Stolaar Opublikowano 17 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2020 Cześć, jako że mamy obecnie sytuację w kraju taką jaką mamy, dlatego w związku z tym postanowiłem dodać swój pierwszy W&W z racji większej ilości wolnego czasu dla siebie. Jakiś czas temu zawitał do mnie Lexus GS350, który był niecałe pół roku temu polerowany w okolicznej firmie, wstępnie auto nie wyglądało aż tak źle, po dokładnym umyciu okazało się zupełnie co innego. Podczas pracy nad autem, właściciel auta chciał rozszerzyć zakres usług o kompleksowy detailing wnętrza, łącznie z pełną zmianą oraz doposażeniem auta w wentylowane fotele których wcześniej nie było w pojeździe. Niestety nie mam pełnej relacji zdjęciowej z przygotowania auta oraz przekładania wnętrza, trzeba było nadrabiać czas po dołożeniu dodatkowej usługi z wnętrzem pojazdu. Teraz koniec pisania, zabieramy się do pracy! Auto zaraz przed przyjazdem do mnie, tak jak widać sporo osadu drogowego, felgi mega zabrudzone, końcówki również. Na auto najpierw wleciał Vasco w ościeża drzwi, kwas na felgi od Pure Chemie oraz na koniec piana od CleanTech 70ml/1l w PA. Po tej czynności przystąpiłem do głównego mycia felg - Najpierw iron od adbl Następnie użyłem Clean Tyre & Rubber od Detailer's Magic, niestety po jednym kole atomizer puścił i całe ręce ulane w produkcie Resztę pracy zastąpił Tire & Rubber od CleanTecha, bardzo mocny i wydajny produkt Po aplikacji produktów, czas na pędzelkowanie/szczotkowanie Całość płuczemy wodą pod ciśnieniem, przechodzimy do pierwszego mycia na dwa wiadra i ponownie opłukujemy całe auto ponownie Następnie osuszamy auto wrzucamy duża ilość #Prickborta i powtarzamy czynność z opłukaniem auta z osuszeniem. Po osuszeniu auta przechodzimy do nałożenia irona na całe auto, tym razem postawiłem na Red DeWheel od #cleantech z tego względu, że posiada bardziej żelową konsystencję, daję mu około 5 minut i przechodzę do glinkowania lakieru, wspomagając sie lubrykantem od #4detailer Po tej czynności myję ponownie auto, osuszam i przechodzę do wstępnej inspekcji lakieru Wtedy już widziałem z czym przyjdzie się zmierzyć, będzie duużoo pracy oraz kombinacji podczas korekty przy tym aucie Tego samego dnia zabrałem się za podstawowe sprzątanie wnętrza pojazdu, odkurzenie, przetarcie plastików, umycie szyb Zdjęcia przed sprzątaniem Rano gotowy do boju z lakierem, otrzymałem telefon od właściciela auta czy dam radę wykonać kompletną zmianę wnętrza pojazdu wraz z doposażeniem go w wentylowane fotele. Wyszło jak wyszło, wnętrze tego samego dnia po godzinie 15:00 pojawiło się u mnie. Dzień w plecy, korekty nawet nie zaczynałem robić przed wnętrzem bo wiedziałem z czym będzie się do wiązać, demontaż, montaż, demontaż i tak w kółko. Na pierwszy ogień poszły boczki drzwi Różnica w kolorze tapicerki wynika z dwóch innych aparatów Następnie z auta wymontowałem fotele Teraz przystąpiłem do demontażu wykładziny/podłogi pojazdu w celu dołożenia nowej wiązki pod wentylację foteli w fabrycznych miejscach pojazdu, tutaj niestety nie mam za dużo zdjęć ponieważ była już 2 w nocy, a czas strasznie gonił, na tym etapie musiałem się zając pracą niż dokumentacją zdjęciową Następnie zająłem się złożeniem tunelu na nowych podzespołach oraz demontażem kanapy z tyłu pojazdu Po ułożeniu wiązki przyszedł czas na sprawdzenie wentylacji foteli, wszystko udało się za pierwszym razem. Kolejny demontaż i czas na gruntowne czyszczenie skór oraz miejscowe lakierowanie tylnej kanapy. W czasie gdy czekałem na związanie farby między warstwami, postanowiłem na szybko zając się komorą silnika, fibra i Ech2O w akcji Przed montażem kanapy oraz foteli czas na odkurzanie, mycie szyb oraz pędzelkowanie wszystkiego co się da Pędzle #workstuff oraz niezastąpiony inside cleaner od #cleantech. Następnie dekory dostały drugie życie przez ich odświeżenie. #detale Kolejnego dnia wszystkie elementy skórzane zostały zaimpregnowane satinem od #manufakturawosku, a miejsce lakierowane Leder Versiegelung od #colourlock. Następnie zabieramy się za montaż wnętrza oraz podłączeniem całej instalacji