Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przedstawiam wam mój wymarzony daily  jest to Lexus GS-F  jest z 2016r. Z cudownym wolnossącym 5 litrowym silnikiem o mocy 477KM Nie przewidywałem  robić relacji więc zdjęć nie mam zbyt wiele, ale że samochód ciekawy i bardzo rzadki to postanowiłem coś wrzucić. Jest trochę nietypowo bo detaling szedł równolegle z naprawą samochodu po stłuczce w USA. Stłuczka nie groźna, ale samochód był mocno rozebrany przez ubezpieczalnie i niestety brakowało sporo części. Mimo, że uszkodzenia nie wielkie to z powodu konieczności sprowadzania części z różnych stron świata( głownie z Japonii) trwała prawie pół roku. Oczywiście można było kupić części w ASO ale ceny niektórych powalają np: grill 26tys zł, znaczek pod radar 4 tys zł lampa 17 ys zł

Użyte środki

Mycie:

- Autobrite Magifoam

- Red Devil APC

- glinka niebieska

-Prick Bort

-Geyon Q2M Bathe+

Felgi i Opony:

- Red Devil APC

- Tenz Prix

-Prick Bort

- Gyeon Rim

- Gyeon Tire

Korekta lakieru:

- Maszyna Flex VRG

- Pasta Gyeon

Zabezpieczenie lakieru, plastików, szyb:

- Gyeon Mohs

- Gyeon Trim

-Geyon View

Tak wyglądał po dotarciu do polski:

IMG_0564.JPG.90a5c603b06eb492b3278dbea819e354.JPG

IMG_0568.JPG.363b318f151821173908c9ad4b21e4b5.JPG

IMG_0570.JPG.6a08cfd3ba3a1fa688425e294c04d7a4.JPG

IMG_0573.JPG.6893b86651e3ad0ba41736aea38d729b.JPG

IMG_0579.JPG.0435490ac308859f45b2ae41d100d973.JPG

Pierwsze mycie

IMG_0698.JPG.2dafbca77367a33702944b21d3c03000.JPG

1058364796_IMG_0699(Kopiowanie).JPG.79108239d27812b604aefb4c1e3f29de.JPG

 

630455643_IMG_0701(Kopiowanie).JPG.cf7c184de31ef603c946e3f2b0728e8e.JPG

443871735_IMG_0702(Kopiowanie).JPG.7d5bbd19360125747b87af9a6c4fb0da.JPG

877567474_IMG_0707(Kopiowanie).JPG.68d7a1b2a614857c63f9eda45a69f011.JPG1226270769_IMG_0705(Kopiowanie).JPG.81c0b3d3317fc8b643a3de11debb1a59.JPG

Przygotowany do lakierowania

 

1459952297_IMG_0967(Kopiowanie).JPG.898c4410ba58083589d314eab630b399.JPG

400387408_IMG_0970(Kopiowanie).JPG.cd120a77713095f68a4ebf0e362e2a19.JPG

Po odebraniu od lakiernika

 

2072899523_IMG_1002(Kopiowanie).JPG.adb91d12adcd8562e7477ff2c92f02b8.JPG

1343032313_IMG_1003(Kopiowanie).JPG.529aa9d9c7d7663e96734dd8cafd0a40.JPG

 

884687024_IMG_1004(Kopiowanie).JPG.d560c60bacc994395e4bf0f9565d35a4.JPG

208491417_IMG_1005(Kopiowanie).JPG.99f88e278728e36e0236a769f9b93906.JPG

Lampy po polerowaniu i nałożeniu Trima

245009057_IMG_1037(Kopiowanie).JPG.14e1f691da213b8f58314809f51902dc.JPG

No i trochę zdjęć z korekty

1195732450_IMG_1514(Kopiowanie).JPG.218af07e97d0e9873ff1aae7989d6a4f.JPG

 

211849395_IMG_1515(Kopiowanie).JPG.c7770dd0ca162851aaf699cbc2815a9e.JPG

72156919_IMG_1520(Kopiowanie).JPG.af36d0ffd833d0ce37141f3bd497fd3e.JPG399984301_IMG_1516(Kopiowanie).JPG.3bb206a884c041e13438a5352b5d65cb.JPG

 

505508004_IMG_1545(Kopiowanie).JPG.a7f3fcd933101921bf1e8f39ae84c4bd.JPG

 

