraz 2 z honey, obie nie dawały zaskakujących rezultatów na tym lakierze i chyba ostatecznie zostałem przy ulubionej #koch f5 i niebieskiej gąbce #nat. Z padami kombinowałem dość mocno tutaj wiec już nawet nie pamiętam jakie poszły do cięcia, essence też poszedł na niebieskiej gąbce z Nata 🙂

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo przyjemna relacja jak i garaż 😉

Zdziwiło mnie tylko zastosowanie Vampire Liguid na felgi a Red DeWheel na całe auto, wydawało mi się że bardziej wodnista konsystencja deirona ADBL'a lepiej nada się do karoserii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Bartek3723 napisał:

Bardzo przyjemna relacja jak i garaż 😉

Zdziwiło mnie tylko zastosowanie Vampire Liguid na felgi a Red DeWheel na całe auto, wydawało mi się że bardziej wodnista konsystencja deirona ADBL'a lepiej nada się do karoserii.

Lakier potrzebował dłuższej pracy ironem, drzwi na ciemnym lakierze robiły się dosłownie czerwone. Właśnie dlatego zdecydowałem się na żelową konsystencję, żeby całość dłużej poleżała i dała tym samym lepszy poślizg w późniejszym etapie dla glinki przy glinkowaniu lakieru 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochód wyglądał nie jak własność miłośnika motoryzacji. Tylko narzędzie pracy, i to górnika jadącego prosto z pracy. Strasznie uwalone fotele.

 

Zastanawiam się czy 5 warstw to nie przesada: Essence, 2x CQ UK, Gliss, Reload

 

@Stolaar wyznaczasz nowy trend,, kiedyś 50/50 robiło się przed i po czyszczeniu. A Ty robisz przed i po wymienie foteli 😄 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o nowe fotele, które są w skórze to takie kupił właściciel, poprzednie są w alcantarze i dodatkowo jasnej, brudzą się praktycznie od samego patrzenia.. 🙂 

Jakie 5 warstw ? 🙂 Essence dodaje takie małe 5% do dodatkowego looku oraz gruntuje powierzchnię pod powłokę, uk jest bazową powłoką, gliss jako top, a reload zabezpiecza przez pierwsze dni do utwardzenia powłoki 🙂 Spokojnie, poczekaj aż będę robił swoje prywatne auto, tam będzie grube 50/50 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, ad.am napisał:

@Stolaar fajnie się ogląda :good:

Działasz w Czwie?

Okolice Sieradza 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Stolaar napisał:

Okolice Sieradza

Zasugerowałem sie tablicą rej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, ad.am napisał:

Zasugerowałem sie tablicą rej.

To chyba była sugestia że na jednym zdjęciu cenzura nie zadziałała 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praca świetna, relacja też i ten garaż 🤩

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mega robota,  pracy co nie miara pewnie miałeś jeszcze jak klient wymyślił zmianę wnętrza 😮 ale czego się nie robi aby klient był zadowolony. Jak te ledowe oświetlenie Ci się sprawdza z kontaktem z wodą? Bo zauważyłem że myjesz auta w środku i czy te lampy ledowe są jakoś wodoodporne ? Nie masz z nimi problemów? Sam myślę nad oświetleniem teraz i nie wiem co wybrać... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@antek1987 Nie mam najmniejszego problemu z tym oświetleniem, kilka razy woda z myjki poleciała prosto na nie i nic się nie działo, nie są wodoodporne, jeśli któraś się spali to bez przesady kosztują 10/15zł sztuka, u mnie wszystkie chodzą cały czas od września po zmianie oświetlenia na ledowe 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stolaar dziękuję za odpowiedź 🙂 jak dobrze pamiętam masz barwę neutralna 🙂 mega wygląda twoje miejsce pracy i nic bym nie zmieniał. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, antek1987 napisał:

@Stolaar dziękuję za odpowiedź 🙂 jak dobrze pamiętam masz barwę neutralna 🙂 mega wygląda twoje miejsce pracy i nic bym nie zmieniał. 

Wraz z jedzeniem rośnie apetyt. Rozwój i nie zatrzymywanie w miejscu jest bardzo ważne.

To że coś jest idealne, nie oznacza że nie może być lepsze.

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.