Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Posiadam audi a6 c7. Samochód oddałem do profesjonalnego warsztatu w celu usunięcia rys tzn.rysy drobne . Było to trzy etapowe usuwanie rys .koszt 1000 zł .Po odbiorze auta nie widzę różnicy no może delikatnie .A zapewniano mnie usunięcie do 80% rys . Samochód oddany powtórnie do ponownego polerowania . Efekt ten sam . Pracownik mówi że nic nie da się bardziej zrobić .Czy faktycznie tak może być ? Pod światłem wszędzie widać mikroryski .

Opublikowano

Naciągneli Cię. 3 lata temu oddawałem do polerki swoja A6. Zdjęcia nie są moje, a fachowca który ogarniał samochód. Z wiadomych względów nie mogę wstawić tutaj danych. Chodzi o to, żebyś miał porównanie czy się da czy nie.

FB_IMG_1579521061594.jpg

FB_IMG_1579521059035.jpg

FB_IMG_1579521056761.jpg

FB_IMG_1579521049556.jpg

  • Moderator
Opublikowano

3 etapy za 1000zł to tak srednio bym powiedział. One step kosztuje okolo 600zł a gdzie tu 3 jak to 3 razy tyle pracy.

Wstaw fotki jak to wyglada bo az nie chce mi sie wierzyć że nie da sie wypolerować audi 

Opublikowano

@Howard66 Tak jak chłopaki mówią daj foto. Ogólnie to po czym wnosisz, że "jest trochę lepiej". Ogólny look czy patrzyłeś w różnych źródłach światła? Poza tym coś mi tu nie pasuje. Oddajesz auto na "rysy drobne" (brzmi jak one-step), a zaraz pisze o 3 etapach. Jaki kolor? Jakie zabezpieczenie lakieru?

Opublikowano

Kolor czarny .Tak powiedział że dwa,trzy etapy . Bo są też mocniejsze rysy ale zależało mi żeby usunąć te drobniejsze na to był wosk fusso soft. Było to kilka miesięcy temu ale teraz postanowiłem o tym napisać. Po awanturze oddali 400 zł . Przymierzam się żeby samochód dać ponownie do innego fachowca tylko po poprzednich fachowcach i ich stwierdzeniu że lepiej się nie da mam obawy . Sorry Panowie ale na szybko zdjęcia robione ....maski i klapy bagażnika . Praktycznie te ryski są wszędzie.

IMG_20200120_181438.jpg

IMG_20200120_181336.jpg

IMG_20200120_181227.jpg

IMG_20200120_181039.jpg

Opublikowano

No właśnie .Jak odbierałem auto wszystko ok .A później następnego dnia w słońcu masakra. I tak jak mówiłem dawałem auto do poprawy tylko zapewne znając życie nawet go nie ruszyli .Czy warstwa lakieru , powłoki może już być tak cienka że nie da się mocniej ?

  • Moderator
Opublikowano

@Howard66 wszystko zalezy co oni zrobili, te zdjecia masz z dzisiaj jak rozumiem? czyli kilka miesiecy po tej "polerce" powiedz mi jak myjesz auto? 

 

Warstwe lakieru trzeb zmierzyc miernikiem tak aby poznac jego grubość przy 80 mikronach mozna zrobic one stepa ale na 3 etapy raczej bym sie nie zdecydował za mało materiału do polerowania by było. 

Opublikowano
3 minuty temu, Streat napisał:

@Howard66 wszystko zalezy co oni zrobili, te zdjecia masz z dzisiaj jak rozumiem? czyli kilka miesiecy po tej "polerce" powiedz mi jak myjesz auto? 

 

Warstwe lakieru trzeb zmierzyc miernikiem tak aby poznac jego grubość przy 80 mikronach mozna zrobic one stepa ale na 3 etapy raczej bym sie nie zdecydował za mało materiału do polerowania by było. 

Tak zdjęcia robione dzisiaj ale takie rysy były już po odebraniu auta od nich . Mycie samoobsługowe i dawanie na myjnie ręczną .

  • Moderator
Opublikowano

Rysy z drugiego zdjecia wygladaj na głębokie wiec ich nie da sie tak łątwo usunąć badź jest to niemożliwe, reszta zdjec przedstawia totalnie porysowane auto, jeżeli w takim stanie oddali auto to podejrzewam że nie było robione z lakierem nic a jedynie połozony wosk ponieważ tutaj to nawet nie widać zeby było cokolwiek robione

Opublikowano

@Howard66 lakier jest w słabym stanie, jednak kilka miesięcy to kupa czasu dla lakieru wiec ciężko ocenić prace „fachowca”. Takie uroki czarnego uni, jednak w tym momencie masz szare 😄 ja bym postawił na porządne wykończenie lakieru, żeby odzyskać kolor. Nie baw się w ostre cięcie, szkoda materiału. 