711081840_IMG_1551(Kopiowanie).JPG.dd19d2d47e012aca504844ddee5215ea.JPG

1796842271_IMG_1555(Kopiowanie).JPG.d0f500f6deae38f2713c187e935e6e92.JPG

1097732945_IMG_1556(Kopiowanie).JPG.f9ee60117ab7c5b62f2187b1157af6f8.JPG

1941051416_IMG_1558(Kopiowanie).JPG.8327c7c47a26d8de33559695103f075d.JPG

2012897037_IMG_1573(Kopiowanie).JPG.727036513e3f4a44f6ce5ed27f58d214.JPG

1891917455_IMG_1572(Kopiowanie).JPG.c2f53ef880d4227978704a65e24878b7.JPG

Przyszedł czas na finalne złożenie, z dbałością o wszystkie śrubki czy spinki

174880910_IMG_1602(Kopiowanie).JPG.5d24044657efb5475a3561fdcc412309.JPG

416849050_IMG_1607(Kopiowanie).JPG.908b7d52d4daa2281d3d33017da843b4.JPG

2125316852_IMG_1606(Kopiowanie).JPG.251fae3cfcdc718a33112c8aa3a8bcde.JPG

1806276607_IMG_1610(Kopiowanie).JPG.1de0c6e2c76d541b6fcc8edd1fd33bc6.JPG

1785878967_IMG_1611(Kopiowanie).JPG.c71cab4461800142048146d9a8598639.JPG

Efekt końcowy po nałożeniu powłoki:

941243426_IMG_1637(Kopiowanie).JPG.216a3a3059c3c6aca1c4f4749c9277ce.JPG

1302146548_IMG_1638(Kopiowanie).JPG.68ea2b392e6b559fbf43810f237f5c78.JPG

1570954939_IMG_1639(Kopiowanie).JPG.9d4caba0406d3973a19432d6a244df91.JPG

48628674_IMG_1640(Kopiowanie).JPG.1fd1be98d484ef05863dc42f7497a226.JPG

2033983919_IMG_1641(Kopiowanie).JPG.31da157072002d009ac9f2a930d6d55b.JPG

401132522_IMG_1658(Kopiowanie).JPG.fd4dfba3a94bc4adef1c054424466ad6.JPG1221503629_IMG_1642(Kopiowanie).JPG.a7bd666fed8850ef638dcb85762fea51.JPG🔥

1928764229_IMG_1660(Kopiowanie).JPG.72ec99c8ecbc999431ccadf626746d1c.JPG

290414454_IMG_1663(Kopiowanie).JPG.fffefac7f1f76e11f6fb7765f825c3d8.JPG

535203562_IMG_1667(Kopiowanie).JPG.ea7dde4bce7271aaa080cf16f5e0d253.JPG

  • Lubię to 13
  • Super 2
Opublikowano

O widzę nie tylko ja mam taka filozofię. Wole sprowadzić poczekać i naprawić niż kupić używany nie wiadomo co badz zwyczajnie drogo dać...

  • Lubię to 1
Opublikowano

@kamilb wow, dla mnie jeden z top of the top i pomimo mniejszej mocy raczej wybrałbym gsfa niż m5 czy rs6. Wspaniały samochód. Pamętam jak miałem zwykłe gs do pojeżdżenia, wskoczyłem na obwodnicę z kolegą, gadamy sobie itd i zorientowałem się, że lecę 200kmh+ w łuku, kierując jedną ręką i generalnie aktywnie rozmawiajac utrzymując kontakt wzrokowy. Solidny wspaniały samochód chociaż w wersji cywilnej na pewno nie sportowy i z zerowym zapałem do driftu 😉

Odnośnie filozofii lexusa i ogólnej faktycznej jakości to nie każdy wie o co kaman. Ja w sygnaturze mam lexusa z planem zostawienia w rodzinie i pewnie będą jeszcze tym jeździć moje dzieci 😉

 

Opublikowano

Dzięki wszystkim😀

Postaram się nagrać jakiś filmik jak to mruczy.

Samochodu szukałem w USA bo wbrew powszechnej opinii uważam, że samochody  stamtąd są pewniejsze, łatwo sprawdzić historię, są dobrze serwisowane( tam interwał wymiany oleju to 5tysmil) .Na aukcjach naprawdę można trafić coś z małym uszkodzeniem, szczególnie jak samochód ma bardzo drogie części i wystarczy dosłownie kilka rzeczy do wymiany i jest szkoda całkowita, no i GS-F jest praktycznie nie dostępny w Polsce, na mobile de jest kilka sztuk, a ceny oscylują w okolicach 300 tys zł🤪 

Samochód moim zdaniem jest świetny bardzo dobrze się prowadzi jest wygodny, może być spokojną limuzyną, ulicznym szaleńcem i można też bardzo łatwo nim podriftować. Silnik rozwijający  moc liniowo daje dużą kontrolę zdecydowanie wole jego charakterystykę niż silników z turbo. Przyspieszenie szczególnie przy wyższych prędkościach jest imponujące, bo od zera to musi być suchutko żeby nie tracił trakcji. Spalanie jest bardzo przyzwoite mi średnia wychodzi 14,2 a, jeżdżę w większości po mieście, w trasie spokojnie zejdzie do 11l przy prędkościach 160km/h+. Niemiecka konkurencja jest oczywiście szybsza, ale na pewno nie tak egzotyczna, GS-F ów wyprodukowana tylko około 3000 sztuk i pewnie wiele więcej już nie wyprodukują bo teraz już jest dostępny tylko w US w Europie w ogóle wycofali GSy😐

 

Lakier to czarna perła, bardzo dobrze się polerował zeszło praktycznie wszystko po jednym przejeździe pastą gyeon compound+ na białej gąbce flexipads  

Opublikowano

Śliczny, gratuluję!