elektrycznej. Teraz przyszedł czas na oczyszczenie drzwi, niezastąpiona rękawica od CarPro #InnerScrub Ostatecznie na oczyszczone wcześniej plastiki wleciał dressing od Funky Witch #gentleman, pozostawił naprawdę bardzo ładny efekt matu Na tym finalnie zamykamy wnętrze i zabieramy się za lakier Wybieramy jedną z nich - ostatnio najczęściej używaną u mnie XCE #FLEX Pierwsze efekty ⚠ Do wykończenia lakieru przed powłoką posłużył #Essence Finalnie na auto została położona w dwóch warstwach powłoka CarPro UK 3.0, następnie Gliss oraz przed wyjazdem Reload. Efekty prac poniżej. Dziękuję za uwagę, pozdrowienia dla Was 28 9
MMCzysci Opublikowano 17 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2020 Świetna robota, zarówno przy detailingu, jak i przy przekładce. Zdjęcia - pierwsza klasa, czym robione? Chciałbym kiedyś dojść chociaż do 1/4 tego poziomu, szacun 1
Stolaar Opublikowano 17 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2020 Dzięki za miłe słowa, zdjęcia robiłem telefon - P20 Pro oraz lustrzanka Canon z kilkoma obiektywami
lukeu Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 @Stolaar przed i po we wnętrzu wygrałeś wszystko Wspaniała robota, wiadomo ze pracy ogrom ale dzięki takiemu demontażowi wnętrza mogłeś dużo dokładniej wyczyścić wszystko. Na lakierze też petarda 1
lukasz_byd Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Relacja super, auto też. Jednak najbardziej to mi się miejsce spodobało. 1
smerf91 Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Mega się jaram tym Twoim garażem... coś pięknego! 2 1
ter Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 lex odżył, sama przyjemność oglądanie takich relacji
serun Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Bardzo przyjemnie ogląda się takie relacje. Widać, że masz smykałkę do samochodów ale także do fotografii. Garaż robi robotę:)
D@ViD Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 @Stolaar Super robota. Pytanko mam - widzę myjesz w środku, ale nigdzie nie widzę żadnego odpływu ? Tam na środku, pod autem masz coś ??
Stolaar Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Dziękuję wszystkim za taki odzew i to jeszcze pozytywny Godzinę temu, david2888 napisał: @Stolaar Super robota. Pytanko mam - widzę myjesz w środku, ale nigdzie nie widzę żadnego odpływu ? Tam na środku, pod autem masz coś ?? Kratka ściekowa jest centralnie na środku, całość ułożona w kopertę do spływu.
Moderator Streat Opublikowano 18 Marca 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Mega praca nad tym lexem no i demontaż i montaż nowego wnętrza pochłoną mase czasu, ale za to odmienioło to auto troche wiecej zdjeć i moznaby dać tą relacje do PSB Jakich past uzyłes i padów do korekty lakieru po za essence?
Stolaar Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 @Streat Bardzo chciałem zrobić dużo większą ilość zdjęć lecz tak jak pisałem w relacji, czas pracy miałem bardzo ograniczony i musiałem ostro przyspieszyć szczególnie z lakierem. We wnętrzu pojazdu spędziłem około 3 dni, a tyle wstępnie miałem przeznaczone ogółem na to auto, Lexus finalnie został ponad tydzień. Relacja na PSB będzie z moim prywatnym autem, tam będzie mega dużo się działo, pełen detaling, łącznie z demontażem zderzaków, progów, foteli itd Do korekty używałem naprawdę dużo różnych kombinacji, pasty jakich użyłem jeśli dobrze pamiętam to 3+ z Honey oraz ClearCut, ta pierwsza wycinała mega dobrze aczkolwiek zostawiała spory bałagan, do tego później próbowałem Sonaxem Cut&Finish oraz 2 z honey, obie nie dawały zaskakujących rezultatów na tym lakierze i chyba ostatecznie zostałem przy ulubionej #koch f5 i niebieskiej gąbce #nat. Z padami kombinowałem dość mocno tutaj wiec już nawet nie pamiętam jakie poszły do cięcia, essence też poszedł na niebieskiej gąbce z Nata 1
Bartek3723 Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Bardzo przyjemna relacja jak i garaż Zdziwiło mnie tylko zastosowanie Vampire Liguid na felgi a Red DeWheel na całe auto, wydawało mi się że bardziej wodnista konsystencja deirona ADBL'a lepiej nada się do karoserii.