Opublikowano

Wszystko zależy ile zostało,sądząc po tym co zrobili -a widać ze niewiele-coś na pewno da się poprawić.Po korekcie chcąc zachować jej efekt polecał bym Ci jednak samemu myć auto-czarne jest trudne do utrzymania

 

Opublikowano

Uuaaa mierzyłem sie z takim czarnym Uni, najtwardszy lakier jaki miałem okazję robić. Generalnie dual action 15 mm i mikrofibra lizała ten lakier. Co do kwot to od tamtego czasu powiedziałem sobie ze poniżej 1500 zł na rękę tego nie ruszam. Wielkie auto i kupa roboty

Opublikowano

Ja swojego czerwonego uni na A6 musiałem ciąć na 2 razy, żeby z czegoś takiego:

IMG_20191214_172730.jpg

 

uzyskać coś takiego:

IMG_20191214_172742.jpg

Tak jak wspomniał @Crasher. DA15mm z mikrofibrą tylko miziała lakier. Teraz będę walczył z białym uni na A8. Ciekaw jestem co z tego wyjdzie.

Opublikowano
52 minuty temu, piotroosh napisał:

Czyli tylko rotacja i futro? A Flex vrg poradziłby sobie z tym? 

VRG? Nie wiem. Tak jak Crasher - pytaj @AreK. Ja robiłem rotacją + niebieski NAT, niebieski ADBL.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Howard66  .Skoro oddałeś auto by ktoś zrobił korektę to się domyślam ze nie masz doświadczenia w tym temacie . 

Z wagi ze mam takie samo Audi 🙂 To Ci  wyjaśnie pare spraw  .

Przede wszystkim nasze lakiery nie są   kosmicznie twarde, niezniszczalne itd . Po prostu trudniej na nich uzyskać zadowalający efekt . Zreszta sam widzisz jaki masz porysowany lakier ,Prawda ? To skoro jest tak twardy ze "detailery"  jak to napisał kolega wyżej jak nie zobaczą na stole 1500 zł to się nawet nie tykają 🙂 to jakim cudem udało ci się go tak porysować?  myjesz auto piaskiem z wodą ? 

To nie jest tak ze tego lakieru cos nie ruszy , po prostu trzeba poświecić więcej czasu przejechać dodatkowo kilka razy no ale skoro jest kolejka ludzi i każdy ma w dłoni 1500 zł to się robi na sztukę . I zamiast poświęcić 20 godzina na auto  to się robi to w 10 .A cały ten cyrk typu  panie  3  etapy   czasem nawet 4 🙂  to tylko po to bu uzasadnić  cenę .  Na wstępie  cos Ci napisze.

Nikt nie zrobi tego tak dokładnie jak sam to zrobisz posiadając najtańsza rotacje, najtańsze nawet gąbki  🙂  i w miarę dobre pasty  . 

Moje audi w 15 godzin PRACY , przygotowanie i polerowanie  maszyną za 105 zł (OBR. CP1081)  .  Pastami ( menzerna  400 ,2500, 3800) w 3 etapach za powiedzmy  40 zł  bo zakup past za 120 zł wystarczy Ci na  3-4  takie 3 etapowe korekty .Do tego gąbki 3 szt za 30 zł ( wytrzymują  co najmniej  3  pełne korekty . Nie potrzebujesz niczego więcej , no i ten wosk fusso koszt na Twoje auto to całe  5 zł  🙂

A te opowieści  bez futra i rupesa  nie podchodź ahah to jakiś śmiech  . Futro po prostu bardziej tnie wiec jest efekt szybciej  a rupes czy fleex to nic innego jak lepszy komfort pracy .Miernik nie jets konieczny   zastanawiające jak ludzie polerowali lakiery jak nie było tanich mierników ahahaha  co ?  jak nie można było za 200 zł nabyć  np ( gl 6+) co ?  Ale byś spał spokojnie zebrałem po 10 godzinach zanęcania się nad lakierem w 3 etapach 5 mikronów wiec  spokojnie .Przy tym ze najwięcej czasu pracowałem na mizernie  400 ,na  twardej gąbce , nie na futrze  .Zreszta to co pokazałeś na foto to wlasnei ślady po futrze i mocnym dociskaniu ale mniejsza o To .

 

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
  • Super 1
Opublikowano
29 minut temu, MMCzysci napisał:

Nowsze Audi też mają twardsze lakiery?

Normalne 🙂  .Tylko ze auta premium są najczęściej malowane i najczęściej po kolizjach i faktycznie ponowny lakier  bezbarwny często potrafi byś  zadziwiając twardy 🙂 

I trzeba przejechać  polerka zamiast 3 razy np  6 razy  w jednym miejscu🙂 i pasy zamiast 50 gram idzie na auto 100 gram to się wtedy gada  klientowi panie twardy lakier dopłata  500 zł  🙂 

Ja miedzy swoim audi a np skodą oba w rocznikach 2014 nie widziałem różnicy  .Robione oba auta w tym samym czasie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.