Jak oceniasz system inforozrywki, faktycznie jest tak zły jak wszyscy mówią?

Podobają mi się bardzo lexy, zwłaszcza te z dużym wolnossącym silnikiem.. Szkoda że firma tak mocno idzie teraz w kierunku hybryd

Opublikowano

Tak seryjny system jest bardzo zacofany,ale za to Mark Levinson gra przepięknie. Wrzuciłem do siebie interfejs do carplay i android auto i teraz jak dla mnie system jest wystarczający

Opublikowano
2 godziny temu, kamilb napisał:

Dzięki wszystkim😀

Postaram się nagrać jakiś filmik jak to mruczy.

Samochodu szukałem w USA bo wbrew powszechnej opinii uważam, że samochody  stamtąd są pewniejsze, łatwo sprawdzić historię, są dobrze serwisowane( tam interwał wymiany oleju to 5tysmil) .Na aukcjach naprawdę można trafić coś z małym uszkodzeniem, szczególnie jak samochód ma bardzo drogie części i wystarczy dosłownie kilka rzeczy do wymiany i jest szkoda całkowita, no i GS-F jest praktycznie nie dostępny w Polsce, na mobile de jest kilka sztuk, a ceny oscylują w okolicach 300 ty

W 100% się zgadzam dot. aut z USA.

Godzinę temu, ter napisał:

Śliczny, gratuluję!

Jak oceniasz system inforozrywki, faktycznie jest tak zły jak wszyscy mówią?

Podobają mi się bardzo lexy, zwłaszcza te z dużym wolnossącym silnikiem.. Szkoda że firma tak mocno idzie teraz w kierunku hybryd

NIepogardziłbym takim 5l v8 w hybrydzie.

Prąd nie jest zły.

Problemem jest zasięg itp, ale moc na żądanie, moment natychmiastowy max... piękne rzeczy. Ale pewnie nie jeździłeś mocną hybryda ?

Opublikowano

nie jeździłem żadną nową hybrydą, ale kupując używane, 3-4 letnie auto bałbym się, że koniec aku albo inne usterki wypadną za mojej kadencji. Wolałbym żeby mój mechanik nie uczył się dłubać w tym na moim samochodzie 😉

Swoją drogą nie wiedziałem że lex robi v8 z hybrydą.. Patrzyłem jakiś czas na ES300h- wydaje się fajne do miasta, tylko do baterii nie mogę się przekonać

Opublikowano

Lex nie robi V8 z hybrydą największe to V6. Moja mama ma RX400H już 14lat i wszystko świetnie działa, akumulator  nadal  ten sam, a nie ma łatwego życia bo samochód używany głownie na krótkich odcinkach.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Piękne auto i witam w rodzinie :-)

NIepogardziłbym takim 5l v8 w hybrydzie.
Prąd nie jest zły.
Problemem jest zasięg itp, ale moc na żądanie, moment natychmiastowy max... piękne rzeczy. Ale pewnie nie jeździłeś mocną hybryda ?

Gs 450h daje rade ;-) czemu zasięg problemem?
Opublikowano
8 godzin temu, Birkhof napisał:

Piękne auto i witam w rodzinie :-)


Gs 450h daje rade ;-) czemu zasięg problemem?

Nie znam się na japońcach itp. Ale pierwszy Lex ktory mi sie podoba to ten, ktory posiada autor watku - to mialem na mysli ze szkoda ze nie ma tam hybrydy z V8. Bo takie coś by dawalo juz fajna moc itp.

 

Dlaczego zasieg jest problemem? Piszę ogolnie.

Jakies 508RXH czy BMW ActiveHybrid lub jakieś 750Le - czy jakie to tam jest to..

Po prostu jezdzac po miescie ok - pali mniej, ale w trasie nie ma juz zadnych z tego tytulu korzysci, a im slabszy silnik (jak np. w Toyota Hybrydowej) to taki 1.8 ma chyba 90km a reszta to moc elektryka.

Jak sie skonczy prad to powodzenia jadac w trasie 90km w tych czasach i dodatkowo spalanie i cala reszta. eh.

 

Po prostu problem jest w systmie aut na prad/hybryd.