Stolaar Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Godzinę temu, Bartek3723 napisał: Bardzo przyjemna relacja jak i garaż Zdziwiło mnie tylko zastosowanie Vampire Liguid na felgi a Red DeWheel na całe auto, wydawało mi się że bardziej wodnista konsystencja deirona ADBL'a lepiej nada się do karoserii. Lakier potrzebował dłuższej pracy ironem, drzwi na ciemnym lakierze robiły się dosłownie czerwone. Właśnie dlatego zdecydowałem się na żelową konsystencję, żeby całość dłużej poleżała i dała tym samym lepszy poślizg w późniejszym etapie dla glinki przy glinkowaniu lakieru
ghost Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Samochód wyglądał nie jak własność miłośnika motoryzacji. Tylko narzędzie pracy, i to górnika jadącego prosto z pracy. Strasznie uwalone fotele. Zastanawiam się czy 5 warstw to nie przesada: Essence, 2x CQ UK, Gliss, Reload @Stolaar wyznaczasz nowy trend,, kiedyś 50/50 robiło się przed i po czyszczeniu. A Ty robisz przed i po wymienie foteli
Stolaar Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 Jeśli chodzi o nowe fotele, które są w skórze to takie kupił właściciel, poprzednie są w alcantarze i dodatkowo jasnej, brudzą się praktycznie od samego patrzenia.. Jakie 5 warstw ? Essence dodaje takie małe 5% do dodatkowego looku oraz gruntuje powierzchnię pod powłokę, uk jest bazową powłoką, gliss jako top, a reload zabezpiecza przez pierwsze dni do utwardzenia powłoki Spokojnie, poczekaj aż będę robił swoje prywatne auto, tam będzie grube 50/50
ad.am Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 @Stolaar fajnie się ogląda Działasz w Czwie?
Stolaar Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 24 minuty temu, ad.am napisał: @Stolaar fajnie się ogląda Działasz w Czwie? Okolice Sieradza
ad.am Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2020 6 minut temu, Stolaar napisał: Okolice Sieradza Zasugerowałem sie tablicą rej.
lukasz_byd Opublikowano 19 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2020 11 godzin temu, ad.am napisał: Zasugerowałem sie tablicą rej. To chyba była sugestia że na jednym zdjęciu cenzura nie zadziałała
vhs Opublikowano 19 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2020 Praca świetna, relacja też i ten garaż
antek1987 Opublikowano 19 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2020 Mega robota, pracy co nie miara pewnie miałeś jeszcze jak klient wymyślił zmianę wnętrza ale czego się nie robi aby klient był zadowolony. Jak te ledowe oświetlenie Ci się sprawdza z kontaktem z wodą? Bo zauważyłem że myjesz auta w środku i czy te lampy ledowe są jakoś wodoodporne ? Nie masz z nimi problemów? Sam myślę nad oświetleniem teraz i nie wiem co wybrać...
Stolaar Opublikowano 19 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2020 @antek1987 Nie mam najmniejszego problemu z tym oświetleniem, kilka razy woda z myjki poleciała prosto na nie i nic się nie działo, nie są wodoodporne, jeśli któraś się spali to bez przesady kosztują 10/15zł sztuka, u mnie wszystkie chodzą cały czas od września po zmianie oświetlenia na ledowe
antek1987 Opublikowano 20 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2020 @Stolaar dziękuję za odpowiedź jak dobrze pamiętam masz barwę neutralna mega wygląda twoje miejsce pracy i nic bym nie zmieniał.
lukasz_byd Opublikowano 20 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2020 1 godzinę temu, antek1987 napisał: @Stolaar dziękuję za odpowiedź jak dobrze pamiętam masz barwę neutralna mega wygląda twoje miejsce pracy i nic bym nie zmieniał. Wraz z jedzeniem rośnie apetyt. Rozwój i nie zatrzymywanie w miejscu jest bardzo ważne. To że coś jest idealne, nie oznacza że nie może być lepsze. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się