 

Powinno byc tak moim zdaniem:

Wymienne baterie w samochodach + abonament na baterie.

 

I tak np. taki Orlen, Shell czy inna stacja ma baterie. Kupujesz abonamet np. 6000zł/rok i masz np. darmowa wymiane baterii czy jakas ilosc lub limit km.
Dzieki temu stacje paliw sie dalej utrzymaja i wymiana baterii jakims wozkiem trwala by 3-5minut - tyle co tankowanie i wtedy jedziesz dalej.

I to jest eko. Stacja wklada do ladowarki takie baterie i przyjezdza nastepny klient i .. bateria idzie do innego auta.

 

Reasumujac:
Po co mi hybryda? W tej chwili jedyny sens to krotkotrwaly boost mocy. Chyba ze ktos jezdzi 10km od domu a jest to hybryda ladowana z gniazdka - ale wtedy ... po co hybryda, lepiej czysty elektryk.

 

Gdy auta elektryczne beda jak Tesla S z dodatkowym pakietem baterii (kazde) o zasiegu ok. 600km - bedzie mozna myslec....ale musi to stac sie standardem, podobnie hybrydy.

 

No i jeszcze jedna sprawa. Dlaczego nie ma takich hybryd ze jedziemy 100% na pradzie, a z tylu sobie pyrka jakis agregat pradotworczy na ON czy PB/LPG? 

 

Takie tam rozmyslania. Póki jest, korzystam w pelni z ON

Opublikowano

V6 tez jest wystarczajace. Spalanie w miescie 7-8, w trasie 140-150 ok 9-10 litrow. Realnie wiecej nie ujedziesz (chyba ze chwilowo).

350KM to nie 500, ale te 500 to głównie dla samej swiadomisci. Zanim zdecydowalem sie na gs-a robilem jazdy testowe na gsf v8 i lc 500. 450h okazal sie idealny. Mocy i momentu starcza na tyle ze na 3 zrywa i tak opony przy życiu kickdown, fotele to poezja, levinson również, średnie spalanie jak w duszonym 1.6, wyciszenie, komfort, jakość wykończenia 6/6.

Ma kilka wad ale w pełni je akceptuje ;)

Co do baterii - to lex ma hybryde wspomagającą. Na pełnym baku jade 600km co najmniej. Sam elektryk jedzie okolo 2 km tylko i wtedy odpala sie silnik.

Sama idea z wymienna bateria to najlepsza koncepcja - czytałem o takim kierunku 15-20 lat temu chyba w autoswiat. Nie wiem czemu to nie poszło w realizacje (może dlatego ze koncerny nie chciały unifikacji bo bateria musiała by pasować do dowolnego auta)

 

Opublikowano
21 godzin temu, Birkhof napisał:

V6 tez jest wystarczajace. Spalanie w miescie 7-8, w trasie 140-150 ok 9-10 litrow. Realnie wiecej nie ujedziesz (chyba ze chwilowo).

350KM to nie 500, ale te 500 to głównie dla samej swiadomisci. Zanim zdecydowalem sie na gs-a robilem jazdy testowe na gsf v8 i lc 500. 450h okazal sie idealny. Mocy i momentu starcza na tyle ze na 3 zrywa i tak opony przy życiu kickdown, fotele to poezja, levinson również, średnie spalanie jak w duszonym 1.6, wyciszenie, komfort, jakość wykończenia 6/6.

Ma kilka wad ale w pełni je akceptuje 😉

Co do baterii - to lex ma hybryde wspomagającą. Na pełnym baku jade 600km co najmniej. Sam elektryk jedzie okolo 2 km tylko i wtedy odpala sie silnik.

Sama idea z wymienna bateria to najlepsza koncepcja - czytałem o takim kierunku 15-20 lat temu chyba w autoswiat. Nie wiem czemu to nie poszło w realizacje (może dlatego ze koncerny nie chciały unifikacji bo bateria musiała by pasować do dowolnego auta)

 

Unifikacja, wystarczy 5 rodzajów baterii chociażby w zależności od pojemności i wielkości auta. Możę to zbyt niebezpieczne? Nie wiem.

 

 

Ale wracając do pojazdu.

Mam teraz ~440KM i 850NM.

Mao. Mao. Mao.

Po co V6 jak jest V8 🙂 Jestem z osob ktore lubia miec mozliwie fajne auto. Lubie gadzety.  Jak juz cos biore, to na spasie. Wole klase nizej, lub rocznik nizej, ale na spasie.

Ciekaw jestem tego Levinsona i wyciszenia. Muszę kiedyś się zapuścić gdzieś Lexem.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam jak użytkuje się ten piękny egzemplarz ?  Jak przebiega eksploatacja, w tym oczywiście dbałość o czystość 😁 ?

Mam istotne pytanie co do samego auta, czy mogę prosić o kontakt priv ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.